Dat snap ik ook niet helemaal. Meestal zijn het korte gesprekjes waarna de actie weer losbarst.quote:
Ik heb deze film zaterdag voor de tweede keer gezien en dan valt het meestal wat beter op welke stukken wat trager zijn. In dit geval waren dat enkele gesprekken na de eerste 20 minuten (ruimtegevecht), maar zeker nadat Palpatine z'n ware aard prijsgeeft aan Anakin raakt de film in een stroomversnelling om niet meer tot stilstand te komen.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het maar een hoop gepraat tussen Anakin+Amidala, Anakin+Palpatine, Anakin+Obi-Wan, Obi-Wan+Jedi Council etc.
Graphics, het zijn poppen en decorsquote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
Gister Team America World Police gezien. Slechte film, af en toe een lachmoment. Graphics zijn wel mooi. 3,0.
als er in 1 film t tempo niet laag ligt is t toch wel in Ep. IIIquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het maar een hoop gepraat tussen Anakin+Amidala, Anakin+Palpatine, Anakin+Obi-Wan, Obi-Wan+Jedi Council etc.
wat is er mooi aan die "graphics" ? gewoon expres niet al te goed poppenspel, om het nog absurder te maken dan het al is.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
Gister Team America World Police gezien. Slechte film, af en toe een lachmoment. Graphics zijn wel mooi. 3,0.
Heeeeeeeey, die heb ik een week of twee geleden ook zitten te kijken.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:42 schreef Durbin het volgende:
In the Mouth of Madness
[afbeelding]
John Trent is een verzekeringsfraude-inspecteur die de opdracht krijgt de verdwijning van de beroemde horrorschrijver Sutter Crane te onderzoeken. Om meer over de schrijver te weten te komen, leest John enkele boeken waarna hij al meteen vreemde visioenen beleefd. Na enige speurwerk achterhaalt hij de mogelijke verblijfplaats van de schrijver en gaat samen met Linda Styles, de editor, op pad. Onderweg lijken ze steeds meer het gevoel voor realiteit te verliezen. Een uitstekende film van John Carpenter, die met een rustige opbouw het toenemende waanheidsgevoel weet te verbeelden. De hele film straalt een lekkere beklemmende sfeer uit en heeft een aantal erg goede scenes. Aanrader.![]()
"Reality isn't what it used to be."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Ik heb de vorige pagina (ofzo) ook al gemeld dat ik 'm gezien had. Op 'mijn' andere forum schreef ik er dit over:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |