abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2005 @ 11:29:21 #251
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27476587
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:44 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Laag tempo?
Dat snap ik ook niet helemaal. Meestal zijn het korte gesprekjes waarna de actie weer losbarst.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 30 mei 2005 @ 12:49:10 #252
76339 woeshie
Let your mind go
pi_27478993
Gisteren Butterfly Effect gezien
Zaaalig goeie film ! Echt één van de beste films die ik ooit gezien heb
  Moderator maandag 30 mei 2005 @ 13:26:50 #253
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_27480085
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ja, ik vond het maar een hoop gepraat tussen Anakin+Amidala, Anakin+Palpatine, Anakin+Obi-Wan, Obi-Wan+Jedi Council etc.
Ik heb deze film zaterdag voor de tweede keer gezien en dan valt het meestal wat beter op welke stukken wat trager zijn. In dit geval waren dat enkele gesprekken na de eerste 20 minuten (ruimtegevecht), maar zeker nadat Palpatine z'n ware aard prijsgeeft aan Anakin raakt de film in een stroomversnelling om niet meer tot stilstand te komen.

Ik snap dus ook niet precies waar je de traagheid vandaan haalt...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_27482725
Gister Team America World Police gezien. Slechte film, af en toe een lachmoment. Graphics zijn wel mooi. 3,0.
pi_27483846
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
Gister Team America World Police gezien. Slechte film, af en toe een lachmoment. Graphics zijn wel mooi. 3,0.
Graphics, het zijn poppen en decors
  maandag 30 mei 2005 @ 17:39:40 #256
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27487760
Gisteren Hostage gezien, met Bruce Willis.
De film is spannend, spelen een paar héle angstaanjagende types in de film waarvoor ik echt heb gehuiverd!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  maandag 30 mei 2005 @ 17:49:45 #257
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27488019
Edit: dubbel
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  maandag 30 mei 2005 @ 19:36:35 #258
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27490403
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:26 schreef Gorro het volgende:

Niet als het plaatje het niet doet
Nu wel

Al wist je al welke film ik bedoelde

maandag 30 mei 2005 @ 21:04:20 #259
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27493058
Phone

Matige koreaanse horrorfilm in de traditie van The Ring. Af en toe best spannend, maar vooral te vaak verwarrend en ineffectief. Als het zo moet dan toch liever wat Amerikaanse splatter/direct in your face horror.

5,5
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  maandag 30 mei 2005 @ 21:24:23 #260
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27493708
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ja, ik vond het maar een hoop gepraat tussen Anakin+Amidala, Anakin+Palpatine, Anakin+Obi-Wan, Obi-Wan+Jedi Council etc.
als er in 1 film t tempo niet laag ligt is t toch wel in Ep. III
  maandag 30 mei 2005 @ 22:10:30 #261
101385 Thief
Kleptoman
pi_27495443
ik ga zometeen pulp fiction eens kijken.
iedereen vind het een top film. ik schaam me diep dat ik het nog nooit heb gezien.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 mei 2005 @ 22:18:12 #262
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27495697
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
wat is er mooi aan die "graphics" ? gewoon expres niet al te goed poppenspel, om het nog absurder te maken dan het al is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 30 mei 2005 @ 22:30:50 #263
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27496150
THE SUCKLING

Best gezien als een mix van ALIEN, NIGHT OF THE LIVING DEAD en op een bepaalde humoristische wijze ook op Bunuel's EL ANGEL EXTERMINADOR maar vooral IT'S ALIVE

Een geaborteerde (is it a word?) foetus (die verbazingwekkend snel groeit) gaat op strooptocht in een bordeel waar op de één of andere manier de gasten niet uit kunnen ontsnappen door een deur of raam en dus opgevreten worden door het monster

Het id is natuurlijk geinig, ware het niet dat dit ding totaal geen gevoel heeft voor film, wat grotendeels komt door de acteurs die erg vervelend overkomen

maandag 30 mei 2005 @ 23:42:05 #264
40664 Durbin
Who knows..
pi_27498710
In the Mouth of Madness

John Trent is een verzekeringsfraude-inspecteur die de opdracht krijgt de verdwijning van de beroemde horrorschrijver Sutter Crane te onderzoeken. Om meer over de schrijver te weten te komen, leest John enkele boeken waarna hij al meteen vreemde visioenen beleefd. Na enige speurwerk achterhaalt hij de mogelijke verblijfplaats van de schrijver en gaat samen met Linda Styles, de editor, op pad. Onderweg lijken ze steeds meer het gevoel voor realiteit te verliezen. Een uitstekende film van John Carpenter, die met een rustige opbouw het toenemende waanheidsgevoel weet te verbeelden. De hele film straalt een lekkere beklemmende sfeer uit en heeft een aantal erg goede scenes. Aanrader.

"Reality isn't what it used to be."
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_27502322
Analyze this
The prince &me

Beide wel leuk
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:23:49 #266
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_27502527
#28 Alone In The Dark
Ok, deze film was gedownload omdat Tara Reid erin speelt. Meestal wel fijn om naar te kijken. Viel dat ff tegen in deze film. Het begin kan er nog net mee door maar al snel tijdens het eerst gevecht blijkt dat deze regisseur ongelofelijk geilt op slow-motion. Bijna niets kon op normale snelheid. Het verhaal werd me half duidelijk. Opeens liggen Tara Reid en Christian Slater dan te neuken na een portie knallen met ruige korn-achtige muziek. En eigenlijk is dat alles. Knallen met geweren en de rest, jah, boeit eigenlijk niet. Einde ook totaal abrupt. Echt een slechte film. Tijd terug dat ik zoiets slechts heb gezien eigenlijk. Het is gewoon nog slechter dan het vergelijkbare Resident Evil:Apocalypse. Dingen gebeuren zonder reden en karakterontwikkeling kan je wel vergeten. Nog geen eens een poging daartoe zelfs. Damn, ik denk dat KQ hiervan had genoten. Ik geef hem iig een 3.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_27503693
The Passion of Anna

Mooi drama van Bergman over een vierhoeksverhouding tussen vier personen die geen zinsgeving meer aan hun leven kunnen geven en een "leugen" leven.
Ik vond de toonzetting van deze film vrij zwaar, waardoor ik in het begin moeilijk in het verhaal kon komen.
Het verhaal ontvouwt zich tevens vrij traag en hierdoor dwaalden aanvankelijk m'n gedachten nogal eens af.

Ondanks deze kanttekeningen heb ik genoten van het uitstekende acteren van Bergman's vaste cast, de sfeervolle beelden van het rauwe Faeroer-eiland en de diepgang waarmee het gegeven is uitgewerkt.
pi_27504381
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events

Goeie film hijs echt leuk
jim carry doet weer leuk 'n best

Art Heist

bagger film na een half uur uit gezet...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:19:48 #269
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_27504963
quote:
Op maandag 30 mei 2005 23:42 schreef Durbin het volgende:
In the Mouth of Madness

[afbeelding]

John Trent is een verzekeringsfraude-inspecteur die de opdracht krijgt de verdwijning van de beroemde horrorschrijver Sutter Crane te onderzoeken. Om meer over de schrijver te weten te komen, leest John enkele boeken waarna hij al meteen vreemde visioenen beleefd. Na enige speurwerk achterhaalt hij de mogelijke verblijfplaats van de schrijver en gaat samen met Linda Styles, de editor, op pad. Onderweg lijken ze steeds meer het gevoel voor realiteit te verliezen. Een uitstekende film van John Carpenter, die met een rustige opbouw het toenemende waanheidsgevoel weet te verbeelden. De hele film straalt een lekkere beklemmende sfeer uit en heeft een aantal erg goede scenes. Aanrader.

"Reality isn't what it used to be."
Heeeeeeeey, die heb ik een week of twee geleden ook zitten te kijken.
Inderdaad: een aanrader
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:35:56 #270
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_27505523
Christmas Vacation (Jeremiah S. Chechik, 1989)
Redelijk amusante kerstfilm met Chevy Chase in een van z'n leukste films. Vooral hoe hij steeds gefrustreerder z'n best doet z'n familie het naar de zin te krijgen levert leuke situaties op. ***

Take the Money and Run (Woody Allen, 1969)
Leuke tweede film van Woody Allen. Op een documentaire-achtige wijze wordt het leven van Virgil Starkwell gevolgd, wellicht de klungeligste en incompetentste roofovervaller ooit. In dezelfde stijl dus als hij later het iets meer geslaagde Zelig zou maken. Toch bevat de film genoeg hilarische scenes, met name de bankovervallen zijn erg grappig. Goede balans tussen woordgrappen en gestuntel. ***½

Zatôichi kenka-tabi (Zatoichi on the Road) (Kimiyoshi Yasuda, 1963)
Tof vijfde deel uit de Zatôichi film reeks. De film is een kleine verbetering ten op zichte van de vorige twee films. Hoewel het karakter niet verder ontwikkelt wordt is de plot wel erg onderhoudend en eindigt de film in een sterke finale, waarin Shintarô Katsu z'n vechtkunsten weer kan tonen. Ook leuk om wat humor in de film terug te vinden. ***½
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:37:22 #271
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_27505572
Gisteren: Man On Fire, van Tony Scott.
Visueel opgepofte partytime, een verhaal van 2X niks, maar door Denzel's intense spel was deze film toch héél goed te doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_27506144

Resident Evil: Apocalypse

Aardige film. Je moet het niet voor het verhaal kijken, maar voor de actie!

Het verhaal zelf begint waar het voorgaande deel zo'n beetje ophield. Alice "ontsnapt" en maakt op spectaculaire wijze intrede bij de rest van het groepje zielepoten dat de zombies op een afstandje probeert te houden. Heel erg toevallig allemaal

Het geluid en de special effects: Daar moet deze film het van hebben. Ik heb menigmaal de versterker een paar tandjes lager moeten zetten (kwart voor elf 's avonds en DTS surround met veel bas) om nog wat van de dialogen te kunnen verstaan.

Aanrader voor mensen die effe snel veel actie willen zien. Afrader voor mensen die een film willen met diepgang.
IMDB score: 5.6 Mijn score : 6
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27507026
Kheb gisteren MR. Deeds gezien. Heel goede film, erg gelachen. Adam Sandler roelt mijn score een 8,5
pi_27507503
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 08:23 schreef hornage het volgende:
#28 Alone In The Dark
Ik heb de vorige pagina (ofzo) ook al gemeld dat ik 'm gezien had. Op 'mijn' andere forum schreef ik er dit over:

Alone in the Dark

Je ziet dat ik het best een beetje met je eens ben...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:36:16 #275
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_27507648
uhuhuhuh, lol. beetje film afkraken.
Volgende keer film afkraken met goede argumenten trouwens, hoewel dit wel humoristisch is.
Op imdb trouwens ook een grappige gevonden:
http://www.imdb.com/title/tt0369226/board/nest/18597208
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')