AR!quote:Op zondag 15 mei 2005 01:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tonny van Pommelen
Damn, it's fok!ing late!
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
AE, kan je niet gewoon met 1 account spelen???
Ik ben al 20 en een half uur wakker, dus niet meer helemaal scherp
Al die klonen.., tis maar verwarrend
Zeg, ik ben het, hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
AE, kan je niet gewoon met 1 account spelen???
Ik ben al 20 en een half uur wakker, dus niet meer helemaal scherp
Dank je AE. Dankzij deze post heb ik het nu goed gekopieerd in de OP.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Handje help...
Heb hier een tekstbestandje opgeslagen staan met de OP. die ik elk deel bijwerkquote:Op zondag 15 mei 2005 01:32 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dank je AE. Dankzij deze post heb ik het nu goed gekopieerd in de OP.![]()
Nou, nou ... het is minder verwarrend dan het ogenschijnlijk lijkt.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jouw truc heeft navolging gekregen.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
Heb hier een tekstbestandje opgeslagen staan met de OP. die ik elk deel bijwerk![]()
Kleine moeite dus om die te C & P-en.
Bier!quote:Op zondag 15 mei 2005 01:41 schreef Gajus het volgende:
On topic: doen wij er nog ééntje of zijn er andere prioriteiten?
Ik ook, AR. Ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik blijf liever mezelf Do2Os
Maar je kunt het wel dus... nachtbraken.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
AR is nu precies 21 uur wakker, en heeft het wel gehad eigenlijk.....
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
AR is nu precies 21 uur wakker, en heeft het wel gehad eigenlijk.....
Welja, ga jij je er ook ff tegen aan te bemoeien. Ik was om 7 uur 's ochtends al aan het modden, en toen had ik m'n eerste baan er al weer opzitten.quote:
Tsk... Patser!quote:Op zondag 15 mei 2005 02:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Welja, ga jij je er ook ff tegen aan te bemoeien. Ik was om 7 uur 's ochtends al aan het modden, en toen had ik m'n eerste baan er al weer opzitten.![]()
Je bedoelt dat je iemand stond aan te moedigen die wel aan het werk was??quote:Op zondag 15 mei 2005 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik was vanmorgen om 7:00 nog een barende dame aan het coachenen dat al sinds 1 uur vrijdag 's middags (pfff).
En jij lag nog te slapen!quote:
Gooi je bier het raam uit, springt ie er vanzelf achteraanquote:Op zondag 15 mei 2005 02:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
En ik zit al zo'n negen uur opgescheept met de andere kant van Dootje.
Nietus!quote:Op zondag 15 mei 2005 02:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gooi je bier het raam uit, springt ie er vanzelf achteraan
Dat zou ik kunnen doen als ik hem beu was... maar ik vind zijn gezelschap bijzonder aangenaam.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gooi je bier het raam uit, springt ie er vanzelf achteraan
Ik ga voor de barende moeder.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:10 schreef Gajus het volgende:
Ra, ra, ra ... wat is erger ... een barende moeder of een liederlijke Do2Os ?![]()
Tuurlijk ... vrouwen en kinderen eerst ingeval van een rampquote:Op zondag 15 mei 2005 02:12 schreef Otherside het volgende:
Ik ga voor de barende moeder.
In plaats van te mopperen had je het goed voorbeeld kunnen geven door te reageren op de lopende opgave.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:19 schreef OllieA het volgende:
Ik vind dat jullie dit in potentie aardige topic echt lopen te verslowchatten.Veel plezier verder. Ik hou het voor gezien.
Ja, da's mijn fout, Ollie.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:19 schreef OllieA het volgende:
Ik vind dat jullie dit in potentie aardige topic echt lopen te verslowchatten.Veel plezier verder. Ik hou het voor gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |