Kijk eens aan, je eerste post meteen in Hools!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef Yordeman het volgende:
* Yordeman geeft zich op voor weekend, bier en sex.
Mogguh Hools
Er paste niets meer opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef pfaf het volgende:
Hoe kun je nu een titel maken zonder verwijzing naar vanavond. [afbeelding]
Zoals Cruijff zou zeggen, dan moet je een hele grote zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Kijk eens aan, je eerste post meteen in Hools!
Pfaf's boeren motten voetballen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef Suijk het volgende:
Wat is er vanavond? Of mis ik weer iets?
Heeej dat zijn geen boerenquote:
Sensatiequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef Suijk het volgende:
Wat is er vanavond? Of mis ik weer iets?
Sparta wint tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef pfaf het volgende:
Hoe kun je nu een titel maken zonder verwijzing naar vanavond. [afbeelding]
Ik kan toch nergens anders mee bezig zijn, dagje langer weekend genomen zodoende.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Sensatie. Maar goed, ik moest natuurlijk wel aan onze pinkpopganger denken in de titel.
Heeft iedereen trouwens als weekend ofzo, ik zit hier in mijn eentje in de computerzaal.
Ah ja, dat wist ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst in 20 jaar weer promotie voor sport club Heracles.
Dat wil ik wel eens zien.. jij met zo'n roze hoedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:57 schreef pascalheister het volgende:
Goede titel![]()
Ja Appelsientje, hoedje van vorig jaar ff opzoeken
quote:
Wacht maar tot Ajax volgend jaar in Almelo op bezoek komt.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah ja, dat wist ik wel.
Ik dacht dat het iets belangrijks was.
Op kunschtgraschquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wacht maar tot Ajax volgend jaar in Almelo op bezoek komt.....
Ja leek me wel het gezelligste gedeelte van het forum!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Kijk eens aan, je eerste post meteen in Hools!
Is het ook. Je moet alleen niet op Tong letten, die is manisch depressief.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef Yordeman het volgende:
[..]
Ja leek me wel het gezelligste gedeelte van het forum!
Dat heb je dan snel (en correct) gezien.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef Yordeman het volgende:
[..]
Dat zie je goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef Yordeman het volgende:
[..]
Zou me maar geen illusies maken pfafjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst in 20 jaar weer promotie voor sport club Heracles.
Beetje Amsterdams bluf.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou me maar geen illusies maken pfafje
Sparta - Heracles 1-0 (eigen goal Reekers)
dan kom ik niet meer bij van het lachen![]()
Dat dachten ze in Rotterdam ook met Excelsiorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Mij maakt het niet uit wie er bij komt.... als ze maar goed voetballen
EN over een paar jaar staat Eindhoven in de eredivisie... met hulp van PSV..
Als Sparta zo speelt als tegen Sittard maken jullie een goeie kans hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beetje Amsterdams bluf.
Nee, Reekers mag geen eigen doelpunt maken.
komt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Rotterdam ook met Excelsior.
Morgen een jaar geleden! Mooi was dat zeg!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Rotterdam ook met Excelsior.
Geniet er nog maar even van want Zondag wordt het weer huilenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Morgen een jaar geleden! Mooi was dat zeg!![]()
quote:
Nee hoor.. Nu blijven er we er GODVERDOMME ook in ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van want Zondag wordt het weer huilen(al hoop ik het niet!)
Jijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef Bananenman het volgende:
Pinkpop
Ohja. Vandaag he. Groetjes aan Enschede![]()
Laten we eerst zijn clubvoorkeur even afwachten....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo iemand als Yordeman is bij voorbaat al een aanwinst als hij z'n eerste post hier neerzet en dit het gezelligste gedeelte noemt. Welkom!
Mooi. Heb je al een strippenkaart gekocht voor vanmiddagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:26 schreef Bananenman het volgende:
HEUJ JAWI
Ja ik ben vroeg thuis. Examenstunt
Ik kom niet denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi. Heb je al een strippenkaart gekocht voor vanmiddag?
das niet leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef Blumchen het volgende:
morge..
niet echt lekker geslapen.. Strakkies maar eens gaan werken..
Jij hebt slechte invloed op de medemens JaWiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je komt gewoon
. Tennissen kan je heel je leven nog.
Nee. Dit is een euforische dag. Ik voel het.quote:
Het is een gavequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij hebt slechte invloed op de medemens JaWi
Gister hoorde we dat mijn klasgenootje voor de trein is gesprongen..quote:
Is me iets te ver naar het Westenquote:
Enschedequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is me iets te ver naar het Westen
Vertrek vanmiddag naar het Oosten des lands![]()
ah naar het mooiste gedeelte van Nederlandquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is me iets te ver naar het Westen
Vertrek vanmiddag naar het Oosten des lands![]()
Daar in de buurt ja. (Vriezenveen)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Enschede?
Wat moet je in het oosten doen dan?
Schrok al JaWi de Stramsterdammerquote:
Yep nog een half uurtjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb honger... het loopt dan ook tegen 12:00 aan natuurlijk...
Ik denk het ook welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Bjoro het volgende:
vanavond naar de ArenA.
moeders neemt beide zoons mee naar "de Toppers" Gordon, Joling en Froger.
Ik denk dat ik best kan lachen vanavond !
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Bjoro het volgende:
vanavond naar de ArenA.
moeders neemt beide zoons mee naar "de Toppers" Gordon, Joling en Froger.
Ik denk dat ik best kan lachen huilen vanavond !
gecondoleerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.
Heb er een cd van, draaien we altijd in de auto naar uitgaan toe. Heel fout
.
Maandag zit ik 2 jaar op Fok.
Kansloosheid is okay. Ik kwam me alleen maar even aanmelden voor mijn eindexamenquote:
Had je spiektips nodig toen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kansloosheid is okay. Ik kwam me alleen maar even aanmelden voor mijn eindexamen.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kansloosheid is okay. Ik kwam me alleen maar even aanmelden voor mijn eindexamen.
quote:
Ik zocht wat samenvattingen enz, en toen kwam ik steeds op 'Fok' terecht. Heb toen best wat gepost in het examenforum. Toen heb ik 3 maanden vakantie gehouden en op een dag bedacht ik me dat ik nog een account had hier. Toen ging het misquote:
(foute) mensen kijken is toch het mooiste wat er is, en dan zo'n heel stadion vol.........quote:
te makkelijk om te zeggen dat dat in de Arena elke 2 weken toch al zo isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
(foute) mensen kijken is toch het mooiste wat er is, en dan zo'n heel stadion vol.........
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
te makkelijk om te zeggen dat dat in de Arena elke 2 weken toch al zo is
Aah op die fiets....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef JaWi het volgende:
[..].
[..]
Ik zocht wat samenvattingen enz, en toen kwam ik steeds op 'Fok' terecht. Heb toen best wat gepost in het examenforum. Toen heb ik 3 maanden vakantie gehouden en op een dag bedacht ik me dat ik nog een account had hier. Toen ging het mis.
[..]
Who's not hier in Hools....allemaal fok-junks !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Aah op die fiets....
En nu ben je addicted?
Ik zit hier in Oktober al weer4 jaar
, al post ik pas sinds 1,5 jaar.
Daarvoor puur "lurken"![]()
Ja heb ik ook, zit alleen al voor m'n werk heel de dag "achter" de computerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef JaWi het volgende:
Eigenlijk is het meer als ik even achter de computer zit, toch altijd even kijken.
weet ik niet kom er nooit als Ajax niet speeltquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Thetallguy het volgende:
klinkt overigens helemaal niet verslaafdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef JaWi het volgende:
Eigenlijk is het meer als ik even achter de computer zit, toch altijd even kijken.
Ja maar dat is het vreemde. Kan ook weken zonderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klinkt overigens helemaal niet verslaafd![]()
Bewijs het maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja maar dat is het vreemde. Kan ook weken zonder.
Afgelopen zomerquote:
je begint nu al met jezelf in te dekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef JaWi het volgende:
Afgelopen zomer. En aankomende zomer denk ik ook.
wat een addict.quote:
Gedraag jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef PyTh het volgende:
Luitjes ik ben er weg van
Misschien tot straks, anders tot morgen ofzo![]()
En JaWi gedraag je he?!![]()
[..]
precies !quote:
klopt helemaal, ligt stukje onder Lillequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
En JM, Estaires is toch ergens in Frankrijk?
en dan bier zekerquote:
Is toch niets mis meequote:
2 meter halen, 1 betalenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee
17:00 uur is een prima biertijd
Voor 20 euro een avondje zuipen & eten tot je erbij neervalt is ook niet verkeerd, vooral het zuipen.quote:
He, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor 20 euro een avondje zuipen & eten tot je erbij neervalt is ook niet verkeerd, vooral het zuipen.![]()
Word wel gezellig, 't is met 1 van de KVM fanclubs.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:02 schreef Naccie het volgende:
[..]
He, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan![]()
ook maar weer eens doen![]()
Have funquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Word wel gezellig, 't is met 1 van de KVM fanclubs.![]()
CD's koken en eieren brandenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch ietsje meer op dan ik dacht gisteren..
Nu even snel wat CD'tjes koken en naar Vlissingen...
Eerst maar eensch bij dokter langs
Zal wel lukken, vriendin is er ook bij.quote:
smeer je wel ff je bolletje in knul.....anders gaat het fout natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:10 schreef golfer het volgende:
Als het zonnetje verder vanmiddag zo blijft schijnen ga ik aan het eind van de middag eens even de golfbaan onveilig maken en 9 holetjes lopen.
Ja, papa.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:11 schreef Bjoro het volgende:
smeer je wel ff je bolletje in knul.....anders gaat het fout natuurlijk
maak me maar gekquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:10 schreef golfer het volgende:
Als het zonnetje verder vanmiddag zo blijft schijnen ga ik aan het eind van de middag eens even de golfbaan onveilig maken en 9 holetjes lopen.
Jij gaat, zodra je blessurevrij bent binnenkort gewoon weer eens lekker mee met me.quote:
Stelletje mutsenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
foto van vorig jaar moet je het mee doen
[afbeelding]
wel makkelijk.. herken je elkaar tenminstequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
foto van vorig jaar moet je het mee doen
[afbeelding]
Linda Evangelista afstaan aan Platini zal het wel op uitdraaienquote:Langere schorsing plus taakstraf voor Barthez
Fabien Barthez is er in hoger beroep tegen zijn schorsing veel slechter vanaf gekomen. De Franse doelman van Olympique Marseille was voor zes maanden, waarvan drie voorwaardelijk, uitgesloten omdat hij in een oefenduel in Afrika de scheidsrechter had bespuugd. Nu moet hij in ieder geval vijf maanden en twintig dagen brommen. Mits hij de hem opgelegde taakstraf op tijd vervult.
De uitspraak van de beroepscommissie kwam hard aan. Barthez had gehoopt en verwacht dat hij zijn schorsing juist zou kunnen terugbrengen. 'Dit is een onacceptabele straf', oordeelde zijn advocaat Philippe Pech de Laclause, die met de doelman en zijn club in overleg gaat om te zien welke stappen ze kunnen ondernemen tegen de schorsing.
Als de straf overeind blijft, kan Barthez in ieder geval tot 15 oktober 2005 niet meer spelen. Voor die tijd dient hij bovendien tien keer iets te doen in het belang van het Franse amateurvoetbal. Wat dat is, bepaalt de voetbalbond, die ook controleert of Barthez wel goed zijn best doet. Vervult hij zijn taakstraf niet naar behoren, dan is hij pas op 1 januari 2006 weer speelgerechtigd.
Barthez ontkent nog altijd scheidsrechter Abdellah El-Achiri te hebben bespuugd. Op 12 februari stormde hij in de tachtigste minuut, nadat hij al gewisseld was, het veld op om de arbiter te belagen in de wedstrijd tegen Wydad Casablanca. Het opstootje was aanleiding om de partij te staken.
Barthez is nog steeds de nationale doelman van Frankrijk. De 33-jarige keeper heeft inmiddels al 75 interlands op zijn naam en veroverde met Les Bleus de wereldtitel in 1998 en het Europese kampioenschap van 2000. Hij dreigt nu de resterende vier WK-kwalificatieduels te moeten missen.
Ik heb me vermaakt ik heb 200 man You Never Walk Alone geleert en er was een vechtpartijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef Lionheaad het volgende:
1x water dan maar....
toch willen we meer weten
De lokale strandtent, daar was iedereenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef Lionheaad het volgende:
volgende vraag, waar ben je geweest??
Klinkt goed, vertel meer!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb me vermaakt ik heb 200 man You Never Walk Alone geleert en er was een vechtpartij
Wat valt er verder nog te vertellen behalve dat je continu hamburgers frikandellen enz. kon halen. Best lekker bij bierquote:
en een hoop mensen die over de nek gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat valt er verder nog te vertellen behalve dat je continu hamburgers frikandellen enz. kon halen. Best lekker bij bier.
Geen last van gehadquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en een hoop mensen die over de nek gaan![]()
Ook niks gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ook niet gezien???
Beetje jammer anders![]()
merk het....het is namelijk al middagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:58 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
* Vom is nog steeds dronkenk [
Water graag![]()
* bier geeftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:58 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
* Vom is nog steeds dronkenk [
Water graag![]()
Tja dan is hij volwassenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:55 schreef Suijk het volgende:
En dat moet over een jaartje of wat onze rechtstaat verdedigen...
idd geniet er maar vanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:04 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nog effe
quote:
Dan wordt moeders boosd die debnkt dat ik aan het studeeren benquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:11 schreef Suijk het volgende:
Als je weer eens gewoon terug naar bed gaat, Vom!
welke kuststreek praten we overquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
De lokale strandtent, daar was iedereen.
Ik zit op me kamerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ga je een keer op je slaapkamer studeren. Tjee Vom, wat ben je weer bezig zeg.
Goed bezig hoor Vommiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zit op me kamer![]()
[su]b Ik kan die smiley's maar moeilijk vinden zeg![]()
ver van mijn bed dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hellevoetsluis, Zuid Holland, Voone Putten
Bij de 1e dam van al die eilandjes.
Heb je al gegeten?quote:
Of Broodje Frikandel speciaalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je al gegeten?
Denk eens aan een zoute haring met pindakaas.
Neuh bog niks gegetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je al gegeten?
Denk eens aan een zoute haring met pindakaas.
godnakende zatte hond...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Neuh bog niks gegeten
Ik kan me er eerlij gezegt niks bij voorstellen![]()
Dat zal ik maar ff doen voor ik richting het oosten des lands vertrekquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je de uitslag van het onderschriftentopic zo even PyTh?
Haha echt he?quote:
7 uurquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha echt he?
Hij kan nog steeds niet normaal typen
Hoe laat lag je in bed vommie?![]()
Als je jonge jenever at dan gat t wel snelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:46 schreef Suijk het volgende:
Kun jij zo slecht tegen drank of zuip je echt iedere week voor een paar 100 euro weg?
Je komt deze kant op.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zal ik maar ff doen voor ik richting het oosten des lands vertrek
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Als je jonge jenever at dan gat t wel snel![]()
Mmm volgens mij ben ik in de maling genomen; je had zelf ook kunnen veranderen hoorquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:53 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm volgens mij ben ik in de maling genomen![]()
Joh!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:53 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm volgens mij ben ik in de maling genomen![]()
Kom je in de buurt van Dos.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:50 schreef PyTh het volgende:
Haha man man man
Dat tikt inderdaad aan ja, kopstootjes...
Yep Vaduz!
Even op bezoek bij schoonouders in Vjenne.
nos hit Shecrlockquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:54 schreef VoreG het volgende:
Het is vrijdag de 13e
waar het hart van vol is........als in "ik wou dat jij eens over mijn........." bedoel je of niet ?quote:
Kweet het.quote:
Jammer manquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
Net nu ik dit weekend weer eens in Oirschot ben. Morgen misschien weer eens Stratum doen.
Normaal woon ik in Almere, maar dit weekend mijn ouders maar weer eens met een bezoekje vereren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jammer man![]()
Waar hang je normaal gesproken uit dan?![]()
Pyth je hebt me laten winnen....... ben pas dinsdag online voor de uitslagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jammer man![]()
Waar hang je normaal gesproken uit dan?![]()
Wat doe moet je daar dan toch zoeken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Normaal woon ik in Almere, maar dit weekend mijn ouders maar weer eens met een bezoekje vereren.
Tja, gaan studeren en nu mijn werk daar. Nog 1 jaartje, dan vertrek ik er weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat doe moet je daar dan toch zoeken?![]()
Woon je daar samen met je vriendin ofzo?![]()
wat een combinatiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef pascalheister het volgende:
zo krentenbollen en bier is gehaald, laat pinkpop maar komen![]()
die zijn niet blij met Popolon hé ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
zo een gesprekje op radio 1 over Manchester United met een fan - over de aandelen
Hoe klinkt zjroentje in het echt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
zo een gesprekje op radio 1 over Manchester United met een fan - over de aandelen
rond half 6 weg hier richting nijmegen, daar blijven we slapen in het studentenhuis van wat lui, en dan morgenvroeg richting Landgraafquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat een combinatie
Moet je nog niet weg ?
richting "end of the world" bedoel jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
rond half 6 weg hier richting nijmegen, daar blijven we slapen in het studentenhuis van wat lui, en dan morgenvroeg richting Landgraaf![]()
Tilburgse kermisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef Lionheaad het volgende:
waar is dat roze pop eigenlijk??
nodig je uit hier een keertje rond te kijken en dan praten we verder.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef pascalheister het volgende:
dat is heemsteede al
Landgraaf is best mooi hoor
ik hoop voor je dat dat nog effe duurtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en over landgraaf, ik zou me zelfs schamen als ik daar dood gevonden zou worden
Hee, sssstquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV!
IK HOOP GEZELLIG MET JE MEE !quote:
tvp bedoel je zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV!
hoeft niet ben er regelmatig geweest, krijg je met zo'n ex die uit hillegom komtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nodig je uit hier een keertje rond te kijken en dan praten we verder.....
en over landgraaf, ik zou me zelfs schamen als ik daar dood gevonden zou worden
ik zal zwaaienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Nog 3 kwartier dan ga ik pinkSCHteren
Have fun Pascal
zit nu in het altijd gezellige Lisse.......ha ha ha 1 bollendorp verder dan Bollegom !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
hoeft niet ben er regelmatig geweest, krijg je met zo'n ex die uit hillegom komt
Bordje Brinta ernaast ?quote:
Met een lepeltje suiker graag.quote:
als je niet kliedert en je bordje helemaal leeg eet.....quote:
nu jij er bent, kan het losbarsten ....tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Stefan 't Hooft.
Beetje gezellig hier?
niet geluisterdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef SCH het volgende:
hoe vinden jullie de uitzending?
anders lees je ff terug.....hooguit een anderhalf uur geledenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Weet nog steedsch niet wat Jaap heeft gedaan.
Prettig weekend allen en tot dinsdag (thuis is mijn pc defect, dus zal het dit weekend niet veel van Fokken komen)quote:EXTRA CONCERT OP VRIJDAG 13 MEI 2005
RENE FROGER & GERARD JOLING & GORDON
Vanavond is het zover! De eerste editie van "TOPPERS IN CONCERT" in de Amsterdam ArenA.. Een op voorhand ˜spraakmakend" concert waarin de publiekslievelingen Rene Froger, Gerard Joling en Gordon samen optreden in één show en op een manier zoals men ze nooit eerder heeft gezien en waarschijnlijk ook nooit meer zal zien! Natuurlijk ontbreken alle grote hits van deze toppers niet maar het zijn toch vooral de bekende partycovers en het feestrepertoire dat hilarisch en spraakmakend zal zijn.
Van opzwepende ABBA- en SONGFESTIVAL medleys tot aan hilarische duetten uit onder meer de hitmusical GREASE. Van een ode aan de onlangs overleden volkszanger nummer 1 ANDRE HAZES, swingende MOTOWN klassiekers, evergreens van WILLIE & WILLEKE ALBERTI tot de grootste DISCOSTAMPERS uit de tijd van verlichte dansvloeren en plateauzolen. TOPPERS IN CONCERT is een "totaal uit je dak" concept waarbij alleen de allergrootste meezinghits de revue zullen passeren. Drie uur ongeremd swingen en meezingen en als men de tekst echt even niet meer weet bieden de levensgrote videoschermen uitkomst. Kortom, dit wordt onbetwist HET FEEST VAN HET JAAR waarover nog lang zal worden nagepraat!
De landelijke kaartverkoop voor het concert op zaterdagavond 14 mei a.s. is inmiddels in volle gang. Dit concert is, in tegenstelling tot berichten in de media, nog niet uitverkocht. Gezien de grote belangstelling is besloten een extra concert aan te kondigen op VRIJDAG 13 MEI 2005. Kaarten voor dit extra concert zijn vooralsnog alleen te koop via een actie van International Card Services (ICS) voor haar Cardhouders. Zij worden binnenkort hierover geïnformeerd middels een landelijke promotiecampagne.
Om de interactie met het publiek extra te versterken wordt het podium in het midden van de ArenA geplaatst waardoor iedere bezoeker goed zicht heeft en optimaal betrokken is. In de aanloop naar de twee concerten wordt het publiek regelmatig in de media door Gerard Joling, Rene Froger en Gordon op de hoogte gebracht over de vorderingen van het programma. Ook wordt de bezoeker opgeroepen om zijn of haar favoriete hit aan te melden. TOPPERS IN CONCERT wordt over the top, extravagant maar bovenal showbusiness van uitzonderlijke klasse waarbij het woord FEEST echt met hoofdletters geschreven dient te worden.
als jij nou eens ff lekker bukt......quote:
doen flikkers dat danquote:
zie je dat je toch aan me wilt zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde je de keuze geven.
Je doet het zelf of ik help wel een handje.
ach ja....niet iedereen is volmaakt....maar ik schaam me niet voor me zwakheden hoor !quote:
feyenoorders zingen niet voor niets hand in hand, 40.000 mannen die hand in hand zitten........quote:
Je kan het toch gewoon verteeeehhhhheeelllllen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders lees je ff terug.....hooguit een anderhalf uur geleden
ik had het dus kunnen weten ..... dus kom eens uit de Carst Manquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
feyenoorders zingen niet voor niets hand in hand, 40.000 mannen die hand in hand zitten........
hier issie Michquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
Maar dat is logischquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef Suijk het volgende:
Op naar het gezellige Brabant.
Jeetjequote:
Jaja, gevaarlijk ehquote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jaja, gevaarlijk ehIk dacht eerst dat het de laatste van het topic was, toen dat niet het geval was heb ik dat smoesje maar bedacht
![]()
Heracles-Sparta bij SBSquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gaat men doen vanavond?
Een verjaardag vierenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gaat men doen vanavond?
Nog niet maar ik sluit hem welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:39 schreef DivineJester het volgende:
Staat het nieuwe cafe al klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |