je begint nu al met jezelf in te dekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef JaWi het volgende:
Afgelopen zomer. En aankomende zomer denk ik ook.
wat een addict.quote:
Gedraag jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef PyTh het volgende:
Luitjes ik ben er weg van
Misschien tot straks, anders tot morgen ofzo![]()
En JaWi gedraag je he?!![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
te makkelijk om te zeggen dat dat in de Arena elke 2 weken toch al zo is
precies !quote:
klopt helemaal, ligt stukje onder Lillequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
En JM, Estaires is toch ergens in Frankrijk?
en dan bier zekerquote:
Is toch niets mis meequote:
2 meter halen, 1 betalenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee
17:00 uur is een prima biertijd
Voor 20 euro een avondje zuipen & eten tot je erbij neervalt is ook niet verkeerd, vooral het zuipen.quote:
He, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor 20 euro een avondje zuipen & eten tot je erbij neervalt is ook niet verkeerd, vooral het zuipen.![]()
Word wel gezellig, 't is met 1 van de KVM fanclubs.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:02 schreef Naccie het volgende:
[..]
He, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan![]()
ook maar weer eens doen![]()
Have funquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Word wel gezellig, 't is met 1 van de KVM fanclubs.![]()
CD's koken en eieren brandenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch ietsje meer op dan ik dacht gisteren..
Nu even snel wat CD'tjes koken en naar Vlissingen...
Eerst maar eensch bij dokter langs
Zal wel lukken, vriendin is er ook bij.quote:
smeer je wel ff je bolletje in knul.....anders gaat het fout natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:10 schreef golfer het volgende:
Als het zonnetje verder vanmiddag zo blijft schijnen ga ik aan het eind van de middag eens even de golfbaan onveilig maken en 9 holetjes lopen.
Ja, papa.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:11 schreef Bjoro het volgende:
smeer je wel ff je bolletje in knul.....anders gaat het fout natuurlijk
maak me maar gekquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:10 schreef golfer het volgende:
Als het zonnetje verder vanmiddag zo blijft schijnen ga ik aan het eind van de middag eens even de golfbaan onveilig maken en 9 holetjes lopen.
Jij gaat, zodra je blessurevrij bent binnenkort gewoon weer eens lekker mee met me.quote:
Stelletje mutsenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
foto van vorig jaar moet je het mee doen
[afbeelding]
wel makkelijk.. herken je elkaar tenminstequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
foto van vorig jaar moet je het mee doen
[afbeelding]
Linda Evangelista afstaan aan Platini zal het wel op uitdraaienquote:Langere schorsing plus taakstraf voor Barthez
Fabien Barthez is er in hoger beroep tegen zijn schorsing veel slechter vanaf gekomen. De Franse doelman van Olympique Marseille was voor zes maanden, waarvan drie voorwaardelijk, uitgesloten omdat hij in een oefenduel in Afrika de scheidsrechter had bespuugd. Nu moet hij in ieder geval vijf maanden en twintig dagen brommen. Mits hij de hem opgelegde taakstraf op tijd vervult.
De uitspraak van de beroepscommissie kwam hard aan. Barthez had gehoopt en verwacht dat hij zijn schorsing juist zou kunnen terugbrengen. 'Dit is een onacceptabele straf', oordeelde zijn advocaat Philippe Pech de Laclause, die met de doelman en zijn club in overleg gaat om te zien welke stappen ze kunnen ondernemen tegen de schorsing.
Als de straf overeind blijft, kan Barthez in ieder geval tot 15 oktober 2005 niet meer spelen. Voor die tijd dient hij bovendien tien keer iets te doen in het belang van het Franse amateurvoetbal. Wat dat is, bepaalt de voetbalbond, die ook controleert of Barthez wel goed zijn best doet. Vervult hij zijn taakstraf niet naar behoren, dan is hij pas op 1 januari 2006 weer speelgerechtigd.
Barthez ontkent nog altijd scheidsrechter Abdellah El-Achiri te hebben bespuugd. Op 12 februari stormde hij in de tachtigste minuut, nadat hij al gewisseld was, het veld op om de arbiter te belagen in de wedstrijd tegen Wydad Casablanca. Het opstootje was aanleiding om de partij te staken.
Barthez is nog steeds de nationale doelman van Frankrijk. De 33-jarige keeper heeft inmiddels al 75 interlands op zijn naam en veroverde met Les Bleus de wereldtitel in 1998 en het Europese kampioenschap van 2000. Hij dreigt nu de resterende vier WK-kwalificatieduels te moeten missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |