Aah op die fiets....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef JaWi het volgende:
[..].
[..]
Ik zocht wat samenvattingen enz, en toen kwam ik steeds op 'Fok' terecht. Heb toen best wat gepost in het examenforum. Toen heb ik 3 maanden vakantie gehouden en op een dag bedacht ik me dat ik nog een account had hier. Toen ging het mis.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
te makkelijk om te zeggen dat dat in de Arena elke 2 weken toch al zo is
Who's not hier in Hools....allemaal fok-junks !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Aah op die fiets....
En nu ben je addicted?
Ik zit hier in Oktober al weer4 jaar
, al post ik pas sinds 1,5 jaar.
Daarvoor puur "lurken"![]()
Ja heb ik ook, zit alleen al voor m'n werk heel de dag "achter" de computerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef JaWi het volgende:
Eigenlijk is het meer als ik even achter de computer zit, toch altijd even kijken.
weet ik niet kom er nooit als Ajax niet speeltquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Thetallguy het volgende:
klinkt overigens helemaal niet verslaafdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef JaWi het volgende:
Eigenlijk is het meer als ik even achter de computer zit, toch altijd even kijken.
Ja maar dat is het vreemde. Kan ook weken zonderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klinkt overigens helemaal niet verslaafd![]()
Bewijs het maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja maar dat is het vreemde. Kan ook weken zonder.
Afgelopen zomerquote:
je begint nu al met jezelf in te dekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef JaWi het volgende:
Afgelopen zomer. En aankomende zomer denk ik ook.
wat een addict.quote:
Gedraag jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef PyTh het volgende:
Luitjes ik ben er weg van
Misschien tot straks, anders tot morgen ofzo![]()
En JaWi gedraag je he?!![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
precies !quote:
klopt helemaal, ligt stukje onder Lillequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
En JM, Estaires is toch ergens in Frankrijk?
en dan bier zekerquote:
Is toch niets mis meequote:
2 meter halen, 1 betalenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee
17:00 uur is een prima biertijd
Voor 20 euro een avondje zuipen & eten tot je erbij neervalt is ook niet verkeerd, vooral het zuipen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |