Laten we eerst zijn clubvoorkeur even afwachten....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo iemand als Yordeman is bij voorbaat al een aanwinst als hij z'n eerste post hier neerzet en dit het gezelligste gedeelte noemt. Welkom!
Mooi. Heb je al een strippenkaart gekocht voor vanmiddagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:26 schreef Bananenman het volgende:
HEUJ JAWI
Ja ik ben vroeg thuis. Examenstunt
Ik kom niet denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi. Heb je al een strippenkaart gekocht voor vanmiddag?
das niet leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef Blumchen het volgende:
morge..
niet echt lekker geslapen.. Strakkies maar eens gaan werken..
Jij hebt slechte invloed op de medemens JaWiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je komt gewoon
. Tennissen kan je heel je leven nog.
Nee. Dit is een euforische dag. Ik voel het.quote:
Het is een gavequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij hebt slechte invloed op de medemens JaWi
Gister hoorde we dat mijn klasgenootje voor de trein is gesprongen..quote:
Is me iets te ver naar het Westenquote:
Enschedequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is me iets te ver naar het Westen
Vertrek vanmiddag naar het Oosten des lands![]()
ah naar het mooiste gedeelte van Nederlandquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is me iets te ver naar het Westen
Vertrek vanmiddag naar het Oosten des lands![]()
Daar in de buurt ja. (Vriezenveen)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Enschede?
Wat moet je in het oosten doen dan?
Schrok al JaWi de Stramsterdammerquote:
Yep nog een half uurtjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb honger... het loopt dan ook tegen 12:00 aan natuurlijk...
Ik denk het ook welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Bjoro het volgende:
vanavond naar de ArenA.
moeders neemt beide zoons mee naar "de Toppers" Gordon, Joling en Froger.
Ik denk dat ik best kan lachen vanavond !
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Bjoro het volgende:
vanavond naar de ArenA.
moeders neemt beide zoons mee naar "de Toppers" Gordon, Joling en Froger.
Ik denk dat ik best kan lachen huilen vanavond !
gecondoleerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.
Heb er een cd van, draaien we altijd in de auto naar uitgaan toe. Heel fout
.
Maandag zit ik 2 jaar op Fok.
Kansloosheid is okay. Ik kwam me alleen maar even aanmelden voor mijn eindexamenquote:
Had je spiektips nodig toen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kansloosheid is okay. Ik kwam me alleen maar even aanmelden voor mijn eindexamen.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kansloosheid is okay. Ik kwam me alleen maar even aanmelden voor mijn eindexamen.
quote:
Ik zocht wat samenvattingen enz, en toen kwam ik steeds op 'Fok' terecht. Heb toen best wat gepost in het examenforum. Toen heb ik 3 maanden vakantie gehouden en op een dag bedacht ik me dat ik nog een account had hier. Toen ging het misquote:
(foute) mensen kijken is toch het mooiste wat er is, en dan zo'n heel stadion vol.........quote:
te makkelijk om te zeggen dat dat in de Arena elke 2 weken toch al zo isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
(foute) mensen kijken is toch het mooiste wat er is, en dan zo'n heel stadion vol.........
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
te makkelijk om te zeggen dat dat in de Arena elke 2 weken toch al zo is
Aah op die fiets....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef JaWi het volgende:
[..].
[..]
Ik zocht wat samenvattingen enz, en toen kwam ik steeds op 'Fok' terecht. Heb toen best wat gepost in het examenforum. Toen heb ik 3 maanden vakantie gehouden en op een dag bedacht ik me dat ik nog een account had hier. Toen ging het mis.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Who's not hier in Hools....allemaal fok-junks !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Aah op die fiets....
En nu ben je addicted?
Ik zit hier in Oktober al weer4 jaar
, al post ik pas sinds 1,5 jaar.
Daarvoor puur "lurken"![]()
Ja heb ik ook, zit alleen al voor m'n werk heel de dag "achter" de computerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef JaWi het volgende:
Eigenlijk is het meer als ik even achter de computer zit, toch altijd even kijken.
weet ik niet kom er nooit als Ajax niet speeltquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Thetallguy het volgende:
klinkt overigens helemaal niet verslaafdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef JaWi het volgende:
Eigenlijk is het meer als ik even achter de computer zit, toch altijd even kijken.
Ja maar dat is het vreemde. Kan ook weken zonderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klinkt overigens helemaal niet verslaafd![]()
Bewijs het maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja maar dat is het vreemde. Kan ook weken zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |