Joh!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:53 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm volgens mij ben ik in de maling genomen![]()
Kom je in de buurt van Dos.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:50 schreef PyTh het volgende:
Haha man man man
Dat tikt inderdaad aan ja, kopstootjes...
Yep Vaduz!
Even op bezoek bij schoonouders in Vjenne.
nos hit Shecrlockquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:54 schreef VoreG het volgende:
Het is vrijdag de 13e
waar het hart van vol is........als in "ik wou dat jij eens over mijn........." bedoel je of niet ?quote:
Kweet het.quote:
Jammer manquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
Net nu ik dit weekend weer eens in Oirschot ben. Morgen misschien weer eens Stratum doen.
Normaal woon ik in Almere, maar dit weekend mijn ouders maar weer eens met een bezoekje vereren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jammer man![]()
Waar hang je normaal gesproken uit dan?![]()
Pyth je hebt me laten winnen....... ben pas dinsdag online voor de uitslagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jammer man![]()
Waar hang je normaal gesproken uit dan?![]()
Wat doe moet je daar dan toch zoeken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Normaal woon ik in Almere, maar dit weekend mijn ouders maar weer eens met een bezoekje vereren.
Tja, gaan studeren en nu mijn werk daar. Nog 1 jaartje, dan vertrek ik er weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat doe moet je daar dan toch zoeken?![]()
Woon je daar samen met je vriendin ofzo?![]()
wat een combinatiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef pascalheister het volgende:
zo krentenbollen en bier is gehaald, laat pinkpop maar komen![]()
die zijn niet blij met Popolon hé ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
zo een gesprekje op radio 1 over Manchester United met een fan - over de aandelen
Hoe klinkt zjroentje in het echt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
zo een gesprekje op radio 1 over Manchester United met een fan - over de aandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |