Normaal woon ik in Almere, maar dit weekend mijn ouders maar weer eens met een bezoekje vereren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jammer man![]()
Waar hang je normaal gesproken uit dan?![]()
Pyth je hebt me laten winnen....... ben pas dinsdag online voor de uitslagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jammer man![]()
Waar hang je normaal gesproken uit dan?![]()
Wat doe moet je daar dan toch zoeken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Normaal woon ik in Almere, maar dit weekend mijn ouders maar weer eens met een bezoekje vereren.
Tja, gaan studeren en nu mijn werk daar. Nog 1 jaartje, dan vertrek ik er weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat doe moet je daar dan toch zoeken?![]()
Woon je daar samen met je vriendin ofzo?![]()
wat een combinatiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef pascalheister het volgende:
zo krentenbollen en bier is gehaald, laat pinkpop maar komen![]()
die zijn niet blij met Popolon hé ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
zo een gesprekje op radio 1 over Manchester United met een fan - over de aandelen
Hoe klinkt zjroentje in het echt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
zo een gesprekje op radio 1 over Manchester United met een fan - over de aandelen
rond half 6 weg hier richting nijmegen, daar blijven we slapen in het studentenhuis van wat lui, en dan morgenvroeg richting Landgraafquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat een combinatie
Moet je nog niet weg ?
richting "end of the world" bedoel jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
rond half 6 weg hier richting nijmegen, daar blijven we slapen in het studentenhuis van wat lui, en dan morgenvroeg richting Landgraaf![]()
Tilburgse kermisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef Lionheaad het volgende:
waar is dat roze pop eigenlijk??
nodig je uit hier een keertje rond te kijken en dan praten we verder.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef pascalheister het volgende:
dat is heemsteede al
Landgraaf is best mooi hoor
ik hoop voor je dat dat nog effe duurtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en over landgraaf, ik zou me zelfs schamen als ik daar dood gevonden zou worden
Hee, sssstquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV!
IK HOOP GEZELLIG MET JE MEE !quote:
tvp bedoel je zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV!
hoeft niet ben er regelmatig geweest, krijg je met zo'n ex die uit hillegom komtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nodig je uit hier een keertje rond te kijken en dan praten we verder.....
en over landgraaf, ik zou me zelfs schamen als ik daar dood gevonden zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |