feyenoorders zingen niet voor niets hand in hand, 40.000 mannen die hand in hand zitten........quote:
Je kan het toch gewoon verteeeehhhhheeelllllen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders lees je ff terug.....hooguit een anderhalf uur geleden
ik had het dus kunnen weten ..... dus kom eens uit de Carst Manquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
feyenoorders zingen niet voor niets hand in hand, 40.000 mannen die hand in hand zitten........
hier issie Michquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
zo een gesprekje op radio 1 over Manchester United met een fan - over de aandelen
Maar dat is logischquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef Suijk het volgende:
Op naar het gezellige Brabant.
Jeetjequote:
Jaja, gevaarlijk ehquote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jaja, gevaarlijk ehIk dacht eerst dat het de laatste van het topic was, toen dat niet het geval was heb ik dat smoesje maar bedacht
![]()
Heracles-Sparta bij SBSquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gaat men doen vanavond?
Een verjaardag vierenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gaat men doen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |