als jij nou eens ff lekker bukt......quote:
doen flikkers dat danquote:
zie je dat je toch aan me wilt zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde je de keuze geven.
Je doet het zelf of ik help wel een handje.
ach ja....niet iedereen is volmaakt....maar ik schaam me niet voor me zwakheden hoor !quote:
feyenoorders zingen niet voor niets hand in hand, 40.000 mannen die hand in hand zitten........quote:
Je kan het toch gewoon verteeeehhhhheeelllllen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders lees je ff terug.....hooguit een anderhalf uur geleden
ik had het dus kunnen weten ..... dus kom eens uit de Carst Manquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
feyenoorders zingen niet voor niets hand in hand, 40.000 mannen die hand in hand zitten........
hier issie Michquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
zo een gesprekje op radio 1 over Manchester United met een fan - over de aandelen
Maar dat is logischquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef Suijk het volgende:
Op naar het gezellige Brabant.
Jeetjequote:
Jaja, gevaarlijk ehquote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jaja, gevaarlijk ehIk dacht eerst dat het de laatste van het topic was, toen dat niet het geval was heb ik dat smoesje maar bedacht
![]()
Heracles-Sparta bij SBSquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gaat men doen vanavond?
Een verjaardag vierenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gaat men doen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |