Dat nr heet "Facts of life" geloof ik!quote:Ik zoek een nr. waar een vrouw elke keer interessante/leuke feitjes opnoemt.. (in het engels uiteraard )
met, volgens mij, een rustige beat er achter...
ze begint iedere zin met " Did you know that....
Iemand enig idee?
Alvast bedankt
quote:Lo!
Ik zoek een nummer dat door een zwarte vrouw wordt gezongen. De titel is vast iets van "Remember me" want dat komt steeds naar voren in het refrein. Ook is er nog zo'n riedeltje waarin ze steeds "ding denge ding deng ding" ofzo zingt. Weet iemand welk nr het is?
Het is iig geen queenquote:Ik zoek een nummer wat volgens mij ergens uit de 70's komt..
Er zit best wel uptempo gitaar werk in en in het refrein(wat gezongen word door een man met een Barry Hughes stem) komt het volgende voor:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIII can't live without you,
But IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII can't live without you
Ofzo
Eddy Grant - Gimme Hope Johanna...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:18 schreef DeWaasheid het volgende:
uh ok ik zoek n, ws afrikaans nummer, beetje in de reggae richting, iets over vrijheid en iets met johanna, of joanna, oid. Gaarna naam nummer.
Danku
Barry White - Never, Never Gonna Give You Up?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef HenkieSpankie het volgende:
Deze stond ook nog open.
[..]
Het is iig geen queen
Geen mariah Carrey/Withney Houston
Geen Nilsson
En ook geen Scorpions
Het refrein begint echt met iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii een lange ei![]()
Ik hoopte dat de titel misschien ' Can't live without you' heette maar ik kan het liedje wat ik bedoel niet vinden
Het is gitaar/rock muziek.. Kan me niet herinneren dat Barry White ooit rock gemaakt heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:38 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Barry White - Never, Never Gonna Give You Up?
daddy yankee - Gasolina / Alex FM Hit ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef markpatat het volgende:
Voor de reclame van alexfm (op bv tmf), wordt als achtergrond een spaans nummertje gebruikt. Iemand enig idee wie/wat dat is?
yup! thanx!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:02 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
daddy yankee - Gasolina / Alex FM Hit ?
is dat niet van de becel reclame?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:46 schreef NRH het volgende:
Vraagje: In een reclame (dacht van een of ander levensmiddel) wordt op de achtergrond door een vrouwenstem gezongen, in de trend van 'I need a helping hand' of 'guiding hand/plan'. Het is geen duidelijke omschrijving, maar weet helaas even niet uit welke reclame het komt, al is hij best vaak op tv geweest de laatste weken.
Dat is Latin Quarter - Radio Africaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:37 schreef wunderbaum het volgende:
Op Yorin laten ze zo nu en dan een voorstukje van de film Black Hawk Down zien met daarbij een bepaald nummer. Beetje reggae-achtig. Iemand enig idee?
Notch - Nuttin' No Go Soquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:37 schreef TETSU het volgende:
Deze had ik ook nog staan in #137. Iemand?
Weet misschien iemand van wie dat achtergrondmuziekje is in de clip van freestylevoetballer Soufiane Touzani? Ik bedoel zijn eerste clip.
Tetsu
Hier staat het filmpje.
Ik blijf erbij dat het hetzelfde nummer als in robotdance.wmv is. Je zou het dus eens na kunnen vragen bij www.kollaboration.org. Vermeldt er dan bij dat het om het filmpje uit 2004 gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:49 schreef Scorp[AM] het volgende:
http://wagononwheels.nl/fulko/Scorp.mp3
ik heb dit fragmentje gecaptured uit ee nfilmpje
en ben benieuwd naar hoe dit nummer heet
Dawn Penn - You don't love me (no no no)[1994]quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:45 schreef Edwaldo het volgende:
slow reggae nummer
lyrics (vrouwelijk) gaan iets als volgt: no no noooo you don't treat me like you should
en deze tekst wordt veelvuldig herhaald
Prodigy- Out of spacequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:54 schreef Koepert het volgende:
Naast de openstaande vraag van mij (en anderen?) zoek ik ook een ander nummer; Beetje Reggae achtig met de tekst (ongeveer) To Another...blabla(Space?).. To Find another Rase (ras op zn engels dus) en dat vaak herhaald btje vaag ik weet t; maar ik bedacht mij vannacht dat ik die zocht en toen wist ik beide regels nog precies maar ja slaap is niet bevordelijk af en toe
origineel is axel f van harold faltermeyer.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:52 schreef AMD64 het volgende:
http://norrlandsguld.privaten.nu/frog.swf
Hoe heet dat nummertje op achtergrond?
Is van de film beverly hills cop, maar er zijn volgens mij veel remixen van. Het origineel is Harold Faltermeyer - Axel F.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:52 schreef AMD64 het volgende:
Hoe heet dat nummertje op achtergrond?
Blue Lagoon- Break My Stride denk ik en dan is t stride ipv style in dat zinnetjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:32 schreef TETSU het volgende:
En meteen maar de volgende.
Het refrein gaat ongeveer zo:
"Ain't nothing gonna break my style oh no you got to keep on movin'"![]()
MATTHEW WILDER - "Break My Stride"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:32 schreef TETSU het volgende:
En meteen maar de volgende.
Het refrein gaat ongeveer zo:
"Ain't nothing gonna break my style oh no you got to keep on movin'"![]()
maar de uitvoerende artiesten denken daar toch wat anders overquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:50 schreef EggsTC het volgende:
Waar download ik Johann Sebastian Bach: Air from Orchestral Suite No. 3, BWV 1068 ???
Of heeft iemand die?
Dit is overigens geen warez request want nr's gaan vrij van copyright na 50 jaar dacht ik
Mariah Carey had dat gecoverd. Misschien dat je het origineel bedoelt. Als ik moet gokken zeg ik dat dat van Hank Williams is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef HenkieSpankie het volgende:
Deze stond ook nog open.
[..]
Het is iig geen queen
Geen Nilsson
En ook geen Scorpions
Het refrein begint echt met iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii een lange ei![]()
Ik hoopte dat de titel misschien ' Can't live without you' heette maar ik kan het liedje wat ik bedoel niet vinden
James Brown - I feel goodquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:26 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat nummer dat begint met: "WAAAAAAAAAAAAAH! I FEEL GOOD!
?
Parla et Pardoux - Libertéquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:28 schreef misterbrown het volgende:
Hey iedereen,
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer dat ik op een feestje heb gehoord, maar helaas kan ik nergens de titel vinden. Ten einde raad heb ik het eens proberen te fluiten:
http://users.telenet.be/justin/fluiten.wav
Iemand enig idee? Alvast bedankt
Dan gok je fout want het origineel is van Badfinger [1970]..alhoewel een ieder eerder geneigd is om te zeggen dat het van Harry Nilsson [1971] is.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:28 schreef nietorigineel het volgende:
[..]
Mariah Carey had dat gecoverd. Misschien dat je het origineel bedoelt. Als ik moet gokken zeg ik dat dat van Hank Williams is.
Bij Kruidvat verkopen ze regelmatig klassieke CDs voor 2 euri, toch niet te duur lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:50 schreef EggsTC het volgende:
Waar download ik Johann Sebastian Bach: Air from Orchestral Suite No. 3, BWV 1068 ???
Of heeft iemand die?
Dit is overigens geen warez request want nr's gaan vrij van copyright na 50 jaar dacht ik
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
bij de vooraankondiging van de film black hawk down van vanavond op yorin draaien ze een nummer , ben opzoek naar dat nummer qua titel en uitvoerende, heb de soundtracks allemaal beluisterd van de film , maar het blijkt niet van de film zelf te zijn
Nu mijn vraag. Hoorde gisteren bij een vriendin Apres Skihut 15 en toen hoorde ik een dance nummer. Luister dat normaal totaal niet, dus weet absoluut niet hoe het heet. Het is zo te horen op 37:40 min en 39:05 min en tussen nummer 26 en 27, en 27 en 28.quote:
Dat is het nummer "Mario Takes a Walk" van Jesse Cook (http://www.jessecook.com/). Ben er zelf ook naar op zoek geweest. Erg goed nummer en de bmx'er in dat filmpje is ook behoorlijk geniaalquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:06 schreef Koepert het volgende:Maar ik zoek dus de titel van de muziek uit dit filmpje:
http://abum.com/?show_media=6059&file_type=Movies&file_id=corey_martinez.wmv
[..]
EN DEZE!!!!
avalon - roxy musicquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:57 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer. Het nummer komt denk ik uit de jaren '80, maar zeker weten doe ik dat niet. 'T enige wat ik weet van de lyrics is dat "ze" (vrouw/man dacht ik) "Avalanche" zingen. Dat is ook 't enige woord wat ze in 't "refrein" zeggen (ik beschouw dat stukje even als refrein).
Ik hoop dat iemand me kan vertellen welk nummer het is. Alvast bedankt.
had 'm zelf al gevondenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:45 schreef Edwaldo het volgende:
slow reggae nummer
lyrics (vrouwelijk) gaan iets als volgt: no no noooo you don't treat me like you should
en deze tekst wordt veelvuldig herhaald
Waar kwam je em tegen? In de comments op pagina 1?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:36 schreef Edwaldo het volgende:
[..]
had 'm zelf al gevonden
dawn penn - you don't love me
ha, ha bedankt...sorry helemaal overheen gelezen...ik kwam er zo achter:quote:Op zondag 15 mei 2005 09:06 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Waar kwam je em tegen? In de comments op pagina 1?![]()
Dan maar zoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:01 schreef Messenga het volgende:
Deze lijkt me best wel moeilijk
Hoor hem best vaak in discotheken, Weet alleen nooit de titel!
Heeft in ieder geval deze zin in de tekst :
And I call your Name ...
Beetje weinig info, weet ik..
Carolina Marquez - The killer song [2005]quote:Op zondag 15 mei 2005 11:59 schreef Innuendo het volgende:
Ik hoor tegenwoordig op de radio steeds een soort van dance nr met een fluit deuntje erin. Heb dus geen idee wat de titel is. Dus misschien weet iemand het.
Dat deuntje krijg je in ieder geval niet meer uit je hoofd als je hem gehoord hebt.
Tracy Ulman - I can't break awayquote:Op zondag 15 mei 2005 13:22 schreef blackmage2v het volgende:
heey mensen. Vraagje he. Ik hoor zo af en toe in cafes/discotheken zo'n country nr dat wordt gezongen door een vrouw. Het is wel een leuk tempo. Volgens mij begint het nr met een zin in de richting van :
I need a ....(resolution?)
Verder komt er ook een stukje in voor wat veel weg heeft van :
nono no no no
nono no no no
Weet iemand toevallig welk nr ik bedoel ? Alvast bedankt![]()
Bedankt, daar was ik dus ook net naar op zoekquote:Op zondag 15 mei 2005 13:28 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Carolina Marquez - The killer song [2005]![]()
Dankuquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:10 schreef knisnaw het volgende:
[..]
Dat is het nummer "Mario Takes a Walk" van Jesse Cook (http://www.jessecook.com/). Ben er zelf ook naar op zoek geweest. Erg goed nummer en de bmx'er in dat filmpje is ook behoorlijk geniaal
Techno Underworld Remix misschien??quote:Op zondag 15 mei 2005 13:58 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek een populaire "techno" remix van "Out of space" (van the Prodigy uiteraard!!)
Gisteren weer gehoord in brothers!
Iemand enig idee?
Michael McDonald - I Keep Forgettin'quote:Op zondag 15 mei 2005 13:31 schreef __Wouter__ het volgende:
ik zoek het originele nummer dat Warren G gebruikt heeft voor zijn nummer Regulate.
iemand die de titel en artiest kent?
quote:Ik zoek het originele nummer dat Warren G gebruikt heeft voor zijn nummer Regulate.
iemand die de titel en artiest kent?
Dank u zeer!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef brambosjesman het volgende:
[..]
Michael McDonald - I Keep Forgettin'
Bush - The people that we lovequote:Op zondag 15 mei 2005 14:52 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer, maar ik weet volgens mij alleen nog vaag hoe de clip eruit ziet.
Het is een rocknummer van een aantal jaren geleden, de band weet ik niet meer maar ik heb eenvaag vermoeden dat het iets als Bush of B.U.S.H. was...
In de clip was er op de achtergrond hele tijd oscilloscoop-lijnen
Nee, die is het niet.quote:
niet toevallig bloodhound gang - the bad touch?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:40 schreef Rnej het volgende:
heej, ik zoek een nummer van een of andere dj xxxxx of mc xxxxx (waar bij xxxxx dus een woord is) .. tis een hiphop nummer met allemaal gasten die rappen in een dierenpak.. is iets van 2 jaar oud geloof ik... iemand een idee?
als je beide soundtracks bekijkt op imdb lijkt het mij orbital - Halcyon & On & On te zijn. Niet echt trance trouwens...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:37 schreef YoGi_Berra het volgende:
Het laatste trance-nummer van de film mean girls (het afsluitende nummer aan het eind van de film waar alles weer goed is...)
dit nummer is tevens te horen bij de film 'hackers'....
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
als je beide soundtracks bekijkt op imdb lijkt het mij orbital - Halcyon & On & On te zijn. Niet echt trance trouwens...
http://www.imdb.com/title/tt0377092/soundtrack
http://www.imdb.com/title/tt0113243/soundtrack
Komt ook voor in beide soundtracks. Verder ook pure gok.quote:"The Joker"
Written by Josh Abrahams
Performed by Josh Abrahams
Courtesy of Ultimatum Records Ltd.
overheen gelezenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:32 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
Komt ook voor in beide soundtracks. Verder ook pure gok.![]()
thx, was dat nummer jah,quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
als je beide soundtracks bekijkt op imdb lijkt het mij orbital - Halcyon & On & On te zijn. Niet echt trance trouwens...
http://www.imdb.com/title/tt0377092/soundtrack
http://www.imdb.com/title/tt0113243/soundtrack
Meestal gaat het andersom, daarom wil ik het wel zeggen: Open een topic!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:57 schreef Sextreme het volgende:
Ik zoek nummers met mooie saxofoon lounge muziek.
Wie weet goede nummers voor me?
Volgens mij uit 1991, Mistadobalina-Del The Funky Homosapienquote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef keezert het volgende:
ik zoek een liedje, hij is wel bekend en hij is denk ik uit 1993 ofzo
je hoort steeds: "mr(s) dabelina mr dab - debelina" ofzo
echt wel een geinig liedje
HELP
Del Tha Funkee Homosapien - Mistadobalina [1992]quote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef keezert het volgende:
ik zoek een liedje, hij is wel bekend en hij is denk ik uit 1993 ofzo
je hoort steeds: "mr(s) dabelina mr dab - debelina" ofzo
echt wel een geinig liedje
HELP
En ja hoor.. Ik zei het nog zo mooi.. Een Barry Hughes stem.. En inderdaad het was The Golden Earring met I can't sleep without you!!quote:Deze stond ook nog open.
quote:Ik zoek een nummer wat volgens mij ergens uit de 70's komt..
Er zit best wel uptempo gitaar werk in en in het refrein(wat gezongen word door een man met een Barry Hughes stem) komt het volgende voor:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIII can't live without you,
But IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII can't live without you
Ofzo
Het is iig geen queen
Geen Nilsson
En ook geen Scorpions
Het refrein begint echt met iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii een lange ei
nope, dat zijn alleen maar gare apenpakjes, heb t over gasten in een haaienpak/berepak enz, je ziet hun gezichten ook niet, bij the bad touch kan je die wel zienquote:Op zondag 15 mei 2005 20:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
niet toevallig bloodhound gang - the bad touch?
ok jongens bedankt!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 07:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Del Tha Funkee Homosapien - Mistadobalina [1992]
D'r is wel een verschil tussen Barry Hay, idd van de Earring dus, en Barry Hughes van 'Ik wil op mijn kop een kamerbreed tapijt'quote:Op maandag 16 mei 2005 07:59 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
En ja hoor.. Ik zei het nog zo mooi.. Een Barry Hughes stem.. En inderdaad het was The Golden Earring met I can't sleep without you!!
Was er echt van overtuigd dat het live without you was.. Nou mensen ik heb hem dus, bedankt voor de moeite!!
Oh heet ie Hay whaha..quote:Op maandag 16 mei 2005 13:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
D'r is wel een verschil tussen Barry Hay, idd van de Earring dus, en Barry Hughes van 'Ik wil op mijn kop een kamerbreed tapijt'
Het Gebaar - Dat is niet waarquote:Op maandag 16 mei 2005 14:39 schreef Hunchy het volgende:
Was laatst in het café... hoor ik Patrick Bruel - Casser la voix in het nederlands. Ik wil graag weten van wie dat nummer was. Iemand enig idee?
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
D'r is wel een verschil tussen Barry Hay, idd van de Earring dus, en Barry Hughes van 'Ik wil op mijn kop een kamerbreed tapijt'
Beach Boys - Kokomo [1989]quote:Op maandag 16 mei 2005 16:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bermuda, Jamaica.... meer van de tekst weet ik zo niet. Kent iemand dit nummer?
Heel erg bedankt.quote:
Dat is DJ Format - We Know Something...quote:Op maandag 16 mei 2005 09:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
nope, dat zijn alleen maar gare apenpakjes, heb t over gasten in een haaienpak/berepak enz, je ziet hun gezichten ook niet, bij the bad touch kan je die wel zien
jaaa!!! woohoo! thanks!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is DJ Format - We Know Something...
Iemand????quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:10 schreef seeya_40 het volgende:
Nu mijn vraag. Hoorde gisteren bij een vriendin Apres Skihut 15 en toen hoorde ik een dance nummer. Luister dat normaal totaal niet, dus weet absoluut niet hoe het heet. Het is zo te horen op 37:40 min en 39:05 min en tussen nummer 26 en 27, en 27 en 28.
Carmina Burana - O Fortuna van Carl Orff misschien???quote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef sizzler het volgende:
Soort klassieke house. Bombastisch. Denk van eind jaren '80, begin '90. Je hoort hem vaak als achtergrond op tv / film. Ik dacht dat hij toen niet meer te koop was omdat het een deel van een opera was waarvoor geen rechten weren betaald. en als ik het hoor denk ik "ohja".
Scantraxx- Firestarter 2004?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:00 schreef Duiveltja het volgende:
In 2004 stond Paul van Dyk op Sensation in zijn set was een remix te horen van een nummer van The Prodigy. Hoe heet dit nummer en van wie is het?
Volgens mij bedoel je de reclame van Axe Boost (die vent met dat handdoekje om).quote:Op maandag 16 mei 2005 17:55 schreef FokLex het volgende:
nee hij staat er niet bij, nu begin ik te twijfelen of die wel van de ns was.
het is een rock & roll achtig nummer met deze twee zinnen (denk ik) born to love you, baby let me fly
Dat zou idd. heel goed kunnen, via lyrics op google kom ik op mark collie (mijn vraag: maakt die dit soort muziek)quote:Op maandag 16 mei 2005 20:46 schreef Fling het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je de reclame van Axe Boost (die vent met dat handdoekje om).
Heb al op ster.nl gekeken maar kan hem helaas niet vinden.
Die ja!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Carmina Burana - O Fortuna van Carl Orff misschien???
Is dat niet Zorba's dance ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:58 schreef AMD64 het volgende:
Ik zoek nu ook een nummer.
Het is een russisch nummertje. De clip gaat als volgt. JE ziet van animatie gemaakte dikke mannetjes een dansje uitvoeren, ze lopen een trap op (volgens mij) naar boven een eenmaal op het dak. Begint het feestje.
Dank!
Zorba Dance inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2005 23:10 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Is dat niet Zorba's dance ofzo?
Das grieks volgens mij
Iemand al een idee? Het refrein wordt door een vrouw gezongen en de coupletten door een of meerdere mannen, een beetje rap achtig. Iemand? En het is allemaal op een vrij lage toonhoogte, dat van die mannen dan tenminste. En het klinkt opzich de hele tijd een beetje het zelfde. Het is wel engels trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:51 schreef somegirl het volgende:
ik zoek een nummer, lijkt een beetje black eyed peas achtig, en volgens m'n collega heet ie Soul, ik hoor m steeds op de duitse radio. Maar ik wil graag weten van wie die is en hoe die echt heet!!
Het origineel is van Harold Faltermeyer - Axel F.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:26 schreef Nietmachine het volgende:
Daar zie je een leuk filmpje. Het gaat niet om het filmpje maar om het nummer dat ze op de achtergrond draaien. Het is volgens mij enigzins aangepast.
Ik ben nu dus op zoek naar titel/artiest van dit nummer. Het komt volgens mij uit de film Beverly Hills Cop, het komt mij iig heel erg bekend voor. Iemand die weet hoe het nummer heet of wie de artiest is?
DJ quicksilver - waterverve ?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:39 schreef Qweraz het volgende:
Er is ook een remix gemaakt ( a la groove coverage - poison) van Bitter Sweet symphony van de verve..
Iemand een ideetje wie die remix heeft gemaakt??
Zit hij hier tussen: http://www.chart-radio.de/framesetx.php3 ?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
Iemand al een idee? Het refrein wordt door een vrouw gezongen en de coupletten door een of meerdere mannen, een beetje rap achtig. Iemand? En het is allemaal op een vrij lage toonhoogte, dat van die mannen dan tenminste. En het klinkt opzich de hele tijd een beetje het zelfde. Het is wel engels trouwens.
Ik zal als ik m weer hoor wat beter op de tekst letten..... misschien helpt dat
Mark van Dale - Water Vervequote:Op maandag 16 mei 2005 23:39 schreef Qweraz het volgende:
Er is ook een remix gemaakt ( a la groove coverage - poison) van Bitter Sweet symphony van de verve..
Iemand een ideetje wie die remix heeft gemaakt??
Dan kan deze er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef Qweraz het volgende:
Ga ik zeker ook even beluisteren!!
hmmm moetje registreren... geprobeert, maar ik denk dat m'n duits niet goed genoeg is...quote:Op maandag 16 mei 2005 23:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zit hij hier tussen: http://www.chart-radio.de/framesetx.php3 ?
Daniel Powter - Bad Dayquote:Op maandag 16 mei 2005 15:37 schreef bierjoost het volgende:
Zag net een clip op MTV oid, waar er een man en een vrouw op een reclame bord steeds iets bij tekenen, de man tekent onder andere een vraagteken en vrouwlief maakt er dan een hartje van. Uiteindelijk vinden ze elkaar en nemen samen de taxi in de regen. Nieuw nummer volgens mij...
Daft Punk - Around The World ???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik zoek een nummer in de categorie 'electronic' house achtige muziek.
In de videoclip zie je van die bleek geschminkte vrouwen steeds de zelfde bewegingen maken bvb: steeds opstaan vanuit een schoolbank enzo
Nancy Sinatra - bang bang (my baby shot me down)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:27 schreef bojaaper het volgende:
Ik zoek de naam van het nr met de volgende tekst
"Bang bang, I shot you down. You hit the ground, bang bang. That awful sound, bang bang, I used too shoot you down. "
Het is een rustig nr, maar heb maar een klein stukje ervan, dus zou graag de titel en artiest weten.
Faithless- We Come One. Maar moet je nou de rest van die soundtrack hebben of dit nummerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:54 schreef TimoBasso het volgende:
Ik ben bezig met een presentatie.. over wielrennen.. en nou zoek ik nog een soundtrack,Ik heb al een liedje in mijn hoofd zitten van een hitje van Faithless paar jaar geleden.
2 become one.. kan ik me nog alleen voor de geest halen.. Help me out!
Touch & Go - Would you..? [1998]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:56 schreef ee-04 het volgende:
Ik zoek een een nummer.. wat beetje de stijl van Groove Armada heeft (misschien is t daar wel van, geen idee).. en je hoort een vrouw de hele tijd dezelfde zinnetjes zegt..
en die zegt iets van 'hey'..'you're cute'.. of iets van 'I like you' .. en uit niets 'uhhh do you wanna go to bed with me?' of zoiets.. somebody?
Cher - Bang bang (my baby shot me down) [1966]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:27 schreef bojaaper het volgende:
Ik zoek de naam van het nr met de volgende tekst
"Bang bang, I shot you down. You hit the ground, bang bang. That awful sound, bang bang, I used too shoot you down. "
Het is een rustig nr, maar heb maar een klein stukje ervan, dus zou graag de titel en artiest weten.
Het is origineel van Cherquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:29 schreef Koepert het volgende:
Of dus idd de andere versie ; Nancy Sinatra- Bang Bang![]()
Zeer zeker waar. MAAAR gezien het feit dat de vraag nu gesteld word leek het mij aannemelijker dat de versie van Nancy Sinatra bedoeld werd aangezien die toch n tikje 'nieuwer' isquote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Faithless- We Come One. Maar moet je nou de rest van die soundtrack hebben of dit nummer
mjah... het gekke is dat ik die door toe doen van de AudioBullys een stuk minder rustig vindquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zeer zeker waar. MAAAR gezien het feit dat de vraag nu gesteld word leek het mij aannemelijker dat de versie van Nancy Sinatra bedoeld werd aangezien die toch n tikje 'nieuwer' is![]()
Ik bedoelde ook die versie van Nancy Sinatra ZONDER de AudioBullys (killbill soundtrack meen ik)MAAR GOED einde deze discussie; t is waarschijnlijk 1 van deze versiesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:07 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
mjah... het gekke is dat ik die door toe doen van de AudioBullys een stuk minder rustig vindMaar denk ook dat ie die versie bedoeld
thx!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Touch & Go - Would you..? [1998]
Het staat dus nu op ster.nl : The Blueskins- Change my mindquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:02 schreef Drimzef het volgende:
Van wie is dat nummer uit de Axe-reclame???
Gipsy Kings - Baila Me ???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:58 schreef Tomek het volgende:
Ahoi, ik zoek de artiestennaam van 2 nummers.
De ene is volgens mij een soort van gipsy kings achtig iets waar je steeds "baila baila" hoort
En de andere is die van "lai la lai, lai la lai lai lai la lai, lai la lai, lai la lai lai lai la lai la la la la lai
Iemand?
Iemand al een ideequote:Op zondag 15 mei 2005 20:20 schreef Mark_a het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer en ik weet er heel weinig van maar ik was eens in Now & Wow en daar hoorde ik hem. T klonk als iets van: de ... worden geraffineerd/gerappineerd.
Iemand die aan de hand van deze kleine aanwijzingen weet wat voor nummer t is?
Gipsy Kings - Baila me [1991]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:58 schreef Tomek het volgende:
De ene is volgens mij een soort van gipsy kings achtig iets waar je steeds "baila baila" hoort
En de andere is die van "lai la lai, lai la lai lai lai la lai, lai la lai, lai la lai lai lai la lai la la la la lai
Iemand?
Gewoon effe een shot in the dark:quote:
het is geen daft punk. je ziet in die clip ook een vrouw steeds haar pantykous aan en uittrekken over haar been . de muziek is hoofdzakelijk een zware ondertoon (brom) met daarop diezelfde toon (alleen meer melodie en hoger van toon)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik zoek een nummer in de categorie 'electronic' house achtige muziek.
In de videoclip zie je van die bleek geschminkte vrouwen steeds de zelfde bewegingen maken bvb: steeds opstaan vanuit een schoolbank enzo
Simon & Garfunkel - The Boxer ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:58 schreef Tomek het volgende:
Iemand?
dat filmpje is hier eerder voorbij gekomen..... Eerste nummer doet mij denken aan juno reactor maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:19 schreef Hed_Kandi het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer dat op de achtergrond van een intenet basejump filmpje is te horen je kan het filmpje zien op http://www.gougoule.com/ onder bonus: basejump of direct de link naar het filmpje http://www.gougoule.com/bonus/basejump.php
Het zijn 2 nummers wil vooral de eerste weten maar als iemand ook het tweede nummer weet prima! Het fimpje is trouwens ook zeker de moeite waard van het zien maar de muziek maakt het nog mooier!
Misschien Goldie Lookin' Chain ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef ForumGek het volgende:
Ik zoek een nummer dat vanmorgen op (ik dacht) The Box was, rond 7:50.
Het was een nummer met een stuk of 5 rappers, met een engels accent. Was best wel een grappig nummer, ik zoek dus naam en artiest !!
Juno reactor - master(s) of the universequote:Op woensdag 18 mei 2005 02:19 schreef Hed_Kandi het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer dat op de achtergrond van een intenet basejump filmpje is te horen je kan het filmpje zien op http://www.gougoule.com/ onder bonus: basejump of direct de link naar het filmpje http://www.gougoule.com/bonus/basejump.php
Het zijn 2 nummers wil vooral de eerste weten maar als iemand ook het tweede nummer weet prima! Het fimpje is trouwens ook zeker de moeite waard van het zien maar de muziek maakt het nog mooier!
dus toch juno reactorquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:37 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Juno reactor - master(s) of the universe
Apocalyptica - nothing else matters
nee dat is hem niet, misschien handig om erbij te zetten dat het nederlandstalig was, maar met een engels accentquote:
Toch niet weer Baksteen-Watskeburt hequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef ForumGek het volgende:
[..]
nee dat is hem niet, misschien handig om erbij te zetten dat het nederlandstalig was, maar met een engels accent![]()
ik heb weer een stukje van het liedje! Rock baby, to soul baby en de kerels zingen het de hele tijd en die vrouw gilt er wat doorheen, hij is zo leuk! hoe heet ie nou??? iemand?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
Iemand al een idee? Het refrein wordt door een vrouw gezongen en de coupletten door een of meerdere mannen, een beetje rap achtig. Iemand? En het is allemaal op een vrij lage toonhoogte, dat van die mannen dan tenminste. En het klinkt opzich de hele tijd een beetje het zelfde. Het is wel engels trouwens.
Ik zal als ik m weer hoor wat beter op de tekst letten..... misschien helpt dat
Thanksquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:37 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Juno reactor - master(s) of the universe
Apocalyptica - nothing else matters
K-Maro - Femme like U ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb weer een stukje van het liedje! Rock baby, to soul baby en de kerels zingen het de hele tijd en die vrouw gilt er wat doorheen, hij is zo leuk! hoe heet ie nou??? iemand?
eminem - mockingbird?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:18 schreef la-nina het volgende:
Een clip :
Omaatje achter piano speelt kinderdeuntje, op de piano staat iemand (in het heeeel klein)
te rappen in een rood trainingspak en om hem heen dansen allerlei
speelgoedbeesten, volgens mij was het deuntje ook echt van een kinderliedje
en is die rapper redelijk bekend.... Help?
-edit- hij is nie bekend anders hadden we em wel geweten... hellupie
JAAAAAAAquote:
Ik moet denken aan:quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:49 schreef Cybart het volgende:
ben op zoek naar het nummer met "de haan" wat bij Wessel Van Diepen's Dance Departement regelmatig gedraaid wordt
op ster.nl : The Blueskins- Change my mindquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:46 schreef raptorix het volgende:
Ik zoek het nummer van de axe reclame, waar die jongen in ze handoek naar buiten loopt.
Ik weet het inmiddels, het was Mocky - catch a moment in timequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef Omega het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een paar weken geleden regelmatig te zien was op de muziekzender(s). Videoclip was met 2 mannen die een soort theater voorstelling deden, waarin er een decor van een (slaap)kamer was. De hoofdfiguur ging van de ene setting naar de andere.
Tijdens het refrein was er een hardrock figuur die steeds een kreet (zo'n typische hardrock kreet) slaakte. Hij had echt van d Europe lange haar uit de 80-er jaren. Het nummer zelf was een pop/dance nummer waarin werd gerapt, maar dan meer op een snel-praat-manier. Dus niet het standaard rappen meer zoals in Bonito. Volgens mij was er in de titel iets over historie, maar weet het niet meer. Zie de video ook niet meer.
Lekker vaag maar ik hoop dat het helpt.
De eerste is al beantwoordquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:58 schreef Tomek het volgende:
Iemand?
Gyspy woman (La da dee) komt uit 1991....quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De eerste is al beantwoord
De tweede is
Crystal Waters - Gypsy Woman [1994]
edit- was hem welquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:46 schreef raptorix het volgende:
Ik zoek het nummer van de axe reclame, waar die jongen in ze handoek naar buiten loopt.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De eerste is al beantwoord
De tweede is Crystal Waters - Gypsy Woman [1994] ook al beantwoord (Simon & Garfunkel - The Boxer)
Van wie ie is weet ik niet, maar het nummer heet Paris Hilton!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:49 schreef Cybart het volgende:
ben op zoek naar het nummer met "de haan" wat bij Wessel Van Diepen's Dance Departement regelmatig gedraaid wordt
Rogier van Otterloo - Soldaat van Oranje [1977]quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:38 schreef 2cv het volgende:
En ik zoek nog steeds de muziek van de film 'Soldaat Van Oranje'.
Dankje !quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Rogier van Otterloo - Soldaat van Oranje [1977]
Adverteerder/merk: McCainquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:38 schreef 2cv het volgende:
Mc Cain had een paar maanden terug (misschien wel minder lang terug) een reclamespot waarin vogelverschrikkers vanuit hun eigen akker naar de akker sprongen waar Mc Cain aardappeltjes groeiden. Dit onder begeleiding van een stukje muziek. Helaas weet ik alleen dat ik het stukje muziek leuk vond![]()
dank u...quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Van wie ie is weet ik niet, maar het nummer heet Paris Hilton!
En die haan/kip/struisvogel komt aan het begin en eind voor!
weet niemand het nummer danquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:31 schreef Reza-impreza het volgende:
Je ziet ook bleek geschminkte vrouwen als een soort zombie steeds opstaan en weer zitten in een schoolbankje in een klas ,
het is geen daft punk. je ziet in die clip ook een vrouw steeds haar pantykous aan en uittrekken over haar been . de muziek is hoofdzakelijk een zware ondertoon (brom) met daarop diezelfde toon (alleen meer melodie en hoger van toon)
Klassieke muziek is rechten-vrij. En rustig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef killermj het volgende:
Ik zoek voor een project (promo cd-rom met beelden) achtergrond muziek.
Ik wil geen gezeur met copyright etc. etc.
Is het mogelijk om ergens legale muziek te downloaden die je GRATIS kan gebruiken (verwijs niet naar kazaa etc. etc)
Het hoeven geen bekende artiesten te zijn als het maar lekker rustige achtergrond muziek is.![]()
Nee ze zijn het alle 2 niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:23 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Gewoon effe een shot in the dark:
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt [2005]
( Lijkt ook veel op Fatboy Slim - Star 69 [2001])
EUhm kut ik had m net nog; momentje nogquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef seeya_40 het volgende:
Okeej, ik heb al eerder gepost. Zoek een trance nummer dat op Skihut 15 staat. Omdat ik zelf nooit trance luister weet ik totaal niet van wie het is en hoe het heet, maar tis wel bekend volgensmij. Beetje moeilijk om te omschrijven maar het gaat zo:
tu tu tu tu tututututuuu
tu tu tu tu tututututuuu enzovoorts...
high and dryquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:34 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek de laatste single van Jamie Cullum.
shit ja... had em al bijna verdrongen. Na Everlasting love ook nog effe die plaat van Radiohead verneuken!quote:
Marshall Masters - I Like It Loud ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef seeya_40 het volgende:
Okeej, ik heb al eerder gepost. Zoek een trance nummer dat op Skihut 15 staat. Omdat ik zelf nooit trance luister weet ik totaal niet van wie het is en hoe het heet, maar tis wel bekend volgensmij. Beetje moeilijk om te omschrijven maar het gaat zo:
tu tu tu tu tututututuuu
tu tu tu tu tututututuuu enzovoorts...
Yeah, eindelijk dat is m. Thanks!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:15 schreef Koepert het volgende:
JAAAA
Jordan & Baker - Explode
ik denk dat je die bedoelt
Ns lentetoer:quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek eigenlijk de muziek van de reclame van de NS (zomertoer volgens mij) dat iedereen elkaar begint te knuffelen (en de "hoofdpersoon" uiteindelijk met een conductrice eindigt)]
Livin' Joy - Dreamerquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek een nummer wat gister @ 538 te horen was, rond 10 voor 2 's middags.
Ik hoorde wel de titel maar ik weet niet of ik het juist heb.
Living joy - i am a dreamer
Kan iemand die bevestigen? Of anders de juiste titel geven?
Bvd
p.s. Het is een nr. in de richting van Amber - This is your night & Corona - This is the rythem of the night
Sarina Paris (kan ook Sarena Paris zijn) - Look at Usquote:Op vrijdag 20 mei 2005 04:37 schreef Calella het volgende:
[afbeelding][afbeelding] http://dickcream.com/h/04/0412 [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]Van wie is dat nummer? [afbeelding][afbeelding]
Ik vind het een beetje Bilitis achtig....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:25 schreef Adagio het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)inci_code/large.html
Welke soundtrack zit er onder deze trailer? Dat zangstemmetje meteen in het begin komt me erg bekend voor en ik zou willen weten wat de oorspronkelijke film/soundtrack is waar dit nummer in voorkwam.
Gevonden. Nope, tis het thema van End of Days, die slechte film met Arnie Schwarzeneggerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Bilitis achtig....
Livin' Joy - Dreamerquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:53 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Livin' Joy - Dreamer
MC Sar & the real Mc Coy / Another night ... ?
StarSplash - Freequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:42 schreef linuxje het volgende:
ik zoek een happy hardcore nummer
artiest en titel weet ik uiteraard niet maar in het liedje hoor je wel
free free free as a bird can't you see i'm in love![]()
klinkt scooter-achtigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:01 schreef Calella het volgende:
[afbeelding][afbeelding] http://dickcream.com/h/04/0412 [afbeelding][afbeelding]
Niemand?![]()
![]()
Ja, of Charly en Theo.quote:
Gokje:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:57 schreef OmeRon het volgende:
Ik zoek een nummer dat je weleens op City FM hoort. Het is een oldtimer. En het is herkenbaar aan een refrein die door een telefoon (of iets dergelijks) wordt gezongen. De rest klinkt normaal.
Dankjewel. Ik bedoelde de versie van David McWilliamsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Gokje:
Marc Almond - The Days of Pearly Spencer
Bedoel je het titelnummer? Da's Oingo Boingo - Weird science.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe heet de soundtrack van de film Weird Seince?
staat op die zieke website van jouquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:01 schreef Calella het volgende:
Niemand?![]()
![]()
Dat is Marcus Levin - 2 Take Me Awayquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:37 schreef IBL het volgende:
Ik zoek een nieuw dance/trance-nummer waarin een stukje van Toto's Africa terugkomt. Het is dan het stukje van "..to drag me away from you.." (plusminus 1:17 minuut in de normale duur van Toto - Africa)
Heeft iemand een idee? Het heeft me al een nacht slecht slapen opgeleverd![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:05 schreef got.rice het volgende:
[..]
staat op die zieke website van jou![]()
0412: sarina paris-look at us
Lijkt me volstrekt overbodig, dat kunnen ze zelf uit de kunstquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Na Everlasting love ook nog effe die plaat van Radiohead verneuken!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Lijkt me volstrekt overbodig, dat kunnen ze zelf uit de kunst
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet het origineel van 'Which backstreetboy is gay' van Weird Al Yankovic?
(O.a.) Leo Nardell- Laat de boel maar lekker waaienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:37 schreef koster het volgende:
ik zoek een "amsterdams" nummer wat vaak op apres ski feesten gedraaid word.
Het is een zanger en hij zingt in ieder geval: "Je mag best van iemand houden, maar van jezelf nog het meest".
Alvast bedankt
iemand?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:08 schreef got.rice het volgende:
ik zoek een nummer die je als eerst te horen krijgt bij die reclame van yorin travel, het is een spaanse nummer. voor de gamers onder ons, deze nummer kwam ook een keer voor in een HEEL oud BF1942 MP Demo filmpje (door een gamer gemaakt) maar dan in een remix versie als iemand hem nog kan herinneren
Ik ook!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:50 schreef mikeonline het volgende:
nummer voorjekijkendoorlopen van de jeugd van tegenwoordig wil ik al een hele tijd hebben... wie helpt
Emilia - Big Big Worldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef PLAE@ het volgende:
...
En dan zoek ik nog een mierzoet liedje waarin een vrouw zingt dat ze alles van de wereld heeft gezien behalve zichzelf.
...
Robbie Ronalds - Geil Moet ze zijnquote:
Heb ik welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:50 schreef mikeonline het volgende:
nummer voorjekijkendoorlopen van de jeugd van tegenwoordig wil ik al een hele tijd hebben... wie helpt
quote:
I've never been to me? Op AMG in diverse uitvoeringen te vinden, vooral van Charlene, maar die is niet zo heel oud (1986)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef PLAE@ het volgende:
En dan zoek ik nog een mierzoet liedje waarin een vrouw zingt dat ze alles van de wereld heeft gezien behalve zichzelf.
refrein is iets in de trend van i've seen it all but i never saw me (of zoiets) wereldberoemd nr maar ik ken de titel niet en de zangeres niet.
Iemand?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je in het begin het standaard lingo geluidje hoort maar vervolgens veranderd dit in hardstyle, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit nummer "Alweer 1 Groene Bal" heet, maar die kan ik nergens vinden?
Effe checke...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bedoel je het titelnummer? Da's Oingo Boingo - Weird science.
Zie ook http://www.imdb.com/title/tt0090305/soundtrack
Maggie Reilly - Every time we touch..??quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:18 schreef linuxje het volgende:
http://www.taktkasten.de/works/techno.wmv
iemand enig idee hoe dat nr heet? let niet op die clip
Heb even gezocht.. het is cascada met every time we touch. Titel had je wel correctquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Maggie Reilly - Every time we touch..??
mijn dank is grootquote:Op zondag 22 mei 2005 00:01 schreef furanku het volgende:
[..]
Heb even gezocht.. het is cascada met every time we touch. Titel had je wel correct![]()
............Op mijn werk wordt tegenwoordig een cd gedraaid................quote:Op zondag 22 mei 2005 02:56 schreef Woutey het volgende:
Op mijn werk wordt tegenwoordig een cd gedraaid;
deze is Spaans
is denk ik niet al te oud
Het is een album.
is vrij balad achtig maar niet heel erg. zeg maar er tussen in. Het zou als popmuziek bestempeld kunnen worden omdat de melodie vrij veel mensen aanspreekt.
Ik ben hier nou al een tijdje naar opzoek, iemand een idee?
Beetje een goedkope clip. Kerel had een gigantische zonnebril op. Het was uitgezonden onder de naam "classic". Dus zal wel een aantal jaartjes oud zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:33 schreef furanku het volgende:
Op duitse mtv.. ik zag een clip van een zwarte . Ik meende dat de artiest herbie heette ofzo. De clip speelde zich af in een trein, beetje oud. Een funk/hiphopnummer in de style van the prodigy.
http://www.ishkur.com/music/#quote:Op zondag 22 mei 2005 10:46 schreef superheist het volgende:
ik zoek geen nummer, maar een muziek site. het stond ooit op de weblog, maar kan em niet meer vinden. Je moest een artiest intypen, en dan kreeg je allemaar 'similar' artiesten, weergegeven in rondjes, hoe dichter het rondje bij het rondje van de artiest was, hoe meer het ermee verwant was. En hoe groter het rondje, hoe groter de artiest. De rondjes waren blauw geloof ik, Wie weet deze site??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |