StarSplash - Freequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:42 schreef linuxje het volgende:
ik zoek een happy hardcore nummer
artiest en titel weet ik uiteraard niet maar in het liedje hoor je wel
free free free as a bird can't you see i'm in love![]()
klinkt scooter-achtigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:01 schreef Calella het volgende:
[afbeelding][afbeelding] http://dickcream.com/h/04/0412 [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]Van wie is dat nummer? [afbeelding][afbeelding]
Niemand?![]()
![]()
Ja, of Charly en Theo.quote:
Gokje:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:57 schreef OmeRon het volgende:
Ik zoek een nummer dat je weleens op City FM hoort. Het is een oldtimer. En het is herkenbaar aan een refrein die door een telefoon (of iets dergelijks) wordt gezongen. De rest klinkt normaal.
Dankjewel. Ik bedoelde de versie van David McWilliamsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Gokje:
Marc Almond - The Days of Pearly Spencer
Bedoel je het titelnummer? Da's Oingo Boingo - Weird science.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe heet de soundtrack van de film Weird Seince?
staat op die zieke website van jouquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:01 schreef Calella het volgende:
[afbeelding][afbeelding] http://dickcream.com/h/04/0412 [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]Van wie is dat nummer? [afbeelding][afbeelding]
Niemand?![]()
![]()
Dat is Marcus Levin - 2 Take Me Awayquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:37 schreef IBL het volgende:
Ik zoek een nieuw dance/trance-nummer waarin een stukje van Toto's Africa terugkomt. Het is dan het stukje van "..to drag me away from you.." (plusminus 1:17 minuut in de normale duur van Toto - Africa)
Heeft iemand een idee? Het heeft me al een nacht slecht slapen opgeleverd![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:05 schreef got.rice het volgende:
[..]
staat op die zieke website van jou![]()
0412: sarina paris-look at us
Lijkt me volstrekt overbodig, dat kunnen ze zelf uit de kunstquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Na Everlasting love ook nog effe die plaat van Radiohead verneuken!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Lijkt me volstrekt overbodig, dat kunnen ze zelf uit de kunst
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet het origineel van 'Which backstreetboy is gay' van Weird Al Yankovic?
(O.a.) Leo Nardell- Laat de boel maar lekker waaienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:37 schreef koster het volgende:
ik zoek een "amsterdams" nummer wat vaak op apres ski feesten gedraaid word.
Het is een zanger en hij zingt in ieder geval: "Je mag best van iemand houden, maar van jezelf nog het meest".
Alvast bedankt
iemand?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:08 schreef got.rice het volgende:
ik zoek een nummer die je als eerst te horen krijgt bij die reclame van yorin travel, het is een spaanse nummer. voor de gamers onder ons, deze nummer kwam ook een keer voor in een HEEL oud BF1942 MP Demo filmpje (door een gamer gemaakt) maar dan in een remix versie als iemand hem nog kan herinneren
Ik ook!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:50 schreef mikeonline het volgende:
nummer voorjekijkendoorlopen van de jeugd van tegenwoordig wil ik al een hele tijd hebben... wie helpt
Emilia - Big Big Worldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef PLAE@ het volgende:
...
En dan zoek ik nog een mierzoet liedje waarin een vrouw zingt dat ze alles van de wereld heeft gezien behalve zichzelf.
...
Robbie Ronalds - Geil Moet ze zijnquote:
Heb ik welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:50 schreef mikeonline het volgende:
nummer voorjekijkendoorlopen van de jeugd van tegenwoordig wil ik al een hele tijd hebben... wie helpt
quote:
I've never been to me? Op AMG in diverse uitvoeringen te vinden, vooral van Charlene, maar die is niet zo heel oud (1986)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef PLAE@ het volgende:
En dan zoek ik nog een mierzoet liedje waarin een vrouw zingt dat ze alles van de wereld heeft gezien behalve zichzelf.
refrein is iets in de trend van i've seen it all but i never saw me (of zoiets) wereldberoemd nr maar ik ken de titel niet en de zangeres niet.
Iemand?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je in het begin het standaard lingo geluidje hoort maar vervolgens veranderd dit in hardstyle, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit nummer "Alweer 1 Groene Bal" heet, maar die kan ik nergens vinden?
Effe checke...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bedoel je het titelnummer? Da's Oingo Boingo - Weird science.
Zie ook http://www.imdb.com/title/tt0090305/soundtrack
Maggie Reilly - Every time we touch..??quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:18 schreef linuxje het volgende:
http://www.taktkasten.de/works/techno.wmv
iemand enig idee hoe dat nr heet? let niet op die clip
Heb even gezocht.. het is cascada met every time we touch. Titel had je wel correctquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Maggie Reilly - Every time we touch..??
mijn dank is grootquote:Op zondag 22 mei 2005 00:01 schreef furanku het volgende:
[..]
Heb even gezocht.. het is cascada met every time we touch. Titel had je wel correct![]()
............Op mijn werk wordt tegenwoordig een cd gedraaid................quote:Op zondag 22 mei 2005 02:56 schreef Woutey het volgende:
Op mijn werk wordt tegenwoordig een cd gedraaid;
deze is Spaans
is denk ik niet al te oud
Het is een album.
is vrij balad achtig maar niet heel erg. zeg maar er tussen in. Het zou als popmuziek bestempeld kunnen worden omdat de melodie vrij veel mensen aanspreekt.
Ik ben hier nou al een tijdje naar opzoek, iemand een idee?
Beetje een goedkope clip. Kerel had een gigantische zonnebril op. Het was uitgezonden onder de naam "classic". Dus zal wel een aantal jaartjes oud zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:33 schreef furanku het volgende:
Op duitse mtv.. ik zag een clip van een zwarte . Ik meende dat de artiest herbie heette ofzo. De clip speelde zich af in een trein, beetje oud. Een funk/hiphopnummer in de style van the prodigy.
http://www.ishkur.com/music/#quote:Op zondag 22 mei 2005 10:46 schreef superheist het volgende:
ik zoek geen nummer, maar een muziek site. het stond ooit op de weblog, maar kan em niet meer vinden. Je moest een artiest intypen, en dan kreeg je allemaar 'similar' artiesten, weergegeven in rondjes, hoe dichter het rondje bij het rondje van de artiest was, hoe meer het ermee verwant was. En hoe groter het rondje, hoe groter de artiest. De rondjes waren blauw geloof ik, Wie weet deze site??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |