StarSplash - Freequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:42 schreef linuxje het volgende:
ik zoek een happy hardcore nummer
artiest en titel weet ik uiteraard niet maar in het liedje hoor je wel
free free free as a bird can't you see i'm in love![]()
klinkt scooter-achtigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:01 schreef Calella het volgende:
[afbeelding][afbeelding] http://dickcream.com/h/04/0412 [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]Van wie is dat nummer? [afbeelding][afbeelding]
Niemand?![]()
![]()
Ja, of Charly en Theo.quote:
Gokje:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:57 schreef OmeRon het volgende:
Ik zoek een nummer dat je weleens op City FM hoort. Het is een oldtimer. En het is herkenbaar aan een refrein die door een telefoon (of iets dergelijks) wordt gezongen. De rest klinkt normaal.
Dankjewel. Ik bedoelde de versie van David McWilliamsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Gokje:
Marc Almond - The Days of Pearly Spencer
Bedoel je het titelnummer? Da's Oingo Boingo - Weird science.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe heet de soundtrack van de film Weird Seince?
staat op die zieke website van jouquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:01 schreef Calella het volgende:
[afbeelding][afbeelding] http://dickcream.com/h/04/0412 [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]Van wie is dat nummer? [afbeelding][afbeelding]
Niemand?![]()
![]()
Dat is Marcus Levin - 2 Take Me Awayquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:37 schreef IBL het volgende:
Ik zoek een nieuw dance/trance-nummer waarin een stukje van Toto's Africa terugkomt. Het is dan het stukje van "..to drag me away from you.." (plusminus 1:17 minuut in de normale duur van Toto - Africa)
Heeft iemand een idee? Het heeft me al een nacht slecht slapen opgeleverd![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:05 schreef got.rice het volgende:
[..]
staat op die zieke website van jou![]()
0412: sarina paris-look at us
Lijkt me volstrekt overbodig, dat kunnen ze zelf uit de kunstquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Na Everlasting love ook nog effe die plaat van Radiohead verneuken!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Lijkt me volstrekt overbodig, dat kunnen ze zelf uit de kunst
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet het origineel van 'Which backstreetboy is gay' van Weird Al Yankovic?
(O.a.) Leo Nardell- Laat de boel maar lekker waaienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:37 schreef koster het volgende:
ik zoek een "amsterdams" nummer wat vaak op apres ski feesten gedraaid word.
Het is een zanger en hij zingt in ieder geval: "Je mag best van iemand houden, maar van jezelf nog het meest".
Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |