Prodigy- Out of spacequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:54 schreef Koepert het volgende:
Naast de openstaande vraag van mij (en anderen?) zoek ik ook een ander nummer; Beetje Reggae achtig met de tekst (ongeveer) To Another...blabla(Space?).. To Find another Rase (ras op zn engels dus) en dat vaak herhaald btje vaag ik weet t; maar ik bedacht mij vannacht dat ik die zocht en toen wist ik beide regels nog precies maar ja slaap is niet bevordelijk af en toe
origineel is axel f van harold faltermeyer.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:52 schreef AMD64 het volgende:
http://norrlandsguld.privaten.nu/frog.swf
Hoe heet dat nummertje op achtergrond?
Is van de film beverly hills cop, maar er zijn volgens mij veel remixen van. Het origineel is Harold Faltermeyer - Axel F.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:52 schreef AMD64 het volgende:
http://norrlandsguld.privaten.nu/frog.swf
Hoe heet dat nummertje op achtergrond?
Blue Lagoon- Break My Stride denk ik en dan is t stride ipv style in dat zinnetjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:32 schreef TETSU het volgende:
En meteen maar de volgende.
Het refrein gaat ongeveer zo:
"Ain't nothing gonna break my style oh no you got to keep on movin'"![]()
MATTHEW WILDER - "Break My Stride"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:32 schreef TETSU het volgende:
En meteen maar de volgende.
Het refrein gaat ongeveer zo:
"Ain't nothing gonna break my style oh no you got to keep on movin'"![]()
maar de uitvoerende artiesten denken daar toch wat anders overquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:50 schreef EggsTC het volgende:
Waar download ik Johann Sebastian Bach: Air from Orchestral Suite No. 3, BWV 1068 ???
Of heeft iemand die?
Dit is overigens geen warez request want nr's gaan vrij van copyright na 50 jaar dacht ik
Mariah Carey had dat gecoverd. Misschien dat je het origineel bedoelt. Als ik moet gokken zeg ik dat dat van Hank Williams is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef HenkieSpankie het volgende:
Deze stond ook nog open.
[..]
Het is iig geen queen
Geen mariah Carrey/Withney Houston
Geen Nilsson
En ook geen Scorpions
Het refrein begint echt met iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii een lange ei![]()
Ik hoopte dat de titel misschien ' Can't live without you' heette maar ik kan het liedje wat ik bedoel niet vinden
James Brown - I feel goodquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:26 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat nummer dat begint met: "WAAAAAAAAAAAAAH! I FEEL GOOD!
?
Parla et Pardoux - Libertéquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:28 schreef misterbrown het volgende:
Hey iedereen,
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer dat ik op een feestje heb gehoord, maar helaas kan ik nergens de titel vinden. Ten einde raad heb ik het eens proberen te fluiten:
http://users.telenet.be/justin/fluiten.wav
Iemand enig idee? Alvast bedankt
Dan gok je fout want het origineel is van Badfinger [1970]..alhoewel een ieder eerder geneigd is om te zeggen dat het van Harry Nilsson [1971] is.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:28 schreef nietorigineel het volgende:
[..]
Mariah Carey had dat gecoverd. Misschien dat je het origineel bedoelt. Als ik moet gokken zeg ik dat dat van Hank Williams is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |