Touch & Go - Would you..? [1998]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:56 schreef ee-04 het volgende:
Ik zoek een een nummer.. wat beetje de stijl van Groove Armada heeft (misschien is t daar wel van, geen idee).. en je hoort een vrouw de hele tijd dezelfde zinnetjes zegt..
en die zegt iets van 'hey'..'you're cute'.. of iets van 'I like you' .. en uit niets 'uhhh do you wanna go to bed with me?' of zoiets.. somebody?
Cher - Bang bang (my baby shot me down) [1966]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:27 schreef bojaaper het volgende:
Ik zoek de naam van het nr met de volgende tekst
"Bang bang, I shot you down. You hit the ground, bang bang. That awful sound, bang bang, I used too shoot you down. "
Het is een rustig nr, maar heb maar een klein stukje ervan, dus zou graag de titel en artiest weten.
Het is origineel van Cherquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:29 schreef Koepert het volgende:
Of dus idd de andere versie ; Nancy Sinatra- Bang Bang![]()
Zeer zeker waar. MAAAR gezien het feit dat de vraag nu gesteld word leek het mij aannemelijker dat de versie van Nancy Sinatra bedoeld werd aangezien die toch n tikje 'nieuwer' isquote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Faithless- We Come One. Maar moet je nou de rest van die soundtrack hebben of dit nummer
mjah... het gekke is dat ik die door toe doen van de AudioBullys een stuk minder rustig vindquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zeer zeker waar. MAAAR gezien het feit dat de vraag nu gesteld word leek het mij aannemelijker dat de versie van Nancy Sinatra bedoeld werd aangezien die toch n tikje 'nieuwer' is![]()
Ik bedoelde ook die versie van Nancy Sinatra ZONDER de AudioBullys (killbill soundtrack meen ik)MAAR GOED einde deze discussie; t is waarschijnlijk 1 van deze versiesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:07 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
mjah... het gekke is dat ik die door toe doen van de AudioBullys een stuk minder rustig vindMaar denk ook dat ie die versie bedoeld
thx!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Touch & Go - Would you..? [1998]
Het staat dus nu op ster.nl : The Blueskins- Change my mindquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:02 schreef Drimzef het volgende:
Van wie is dat nummer uit de Axe-reclame???
Gipsy Kings - Baila Me ???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:58 schreef Tomek het volgende:
Ahoi, ik zoek de artiestennaam van 2 nummers.
De ene is volgens mij een soort van gipsy kings achtig iets waar je steeds "baila baila" hoort
En de andere is die van "lai la lai, lai la lai lai lai la lai, lai la lai, lai la lai lai lai la lai la la la la lai
Iemand?
Iemand al een ideequote:Op zondag 15 mei 2005 20:20 schreef Mark_a het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer en ik weet er heel weinig van maar ik was eens in Now & Wow en daar hoorde ik hem. T klonk als iets van: de ... worden geraffineerd/gerappineerd.
Iemand die aan de hand van deze kleine aanwijzingen weet wat voor nummer t is?
Gipsy Kings - Baila me [1991]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:58 schreef Tomek het volgende:
Ahoi, ik zoek de artiestennaam van 2 nummers.
De ene is volgens mij een soort van gipsy kings achtig iets waar je steeds "baila baila" hoort
En de andere is die van "lai la lai, lai la lai lai lai la lai, lai la lai, lai la lai lai lai la lai la la la la lai
Iemand?
Gewoon effe een shot in the dark:quote:
het is geen daft punk. je ziet in die clip ook een vrouw steeds haar pantykous aan en uittrekken over haar been . de muziek is hoofdzakelijk een zware ondertoon (brom) met daarop diezelfde toon (alleen meer melodie en hoger van toon)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik zoek een nummer in de categorie 'electronic' house achtige muziek.
In de videoclip zie je van die bleek geschminkte vrouwen steeds de zelfde bewegingen maken bvb: steeds opstaan vanuit een schoolbank enzo
Simon & Garfunkel - The Boxer ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:58 schreef Tomek het volgende:
Iemand?
dat filmpje is hier eerder voorbij gekomen..... Eerste nummer doet mij denken aan juno reactor maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:19 schreef Hed_Kandi het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer dat op de achtergrond van een intenet basejump filmpje is te horen je kan het filmpje zien op http://www.gougoule.com/ onder bonus: basejump of direct de link naar het filmpje http://www.gougoule.com/bonus/basejump.php
Het zijn 2 nummers wil vooral de eerste weten maar als iemand ook het tweede nummer weet prima! Het fimpje is trouwens ook zeker de moeite waard van het zien maar de muziek maakt het nog mooier!
Misschien Goldie Lookin' Chain ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef ForumGek het volgende:
Ik zoek een nummer dat vanmorgen op (ik dacht) The Box was, rond 7:50.
Het was een nummer met een stuk of 5 rappers, met een engels accent. Was best wel een grappig nummer, ik zoek dus naam en artiest !!
Juno reactor - master(s) of the universequote:Op woensdag 18 mei 2005 02:19 schreef Hed_Kandi het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer dat op de achtergrond van een intenet basejump filmpje is te horen je kan het filmpje zien op http://www.gougoule.com/ onder bonus: basejump of direct de link naar het filmpje http://www.gougoule.com/bonus/basejump.php
Het zijn 2 nummers wil vooral de eerste weten maar als iemand ook het tweede nummer weet prima! Het fimpje is trouwens ook zeker de moeite waard van het zien maar de muziek maakt het nog mooier!
dus toch juno reactorquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:37 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Juno reactor - master(s) of the universe
Apocalyptica - nothing else matters
nee dat is hem niet, misschien handig om erbij te zetten dat het nederlandstalig was, maar met een engels accentquote:
Toch niet weer Baksteen-Watskeburt hequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef ForumGek het volgende:
[..]
nee dat is hem niet, misschien handig om erbij te zetten dat het nederlandstalig was, maar met een engels accent![]()
ik heb weer een stukje van het liedje! Rock baby, to soul baby en de kerels zingen het de hele tijd en die vrouw gilt er wat doorheen, hij is zo leuk! hoe heet ie nou??? iemand?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
Iemand al een idee? Het refrein wordt door een vrouw gezongen en de coupletten door een of meerdere mannen, een beetje rap achtig. Iemand? En het is allemaal op een vrij lage toonhoogte, dat van die mannen dan tenminste. En het klinkt opzich de hele tijd een beetje het zelfde. Het is wel engels trouwens.
Ik zal als ik m weer hoor wat beter op de tekst letten..... misschien helpt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |