Edit? Is zo gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shit, staat topic CDIII er niet bij in 't lijstje. Naja, hier te vinden voor 't geval dat: Fok! Muziek Trivia deel CDIII
Er zit een bug in Fok die zorgt dat je (grote) OP's niet kan edittenquote:
Dat lukt nu toch niet meer door die bug? Overigens kunnen de links van 300 t/m 399 wel vervallen nu.quote:
yep...zo makkelijk was ie nou.... GLO +1quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:27 schreef Berkery het volgende:
The Motions?
Op hun eerste album staan echt een paar geweldige knallersquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beautiful South is zwaar ondergewaardeerd trouwens..
hmm volgende keer zal ik er artiest/band neerzetten....oke?quote:
Quench is een geweldig album vind ik..quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Op hun eerste album staan echt een paar geweldige knallers
Dat zijn zequote:
In Galaxy-'Lin (heb ik ook wel 's gevraagd) en in Mistral. En The Motions dusquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:49 schreef ranja het volgende:
ik zit denken van waar heeft die van Leeuwen nog meer ingezetn dan Shocking blue
Is goed, want Berkery heeft z'n hoofd al onder het kussen verstopt geloof ik...quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:56 schreef ranja het volgende:
Zal ik 3 niet-nederlandse bands vragen die Shocking blue gecovered hebben?
Ok dan....quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:57 schreef GLO het volgende:
Is goed, want Berkery heeft z'n hoofd al onder het kussen verstopt geloof ik...
vriendinnen van je? dat je het zo goed weet?quote:
Och...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
vriendinnen van je? dat je het zo goed weet?![]()
Dan zeg ik doeg terugquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb geen idee, dus ik kan net zo goed gaan slapen, doeg
niet dat ik weetquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:06 schreef peaceman het volgende:
lijkt me wel iets voor All Saints of Girls Aloud om dat te coveren....
Ik ken nog een ander, maar ik wacht totdat ik ook een tweede hebquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:04 schreef ranja het volgende:
Ik ken er zelf nog 2, beide hetzelfde nummer, 1 erg bekend, 1 redelijk recent.
Hou je mondquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:08 schreef Neleos het volgende:
Ohja Love Buzz door Nirvana!
da's waar ja.. maar wie is dan die 3equote:Op donderdag 12 mei 2005 01:08 schreef Neleos het volgende:
Ohja Love Buzz door Nirvana!
Vast een of andere house remixquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's waar ja.. maar wie is dan die 3e![]()
Naja, ik ook niet, vrees ik...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Tsja, die tweede zal ik denk ik toch niet verzinnen.![]()
die ken ik niet en AMG ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef belsen het volgende:
In The roof is on fire van Beat-boy wordt Venus gesamplet... Mag dat ook?
De andere twee natuurlijk Bananarama en Nirvana.
Heel fout liedje; wel gaaf.quote:
ja misschien zou kunnen maar nog al lastig te controlerenquote:
Nou, dan moet je me maar op mijn woord geloven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:20 schreef ranja het volgende:
[..]
ja misschien zou kunnen maar nog al lastig te controlerende cover-database ken't ook niet. Maar die kent 'mijn' 3e ook niet trouwens
quote:BEAT-BOY - ROOF IS ON FIRE (SINGLE)
Release: 1999
Musik/Text: Tyrone Babs, Suriya Leeuwen, Van Leeuwen
Het is dus niet dat zelfde groepje dat ook Don't You Want Somebody To Love heeft gecoverd, want daar zit ik telkens aan te denken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:19 schreef ranja het volgende:
De 3e die ik ken heeft een nieuwe titel gekregen en staat op een album van vorig jaar. House remix? mwah.
Het hele riedeltje zit er in, ze gebruiken gewoon 3/4 van het nummer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:26 schreef ranja het volgende:
Nee die niet. Maar ik ga die van Belsen gewoon goed rekenen. Als ze Van Leeuwen credits durven te geven
Ik zat te denken aan The prodigy
Dat zijn er nog al wat volgens google.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:29 schreef GLO het volgende:
OK, dan ga ik ff die tweede Venus-cover opzoeken...
Ook Love buzz, hernoemd naar Phoenix op het laatste album.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:31 schreef belsen het volgende:
Welk nummer heeft The Prodigy dan gedaan?
Tom Jones! Die bedoelde ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:29 schreef GLO het volgende:
OK, dan ga ik ff die tweede Venus-cover opzoeken...
Idd, op AMG tel ik er al 20...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat zijn er nog al wat volgens google.![]()
AMG heeft voor mij afgedaan, ze kennen zelfs Beat-boy niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:40 schreef ranja het volgende:
Die klinkt ook wel gaaf van the Chipmunksleuk dat je op AMG kunt luisteren.
Die andere single...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:42 schreef GLO het volgende:
Amsterdam Waar Lech Dat Dan van De Euromasters?
't Is wel Rotterdam.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:45 schreef ranja het volgende:
tja het zal wel een kerstsingle zijn... maar de liedjes van de Euromasters ken ik niet erg goed.
Oh, nou zie ik wat er op die kar ligt: Alles Naar De Klote!quote:
Ja... ik ben net te laat in Rotterdam komen wonen om gabber te wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:46 schreef belsen het volgende:
[..]
't Is wel Rotterdam.
Hint: wat ligt er op de kar...
Dat had ik ook net als hint toegevoegd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, nou zie ik wat er op die kar ligt: Alles Naar De Klote!![]()
Nou, liedjes... Daar oordeel je wel anders over als je ze eenmaal halfdoof overleefd hebtquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:45 schreef ranja het volgende:
tja het zal wel een kerstsingle zijn... maar de liedjes van de Euromasters ken ik niet erg goed.
Trusten dan herenquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat had ik ook net als hint toegevoegd.
Punt en vraag voor GLO!
En ik ben ook weg.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, liedjes... Daar oordeel je wel anders over als je ze eenmaal halfdoof overleefd hebt
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, in de Vlerk kwam ik regelmatig, ook toen ze nog onder de spoorbaan bij het Hofplein zaten. Maar gabber heb ik daar nooit gehoord. Daar ging ik na afloop ws. altijd te vroeg voor weg. In Waterfront hebben ze trouwens wel 's van die breakcore-avonden: gabberen voor intellectuelen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:57 schreef ranja het volgende:
[..]
ben je wel eens in de Vlerk geweest? daar wilden ze nog wel eens wat gabber draaien na afloop van een avond... wel geinig. Maar sinds die verhuisd zijn naar Waterfront kom ik daar bijna nooit meer.
Heb je al gekregenquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg GLO, ik wacht nog op mijn Gilberto punt
No prob. Trustquote:
Sorry Mark, nu dan: Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:30 schreef Mark het volgende:
Niet eens een openstaande vraag voor de nachtploeg?
Ranja vroeg om niet-Nederlandse covers...quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:18 schreef cafca het volgende:
goeiemorgen
niet te geloven dat bij de Shocking Blue vraag niemand Claw Boys Claw genoemd heeft
Oeps....weer niet goed gelezenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Ranja vroeg om niet-Nederlandse covers...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:een miniscuul gedeelte van de Kelly Family?
Ik kan dus trots meedelen dat dat ver voor mijn tijd is!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, dit is een foto uit de tijd dat dit soort kleding hip was...
Ja, en?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik kan dus trots meedelen dat dat ver voor mijn tijd is!![]()
Ook. Eerder begonnen en in een heel ander muzikaal universum.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:52 schreef cafca het volgende:
Het is iets uit de tijd van Mud, The Sweet, the Osmonds enzo?
Op de foto isquote:Though it ultimately must be considered an interim vehicle for singer/songwriter/keyboardist/guitarist,
was a successful group that followed its own individual course through the rock music scene of the late '60s and early '70s. Beginning in the psychedelic year of 1967 and influenced by the Beatles, the band early on turned out eclectic pop singles in its native Great Britain, though by the end of its first year of existence it had developed a pop-rock hybrid tied to its unusual instrumentation: At a time when electric guitars ruled rock,
emphasized
's organ and the reed instruments played by Chris Wood, especially flute. After Dave Mason, who had provided the band with an alternate folk-pop sound, departed for good,
leaned toward extended songs that gave its players room to improvise in a jazz-like manner, even as the rhythms maintained a rock structure. The result was international success that ended only when
finally decided he was ready to strike out on his own.
Bingo! Met Steve Winwood alsquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef cafca het volgende:
Traffic?
Aardige gok, gezien de omschrijving, maar die waren vooral door klassiek beïnvloed.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef DaisyDuke het volgende:
The Nice?
Klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zack de la Rocha ?
Je eerste deel van het antwoord is zeer warm, het tweede deel is niet goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:23 schreef Z het volgende:
Drumcomputer & The Prodigy.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef ranja het volgende:
gokje, een geluidsding en 808 state?
ging ik ook direct van uit, anders had je 808 state ook nooit geradenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef ranja het volgende:
Tja ik ging er van uit dat het een Roland 808 was. Maar hoe je zo'n ding noemt... maar het was dus gewoon wel een drumcomputer.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:47 schreef ranja het volgende:
Noem 10 songs (act + titel) waar in de titel een muziekinstrument voorkomt.
Alleen lijstjes van 10 posten graag, dus geen reserves inbouwen, en slechts 1 titel per instrumentnaam.
En dat was er bijna nog eentje meer geweest, want My Old Piano schoot door m'n hoofd net toen ik Worn Down Piano intikte...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ik had praktisch dezelfde als GLO excl deze:
bass boy - let the bass be louder
diana ross - my old piano
boney m - little drummer boy
aphex twin - didgeridoo
Dat heet De Wandelclub, TSEquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sugar Lee Hooper - Jo met de banjo
Mooie lijstjes heren! Maar I Disappear van de Kapitein en I Bless The Beasts And Children van ranja vind ik net iets te vaag. Een interpretatiekwestie. Dat geldt sec ook voor een Wit Konijn, maar daar is de connectie tenminste duidelijk, wat niet geldt voor die andere twee nummers (als die over magie zouden gáán zou het nog wat anders zijn).quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:28 schreef Berkery het volgende:
Herman van Veen - Toveren
The Cult - The Witch
America - You Can Do Magic
Godsmack - Voodoo
Imagination - Just An Illusion
Dire Straits - Your Latest Trick
CCR - I put a spell on you
Steve Miller band - Abracadabra
The Who - Pinball Wizard
Jefferson Airplane - White Rabbit
Dat mocht. Maar ik vind jouw lijstje ook heel mooi hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:39 schreef belsen het volgende:
Ik vind dat jullie een hoop goochelaars ertussen hebben.
Je moet niet spotten met magie...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat mocht. Maar ik vind jouw lijstje ook heel mooi hoor![]()
Mwah. Bless is het tegenovergestelde van Cursequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:40 schreef GLO het volgende:
Bless The Beasts And Children van ranja vind ik net iets te vaag.
Vaker charmed kijken is altijd goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Mwah. Bless is het tegenovergestelde van CurseVaker Charmed kijken jij
Aantal letters is goed, en je hebt 3 letters goed. Maar niet Clinicquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:16 schreef ranja het volgende:
Clinic? hoewel, zonder mondkapjes...
Idd, vorige keer begon je daar ook al over. Toen liet ik me er nog door in de luren leggen. Maar in het woord drummer zit het woord drum = trom. QED.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Doet 'ie het weer! Een drummer is geen instrument, maar een persoon!
En een goede middag!![]()
Dat klinkt alsof ik het in de kast heb staan, maar ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:58 schreef Berkery het volgende:
Nog niet geraden
Similar Artists oa: Tool, Helmet, Deftones, Corrosion of Conformity, SOAD
quote:In a car, you need abecause the engine spins all the time and the car wheels don't. In order for a car to stop without killing the engine, the wheels need to be disconnected from the engine somehow. The
allows us to smoothly engage a spinning engine to a non-spinning transmission by controlling the slippage between them.
Nee, maar nu weet ik wel wat een Clutch isquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, net alsof ik ook maar iets meer van auto's weet dan hoe je de contactsleutel omdraait
het is gewoon de koppeling, naar ik dachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet ik wel wat een Clutch is
-edit- maar ik ben natuurlijk weer eens te laat
Dat weet ik, maar ik heb nooit geweten waar die nou voor was, vond het altijd een boeiend fenomeen dat schakelen. Maar nu weet ik wel beterquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
het is gewoon de koppeling, naar ik dacht
Dat ken ik alleen als nummer van David Bowiequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
doet iemand anders maar effe een vraag
ik log me zelf uit
antwoord was Saviour Machine
OMG die vraag je als ik ff paar uurtjes weg benquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
doet iemand anders maar effe een vraag
ik log me zelf uit
antwoord was Saviour Machine
Nou, dan mag jij als troost de nieuwe vraag doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
OMG die vraag je als ik ff paar uurtjes weg ben![]()
Die zanger heeft zo'n geweldige stem!!!
en ik wilde 'm zelf een keer vragen binnenkort
Doro Pesch wordt niet aangegeven op de Ayreon site, dus die zou ik niet kunnen controleren (en ook ik heb niet de cd-boekjes bij de handquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit zijn van die momenten dat je zou willen dat je sommige cd's orgineel met boekje zou hebben. Uit m'n hoofd dan maar: Bruce Dickinson, Doro Pesch en Anneke van The Gathering
Fish is ook wel correct, maar ik vind Arjen zelf noemen hier ff te flauw, dus ik zou ook hier een extra naam willen zienquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:22 schreef cafca het volgende:
Fish, Bruce Dickinson en Arjen Lucassen?
oh, weer te laat zie ik
Jupquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jacqueline van Krezip doet ook mee. En die ene van After Forever en die ene van Opeth en ....
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Doro Pesch..was die niet van Warlock?
Sorry, het is niet echt mijn muziek, dit waren de enige 3 die ik kon bedenkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Fish is ook wel correct, maar ik vind Arjen zelf noemen hier ff te flauw, dus ik zou ook hier een extra naam willen zien![]()
Geen idee....d'r worden zoveel albums uitgebracht die van mij rechtstreeks de prullenbak inmogen ;-)quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit is een complete review van een onlangs uitgebracht album, welk album?
[afbeelding]
En hoe heet die? snel, voordat iemand je voor is....quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:34 schreef bigshadow het volgende:
nine inch nails ?
Die is inderdaad heel slecht, hoewel ik Technologic dan wel weer een heeeeeeel gaaf nummer vindt. Alleen jammer van die andere 9 nummers.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Daft Punk - Human After All?? (die is zooo slecht)
En best duur dan, voor een singlequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is inderdaad heel slecht, hoewel ik Technologic dan wel weer een heeeeeeel gaaf nummer vindt. Alleen jammer van die andere 9 nummers.
quote:
With Teeth inderdaad, review is hier te vinden. Ik vind 'm zelf trouwens best oke, maar had er ook zeker meer van verwacht.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:38 schreef bigshadow het volgende:
(with) teeth?
Ik vind het ook een reteslecht album, maar het is ook niet helemaal mijn smaak.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
With Teeth inderdaad, review is hier te vinden. Ik vind 'm zelf trouwens best oke, maar had er ook zeker meer van verwacht.
bigshadow+1
Helemaal goed, ik was de eerste keer een t vergetenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jamiroquai ??
the return of the space cowboy...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Pete Doherty?
Kate Moss? Wat moet die met hemquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Mark het volgende:
Dang!
Dacht trouwens dat het uit was tussen hem en Moss
quote:Ondanks het feit datzijn geloofwaardigheid in de hip hop game verloren heeft hij zijn muziekcarrière nieuw leven in geblazen. Hoewel het album luisterbaar is, wordt het duidelijk verpest wordt door hip hop clichés en simpele good-time tracks die vergelijkbaar zijn met datgene uit de hitlijsten. Op de titelsong legt
de luisteraar uit wat er momenteel mis is in de rap game: iedereen klinkt hetzelfde. Hij beweert dat hij niet flowt zoals de rest, maar helaas kunnen
en zijn producer Omarr Rambert deze stelling niet waarmaken. Nee, voor wat frisse lucht moet men niet bij de
zijn.
Titel?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:39 schreef ranja het volgende:
de nieuwe Will Smith?
Lost and Found van Will Smith is correct.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:52 schreef GLO het volgende:
Als het Will Smith is, is het Lost And Found. Maar zou die plaat echt zo slecht zijn als de recensie beweert? Dan toch iig met uitzondering van Switch, want dat vind ik een wereldsingle. Mijn favoriete single van het jaar so far!
Heb jij die cd gehoord dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:55 schreef Mark het volgende:
Will Smith is een verkwisting van grondstoffen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:08 schreef Z het volgende:
Dizzee Rascal?
Vind je die credible dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:13 schreef Mark het volgende:
Little Bow Wow?
Natuurlijk! Aka The Teacher aka The Blastmasterquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:15 schreef DaisyDuke het volgende:
KRS-One natuurlijk
Tikkie terugquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Blackalicious
Die is iets donkerder volgens mij....quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:41 schreef Curchulain het volgende:
Lil' Kim?
't Is geen foto, en met die lippen dacht ik dus aan een donker persoon. Lil' Kim dus.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Die is iets donkerder volgens mij....
het was toch een slechtequote:
die lijkt best welquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef Curchulain het volgende:
Tweede optie: Gwen Stefani
Woei m'n eerste sinds... weet ik niet meer. En omdat ik waarschijnlijk ook een heel lange tijd niet meer aan de beurt zal komen, een forse vraagquote:
Yikes. Was het niet gewoon een beter idee om deze vraag te stellen in het jubileumtopic?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:59 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Woei m'n eerste sinds... weet ik niet meer. En omdat ik waarschijnlijk ook een heel lange tijd niet meer aan de beurt zal komen, een forse vraag
32 afbeeldingen van bands of artiesten. Ik zoek een artiestennaam met minder letters, namelijk precies het aantal verschillende beginletters als in deze 32 zitten.
Als Curchulain daar mee akkoord gaat lijkt me dat wel het beste....quote:
Jeppe, en ook leuk, een extra vraag kan natuurlijk geen kwaadquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:05 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Als Curchulain daar mee akkoord gaat lijkt me dat wel het beste....
quote:Blondie may have had a string of number one hits and Talking Heads may have won the hearts of the critics, butwere the most successful American new wave band to emerge in the late '70s. With their sleek, mechanical pop/rock, the band racked up a string of platinum albums and Top 40 singles that made them one of the most popular American rock & roll bands of the late '70s and early '80s.
Dat zou zo maar kunnen, ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, The Cars. Die is toch pas nog geweest?
Het jubeltopic was al lang openquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:41 schreef Curchulain het volgende:
Hmm, verplaatst dus... okee ik had 'm ook eigenlijk voor het jubeltopic bedacht, niet verwachtende eerder al een mogelijkheid te krijgen 'm te stellen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:15 schreef Curchulain het volgende:
Vangelis Eenofanderegriekseachternamos/is/as?
Die in 1994 ophield met bestaan, daarna op muzikaal gebied weinig meer van deze man gehoord.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Meneer was lid van een legendarische band.
jepz Savour Machine is inderdaad tofquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
OMG die vraag je als ik ff paar uurtjes weg ben![]()
Die zanger heeft zo'n geweldige stem!!!
en ik wilde 'm zelf een keer vragen binnenkort
Als dat betekent dat je geen vraag zou kunnen stellen hou ik me warm aanbevolenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:30 schreef GLO het volgende:
Krist Novoselic zag ik ook zonder hint
Maar 'k ben meteen weer foetsie.
GLO+1quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:30 schreef GLO het volgende:
Krist Novoselic zag ik ook zonder hint
Maar 'k ben meteen weer foetsie.
Jullie krijgen gewoon veel meer gitaar in je oren dan goed voor jullie isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |