Natuurlijk! Aka The Teacher aka The Blastmasterquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:15 schreef DaisyDuke het volgende:
KRS-One natuurlijk
Tikkie terugquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Blackalicious
Die is iets donkerder volgens mij....quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:41 schreef Curchulain het volgende:
Lil' Kim?
't Is geen foto, en met die lippen dacht ik dus aan een donker persoon. Lil' Kim dus.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Die is iets donkerder volgens mij....
het was toch een slechtequote:
die lijkt best welquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef Curchulain het volgende:
Tweede optie: Gwen Stefani
Woei m'n eerste sinds... weet ik niet meer. En omdat ik waarschijnlijk ook een heel lange tijd niet meer aan de beurt zal komen, een forse vraagquote:
Yikes. Was het niet gewoon een beter idee om deze vraag te stellen in het jubileumtopic?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:59 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Woei m'n eerste sinds... weet ik niet meer. En omdat ik waarschijnlijk ook een heel lange tijd niet meer aan de beurt zal komen, een forse vraag
32 afbeeldingen van bands of artiesten. Ik zoek een artiestennaam met minder letters, namelijk precies het aantal verschillende beginletters als in deze 32 zitten.
Als Curchulain daar mee akkoord gaat lijkt me dat wel het beste....quote:
Jeppe, en ook leuk, een extra vraag kan natuurlijk geen kwaadquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:05 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Als Curchulain daar mee akkoord gaat lijkt me dat wel het beste....
quote:Blondie may have had a string of number one hits and Talking Heads may have won the hearts of the critics, butwere the most successful American new wave band to emerge in the late '70s. With their sleek, mechanical pop/rock, the band racked up a string of platinum albums and Top 40 singles that made them one of the most popular American rock & roll bands of the late '70s and early '80s.
Dat zou zo maar kunnen, ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, The Cars. Die is toch pas nog geweest?
Het jubeltopic was al lang openquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:41 schreef Curchulain het volgende:
Hmm, verplaatst dus... okee ik had 'm ook eigenlijk voor het jubeltopic bedacht, niet verwachtende eerder al een mogelijkheid te krijgen 'm te stellen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:15 schreef Curchulain het volgende:
Vangelis Eenofanderegriekseachternamos/is/as?
Die in 1994 ophield met bestaan, daarna op muzikaal gebied weinig meer van deze man gehoord.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Meneer was lid van een legendarische band.
jepz Savour Machine is inderdaad tofquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
OMG die vraag je als ik ff paar uurtjes weg ben![]()
Die zanger heeft zo'n geweldige stem!!!
en ik wilde 'm zelf een keer vragen binnenkort
Als dat betekent dat je geen vraag zou kunnen stellen hou ik me warm aanbevolenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:30 schreef GLO het volgende:
Krist Novoselic zag ik ook zonder hint
Maar 'k ben meteen weer foetsie.
GLO+1quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:30 schreef GLO het volgende:
Krist Novoselic zag ik ook zonder hint
Maar 'k ben meteen weer foetsie.
Jullie krijgen gewoon veel meer gitaar in je oren dan goed voor jullie isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |