Natuurlijk! Aka The Teacher aka The Blastmasterquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:15 schreef DaisyDuke het volgende:
KRS-One natuurlijk
Tikkie terugquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Blackalicious
Die is iets donkerder volgens mij....quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:41 schreef Curchulain het volgende:
Lil' Kim?
't Is geen foto, en met die lippen dacht ik dus aan een donker persoon. Lil' Kim dus.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Die is iets donkerder volgens mij....
het was toch een slechtequote:
die lijkt best welquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef Curchulain het volgende:
Tweede optie: Gwen Stefani
Woei m'n eerste sinds... weet ik niet meer. En omdat ik waarschijnlijk ook een heel lange tijd niet meer aan de beurt zal komen, een forse vraagquote:
Yikes. Was het niet gewoon een beter idee om deze vraag te stellen in het jubileumtopic?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:59 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Woei m'n eerste sinds... weet ik niet meer. En omdat ik waarschijnlijk ook een heel lange tijd niet meer aan de beurt zal komen, een forse vraag
32 afbeeldingen van bands of artiesten. Ik zoek een artiestennaam met minder letters, namelijk precies het aantal verschillende beginletters als in deze 32 zitten.
Als Curchulain daar mee akkoord gaat lijkt me dat wel het beste....quote:
Jeppe, en ook leuk, een extra vraag kan natuurlijk geen kwaadquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:05 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Als Curchulain daar mee akkoord gaat lijkt me dat wel het beste....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |