Nee, maar nu weet ik wel wat een Clutch isquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, net alsof ik ook maar iets meer van auto's weet dan hoe je de contactsleutel omdraait
het is gewoon de koppeling, naar ik dachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet ik wel wat een Clutch is
-edit- maar ik ben natuurlijk weer eens te laat
Dat weet ik, maar ik heb nooit geweten waar die nou voor was, vond het altijd een boeiend fenomeen dat schakelen. Maar nu weet ik wel beterquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
het is gewoon de koppeling, naar ik dacht
Dat ken ik alleen als nummer van David Bowiequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
doet iemand anders maar effe een vraag
ik log me zelf uit
antwoord was Saviour Machine
OMG die vraag je als ik ff paar uurtjes weg benquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
doet iemand anders maar effe een vraag
ik log me zelf uit
antwoord was Saviour Machine
Nou, dan mag jij als troost de nieuwe vraag doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
OMG die vraag je als ik ff paar uurtjes weg ben![]()
Die zanger heeft zo'n geweldige stem!!!
en ik wilde 'm zelf een keer vragen binnenkort
Doro Pesch wordt niet aangegeven op de Ayreon site, dus die zou ik niet kunnen controleren (en ook ik heb niet de cd-boekjes bij de handquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit zijn van die momenten dat je zou willen dat je sommige cd's orgineel met boekje zou hebben. Uit m'n hoofd dan maar: Bruce Dickinson, Doro Pesch en Anneke van The Gathering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |