Sorry Mark, nu dan: Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:30 schreef Mark het volgende:
Niet eens een openstaande vraag voor de nachtploeg?
Ranja vroeg om niet-Nederlandse covers...quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:18 schreef cafca het volgende:
goeiemorgen
niet te geloven dat bij de Shocking Blue vraag niemand Claw Boys Claw genoemd heeft
Oeps....weer niet goed gelezenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Ranja vroeg om niet-Nederlandse covers...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:een miniscuul gedeelte van de Kelly Family?
Ik kan dus trots meedelen dat dat ver voor mijn tijd is!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, dit is een foto uit de tijd dat dit soort kleding hip was...
Ja, en?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik kan dus trots meedelen dat dat ver voor mijn tijd is!![]()
Ook. Eerder begonnen en in een heel ander muzikaal universum.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:52 schreef cafca het volgende:
Het is iets uit de tijd van Mud, The Sweet, the Osmonds enzo?
Op de foto isquote:Though it ultimately must be considered an interim vehicle for singer/songwriter/keyboardist/guitarist,
was a successful group that followed its own individual course through the rock music scene of the late '60s and early '70s. Beginning in the psychedelic year of 1967 and influenced by the Beatles, the band early on turned out eclectic pop singles in its native Great Britain, though by the end of its first year of existence it had developed a pop-rock hybrid tied to its unusual instrumentation: At a time when electric guitars ruled rock,
emphasized
's organ and the reed instruments played by Chris Wood, especially flute. After Dave Mason, who had provided the band with an alternate folk-pop sound, departed for good,
leaned toward extended songs that gave its players room to improvise in a jazz-like manner, even as the rhythms maintained a rock structure. The result was international success that ended only when
finally decided he was ready to strike out on his own.
Bingo! Met Steve Winwood alsquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef cafca het volgende:
Traffic?
Aardige gok, gezien de omschrijving, maar die waren vooral door klassiek beïnvloed.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef DaisyDuke het volgende:
The Nice?
Klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zack de la Rocha ?
Je eerste deel van het antwoord is zeer warm, het tweede deel is niet goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:23 schreef Z het volgende:
Drumcomputer & The Prodigy.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef ranja het volgende:
gokje, een geluidsding en 808 state?
ging ik ook direct van uit, anders had je 808 state ook nooit geradenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef ranja het volgende:
Tja ik ging er van uit dat het een Roland 808 was. Maar hoe je zo'n ding noemt... maar het was dus gewoon wel een drumcomputer.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:47 schreef ranja het volgende:
Noem 10 songs (act + titel) waar in de titel een muziekinstrument voorkomt.
Alleen lijstjes van 10 posten graag, dus geen reserves inbouwen, en slechts 1 titel per instrumentnaam.
En dat was er bijna nog eentje meer geweest, want My Old Piano schoot door m'n hoofd net toen ik Worn Down Piano intikte...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ik had praktisch dezelfde als GLO excl deze:
bass boy - let the bass be louder
diana ross - my old piano
boney m - little drummer boy
aphex twin - didgeridoo
Dat heet De Wandelclub, TSEquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sugar Lee Hooper - Jo met de banjo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |