AMG heeft voor mij afgedaan, ze kennen zelfs Beat-boy niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:40 schreef ranja het volgende:
Die klinkt ook wel gaaf van the Chipmunksleuk dat je op AMG kunt luisteren.
Die andere single...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:42 schreef GLO het volgende:
Amsterdam Waar Lech Dat Dan van De Euromasters?
't Is wel Rotterdam.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:45 schreef ranja het volgende:
tja het zal wel een kerstsingle zijn... maar de liedjes van de Euromasters ken ik niet erg goed.
Oh, nou zie ik wat er op die kar ligt: Alles Naar De Klote!quote:
Ja... ik ben net te laat in Rotterdam komen wonen om gabber te wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:46 schreef belsen het volgende:
[..]
't Is wel Rotterdam.
Hint: wat ligt er op de kar...
Dat had ik ook net als hint toegevoegd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, nou zie ik wat er op die kar ligt: Alles Naar De Klote!![]()
Nou, liedjes... Daar oordeel je wel anders over als je ze eenmaal halfdoof overleefd hebtquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:45 schreef ranja het volgende:
tja het zal wel een kerstsingle zijn... maar de liedjes van de Euromasters ken ik niet erg goed.
Trusten dan herenquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat had ik ook net als hint toegevoegd.
Punt en vraag voor GLO!
En ik ben ook weg.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, liedjes... Daar oordeel je wel anders over als je ze eenmaal halfdoof overleefd hebt
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, in de Vlerk kwam ik regelmatig, ook toen ze nog onder de spoorbaan bij het Hofplein zaten. Maar gabber heb ik daar nooit gehoord. Daar ging ik na afloop ws. altijd te vroeg voor weg. In Waterfront hebben ze trouwens wel 's van die breakcore-avonden: gabberen voor intellectuelen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:57 schreef ranja het volgende:
[..]
ben je wel eens in de Vlerk geweest? daar wilden ze nog wel eens wat gabber draaien na afloop van een avond... wel geinig. Maar sinds die verhuisd zijn naar Waterfront kom ik daar bijna nooit meer.
Heb je al gekregenquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg GLO, ik wacht nog op mijn Gilberto punt
No prob. Trustquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |