niet dat ik weetquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:06 schreef peaceman het volgende:
lijkt me wel iets voor All Saints of Girls Aloud om dat te coveren....
Ik ken nog een ander, maar ik wacht totdat ik ook een tweede hebquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:04 schreef ranja het volgende:
Ik ken er zelf nog 2, beide hetzelfde nummer, 1 erg bekend, 1 redelijk recent.
Hou je mondquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:08 schreef Neleos het volgende:
Ohja Love Buzz door Nirvana!
da's waar ja.. maar wie is dan die 3equote:Op donderdag 12 mei 2005 01:08 schreef Neleos het volgende:
Ohja Love Buzz door Nirvana!
Vast een of andere house remixquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's waar ja.. maar wie is dan die 3e![]()
Naja, ik ook niet, vrees ik...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Tsja, die tweede zal ik denk ik toch niet verzinnen.![]()
die ken ik niet en AMG ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef belsen het volgende:
In The roof is on fire van Beat-boy wordt Venus gesamplet... Mag dat ook?
De andere twee natuurlijk Bananarama en Nirvana.
Heel fout liedje; wel gaaf.quote:
ja misschien zou kunnen maar nog al lastig te controlerenquote:
Nou, dan moet je me maar op mijn woord geloven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:20 schreef ranja het volgende:
[..]
ja misschien zou kunnen maar nog al lastig te controlerende cover-database ken't ook niet. Maar die kent 'mijn' 3e ook niet trouwens
quote:BEAT-BOY - ROOF IS ON FIRE (SINGLE)
Release: 1999
Musik/Text: Tyrone Babs, Suriya Leeuwen, Van Leeuwen
Het is dus niet dat zelfde groepje dat ook Don't You Want Somebody To Love heeft gecoverd, want daar zit ik telkens aan te denken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:19 schreef ranja het volgende:
De 3e die ik ken heeft een nieuwe titel gekregen en staat op een album van vorig jaar. House remix? mwah.
Het hele riedeltje zit er in, ze gebruiken gewoon 3/4 van het nummer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:26 schreef ranja het volgende:
Nee die niet. Maar ik ga die van Belsen gewoon goed rekenen. Als ze Van Leeuwen credits durven te geven
Ik zat te denken aan The prodigy
Dat zijn er nog al wat volgens google.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:29 schreef GLO het volgende:
OK, dan ga ik ff die tweede Venus-cover opzoeken...
Ook Love buzz, hernoemd naar Phoenix op het laatste album.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:31 schreef belsen het volgende:
Welk nummer heeft The Prodigy dan gedaan?
Tom Jones! Die bedoelde ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:29 schreef GLO het volgende:
OK, dan ga ik ff die tweede Venus-cover opzoeken...
Idd, op AMG tel ik er al 20...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat zijn er nog al wat volgens google.![]()
AMG heeft voor mij afgedaan, ze kennen zelfs Beat-boy niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:40 schreef ranja het volgende:
Die klinkt ook wel gaaf van the Chipmunksleuk dat je op AMG kunt luisteren.
Die andere single...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:42 schreef GLO het volgende:
Amsterdam Waar Lech Dat Dan van De Euromasters?
't Is wel Rotterdam.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:45 schreef ranja het volgende:
tja het zal wel een kerstsingle zijn... maar de liedjes van de Euromasters ken ik niet erg goed.
Oh, nou zie ik wat er op die kar ligt: Alles Naar De Klote!quote:
Ja... ik ben net te laat in Rotterdam komen wonen om gabber te wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:46 schreef belsen het volgende:
[..]
't Is wel Rotterdam.
Hint: wat ligt er op de kar...
Dat had ik ook net als hint toegevoegd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, nou zie ik wat er op die kar ligt: Alles Naar De Klote!![]()
Nou, liedjes... Daar oordeel je wel anders over als je ze eenmaal halfdoof overleefd hebtquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:45 schreef ranja het volgende:
tja het zal wel een kerstsingle zijn... maar de liedjes van de Euromasters ken ik niet erg goed.
Trusten dan herenquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat had ik ook net als hint toegevoegd.
Punt en vraag voor GLO!
En ik ben ook weg.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, liedjes... Daar oordeel je wel anders over als je ze eenmaal halfdoof overleefd hebt
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, in de Vlerk kwam ik regelmatig, ook toen ze nog onder de spoorbaan bij het Hofplein zaten. Maar gabber heb ik daar nooit gehoord. Daar ging ik na afloop ws. altijd te vroeg voor weg. In Waterfront hebben ze trouwens wel 's van die breakcore-avonden: gabberen voor intellectuelen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:57 schreef ranja het volgende:
[..]
ben je wel eens in de Vlerk geweest? daar wilden ze nog wel eens wat gabber draaien na afloop van een avond... wel geinig. Maar sinds die verhuisd zijn naar Waterfront kom ik daar bijna nooit meer.
Heb je al gekregenquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg GLO, ik wacht nog op mijn Gilberto punt
No prob. Trustquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |