Mooie lijstjes heren! Maar I Disappear van de Kapitein en I Bless The Beasts And Children van ranja vind ik net iets te vaag. Een interpretatiekwestie. Dat geldt sec ook voor een Wit Konijn, maar daar is de connectie tenminste duidelijk, wat niet geldt voor die andere twee nummers (als die over magie zouden gáán zou het nog wat anders zijn).quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:28 schreef Berkery het volgende:
Herman van Veen - Toveren
The Cult - The Witch
America - You Can Do Magic
Godsmack - Voodoo
Imagination - Just An Illusion
Dire Straits - Your Latest Trick
CCR - I put a spell on you
Steve Miller band - Abracadabra
The Who - Pinball Wizard
Jefferson Airplane - White Rabbit
Dat mocht. Maar ik vind jouw lijstje ook heel mooi hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:39 schreef belsen het volgende:
Ik vind dat jullie een hoop goochelaars ertussen hebben.
Je moet niet spotten met magie...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat mocht. Maar ik vind jouw lijstje ook heel mooi hoor![]()
Mwah. Bless is het tegenovergestelde van Cursequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:40 schreef GLO het volgende:
Bless The Beasts And Children van ranja vind ik net iets te vaag.
Vaker charmed kijken is altijd goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Mwah. Bless is het tegenovergestelde van CurseVaker Charmed kijken jij
Aantal letters is goed, en je hebt 3 letters goed. Maar niet Clinicquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:16 schreef ranja het volgende:
Clinic? hoewel, zonder mondkapjes...
Idd, vorige keer begon je daar ook al over. Toen liet ik me er nog door in de luren leggen. Maar in het woord drummer zit het woord drum = trom. QED.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Doet 'ie het weer! Een drummer is geen instrument, maar een persoon!
En een goede middag!![]()
Dat klinkt alsof ik het in de kast heb staan, maar ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:58 schreef Berkery het volgende:
Nog niet geraden
Similar Artists oa: Tool, Helmet, Deftones, Corrosion of Conformity, SOAD
quote:In a car, you need abecause the engine spins all the time and the car wheels don't. In order for a car to stop without killing the engine, the wheels need to be disconnected from the engine somehow. The
allows us to smoothly engage a spinning engine to a non-spinning transmission by controlling the slippage between them.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |