Ja, ik vond die van jou leuker.quote:
Ongeveer van 19:00 - 21:00 toch? Ik mag hopen van wel, als het later wordt, weet ik niet of ik nog wel mee terug kanquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:26 schreef Aventura het volgende:
Ik wil sowieso wel wat meer specifics weten. Bv. hoe laat die avond begint enz. Sanne waar ben je?
Ja, klopt, had het al aangepast. Maar dat gaat echt lukken, ik kan me niet voorstellen dat het langer duurt dan een uurtje of 9,10.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ongeveer van 19:00 - 21:00 toch? Ik mag hopen van wel, als het later wordt, weet ik niet of ik nog wel mee terug kan
Ik vond het nogal chemisch ruiken, to be honestquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:59 schreef PeRi het volgende:
Ik was trouwens nog 's langs die Soap Story Shop geweest. Nou, de producten daar ruiken helemaal niet zo sterk als bij de Lush. Ik vond het maar wat flauwtjes, en de geuren niet eens zo lekker. En de stukken zeep die je daar kan kopen, gaan per plakje: een flinterdun plakje zeep was al 4 euro.![]()
Ja chemisch idd. En die stokjes waren echt stom. Het leken en ze roken als cheape lolliesquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:07 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik vond het nogal chemisch ruiken, to be honest
*woont vlakbij het Alexandrium* Dus ik loop er wekelijks langs. Ik ben een keer binnengelopen en werd bijna aangevlogen door zo'n gast die erop stond dat ik van de zeepjes af zou blijven. "Want daar is het stokje voor mevrouw"
Das geloof ik bij mn oude school. Emmaus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:11 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
OosterflankVlakbij de Cornelis Haak School (als dat jou iets zegt)
Ik denk dat jij wintquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:14 schreef Auticia het volgende:
Vandaag weer veel Lushspulletjes gebruikt.
Angels on Bare Skin, Figs 'n Leaves Soap, Reincarnate Shampoo, Cereology Soap, King of Skin Body Butter, Skin Drink en Party On Temple Balm.
Ohja, en Retread..
Post eens in mn fotoboek wie? Wat geeft ze?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:47 schreef imago het volgende:
Een vriendin van mij werkt op het Emmaus, en het klinkt echt als zooooo'n leuke school!
Ik zit met een ongebruikt stuk I should coco en een gebruikt (1 keer) stuk alkmaar!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:27 schreef La_Guiri het volgende:
Is er iemand die een zeepje heeft die hij of zij niet lekker vindt en hem wil ruilen tegen een ongebruikt stuk RockStar zeep?
Je gaat. Niks schijnt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:25 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo. Ik schijn dus naar een meet te gaan en voorrang te hebben, puik.
Vind je de I should coco niet lekker?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:23 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik zit met een ongebruikt stuk I should coco en een gebruikt (1 keer) stuk alkmaar!
nee dat was het niet, dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef Together-Alone het volgende:
Ik dacht overigens dat het al van tevoren was gechecked.
Vind em vreselijk viesquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:28 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Vind je de I should coco niet lekker?
En rock star vind je wel lekker? Ik heb zelf dus ook de I should coco maar nog niet geprobeerd, dus weet niet of ik hem wel lekker vind, maar vind hem wel lekker ruiken. Ik heb alleen die sample van rock star gebruikt en vind hem echt te zoet, en zit nu dus met een 100 gr. stuk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:34 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Vind em vreselijk vies(Was gratis bij een bestelling).
Kzou even bellen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:21 schreef imago het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen naar Amsterdam móét om een berg kleding te shoppen en de Lush leeg te kopenAlleen ben ik nogal blut
Dus weet iemand of ze ook in de winkel zelf creditcards (Mastercard) accepteren?
Ik vond 'm niet zo lekker ruiken in de winkel, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef heaven7 het volgende:
Niemand nog ervaring met de dream cream? (Vooral hoe die ruikt).
Misschien vind je Sympathy for the Skin lekker dan. Vanille en banaan. Maar heel licht, hele zachte geur.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef heaven7 het volgende:
Jammer, niet lekker fris? Ik wil wel een bodylotion die ruikt naar celestialMen wat is die lekker!!
Het ruikt echt naar milk shake
Vanille enzo, echt een "zacht" geurtje
Ruiken in de winkel is wel gratisquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:58 schreef heaven7 het volgende:
Die ken ik niet?
Ja PeRiIk zou wel willen, helaas laat mn portomonee dat niet toe
Verlanglijstje van nu is:
-Celestial
-Top stack
-Angels on bare skin
Oei daar heb ik eigenlijk nooit echt op gelet. Zal volgende keer wat erop smeren als ik wat puistjes heb. (Vast binnenkort welquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:16 schreef heaven7 het volgende:
Helpt het wel tegen puistjes e.d?
Wat veel! Zal voor veel badpret zorgenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef Bubsel het volgende:
Ik heb gister ook besteld (en veel) en ben erg benieuwd. Als dit bevalt ga ik toch eens in zo'n winkel kijken voor nog meer
.
Ik moet volgende week naar een bruiloft en dat lijkt me wel een leuk aardigheidje om erbij te geven. Alleen € 37,50 voor erbij eeehhh toch maar niet danquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:14 schreef Aventura het volgende:
Nieuw op de Lush site:
Wil je het grondig aan gaan pakken en sta je open voor ondeugende suggesties? Verras je lover dan met een Hot Sex pakket. De naam zegt al genoeg. Alle benodigdheden voor zwoele zomernachten. Behalve de Sexbomb, een lekkere chocoladelippenbalsem, een massage-olie voor extra energie (mocht je het nodig hebben), een You Snap The Whip Body Butter voor superzachte billen en een aftershower met Tramp douchegel.
[afbeelding]
Heb jij dik haar en gebruik je normaal ook conditioner na het wassen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef josja het volgende:
Net mijn haar gewassen met het Trichomania monstertje, het glanst als een gek en was heel makkelijk door te kammen.
Doe dapper en post foto's!quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:42 schreef imago het volgende:
En nou vanavond maar prutsen met die maskers
Als ik mijn haar heb gewassen met trichomani, moet ik wel zeggen dat mijn haar niet echt makkelijk door te kammen is. Ook geen hel, maar echt makkelijk gaat het niet. Moet ik er ook wel even bij zeggen, dat mijn haar geblondeert is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb jij dik haar en gebruik je normaal ook conditioner na het wassen?
Ik ben daarom niet zo happig op de shampoos van Lush, omdat ik daarna toch conditioner in mijn haar moet doen anders is het niet door te kammen. Een lekker luchtje van de shampoo ruik ik dan toch niet meer.
Maar mss dat Tricho nog wel te doen is met mijn haar.. Of was dat nou het spul wat je haarverf ook meteen uit je haar haalde?
.
[..]
Doe dapper en post foto's!.
zoveel!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef fok.bich het volgende:
En bij mijn bestelling heb ik van de volgende dingen lekkere monsters gekregen
Red rooster soap
sea vegetable soap
carmen miranda
cereology soap
alkmaar soap.
Die heb ik dan nog wel voor je.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wil zo graag een groot stuk Angels Delight hebben, maar ik denk dat die tegen de tijd van de Lush avond al op is. Twas namelijk een special edition.![]()
Nee een dunnig bosje, maar het krult en klit dus als een gek. Kan alleen niet tegen normale conditioners want dan wordt het weer zo slap. Vond die Tricho dus wel lekker juist, makkelijk te kammen en toch geen slap haar. Nu, volgende ochtend dus, zit het nog steeds lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb jij dik haar en gebruik je normaal ook conditioner na het wassen
Nope, niks aan. Tenminste ik vind hem daar niet naar ruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:10 schreef E.T. het volgende:
Iemand ervaring met Sod soap?
Het weiland met madeliefjes lijkt me wel wat, maar is ook echt lekker?
Ik vind hem wel lekker.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nope, niks aan. Tenminste ik vind hem daar niet naar ruiken.
Hij gaat eruit he. Je kunt nu nog inslaan, maar hij verdwijnt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker..
Maar ja, smaken verschillen.
Ja precies. Daarom wilde ik hem ook uitproberen voordat ie eruit ging.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hij gaat eruit he. Je kunt nu nog inslaan, maar hij verdwijnt.
dat is nog even de vraag nu. voor de 31ste was het vol.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:43 schreef fok.bich het volgende:
Zijn er nog plaatsen vrij voor de meeting?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Aventura het volgende:
Zo dames, ik heb even geinventariseerd. Voor 24 en 25 mei was weinig/geen animo, dus het kiezen wordt denk ik tussen 30 mei en 1 juni. Op 30 mei kan Heaven7 niet. Op 1 juni moet Skaai werken, maar dat kan ze wel vrijkrijgen.
Heaven7 en PeRi gaven aan 1 juni als voorkeurdatum te hebben.
Ik stel dus voor 1 juni? Dat is op een woensdag.
Ok dank jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:01 schreef MUUS het volgende:
Tegen mij hadden ze gezegd dat ik uit het potje Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker een keer of 4/5 een maskertje zou kunnen halen. Ik heb het nu 4 keer gebruikt en volgens mij kan ik nog wel 3 keer een maskertje doen.. En ik ben nu niet echt een zuinige smeerder, ik smeer er elke keer een goede laag van op mijn giechel..... maar dat hebben jullie kunnen zien, geloof ik.
.
@fok.bich, ik gebruik Helping Hands voor mijn handen en dat is lekker spul. Smitten is ook een handcreme, maar de meesten hier vinden dat vies ruiken. Smitten is gewone handcreme en Helping Hands is voor de iets sneuere handen.. Ik vind HH iig wel lekker ruiken, een beetje kruidig, en ik zit de hele dag door te smeren. Je doet er ook heel lang mee, want je hebt elke keer maar een heel klein beetje nodig. Het trekt snel in en zo niet, dan heb je dus al teveel gebruikt.
.
ik weet het niet, vind ze niet echt duidelijk. ik kan er dinsdag of woensdag pas weer langs, maar we kunnen ze wel bellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:03 schreef Aventura het volgende:
Hoever van te voren moet je zo'n avond eigenlijk regelen/vastleggen?
Ja, dan kan tenminste wel iedereen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef Aventura het volgende:
Zal ik anders Kalverstraat even bellen voor de 31ste?
1 juni is prima. 30 mei ook. 31 mei op Kalver ook. Voor mij en mijn meneer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Aventura het volgende:
Zo dames, ik heb even geinventariseerd. Voor 24 en 25 mei was weinig/geen animo, dus het kiezen wordt denk ik tussen 30 mei en 1 juni. Op 30 mei kan Heaven7 niet. Op 1 juni moet Skaai werken, maar dat kan ze wel vrijkrijgen.
Heaven7 en PeRi gaven aan 1 juni als voorkeurdatum te hebben.
Ik stel dus voor 1 juni? Dat is op een woensdag.
Misschien toch handiger om ze eerst eens in de winkel te proberen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef morgaine21 het volgende:
Nou ik heb mijn therapie bar weten te ruilen met iemand voor fever (die me wel lekker leek) maar die is me veel te sterk! Krijg echt hoofdpijn van die lucht.
Heeft iemand anders de fever al eens geprobeerd en zo ja wat vonden jullie er van?
Sterk? Ik vind Fever allesbehalve een sterk luchtje hebben. Ik vind 'm heel fijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef morgaine21 het volgende:
Nou ik heb mijn therapie bar weten te ruilen met iemand voor fever (die me wel lekker leek) maar die is me veel te sterk! Krijg echt hoofdpijn van die lucht.
Heeft iemand anders de fever al eens geprobeerd en zo ja wat vonden jullie er van?
Waardoor je rechtstreeks doorloopt naar de andere Lush om 'm meteen te halen ook? Zoals ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef Sanne het volgende:
mijn beste ontekkingen zijn de spulletjes die ik in de winkel opsmeer en waarvan ik na een uur denk, verrek! wat is dat lekker spul zeg.
Inderdaad, en als ik de verkeerde kant op ging loop ik zelfs terugquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waardoor je rechtstreeks doorloopt naar de andere Lush om 'm meteen te halen ook? Zoals ik
Bruisballen: Youki-Hi: lekker, maar je bent er in één keer doorheen. wel leuke glittertjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:01 schreef fok.bich het volgende:
Wie van jullie gebruikt, een van de bovenstaande producten? En wat is jullie ervaring ervan?
Die buddy butter voor de handen lijkt me ook HEERLIJKquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Bruisballen: Youki-Hi: lekker, maar je bent er in één keer doorheen. wel leuke glittertjes.
Boddy butter voor handen: The Soft Touch
in één woord geweldig
heerlijke geur, blijft superlang hangen. gebruik hem zelfs achter mijn oren tegenwoordig. en mijn nek. alleen moet je dan niet in de kraag van je badjas kijken hoe dat er daarna uitziet.
Zeep: Cereology
Momenteel mijn favo zeepje.
Altijd maar die arme FF als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:08 schreef PeRi het volgende:
Ohja en voor mijn meneer moeten we nog een fles Ambrosia halen.
Ik heb vanmiddag Lemony Flutter Cuticle Butter gehaald en die is heel fijn en ruikt erg lekker (lemon, camomille and lavender). Smitten en Helping Hands zijn handcremes maar vind ik beide niet erg lekker ruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef fok.bich het volgende:
Nog maar een keer:
Wie van jullie gebruiken er iets van Lush, voor zachte handen en voeten?
Die staat nog niet op de site? Maar ligt 'ie wel in de winkel al? Hoe duur was die, ¤9,95?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Lemony Flutter Cuticle Butter gehaald en die is heel fijn en ruikt erg lekker (lemon, camomille and lavender).
Ah, die gaat dus mooi op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef cora4034 het volgende:
Een weekje of twee geleden heb ik ook wat boodschapjes gedaan bij lush.
Natuurlijk moet ik ook nog even mijn mening /ervaringen opschrijven.
De coalface.
Zwarte zeep voor je gezicht, best wel vreemd. Voor de duidelijkheid, ik heb nogal een vette
huid.Op het eind van de dag heb ik altijd een fraai glimmend velletje waar niet tegen op te make- uppen valt. Een kant van de zeep is nogal ruw. Alsof er allemaal zandkorreltjes inzitten. Met dat deel scrub ik mijn gezicht. Als je uitgezeept bent zit je gezicht onder de zwarte korreltjes met grijs schuim. Na een plens water voelt je huid bijzonder schoon.
Het goede nieuws is dat ook een einde is gekomen aan mijn glimmende huid. Ook op het eind van de dag voelt mijn velletje nog zacht en droog aan.![]()
Voor mensen met een droge of gemengde huid lijkt het te sterk. Zelfs bij mij blijft na het wassen een paar minuutjes trekkerig aanvoelen. Voor mensen met een vette huid kortom een aanrader.
Hier in Engeland wel, Nederland geen idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die staat nog niet op de site? Maar ligt 'ie wel in de winkel al? Hoe duur was die, ¤9,95?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:03 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Hier in Engeland wel, Nederland geen idee.
Hij kost evenveel als Angels on Bare Skin (hier £3,95/¤ 5,50).
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:06 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wil graag weten of het toch de 31ste word. Anders kan ik mn vrije dag morgen nog snel even omzetten.
En Sanne, vond je Angels Delight zelf niks?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb me net weer gewassen met demon in the dark, maar vind t nog steeds geen blijvertje.
en dat zwarte waslaagje he,
laat allemaal zwarte vegen op nmn huid achter die ik eraf moet boenen
Echt waar? Bij mij zit het er ook nog op.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:53 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Maar je moet dat waslaagje er ook afhalen!!
![]()
Mijn ervaring is dat het trekkerig voelt, maar als ik vervolgens in de spiegel kijk en gekke bekke trek zie ik helemaal niks trekken of strak staan ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef _Boo_ het volgende:
Fresh Farmacy heb ik nog maar even laten liggen toen ik er achter kwam dat het echt zeep is, ben toch een beetje bang dat je gezicht daar droog van wordt (wat de verkoopster ook nog eens bevestigde).
Ik gebruikt het nu bijna een week en er lijkt al resultaatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:05 schreef imago het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het trekkerig voelt, maar als ik vervolgens in de spiegel kijk en gekke bekke trek zie ik helemaal niks trekken of strak staan ofzoIn ieder geval, ik doe er daarna m'n dagcrème op en dan is er niks aan de hand. Ik vind het erg prettig dat ook hiermee je huid aan het eind van de dag nog steeds vet-vrij en schoon voelt
Of het op de lange termijn werkt moet ik nog even aanzien.
Ja, hij moet eraf, het schijnt dat de waslaag er is om de geur vast te houden ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
huh, moet die eraf?
stond niks op de verpakking?
waarom moet die raf>
en hoe?
Whehehequote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:58 schreef Sanne het volgende:
Zo ruikt de winkel, helaas hebben ze dat nog niet in één zeepje kunnen samenbrengen.
quote:
Ik wil je niet alle hoop ontnemenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:15 schreef E.T. het volgende:
Das best snel jessie! Ik hoop dat ze bij mij ook zo snel zijn![]()
Ik heb geen monstertjes aangevraagdMaar ik hoop natuurlijk wel dat ik er een paar krijg... Zal toch wel? Toch? Toch? vroeg zij hoopvol...
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ben niet gek, ik heb alleen maar een stuk in mijn weblog geschreven.
Lush![]()
![]()
Leuk jessie, ik heb ook die 3 in 1 pak. Honey vond ik ook lekker en heb vandaag I should coco getest en goed bevonden, schuimt lekker.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:37 schreef jessie het volgende:
Ja hij is zeker zoet heb hem net bij 1 dochter gebruikt. En ze vond hem heerlijk. Ik ook wel, maar wel iets TE.
Die honey i washed the kids bij mijn andere dochter gebruikt. Die is echt verukkelijk gewoon. (rook ook iets naar rockstar, omdat ik zo'n pack had en die op elkaar zaten en de geur en kleur iets aan elkaar gegeven hebben) Maar van deze ben ik dus nu al fan.
De oh lala zeep heb ik een paar keer mijn handen mee gewassen. Is ook lekker, alleen niet romig. Vind het daarom meer een handzeep. Je krigjt er wel hele zachte handen van en de geur (die echt typisch lavendel is, je moet er echt van houden, en ik doe dat) blijft erg lang hangen.
Straks ga ik douchen met die coco zeep. En mijn haar wassen met trichomania.
O ja mijn dochter haar haar gewassen met trichomania. Heerlijk schuimend spul!!!! Haar haar geurde niet echt vond ik, maar dat kan ook komen door de alles overheersende zeep van rockstar die ik bij haar gebruikt had
Heej! Dit lees ik nu pas dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:46 schreef imago het volgende:
TA, je ondertitel viel me net op. Je weet dat Ovidius oorspronkelijk schreef "omnia vincit amor"? De betekenis verandert niet, maar de woorden staan door de war
T-A: gisteren was ik te laat met bellen, en aangezien het vandaag en morgen Pinksteren is kan ik denk ik pas dinsdag weer bellen..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Heeft iemand nou vandaag met de kalverstraat gebeld? Ik moet toch wel zo langzamerhand zeker weten welke dag het word.
Schandalig. Ik zou er wat van zeggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:37 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik wil je niet alle hoop ontnemenMaar ik had laatst een bestelling van ¤65,- en geen monstertjes gekregen
Aan de ene kant zou ik hem zo ruilen, maar ik ruil hem eigenlijk liever tegen een zeepje die ik nog niet heb, maar ja, of ik iemand vind is een tweede.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:39 schreef heaven7 het volgende:
Wil je ruilen Guiri?Ik vind Rockstar zo lekker
Ja, dat bedoel ik ook hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nou, voor ¤65,- kunnen ze er op zn minst 1 klein stukkie zeep instoppen toch
Ik ben er zeer over te spreken, en het werkt bij mij beter dan elke andere deo die ik ooit gebruikt heb.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:04 schreef Skaai het volgende:
Ik heb nog een proefmonstertje van de 'Fuwari' liggen, denk dat ik deze langer ga uitproberen.
Ik durf Angels on Bare Skin inderdaad ook niet iedere dag te gebruiken, om de dag lijkt me beter.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:32 schreef Sanne het volgende:
Ik ben zo blij met Retread en Angels on bare skin!
Hoe langer ik het gebruik hoe mooier mijn huid en haar.
Angels durf ik alleen niet iedere dag te gebruiken omdat ie toch een beetje scrubt.
Ga er een andere bijhalen met de meeting denk ik.
Werd mij ook expliciet gezegd in de winkel dat ik hem niet dagelijks moest gebruiken.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik durf Angels on Bare Skin inderdaad ook niet iedere dag te gebruiken, om de dag lijkt me beter.
Zijn er hier anderen die hem wel dagelijks gebruiken?
Bij mij werd er gezegd dat ik hem iedere dag kon gebruiken, nadat ik had gezegd dat ik een gevoelige huid hebquote:Op maandag 16 mei 2005 11:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Werd mij ook expliciet gezegd in de winkel dat ik hem niet dagelijks moest gebruiken.
Ligt er ook aan wat voor huid je hebt natuurlijk.
Ja maar een potje Oil Of Olaz anti rimpel creme of daglotion is ook niet goedkoop.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben best benieuwd ernaar.Maar het moet niet al te sterk ruiken, vriendje met longproblemen, dus als ik een sterk luchtje op mijn huid of haar heb is het vaak al fout. Maar toch, het ziet er allemaal zo lekker uit. En wat is het duur.
.
Angels on Bare Skin: je huid natmaken, een beetje op je vinger doen en uitsmeren maar! Je kan het meteen wegspoelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef imago het volgende:
Ik heb denk ik de eczeem-boosdoener ontdektVanmorgen geen Fresh Farmacy gebruikt en spontaan trekt de eczeem weg. Balen! Dus als iemand nog een stuk wil hebben? Heaven misschien? Het is natuurlijk een paar keer gebruikt, maar als je dat vervelend vind kun je het buitenste randje erafschrapen en heb je weer een vers stuk.
Over m'n maskers ben ik nog steeds heel tevreden wel, Crash Course ruikt zoooo lekker fris! En het doet ook echt wat: als ik het eraf spoel is m'n gezicht veel minder vlekkerig lijkt het wel
En nogmaals: kan iemand me uitleggen hoe je Angels on Bare Skin nou goed gebruikt? Want volgens mij doe ik het verkeerd
Maar het smeert helemaal niet lekker uit! De helft brokkelt meteen van m'n vinger af en valt in de wasbak zeg maar. Ik heb het idee dat ik dan uiteindelijk alleen maar water met een mini-beetje AoBS erin opgelost over m'n gezicht smeer, wat dus bijna geen effect heeft. Ik heb laatst ook al geprobeerd om het zelf in een bakje met wat water aan te maken maar dat werd ook niks. Nouja, verder prutsen dan maarquote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef PeRi het volgende:
Angels on Bare Skin: je huid natmaken, een beetje op je vinger doen en uitsmeren maar! Je kan het meteen wegspoelen.
Is speciaal voor een huid met puistjes en andere prutquote:Die Fresh Farmacy, is dat voor een speciale huid? Of kan het voor iedereen? Anders heb ik wel interesse, mocht Heaven7 't niet willen.
Je krijgt er een bepaalde handigheid in. Moest ook ff wennen. Ik maak een bolletje en dat wrijf ik over mijn gezicht en daarna plet ik het en wrijf ik met mijn vingers het helemaal weg. Wel eerst gezicht goed natmaken.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef imago het volgende:
[..]
Maar het smeert helemaal niet lekker uit! De helft brokkelt meteen van m'n vinger af en valt in de wasbak zeg maar. Ik heb het idee dat ik dan uiteindelijk alleen maar water met een mini-beetje AoBS erin opgelost over m'n gezicht smeer, wat dus bijna geen effect heeft. Ik heb laatst ook al geprobeerd om het zelf in een bakje met wat water aan te maken maar dat werd ook niks. Nouja, verder prutsen dan maar
[..]
Is speciaal voor een huid met puistjes en andere prutAls moet ik wel zeggen dat mijn huid nu véél beter is opeens, maar ik weet niet zo goed meer waardoor het komt met alle spulletjes die ik nu door elkaar heen gebruik
Misschien eerst je handen wassen, dan op een natte handpalm leggen en met een vinger zachtjes uitwrijven en vervolgens op je gezicht aanbrengenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef imago het volgende:
[..]
Maar het smeert helemaal niet lekker uit! De helft brokkelt meteen van m'n vinger af en valt in de wasbak zeg maar. Ik heb het idee dat ik dan uiteindelijk alleen maar water met een mini-beetje AoBS erin opgelost over m'n gezicht smeer, wat dus bijna geen effect heeft. Ik heb laatst ook al geprobeerd om het zelf in een bakje met wat water aan te maken maar dat werd ook niks. Nouja, verder prutsen dan maar
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb potjandorie helemaal geen anti-rimpelcreme nodig heur.![]()
![]()
Vervelend imagoquote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef imago het volgende:
Ik heb denk ik de eczeem-boosdoener ontdektVanmorgen geen Fresh Farmacy gebruikt en spontaan trekt de eczeem weg. Balen! Dus als iemand nog een stuk wil hebben? Heaven misschien? Het is natuurlijk een paar keer gebruikt, maar als je dat vervelend vind kun je het buitenste randje erafschrapen en heb je weer een vers stuk.
Die moet je onder de waterstraal houden, die werken anders dan een bruisbal.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:09 schreef Merisse het volgende:
Volgens mij lossen de bruisballen helemaal op als ze eenmaal in aanraking zijn gekomen met water. Je zou dus de bal vantevoren in stukken moeten breken/hakken. Hoe zit dat trouwens met bubble bars?
Ja, ik was een muts. Want toen ik m eenmaal wel goed gebruikte, wassie echt goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die moet je onder de waterstraal houden, die werken anders dan een bruisbal.
Een bruisbal bruist vanzelf op, als je zo'n bubblebar gewoon in het water legt dan krijg je niet het effect dat erbij hoort.
Together-Alone had ook een keer zo'n bubblebar geprobeerd, maar vond er niet veel aan, want ze had hem als bruisbal gebruikt.
Dus onder de waterstraal van je kraan houden, desnoods in 2 stukken breken zodat je hem een 2e keer kan gebruiken.
Ik wil ook een bad!
En op de site, ziet dat zeepje Miranda er zo leuk uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:51 schreef fok.bich het volgende:
Iemand de Cherry Tree al geprobeert?
Het zit er rondom heen, hoe ga ik dat er af halen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
die zwarte laag die wsch. aan 1 of meerdere kanten zit. zo niet, is ie er al af
Waarom zit die waslaag erop dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet ook nog met een mes in de weer
1 x maar nooit weer demon in the dark voor moi
Dus voor mij een Carmen Miranda (of iets anders wat je nog in de aanbieding hebt) tegen een stuk Demon in the darkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:32 schreef fok.bich het volgende:
Ik dacht dat ik Demon in the dark lekker vond ruiken. Vergissing, ik maak net de verpakking open wat een Munt lucht he!
Misschien als ik er mee ga douchen dat het toch anders ruikt!
Wil iemand niet ruilen met een stuk Carmen Miranda
Jawel hoor, maar het geheugen van de gemiddelde Fokker is niet helemaal op en top!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef La_Guiri het volgende:
Om de geur vast te houden, niemand leest mijn posts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |