Die moet je onder de waterstraal houden, die werken anders dan een bruisbal.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:09 schreef Merisse het volgende:
Volgens mij lossen de bruisballen helemaal op als ze eenmaal in aanraking zijn gekomen met water. Je zou dus de bal vantevoren in stukken moeten breken/hakken. Hoe zit dat trouwens met bubble bars?
Ja, ik was een muts. Want toen ik m eenmaal wel goed gebruikte, wassie echt goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die moet je onder de waterstraal houden, die werken anders dan een bruisbal.
Een bruisbal bruist vanzelf op, als je zo'n bubblebar gewoon in het water legt dan krijg je niet het effect dat erbij hoort.
Together-Alone had ook een keer zo'n bubblebar geprobeerd, maar vond er niet veel aan, want ze had hem als bruisbal gebruikt.
Dus onder de waterstraal van je kraan houden, desnoods in 2 stukken breken zodat je hem een 2e keer kan gebruiken.
Ik wil ook een bad!
En op de site, ziet dat zeepje Miranda er zo leuk uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:51 schreef fok.bich het volgende:
Iemand de Cherry Tree al geprobeert?
Het zit er rondom heen, hoe ga ik dat er af halen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
die zwarte laag die wsch. aan 1 of meerdere kanten zit. zo niet, is ie er al af
Waarom zit die waslaag erop dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet ook nog met een mes in de weer
1 x maar nooit weer demon in the dark voor moi
Dus voor mij een Carmen Miranda (of iets anders wat je nog in de aanbieding hebt) tegen een stuk Demon in the darkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:32 schreef fok.bich het volgende:
Ik dacht dat ik Demon in the dark lekker vond ruiken. Vergissing, ik maak net de verpakking open wat een Munt lucht he!
Misschien als ik er mee ga douchen dat het toch anders ruikt!
Wil iemand niet ruilen met een stuk Carmen Miranda
Jawel hoor, maar het geheugen van de gemiddelde Fokker is niet helemaal op en top!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef La_Guiri het volgende:
Om de geur vast te houden, niemand leest mijn posts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |