abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27030302
Die in de Leidsestraat ken ik niet, maar die in de Kalverstraat loop je zo voorbij als je niet oplet! Hij zit op nummer 98 in ieder geval (oh ik ben erg dat ik dat uit m'n hoofd weet!), twee winkels verder dan de Zara dacht ik
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:25:10 #202
16715 Mylene
*schatje*
pi_27030397
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:37 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik wil je niet alle hoop ontnemen Maar ik had laatst een bestelling van ¤65,- en geen monstertjes gekregen
Schandalig. Ik zou er wat van zeggen.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:28:09 #203
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27030459
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:39 schreef heaven7 het volgende:
Wil je ruilen Guiri? Ik vind Rockstar zo lekker
Aan de ene kant zou ik hem zo ruilen, maar ik ruil hem eigenlijk liever tegen een zeepje die ik nog niet heb, maar ja, of ik iemand vind is een tweede.

Ik moet nog wel even kwijt dat ik me net gedoucht heb met Demon in the dark en ik vind hem echt heeeel erg lekker Zo lekker fris gewoon, ik kon weer vrij ademen door mijn door hooikoorts beetje verstopte neus. Denk dat ik het de lekkerste vind van de zeepjes die ik heb.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:32:15 #204
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27030535
Ïk heb ook nog een ongebruikt stuk Rockstar liggen, ik vind 'm niet zo lekker. Wil hem ook wel ruilen, tegen bv. I should Coco.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:40:43 #205
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27030717
Dan moet je bij heaven7 zijn, die heeft I should Coco
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  zondag 15 mei 2005 @ 18:03:40 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27031195
Jessie: heb je Babyface al gebruikt? Dat is nu echt mijn favoriete product. Ik had hem al een paar keer geprobeerd, maar gebruik hem nu dagelijks. Ik heb een heel droge/ gevoelige en fijne huid die soms zelfs een beetje schilfert van droogheid. Het effect wat het spul op mijn huid heeft is echt ongelofelijk, huid wordt er heel zacht van en ziet er anders uit, frisser en stralender. Na gebruik heb ik zelfs verder geen dag-of nachtcreme meer nodig. De meeste reinigingsproduchten halen behalve vuil en make-up ook de goede dingen van je huid mee maar dit niet, zo lijkt het wel. Kortom een aanrader voor iedereen met net zo'n huid als ik (bij een vette huid of aanleg voor puistjes zou ik 'm niet gebruiken).
pi_27031520
Ik heb You Snap the Whip als scrub voor mn rug, maar ik denk erover om Coalface daarvoor aan te schaffen omdat die andere bijna op is. Iemand die misschien ervaring heeft met Coalface in vergelijking met You Snap the Whip?
''Going mental on the Wabbu''
pi_27032816
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:25 schreef schatje het volgende:

[..]

Schandalig. Ik zou er wat van zeggen.
Nou, voor ¤65,- kunnen ze er op zn minst 1 klein stukkie zeep instoppen toch
  zondag 15 mei 2005 @ 19:20:42 #209
16715 Mylene
*schatje*
pi_27032845
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:18 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nou, voor ¤65,- kunnen ze er op zn minst 1 klein stukkie zeep instoppen toch
Ja, dat bedoel ik ook hoor.
pi_27033630
Aventura ik ga hem vanavond gebruiken om mijn make-up er af te halen. Ben benieuwd of de mascara er ook af gaat.
Aqua nog wat die met zeewiergel heb ik gebruikt en die reinigt echt heerlijk (niet voor make-up ofzo, meer een soort peelingachtig iets alhoewel ik t zeezout niet voelde) Maar erna is je huid echt megazacht
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27034033
Ik heb mijn vent (die het wassen van z'n haar en tandenpoetsen beschouwt als enige noodzakelijke uiterlijke verzorging) net Catastrophe Cosmetic opgesmeerd! En ik heb Crashcourse op m'n hoofd. Het is dat ik geen foto's op Fok zet, maar anders hadden jullie je rotgelachen
pi_27035207
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik ook hoor.
Oh oke, ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde Sorry!
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2005 @ 21:04:38 #213
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27035832
Ik heb ook de deo bar 'Krysztal' maar die werkt niet echt optimaal. Ik heb hem vanmiddag (half 1) 'opgedaan' en met dit weer is hij na een tijdje alweer uitgewerkt.
Ik transpireer nogal veel, dit jammer genoeg soms met de nodige geurtjes (Ik zorg er overdag en in het bijzijn van anderen wel voor dat ik fris ruik hoor )
Is de T'eo sterker? Of heeft iemand ervaring met een andere en beter werkende deo bar?
Ik heb nog een proefmonstertje van de 'Fuwari' liggen, denk dat ik deze langer ga uitproberen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 15 mei 2005 @ 22:08:58 #214
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_27037947
Net gedouched met de karma shampoo (die erg lekker is) en honey I washed the kids samen met mijn lief . En ook de Sweet Japanese girl vind ik erg fijn.

Kortom binnenkort saampjes naar de Lush winkel

Ik heb nog een vraagje ik zag dat jullie het erover hadden dat er ook een Lush winkel in Den Bosch zit maar kan het op de Lush site niet vinden?
  zondag 15 mei 2005 @ 22:43:41 #215
85966 wendywendy
Lalalalala
pi_27039007
Hooge steenweg 32

Tel: 073 6129435

Lang leve de telefoongids
  zondag 15 mei 2005 @ 23:02:52 #216
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_27039603
Ik kan hem er niet in vinden hoor maar bedankt.
pi_27040532
Dat lush forum is dat er alleen maar in het engels?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27040768
Net babyface gebruikt. Inderdaad mascara is er in een veeg af. Het laat wel een laagje achter op je gezicht wat je gezicht lekker zacht maakt. Alleen even afachten of dat bij mij geen irritatie gaat geven. Dat zie ik morgen wel (hopelijk zie ik morgen niks )
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 16 mei 2005 @ 01:32:26 #219
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27044336
Ik ben zo blij met Retread en Angels on bare skin!
Hoe langer ik het gebruik hoe mooier mijn huid en haar.
Angels durf ik alleen niet iedere dag te gebruiken omdat ie toch een beetje scrubt.
Ga er een andere bijhalen met de meeting denk ik.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 16 mei 2005 @ 01:34:20 #220
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27044403
Zie nu die pizza toevoeging pas in de OP.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 16 mei 2005 @ 08:58:14 #221
120698 fok.bich
For ever Lush
pi_27046831
Ik heb net het proefmonstertje van *CARMEN MIRANDA* geprobeert, nou ik zal het jullie zeggen, wat ik er van vind: LEKKER en de geur blijft ook wel lekker lang hangen, vind ik

Ik ga de volgende keer RED ROOSTER soap uitproberen (daar heb ik ook een monstertje van)

Oh en al eerder heb ik rockstar ook uitgeprobeert! Ook een hele lekkere geur, alleen die blijft niet echt bij je hangen, dat is dan weer jammer
pi_27047860
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:04 schreef Skaai het volgende:
Ik heb nog een proefmonstertje van de 'Fuwari' liggen, denk dat ik deze langer ga uitproberen.
Ik ben er zeer over te spreken, en het werkt bij mij beter dan elke andere deo die ik ooit gebruikt heb.
Dat is eens wat anders...
  maandag 16 mei 2005 @ 10:50:22 #223
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27047923
Ik ben ook nog erg te spreken over mijn T'eo, terwijl dat in het begin wel anders was.
  maandag 16 mei 2005 @ 11:09:23 #224
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27048249
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:32 schreef Sanne het volgende:
Ik ben zo blij met Retread en Angels on bare skin!
Hoe langer ik het gebruik hoe mooier mijn huid en haar.
Angels durf ik alleen niet iedere dag te gebruiken omdat ie toch een beetje scrubt.
Ga er een andere bijhalen met de meeting denk ik.
Ik durf Angels on Bare Skin inderdaad ook niet iedere dag te gebruiken, om de dag lijkt me beter.
Zijn er hier anderen die hem wel dagelijks gebruiken?
  maandag 16 mei 2005 @ 11:14:38 #225
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27048355
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:09 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ik durf Angels on Bare Skin inderdaad ook niet iedere dag te gebruiken, om de dag lijkt me beter.
Zijn er hier anderen die hem wel dagelijks gebruiken?
Werd mij ook expliciet gezegd in de winkel dat ik hem niet dagelijks moest gebruiken.
Ligt er ook aan wat voor huid je hebt natuurlijk.
  maandag 16 mei 2005 @ 11:37:17 #226
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27048808
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:14 schreef Sanne het volgende:

[..]

Werd mij ook expliciet gezegd in de winkel dat ik hem niet dagelijks moest gebruiken.
Ligt er ook aan wat voor huid je hebt natuurlijk.
Bij mij werd er gezegd dat ik hem iedere dag kon gebruiken, nadat ik had gezegd dat ik een gevoelige huid heb Maar dat idee had ik al langer, dat ze soms zomaar wat zeggen. Ik stond ook bij een van die maskers te kijken en ik vraag voor watvoor huidtype een van die maskers is en ik zie er echt zo even naar mn gezicht kijken en vervolgens zegt ze het is het meest geschikt voor de gevoelige huid.. Ik lees in ieder geval goed de website en dit topic door voordat ik naar de winkel ga.
pi_27049462
Iedereen is zo lyrisch over Angels on Bare Skin, maar ik weet het nog niet helemaal. Ik voel niet zoveel effect Misschien gebruik ik het verkeerd ofzo? Hoe doen jullie dat?

Ik zit een beetje te twijfelen of ik door moet gaan met m'n lekkere spulletjes gebruiken, omdat ik dus opeens eczeem heb gelregen. Maar dat zou ook door andere oorzaken kunnen komen, zeker als ik verder helemaal niemand hoor over vervelende reacties van de huid op Lush-spul.

Oh en vriendlief (die gisteren voor het eerst van z'n leven een masker opgesmeerd kreeg) roept om de 5 minuten dat ik moet komen voelen want z'n voorhoofd is zo zacht
  maandag 16 mei 2005 @ 12:31:08 #228
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27050187
Ik krijg uitslag en enorme jeuk van Miranda, mijn vriendin kan dus absoluut niet de soft touch verdragen.

Dus ik denk wel dat het gewoon per persoon ligt of je het kan verdragen of niet.
Maar ik denk dat je even een weekje maar 1 produkt moet doen. Dan andere week andere produkt (als alles weer weg is) om er achter te komen waar het aan ligt. Tenminste lijkt mij logisch om het even op die manier te doen.

Mijn lijstje groeit ook nog gestaag. Moet maar eens kijken wanneer ik die kant weer eens op ga.
Ik heb meet aan de uitleg hier van de produkten dan in de winkel zelf. Want alle geuren hangen daar. En daarom vind ik het erg moeilijk om dingen specifiek te kunnen ruiken. Dat lukte thuis pas.

Alleen de oh lala vind ik nog steeds niets. Voor handen wassen bij de gewone keuken kraan wordt ie wel gebruikt. Die vind vriendje lief lekker. Maar niet om hele lichaam mee te doent, vind hij.

Ik lijf Buffy enorm lekker vinden. Het scrubt lekker, en je bent daarna ook superzacht.. Het laat een olie laagje ahter lijkt wel. Ik doe normaal na het douchen als ik nog niet afgedroogt heb, mijn hele lichaam met baby olie insmeren en dan pas afdrogen. Maar als ik buffy heb gebruikt hoeft dat gewoon niet.
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2005 @ 14:06:34 #229
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27052500
Die Fuwari deo bar irriteert mijn oksels trouwens
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 16 mei 2005 @ 15:02:17 #230
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27053812
Ik heb een nieuw stuk Honey I washed the kids nodig. De mijnes is overleden gister.
Whatever I want.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:57:28 #231
16715 Mylene
*schatje*
pi_27055191
-edit: geneuzel verwijderd
pi_27061490
Ik ben best benieuwd ernaar. Maar het moet niet al te sterk ruiken, vriendje met longproblemen, dus als ik een sterk luchtje op mijn huid of haar heb is het vaak al fout. Maar toch, het ziet er allemaal zo lekker uit. En wat is het duur. .
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2005 @ 20:59:33 #233
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27064029
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben best benieuwd ernaar. Maar het moet niet al te sterk ruiken, vriendje met longproblemen, dus als ik een sterk luchtje op mijn huid of haar heb is het vaak al fout. Maar toch, het ziet er allemaal zo lekker uit. En wat is het duur. .
Ja maar een potje Oil Of Olaz anti rimpel creme of daglotion is ook niet goedkoop.
pi_27065804
Ik heb potjandorie helemaal geen anti-rimpelcreme nodig heur.
pi_27065898
Ik heb denk ik de eczeem-boosdoener ontdekt Vanmorgen geen Fresh Farmacy gebruikt en spontaan trekt de eczeem weg. Balen! Dus als iemand nog een stuk wil hebben? Heaven misschien? Het is natuurlijk een paar keer gebruikt, maar als je dat vervelend vind kun je het buitenste randje erafschrapen en heb je weer een vers stuk.

Over m'n maskers ben ik nog steeds heel tevreden wel, Crash Course ruikt zoooo lekker fris! En het doet ook echt wat: als ik het eraf spoel is m'n gezicht veel minder vlekkerig lijkt het wel

En nogmaals: kan iemand me uitleggen hoe je Angels on Bare Skin nou goed gebruikt? Want volgens mij doe ik het verkeerd
  maandag 16 mei 2005 @ 21:52:33 #236
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27066001
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef imago het volgende:
Ik heb denk ik de eczeem-boosdoener ontdekt Vanmorgen geen Fresh Farmacy gebruikt en spontaan trekt de eczeem weg. Balen! Dus als iemand nog een stuk wil hebben? Heaven misschien? Het is natuurlijk een paar keer gebruikt, maar als je dat vervelend vind kun je het buitenste randje erafschrapen en heb je weer een vers stuk.

Over m'n maskers ben ik nog steeds heel tevreden wel, Crash Course ruikt zoooo lekker fris! En het doet ook echt wat: als ik het eraf spoel is m'n gezicht veel minder vlekkerig lijkt het wel

En nogmaals: kan iemand me uitleggen hoe je Angels on Bare Skin nou goed gebruikt? Want volgens mij doe ik het verkeerd
Angels on Bare Skin: je huid natmaken, een beetje op je vinger doen en uitsmeren maar! Je kan het meteen wegspoelen.

Die Fresh Farmacy, is dat voor een speciale huid? Of kan het voor iedereen? Anders heb ik wel interesse, mocht Heaven7 't niet willen.
Whatever I want.
pi_27066420
Ik heb gisteren babyface gebruikt en geen uitslag gekregen. Heerlijk spul!!!!

Ze worden hier al een beetje gek van me met mijn hypere gedoe omtrent Lush
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27067055
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef PeRi het volgende:

Angels on Bare Skin: je huid natmaken, een beetje op je vinger doen en uitsmeren maar! Je kan het meteen wegspoelen.
Maar het smeert helemaal niet lekker uit! De helft brokkelt meteen van m'n vinger af en valt in de wasbak zeg maar. Ik heb het idee dat ik dan uiteindelijk alleen maar water met een mini-beetje AoBS erin opgelost over m'n gezicht smeer, wat dus bijna geen effect heeft. Ik heb laatst ook al geprobeerd om het zelf in een bakje met wat water aan te maken maar dat werd ook niks. Nouja, verder prutsen dan maar
quote:
Die Fresh Farmacy, is dat voor een speciale huid? Of kan het voor iedereen? Anders heb ik wel interesse, mocht Heaven7 't niet willen.
Is speciaal voor een huid met puistjes en andere prut Als moet ik wel zeggen dat mijn huid nu véél beter is opeens, maar ik weet niet zo goed meer waardoor het komt met alle spulletjes die ik nu door elkaar heen gebruik
  maandag 16 mei 2005 @ 22:22:55 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27067284
quote:
Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef imago het volgende:

[..]

Maar het smeert helemaal niet lekker uit! De helft brokkelt meteen van m'n vinger af en valt in de wasbak zeg maar. Ik heb het idee dat ik dan uiteindelijk alleen maar water met een mini-beetje AoBS erin opgelost over m'n gezicht smeer, wat dus bijna geen effect heeft. Ik heb laatst ook al geprobeerd om het zelf in een bakje met wat water aan te maken maar dat werd ook niks. Nouja, verder prutsen dan maar
[..]

Is speciaal voor een huid met puistjes en andere prut Als moet ik wel zeggen dat mijn huid nu véél beter is opeens, maar ik weet niet zo goed meer waardoor het komt met alle spulletjes die ik nu door elkaar heen gebruik
Je krijgt er een bepaalde handigheid in. Moest ook ff wennen. Ik maak een bolletje en dat wrijf ik over mijn gezicht en daarna plet ik het en wrijf ik met mijn vingers het helemaal weg. Wel eerst gezicht goed natmaken.
  maandag 16 mei 2005 @ 22:36:33 #240
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27067853
quote:
Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef imago het volgende:

[..]

Misschien eerst je handen wassen, dan op een natte handpalm leggen en met een vinger zachtjes uitwrijven en vervolgens op je gezicht aanbrengen
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2005 @ 23:06:16 #241
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27068947
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb potjandorie helemaal geen anti-rimpelcreme nodig heur.
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2005 @ 23:08:33 #242
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27069025
Die Angels on bare skin gebruikt iedereen anders volgens mij . Ik gebruik het elke keer als ik douche, maar ik scrub niet zo intensief, dus dan kan ik het vaker toepassen. (Volgens de Lush dame)
Mijn huid is al nat van het douchen dan, en ik meng de klei (in mijn handen) met een klein beetje water totdat het bijna een vloeibaar prutje is en dat verdeel ik over mijn handen, waarna ik het over mijn hele gezicht uitsmeer, ff een beetje scrubben, afspoelen en glad/zacht is kees

[ Bericht 1% gewijzigd door Skaai op 16-05-2005 23:37:13 ]
  maandag 16 mei 2005 @ 23:26:41 #243
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27069587
Ik doe het inderdaad ook tijdens het douchen, lekker efficient
  maandag 16 mei 2005 @ 23:27:26 #244
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27069614
Hmm, kan ik vanavond ook wel eens proberen onder de douche.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 00:35:16 #245
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27071489
Ow vergeet ik helemaal. Ik kan morgen langs de Lush bij mijn werk. Zal ik nou doorgeven dat we 1 juni willen komen? Is dat toch het beste?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 01:17:56 #246
91856 Stretto
..........
pi_27072104
Ik kom voor het eerst in aanraking met Lush en ik ga binnenkort maar s iets bestellen denks
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_27072149
Ok, dit klinkt wel interessant:

Fresh Farmacy voor de smoel.
Soak & Float bar voor 't haar.
Narcotik douchespul (oid).

Overmorgen in Maastricht maar eens m'n neus daarin stoppen.
pi_27074305
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef imago het volgende:
Vervelend imago

Ik wil het wel hebben Wil je ruilen tegen iets? Ik heb een stuk alkmaar en i should coco

Ik kom er maar niet vanaf, wie maakt me los!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 08:02:16 #249
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27074314
Niemand?
Dan stel ik het nog één dag uit, kan op mijn werk niet checken of iemand heeft gereageerd....

Vanavond wil ik het weten hoor, of ik 1 juni nu definitief kan afspreken
  dinsdag 17 mei 2005 @ 08:13:41 #250
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27074368
Sanne probeer maar.
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')