Schandalig. Ik zou er wat van zeggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:37 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik wil je niet alle hoop ontnemenMaar ik had laatst een bestelling van ¤65,- en geen monstertjes gekregen
Aan de ene kant zou ik hem zo ruilen, maar ik ruil hem eigenlijk liever tegen een zeepje die ik nog niet heb, maar ja, of ik iemand vind is een tweede.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:39 schreef heaven7 het volgende:
Wil je ruilen Guiri?Ik vind Rockstar zo lekker
Ja, dat bedoel ik ook hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nou, voor ¤65,- kunnen ze er op zn minst 1 klein stukkie zeep instoppen toch
Ik ben er zeer over te spreken, en het werkt bij mij beter dan elke andere deo die ik ooit gebruikt heb.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:04 schreef Skaai het volgende:
Ik heb nog een proefmonstertje van de 'Fuwari' liggen, denk dat ik deze langer ga uitproberen.
Ik durf Angels on Bare Skin inderdaad ook niet iedere dag te gebruiken, om de dag lijkt me beter.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:32 schreef Sanne het volgende:
Ik ben zo blij met Retread en Angels on bare skin!
Hoe langer ik het gebruik hoe mooier mijn huid en haar.
Angels durf ik alleen niet iedere dag te gebruiken omdat ie toch een beetje scrubt.
Ga er een andere bijhalen met de meeting denk ik.
Werd mij ook expliciet gezegd in de winkel dat ik hem niet dagelijks moest gebruiken.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik durf Angels on Bare Skin inderdaad ook niet iedere dag te gebruiken, om de dag lijkt me beter.
Zijn er hier anderen die hem wel dagelijks gebruiken?
Bij mij werd er gezegd dat ik hem iedere dag kon gebruiken, nadat ik had gezegd dat ik een gevoelige huid hebquote:Op maandag 16 mei 2005 11:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Werd mij ook expliciet gezegd in de winkel dat ik hem niet dagelijks moest gebruiken.
Ligt er ook aan wat voor huid je hebt natuurlijk.
Ja maar een potje Oil Of Olaz anti rimpel creme of daglotion is ook niet goedkoop.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben best benieuwd ernaar.Maar het moet niet al te sterk ruiken, vriendje met longproblemen, dus als ik een sterk luchtje op mijn huid of haar heb is het vaak al fout. Maar toch, het ziet er allemaal zo lekker uit. En wat is het duur.
.
Angels on Bare Skin: je huid natmaken, een beetje op je vinger doen en uitsmeren maar! Je kan het meteen wegspoelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef imago het volgende:
Ik heb denk ik de eczeem-boosdoener ontdektVanmorgen geen Fresh Farmacy gebruikt en spontaan trekt de eczeem weg. Balen! Dus als iemand nog een stuk wil hebben? Heaven misschien? Het is natuurlijk een paar keer gebruikt, maar als je dat vervelend vind kun je het buitenste randje erafschrapen en heb je weer een vers stuk.
Over m'n maskers ben ik nog steeds heel tevreden wel, Crash Course ruikt zoooo lekker fris! En het doet ook echt wat: als ik het eraf spoel is m'n gezicht veel minder vlekkerig lijkt het wel
En nogmaals: kan iemand me uitleggen hoe je Angels on Bare Skin nou goed gebruikt? Want volgens mij doe ik het verkeerd
Maar het smeert helemaal niet lekker uit! De helft brokkelt meteen van m'n vinger af en valt in de wasbak zeg maar. Ik heb het idee dat ik dan uiteindelijk alleen maar water met een mini-beetje AoBS erin opgelost over m'n gezicht smeer, wat dus bijna geen effect heeft. Ik heb laatst ook al geprobeerd om het zelf in een bakje met wat water aan te maken maar dat werd ook niks. Nouja, verder prutsen dan maarquote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef PeRi het volgende:
Angels on Bare Skin: je huid natmaken, een beetje op je vinger doen en uitsmeren maar! Je kan het meteen wegspoelen.
Is speciaal voor een huid met puistjes en andere prutquote:Die Fresh Farmacy, is dat voor een speciale huid? Of kan het voor iedereen? Anders heb ik wel interesse, mocht Heaven7 't niet willen.
Je krijgt er een bepaalde handigheid in. Moest ook ff wennen. Ik maak een bolletje en dat wrijf ik over mijn gezicht en daarna plet ik het en wrijf ik met mijn vingers het helemaal weg. Wel eerst gezicht goed natmaken.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef imago het volgende:
[..]
Maar het smeert helemaal niet lekker uit! De helft brokkelt meteen van m'n vinger af en valt in de wasbak zeg maar. Ik heb het idee dat ik dan uiteindelijk alleen maar water met een mini-beetje AoBS erin opgelost over m'n gezicht smeer, wat dus bijna geen effect heeft. Ik heb laatst ook al geprobeerd om het zelf in een bakje met wat water aan te maken maar dat werd ook niks. Nouja, verder prutsen dan maar
[..]
Is speciaal voor een huid met puistjes en andere prutAls moet ik wel zeggen dat mijn huid nu véél beter is opeens, maar ik weet niet zo goed meer waardoor het komt met alle spulletjes die ik nu door elkaar heen gebruik
Misschien eerst je handen wassen, dan op een natte handpalm leggen en met een vinger zachtjes uitwrijven en vervolgens op je gezicht aanbrengenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef imago het volgende:
[..]
Maar het smeert helemaal niet lekker uit! De helft brokkelt meteen van m'n vinger af en valt in de wasbak zeg maar. Ik heb het idee dat ik dan uiteindelijk alleen maar water met een mini-beetje AoBS erin opgelost over m'n gezicht smeer, wat dus bijna geen effect heeft. Ik heb laatst ook al geprobeerd om het zelf in een bakje met wat water aan te maken maar dat werd ook niks. Nouja, verder prutsen dan maar
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb potjandorie helemaal geen anti-rimpelcreme nodig heur.![]()
![]()
Vervelend imagoquote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef imago het volgende:
Ik heb denk ik de eczeem-boosdoener ontdektVanmorgen geen Fresh Farmacy gebruikt en spontaan trekt de eczeem weg. Balen! Dus als iemand nog een stuk wil hebben? Heaven misschien? Het is natuurlijk een paar keer gebruikt, maar als je dat vervelend vind kun je het buitenste randje erafschrapen en heb je weer een vers stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |