Schandalig. Ik zou er wat van zeggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:37 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik wil je niet alle hoop ontnemenMaar ik had laatst een bestelling van ¤65,- en geen monstertjes gekregen
Aan de ene kant zou ik hem zo ruilen, maar ik ruil hem eigenlijk liever tegen een zeepje die ik nog niet heb, maar ja, of ik iemand vind is een tweede.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:39 schreef heaven7 het volgende:
Wil je ruilen Guiri?Ik vind Rockstar zo lekker
Ja, dat bedoel ik ook hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nou, voor ¤65,- kunnen ze er op zn minst 1 klein stukkie zeep instoppen toch
Ik ben er zeer over te spreken, en het werkt bij mij beter dan elke andere deo die ik ooit gebruikt heb.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:04 schreef Skaai het volgende:
Ik heb nog een proefmonstertje van de 'Fuwari' liggen, denk dat ik deze langer ga uitproberen.
Ik durf Angels on Bare Skin inderdaad ook niet iedere dag te gebruiken, om de dag lijkt me beter.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:32 schreef Sanne het volgende:
Ik ben zo blij met Retread en Angels on bare skin!
Hoe langer ik het gebruik hoe mooier mijn huid en haar.
Angels durf ik alleen niet iedere dag te gebruiken omdat ie toch een beetje scrubt.
Ga er een andere bijhalen met de meeting denk ik.
Werd mij ook expliciet gezegd in de winkel dat ik hem niet dagelijks moest gebruiken.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik durf Angels on Bare Skin inderdaad ook niet iedere dag te gebruiken, om de dag lijkt me beter.
Zijn er hier anderen die hem wel dagelijks gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |