Whehehequote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:58 schreef Sanne het volgende:
Zo ruikt de winkel, helaas hebben ze dat nog niet in één zeepje kunnen samenbrengen.
quote:
Ik wil je niet alle hoop ontnemenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:15 schreef E.T. het volgende:
Das best snel jessie! Ik hoop dat ze bij mij ook zo snel zijn![]()
Ik heb geen monstertjes aangevraagdMaar ik hoop natuurlijk wel dat ik er een paar krijg... Zal toch wel? Toch? Toch? vroeg zij hoopvol...
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ben niet gek, ik heb alleen maar een stuk in mijn weblog geschreven.
Lush![]()
![]()
Leuk jessie, ik heb ook die 3 in 1 pak. Honey vond ik ook lekker en heb vandaag I should coco getest en goed bevonden, schuimt lekker.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:37 schreef jessie het volgende:
Ja hij is zeker zoet heb hem net bij 1 dochter gebruikt. En ze vond hem heerlijk. Ik ook wel, maar wel iets TE.
Die honey i washed the kids bij mijn andere dochter gebruikt. Die is echt verukkelijk gewoon. (rook ook iets naar rockstar, omdat ik zo'n pack had en die op elkaar zaten en de geur en kleur iets aan elkaar gegeven hebben) Maar van deze ben ik dus nu al fan.
De oh lala zeep heb ik een paar keer mijn handen mee gewassen. Is ook lekker, alleen niet romig. Vind het daarom meer een handzeep. Je krigjt er wel hele zachte handen van en de geur (die echt typisch lavendel is, je moet er echt van houden, en ik doe dat) blijft erg lang hangen.
Straks ga ik douchen met die coco zeep. En mijn haar wassen met trichomania.
O ja mijn dochter haar haar gewassen met trichomania. Heerlijk schuimend spul!!!! Haar haar geurde niet echt vond ik, maar dat kan ook komen door de alles overheersende zeep van rockstar die ik bij haar gebruikt had
Heej! Dit lees ik nu pas dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:46 schreef imago het volgende:
TA, je ondertitel viel me net op. Je weet dat Ovidius oorspronkelijk schreef "omnia vincit amor"? De betekenis verandert niet, maar de woorden staan door de war
T-A: gisteren was ik te laat met bellen, en aangezien het vandaag en morgen Pinksteren is kan ik denk ik pas dinsdag weer bellen..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Heeft iemand nou vandaag met de kalverstraat gebeld? Ik moet toch wel zo langzamerhand zeker weten welke dag het word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |