abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2005 @ 14:15:40 #176
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27003642
Das best snel jessie! Ik hoop dat ze bij mij ook zo snel zijn

Ik heb geen monstertjes aangevraagd Maar ik hoop natuurlijk wel dat ik er een paar krijg... Zal toch wel? Toch? Toch? vroeg zij hoopvol...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 15:19:18 #177
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27004683
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 12:58 schreef Sanne het volgende:

Zo ruikt de winkel, helaas hebben ze dat nog niet in één zeepje kunnen samenbrengen.
Whehehe !
Whatever I want.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 15:26:29 #178
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27004767
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 15:19 schreef PeRi het volgende:

[..]

Whehehe !
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 16:25:15 #179
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27005748
Ik ben niet gek, ik heb alleen maar een stuk in mijn weblog geschreven.
Lush

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27005961
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:15 schreef E.T. het volgende:
Das best snel jessie! Ik hoop dat ze bij mij ook zo snel zijn

Ik heb geen monstertjes aangevraagd Maar ik hoop natuurlijk wel dat ik er een paar krijg... Zal toch wel? Toch? Toch? vroeg zij hoopvol...
Ik wil je niet alle hoop ontnemen Maar ik had laatst een bestelling van ¤65,- en geen monstertjes gekregen
pi_27008446
Ik hoop voor je ET dat de bezorging bij jou ook lekker opschiet.
Mijn meiden ga ik zo ook lushen
Die rockstar ruikt naar SAROMA!!!! Die toetjes. Heerlijk.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:42:53 #182
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27008475
Ik krijg hoofdpijn van Rock star, echt zooo zoet.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_27009602
Ja hij is zeker zoet heb hem net bij 1 dochter gebruikt. En ze vond hem heerlijk. Ik ook wel, maar wel iets TE.
Die honey i washed the kids bij mijn andere dochter gebruikt. Die is echt verukkelijk gewoon. (rook ook iets naar rockstar, omdat ik zo'n pack had en die op elkaar zaten en de geur en kleur iets aan elkaar gegeven hebben) Maar van deze ben ik dus nu al fan.
De oh lala zeep heb ik een paar keer mijn handen mee gewassen. Is ook lekker, alleen niet romig. Vind het daarom meer een handzeep. Je krigjt er wel hele zachte handen van en de geur (die echt typisch lavendel is, je moet er echt van houden, en ik doe dat ) blijft erg lang hangen.
Straks ga ik douchen met die coco zeep. En mijn haar wassen met trichomania.
O ja mijn dochter haar haar gewassen met trichomania. Heerlijk schuimend spul!!!! Haar haar geurde niet echt vond ik, maar dat kan ook komen door de alles overheersende zeep van rockstar die ik bij haar gebruikt had
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27009896
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ben niet gek, ik heb alleen maar een stuk in mijn weblog geschreven.
Lush

Ik las hem voor aan mijn vriend en die keek echt heel stom
Ik vond het erg herkenbaar Skaai, geweldig leuk stukje tekst!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:57:37 #185
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27010051
Weet iemand of de Sonic Death Monkey al in Nederland uit is?
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zaterdag 14 mei 2005 @ 20:09:11 #186
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27010352
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:37 schreef jessie het volgende:
Ja hij is zeker zoet heb hem net bij 1 dochter gebruikt. En ze vond hem heerlijk. Ik ook wel, maar wel iets TE.
Die honey i washed the kids bij mijn andere dochter gebruikt. Die is echt verukkelijk gewoon. (rook ook iets naar rockstar, omdat ik zo'n pack had en die op elkaar zaten en de geur en kleur iets aan elkaar gegeven hebben) Maar van deze ben ik dus nu al fan.
De oh lala zeep heb ik een paar keer mijn handen mee gewassen. Is ook lekker, alleen niet romig. Vind het daarom meer een handzeep. Je krigjt er wel hele zachte handen van en de geur (die echt typisch lavendel is, je moet er echt van houden, en ik doe dat ) blijft erg lang hangen.
Straks ga ik douchen met die coco zeep. En mijn haar wassen met trichomania.
O ja mijn dochter haar haar gewassen met trichomania. Heerlijk schuimend spul!!!! Haar haar geurde niet echt vond ik, maar dat kan ook komen door de alles overheersende zeep van rockstar die ik bij haar gebruikt had
Leuk jessie, ik heb ook die 3 in 1 pak. Honey vond ik ook lekker en heb vandaag I should coco getest en goed bevonden, schuimt lekker.

Ik heb trichomania op mijn lijstje staan voor de volgende keer, maar ik heb best dik en krullend haar dus ben benieuwd of je haar er niet stroef van wordt, want iedereen roept wat anders.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_27011044
Wil je ruilen Guiri? Ik vind Rockstar zo lekker
pi_27013418
Oh nee Ik heb eczeem in m'n gezicht gekregen, en ik weet niet waardoor! Ik haat dit, alles wat goed is tegen puistjes zorgt bij mij voor eczeem, en alles dat helpt tegen eczeem zorgt voor puistjes. Volgende week toch maar weer naar de huisarts, en die moet dan maar eens uitzoeken door welk ingrediënt het komt. Kan me bijna niet voorstellen dat het van de Lush-spulletjes komt, misschien is het de combinatie van dingen ofzo?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27014419
Heeft iemand nou vandaag met de kalverstraat gebeld? Ik moet toch wel zo langzamerhand zeker weten welke dag het word.
''Going mental on the Wabbu''
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:50:21 #190
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_27015755
Ook ik heb mijn pakketje binnen en ben verliefd wat een lekkere geuren.
Ik vind de karma zeep het lekkerste ruiken . Ik zal een kijken of ik er morgen lekker mee kan douchen, want ik sta namelijk een beetje onder de uitslag van de wasverzachter .

Ik kreeg er 3 samples bij:
Middle Earth Turns to Rock
Soapsod
Sea Vegetable Soap

Zit net alles weer te beruiken en het is net of ik veel cadeautjes heb gehad .
pi_27022560
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 10:46 schreef imago het volgende:

TA, je ondertitel viel me net op. Je weet dat Ovidius oorspronkelijk schreef "omnia vincit amor"? De betekenis verandert niet, maar de woorden staan door de war
Heej! Dit lees ik nu pas dus. ja ik heb het ooit uit een boekje gehaald, en daar stond het zo. Maar als je zegt dat het verkeerd staat, geloof ik je. Dank voor de verbetering.
''Going mental on the Wabbu''
  zondag 15 mei 2005 @ 12:34:15 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27022603
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Heeft iemand nou vandaag met de kalverstraat gebeld? Ik moet toch wel zo langzamerhand zeker weten welke dag het word.
T-A: gisteren was ik te laat met bellen, en aangezien het vandaag en morgen Pinksteren is kan ik denk ik pas dinsdag weer bellen..
  zondag 15 mei 2005 @ 12:35:47 #193
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27022639
Ik denk dat ze morgen wel open zijn. Tenminste AlbertHeijn op de Nieuwezijds is morgen open dus ik denk dat dan alle winkels in het centrum open zijn.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 15 mei 2005 @ 12:36:45 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27022668
Als dat zo is bel ik ze morgen en zodra ik iets weet, post ik het meteen hier
pi_27022749
Oh, dat is leuk om te weten Sanne Wellicht gaan vriendje en ik morgen naar Amsterdam
pi_27023474
De trichomania geprobeerd. Ik vind hem heerlijk. Het is even wennen om te wassen met een blok, maar echt lekker. Hij schuimt heel erg. Ruikt zalig. Na het wassen voelt het wel stug aan. Een apparte conditoner voelt zachter. Maar als je je haar dan gaat stylen voelt het geweldig. Ik heb ook het idee dat mijn haar lichter is geworden (ik heb geverfd haar) Maar dat vind ik wel leuk.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2005 @ 14:31:12 #197
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27025655
Nog even over de Angels Delight. Toen ik 'm voor het eerst gebruikte, was ik verkouden. Was al blij dat ik iets rook, en werd helemaal vrolijk toen ik mijn Angels Delight een beetje kon ruiken. Nu ik alles weer optimaal kan ruiken vind hem nog steeds heel erg lekker, maar hij blijft niet hangen en ruikt niet zo sterk als ik eigenlijk dacht. Ik ben meer voor de Rockstar en Honey I washed the kids geurtjes. Sterk, zoet en mag best wel blijven hangen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27026688
De cocoszeep ook uitgeprobeerd. Lekkere geur! . Maar hij wast irritant vind ik. Door al die stekeldingentjes van de cocos. En hij gaat heel snel op. Na 1 keer wassen was die al een stuk kleiner!
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 15 mei 2005 @ 16:06:27 #199
428 bibi
Oldbie
pi_27028518
Ik wil dus ook een keer naar de lush winkel. Maar ik heb geen idee hoe daar te komen. Kan iemand me verteleln hoe ik daar vanaf amsterdam cs moet komen?
  zondag 15 mei 2005 @ 16:14:53 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27028748
Je stapt op CS op de tram 1,2 of 5. Die rijden langs het filiaal in de Leidsestraat. (1 halte na Koningsplein). Kalverstraat: vanaf CS naar de Dam lopen. Kan niet missen, is alsmaar rechtdoor. Op de dam ga je de Kalverstraat in (naast de P&C. Dan zit het ergens aan je rechterhand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')