zoveel!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef fok.bich het volgende:
En bij mijn bestelling heb ik van de volgende dingen lekkere monsters gekregen
Red rooster soap
sea vegetable soap
carmen miranda
cereology soap
alkmaar soap.
Die heb ik dan nog wel voor je.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wil zo graag een groot stuk Angels Delight hebben, maar ik denk dat die tegen de tijd van de Lush avond al op is. Twas namelijk een special edition.![]()
Nee een dunnig bosje, maar het krult en klit dus als een gek. Kan alleen niet tegen normale conditioners want dan wordt het weer zo slap. Vond die Tricho dus wel lekker juist, makkelijk te kammen en toch geen slap haar. Nu, volgende ochtend dus, zit het nog steeds lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb jij dik haar en gebruik je normaal ook conditioner na het wassen
Nope, niks aan. Tenminste ik vind hem daar niet naar ruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:10 schreef E.T. het volgende:
Iemand ervaring met Sod soap?
Het weiland met madeliefjes lijkt me wel wat, maar is ook echt lekker?
Ik vind hem wel lekker.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nope, niks aan. Tenminste ik vind hem daar niet naar ruiken.
Hij gaat eruit he. Je kunt nu nog inslaan, maar hij verdwijnt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker..
Maar ja, smaken verschillen.
Ja precies. Daarom wilde ik hem ook uitproberen voordat ie eruit ging.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hij gaat eruit he. Je kunt nu nog inslaan, maar hij verdwijnt.
dat is nog even de vraag nu. voor de 31ste was het vol.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:43 schreef fok.bich het volgende:
Zijn er nog plaatsen vrij voor de meeting?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Aventura het volgende:
Zo dames, ik heb even geinventariseerd. Voor 24 en 25 mei was weinig/geen animo, dus het kiezen wordt denk ik tussen 30 mei en 1 juni. Op 30 mei kan Heaven7 niet. Op 1 juni moet Skaai werken, maar dat kan ze wel vrijkrijgen.
Heaven7 en PeRi gaven aan 1 juni als voorkeurdatum te hebben.
Ik stel dus voor 1 juni? Dat is op een woensdag.
Ok dank jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:01 schreef MUUS het volgende:
Tegen mij hadden ze gezegd dat ik uit het potje Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker een keer of 4/5 een maskertje zou kunnen halen. Ik heb het nu 4 keer gebruikt en volgens mij kan ik nog wel 3 keer een maskertje doen.. En ik ben nu niet echt een zuinige smeerder, ik smeer er elke keer een goede laag van op mijn giechel..... maar dat hebben jullie kunnen zien, geloof ik.
.
@fok.bich, ik gebruik Helping Hands voor mijn handen en dat is lekker spul. Smitten is ook een handcreme, maar de meesten hier vinden dat vies ruiken. Smitten is gewone handcreme en Helping Hands is voor de iets sneuere handen.. Ik vind HH iig wel lekker ruiken, een beetje kruidig, en ik zit de hele dag door te smeren. Je doet er ook heel lang mee, want je hebt elke keer maar een heel klein beetje nodig. Het trekt snel in en zo niet, dan heb je dus al teveel gebruikt.
.
ik weet het niet, vind ze niet echt duidelijk. ik kan er dinsdag of woensdag pas weer langs, maar we kunnen ze wel bellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:03 schreef Aventura het volgende:
Hoever van te voren moet je zo'n avond eigenlijk regelen/vastleggen?
Ja, dan kan tenminste wel iedereen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef Aventura het volgende:
Zal ik anders Kalverstraat even bellen voor de 31ste?
1 juni is prima. 30 mei ook. 31 mei op Kalver ook. Voor mij en mijn meneer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Aventura het volgende:
Zo dames, ik heb even geinventariseerd. Voor 24 en 25 mei was weinig/geen animo, dus het kiezen wordt denk ik tussen 30 mei en 1 juni. Op 30 mei kan Heaven7 niet. Op 1 juni moet Skaai werken, maar dat kan ze wel vrijkrijgen.
Heaven7 en PeRi gaven aan 1 juni als voorkeurdatum te hebben.
Ik stel dus voor 1 juni? Dat is op een woensdag.
Misschien toch handiger om ze eerst eens in de winkel te proberen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef morgaine21 het volgende:
Nou ik heb mijn therapie bar weten te ruilen met iemand voor fever (die me wel lekker leek) maar die is me veel te sterk! Krijg echt hoofdpijn van die lucht.
Heeft iemand anders de fever al eens geprobeerd en zo ja wat vonden jullie er van?
Sterk? Ik vind Fever allesbehalve een sterk luchtje hebben. Ik vind 'm heel fijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef morgaine21 het volgende:
Nou ik heb mijn therapie bar weten te ruilen met iemand voor fever (die me wel lekker leek) maar die is me veel te sterk! Krijg echt hoofdpijn van die lucht.
Heeft iemand anders de fever al eens geprobeerd en zo ja wat vonden jullie er van?
Waardoor je rechtstreeks doorloopt naar de andere Lush om 'm meteen te halen ook? Zoals ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef Sanne het volgende:
mijn beste ontekkingen zijn de spulletjes die ik in de winkel opsmeer en waarvan ik na een uur denk, verrek! wat is dat lekker spul zeg.
Inderdaad, en als ik de verkeerde kant op ging loop ik zelfs terugquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waardoor je rechtstreeks doorloopt naar de andere Lush om 'm meteen te halen ook? Zoals ik
Bruisballen: Youki-Hi: lekker, maar je bent er in één keer doorheen. wel leuke glittertjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:01 schreef fok.bich het volgende:
Wie van jullie gebruikt, een van de bovenstaande producten? En wat is jullie ervaring ervan?
Die buddy butter voor de handen lijkt me ook HEERLIJKquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Bruisballen: Youki-Hi: lekker, maar je bent er in één keer doorheen. wel leuke glittertjes.
Boddy butter voor handen: The Soft Touch
in één woord geweldig
heerlijke geur, blijft superlang hangen. gebruik hem zelfs achter mijn oren tegenwoordig. en mijn nek. alleen moet je dan niet in de kraag van je badjas kijken hoe dat er daarna uitziet.
Zeep: Cereology
Momenteel mijn favo zeepje.
Altijd maar die arme FF als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:08 schreef PeRi het volgende:
Ohja en voor mijn meneer moeten we nog een fles Ambrosia halen.
Ik heb vanmiddag Lemony Flutter Cuticle Butter gehaald en die is heel fijn en ruikt erg lekker (lemon, camomille and lavender). Smitten en Helping Hands zijn handcremes maar vind ik beide niet erg lekker ruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef fok.bich het volgende:
Nog maar een keer:
Wie van jullie gebruiken er iets van Lush, voor zachte handen en voeten?
Die staat nog niet op de site? Maar ligt 'ie wel in de winkel al? Hoe duur was die, ¤9,95?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Lemony Flutter Cuticle Butter gehaald en die is heel fijn en ruikt erg lekker (lemon, camomille and lavender).
Ah, die gaat dus mooi op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef cora4034 het volgende:
Een weekje of twee geleden heb ik ook wat boodschapjes gedaan bij lush.
Natuurlijk moet ik ook nog even mijn mening /ervaringen opschrijven.
De coalface.
Zwarte zeep voor je gezicht, best wel vreemd. Voor de duidelijkheid, ik heb nogal een vette
huid.Op het eind van de dag heb ik altijd een fraai glimmend velletje waar niet tegen op te make- uppen valt. Een kant van de zeep is nogal ruw. Alsof er allemaal zandkorreltjes inzitten. Met dat deel scrub ik mijn gezicht. Als je uitgezeept bent zit je gezicht onder de zwarte korreltjes met grijs schuim. Na een plens water voelt je huid bijzonder schoon.
Het goede nieuws is dat ook een einde is gekomen aan mijn glimmende huid. Ook op het eind van de dag voelt mijn velletje nog zacht en droog aan.![]()
Voor mensen met een droge of gemengde huid lijkt het te sterk. Zelfs bij mij blijft na het wassen een paar minuutjes trekkerig aanvoelen. Voor mensen met een vette huid kortom een aanrader.
Hier in Engeland wel, Nederland geen idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die staat nog niet op de site? Maar ligt 'ie wel in de winkel al? Hoe duur was die, ¤9,95?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |