Kzou even bellen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:21 schreef imago het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen naar Amsterdam móét om een berg kleding te shoppen en de Lush leeg te kopenAlleen ben ik nogal blut
Dus weet iemand of ze ook in de winkel zelf creditcards (Mastercard) accepteren?
Ik vond 'm niet zo lekker ruiken in de winkel, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef heaven7 het volgende:
Niemand nog ervaring met de dream cream? (Vooral hoe die ruikt).
Misschien vind je Sympathy for the Skin lekker dan. Vanille en banaan. Maar heel licht, hele zachte geur.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef heaven7 het volgende:
Jammer, niet lekker fris? Ik wil wel een bodylotion die ruikt naar celestialMen wat is die lekker!!
Het ruikt echt naar milk shake
Vanille enzo, echt een "zacht" geurtje
Ruiken in de winkel is wel gratisquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:58 schreef heaven7 het volgende:
Die ken ik niet?
Ja PeRiIk zou wel willen, helaas laat mn portomonee dat niet toe
Verlanglijstje van nu is:
-Celestial
-Top stack
-Angels on bare skin
Oei daar heb ik eigenlijk nooit echt op gelet. Zal volgende keer wat erop smeren als ik wat puistjes heb. (Vast binnenkort welquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:16 schreef heaven7 het volgende:
Helpt het wel tegen puistjes e.d?
Wat veel! Zal voor veel badpret zorgenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef Bubsel het volgende:
Ik heb gister ook besteld (en veel) en ben erg benieuwd. Als dit bevalt ga ik toch eens in zo'n winkel kijken voor nog meer
.
Ik moet volgende week naar een bruiloft en dat lijkt me wel een leuk aardigheidje om erbij te geven. Alleen € 37,50 voor erbij eeehhh toch maar niet danquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:14 schreef Aventura het volgende:
Nieuw op de Lush site:
Wil je het grondig aan gaan pakken en sta je open voor ondeugende suggesties? Verras je lover dan met een Hot Sex pakket. De naam zegt al genoeg. Alle benodigdheden voor zwoele zomernachten. Behalve de Sexbomb, een lekkere chocoladelippenbalsem, een massage-olie voor extra energie (mocht je het nodig hebben), een You Snap The Whip Body Butter voor superzachte billen en een aftershower met Tramp douchegel.
[afbeelding]
Heb jij dik haar en gebruik je normaal ook conditioner na het wassen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef josja het volgende:
Net mijn haar gewassen met het Trichomania monstertje, het glanst als een gek en was heel makkelijk door te kammen.
Doe dapper en post foto's!quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:42 schreef imago het volgende:
En nou vanavond maar prutsen met die maskers
Als ik mijn haar heb gewassen met trichomani, moet ik wel zeggen dat mijn haar niet echt makkelijk door te kammen is. Ook geen hel, maar echt makkelijk gaat het niet. Moet ik er ook wel even bij zeggen, dat mijn haar geblondeert is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb jij dik haar en gebruik je normaal ook conditioner na het wassen?
Ik ben daarom niet zo happig op de shampoos van Lush, omdat ik daarna toch conditioner in mijn haar moet doen anders is het niet door te kammen. Een lekker luchtje van de shampoo ruik ik dan toch niet meer.
Maar mss dat Tricho nog wel te doen is met mijn haar.. Of was dat nou het spul wat je haarverf ook meteen uit je haar haalde?
.
[..]
Doe dapper en post foto's!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |