Nee, alle kopjes, borden, planken, aanrecht etcquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
Is ie Engels of Duits gesproken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
oeh, Das Experiment komt vanavond op tv
afspraak als in date?! of afspraak zoals met vrienden collega's werk......?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn afspraak van 4 uur heeft afgezegdnu ga ik luieren
Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
oeh, Das Experiment komt vanavond op tv
wow kopen?! als in.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
* Semisane zit er toch sterk over na te denken om wow te kopen, moet maar weer eens wat nieuws hebben
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
* Semisane zit er toch sterk over na te denken om wow te kopen, moet maar weer eens wat nieuws hebben
quote:
Degene die een beetje into computer spelletjes zijn weten wel wat ik bedoel met wow.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wow kopen?! als in.....
[afbeelding]
duits...quote:
RTL5, 22:00quote:
Ook degene die niet into computer spelletjes zijn weten dat heur.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Degene die een beetje into computer spelletjes zijn weten wel wat ik bedoel met wow.
ik ga deze week weer beginnen met een nieuwe magequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
Nou...dat kan ik niet helemaal bevestigen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook degene die niet into computer spelletjes zijn weten dat heur..
Hey, de winkel van de blonde danser! (wat eerst de Don't Tell Mom was)quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wow kopen?! als in.....
[afbeelding]
Die kan je een aan vriend geven, zodat hij WOW ook kan proberen. Maar je kan hem zelf ook gebruiken, dan heb je 30 + 10 dagen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef Semisane het volgende:
Hehehehe grappig!Maarre wat doet dat 10 dagen guest pass? Is die zwaar nodig? Of is het gewoon een extraatje dat niet zo heel erg boeit?
Ik wil het best kopen van je.(Vandaag al???
Zover ik zo zie kan je zo'n quest kaart kopen ofzow?
World Of Warcraftquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Degene die een beetje into computer spelletjes zijn weten wel wat ik bedoel met wow.
mijn warlock was net lvl 38 en toen had ik geen zin meerquote:
Ok cool....kan je niks ruilen...maar die prijs heb ik er wel voor over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef xman het volgende:
[..]
Die kan je een aan vriend geven, zodat hij WOW ook kan proberen. Maar je kan hem zelf ook gebruiken, dan heb je 30 + 10 dagen.
Maar het is geen spel voor mij, dus ik doe hem weg. Ik vind het lekkerder om lui achter m'n tv te zitten gamen.
Vandaag kan wel trouwens
Ik wil een undead gaan spelen.....dan Priest als hoofdjob...and warlock wellicht als bijbaan zeg maar. Lijkt me wel leuk....beetje de zombie uithangen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn warlock was net lvl 38 en toen had ik geen zin meer![]()
Ook goed...hoe laat? Ben 5 uur klaar met werken...maar kan opzich wel ff eerder.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef xman het volgende:
Amstelstation doen?
Ik dacht om 18.15, aangezien mijn les dan afloopt op Amstel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook goed...hoe laat? Ben 5 uur klaar met werken...maar kan opzich wel ff eerder.![]()
Ja goed wel hoor!! Lekker druk bezig met het schrijven van een applicatie. Lang geleden dat ik dat gedaan heb. En daardoor ook gelijk vierkante oogjes he.quote:
Pupje wil hem wel van je hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef xman het volgende:
[..]
Die kan je een aan vriend geven, zodat hij WOW ook kan proberen. Maar je kan hem zelf ook gebruiken, dan heb je 30 + 10 dagen.
Maar het is geen spel voor mij, dus ik doe hem weg. Ik vind het lekkerder om lui achter m'n tv te zitten gamen.
Vandaag kan wel trouwens
Cool....spreken we dan af.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef xman het volgende:
[..]
Ik dacht om 18.15, aangezien mijn les dan afloopt op Amstel.
goed, het gaat zelfs heel erg goed hier. kzit inmiddels helemaal in het frans, zo erg dat engels ff denken is ipv anders omquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja goed wel hoor!! Lekker druk bezig met het schrijven van een applicatie. Lang geleden dat ik dat gedaan heb. En daardoor ook gelijk vierkante oogjes he.
En hoe is het met mijn favoriete nep-Fransoos?
Ah oui... bon! Ik heb geen fromage gegeten van Frans... ben het compleet verleerd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:18 schreef Prego het volgende:
[..]
goed, het gaat zelfs heel erg goed hier. kzit inmiddels helemaal in het frans, zo erg dat engels ff denken is ipv anders om
plannen nog dit weekend?
Bonjour! Zje mappel stephan! Ee pahpaa fuum 'n piep!quote:
Ja is goed. Ik zie je dan bij de AH. Ik zit nu op les, maar ik heb wireless hier, dus als het vroeger wordt, dan hoor je het welquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Cool....spreken we dan af.Ergens voor die AH daaro? Kan ik meteen ff wat avondeten halen.
![]()
Britney Spears met I'm a slave for you?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Xman.... ik heb gister op dat nieuwe hijgnummer moeten trainen... van dinges... hoe heet ze... die valse hijgkraai... dinges
Nee, wel op Do SOmethingquote:
Ik heb gister staan dansen op Mona Lisaquote:
Wie pest wie hiero?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Waxxer het volgende:
Zeg wil men hier nu éven stoppen met pesten??![]()
Tja het houd je bezig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Waxxer het volgende:
Zeg wil men hier nu éven stoppen met pesten??![]()
Xmanquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wie pest wie hiero?
En als het over je kapsel is Waxje.....tja...Dan is het ook wel moeilijk om er geen opmerking over te maken he......*grapje*
![]()
![]()
This topic is worth nothing without a picture!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Xmanlaat hem fan zijn!
En wat is er nou dan weer met mijn haar?Da kutkapsel van een half jaar geleden??
Nou, dat is allemaal behoorlijk veranderd....
Oeh lippen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, deze is redelijk recent maar onduidelijkZal wel een nwe maken....
[[url=http://img119.echo.cx/img119/8012/0504080113106ib.th.jpg]afbeelding][/URL]
very nicequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Tadaa
[[url=http://img119.echo.cx/img119/8273/0505111537180aw.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Tadaa
[[url=http://img119.echo.cx/img119/8273/0505111537180aw.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
en wie is Desmond ook alweer?quote:
Goh...ik heb het heeeeel eventjes over je haar...en je schiet meteen de verdediging in....inclusief foto's zelfquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Tadaa
Desmond has a barrow in the market placequote:
Hebben jullie nog niet geneukt?!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
![]()
tvp = TerugVindPost
Dan staat dit topic in MyAT (My Active Topics).
[..]
en wie is Desmond ook alweer?
Tjonge....Desmond laat wel wat steekjes vallen zeg...quote:
Ik had vanmorgen wel iemand m'n bed uitgetrapt. Maar ik ben z'n naam kwijtquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Desmond has a barrow in the market place
Molly is the singer in a band
Desmond says to Molly-girl I like your face
And Molly says this as she takes him by the hand.
Obladi oblada life goes on bra
Lala how the life goes on
Obladi Oblada life goes on bra
Lala how the life goes on.
Desmond takes a trolly to the jewellers store
Buys a twenty carat golden ring
Takes it back to Molly waiting at the door
And as he gives it to her she begins to sing.
In a couple of years they have built
A home sweet home
With a couple of kids running in the yard
Of Desmond and Molly Jones.
Happy ever after in the market place
Molly lets the children lend a hand
Desmond stays at home and does his pretty face
And in the evening she's a singer with the band.
And if you want some fun-take Obladi Oblada.
[shaggy mode] It wasn't me [/shaggy]quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wel iemand m'n bed uitgetrapt. Maar ik ben z'n naam kwijt![]()
Ja hallo, m'n imagequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Goh...ik heb het heeeeel eventjes over je haar...en je schiet meteen de verdediging in....inclusief foto's zelf![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Desmond has a barrow in the market place
Molly is the singer in a band
Desmond says to Molly-girl I like your face
Wie Desmond is? ---> WizardDragonquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef SlimShady het volgende:
Serieus: over wie heb je het? Wie zijn "jullie"?
Liedje was de tune van die seriequote:
Ik zei potatoe maar ik bedoelde potatoequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het liedje is van de beatles....
de serie heeft het als theme song gebruikt
Dat lied hebben we als klas, vroeger toen ik nog heel veel moest leren van deze boze wereld, ein-de-loos dat nummer moeten uitpluizen van de muziekleraarquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het liedje is van de beatles....
de serie heeft het als theme song gebruikt
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat lied hebben we als klas, vroeger toen ik nog heel veel moest leren van deze boze wereld, ein-de-loos dat nummer moeten uitpluizen van de muziekleraarhet is een van de eerste nrs waarvan ik de songtext uit m'n hoofd kende
En zo oud ben ik helemaal niet
Ik bedoel, lied.... Beatles.....
Je bent net Dr Phill, hele jeugddrama's worden opgerakeldquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er door een songtekst te posten zoveel los zou komen. Hele trauma's komen naar boven![]()
![]()
Sterker nog, ondanks dat ik een cd op heb staan, zit het nr in m'n hoofdquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er door een songtekst te posten zoveel los zou komen. Hele trauma's komen naar boven![]()
![]()
Sorry was niet de bedoeling. K wist niet dat t zó diep zatquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sterker nog, ondanks dat ik een cd op heb staan, zit het nr in m'n hoofd![]()
Het maakt niet uit, ik leef nogquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Sorry was niet de bedoeling. K wist niet dat t zó diep zat![]()
Aangenaam ook. Ja ben relatief nieuw. Sta al 2 jaar geregistreerd maar nooit meer op fok geweest en sinds een dag of 3 weer wel hahaha. En Culemborg is leuk hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, ik leef nog
Maar Mopp... eh, Yoppie! Aangenaam!Culemborg, dat ís nogal wat he?
Ben je zeg maar een nieuwe versie van iemand trouwens, of heb ik het toch nog redelijk kunnen bijhouden en ben jij een relatief nieuwe gebruiker van dit overweldigende, inspirerende en gezellige forum?
Sterker nog... het IS 17:00quote:
Kortom: ben jij nou ook zo benieuwd naar een foto?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, ik leef nog
Maar Mopp... eh, Yoppie! Aangenaam!Culemborg, dat ís nogal wat he?
Ben je zeg maar een nieuwe versie van iemand trouwens, of heb ik het toch nog redelijk kunnen bijhouden en ben jij een relatief nieuwe gebruiker van dit overweldigende, inspirerende en gezellige forum?
Bij elke nieuwe die hier komt en bij wie een woonplaats staat die ook maar IETS in deze regio ligt word ik zenuwachtigquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kortom: ben jij nou ook zo benieuwd naar een foto?
Je denkt gelijk "SHit een ex!"?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe die hier komt en bij wie een woonplaats staat die ook maar IETS in deze regio ligt word ik zenuwachtig
Nee maar de gedachte dat iemand mij dan helemaal vogt/kan volgen zeg maar.... en dat ik dan niet weet dat diegene diegene is.... of dat ik niet weet dat een bepaald persoon hier standaard zit te lurkenquote:
Ik heb d'r hier toch ook 1 rondlopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Overigens zou dát een nachtmerrie zijn
Mja maar dat is ándersquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb d'r hier toch ook 1 rondlopenGeen puuuuuunt
Ach dan schiet het hier ook eens een keer op.....topic-nummertje 2000 laat maar wat lang op zich wachtenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja maar dat is ándersHelemaal als het mijn ex uit Zwolle is, dat wordt een heel topic per uur
Nou, geef me drie dagenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach dan schiet het hier ook eens een keer op.....topic-nummertje 2000 laat maar wat lang op zich wachten
heequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef petre86 het volgende:
goeiemiddagben weer net 3 kwartier uit bed
iets langer geslapen dan voorzien
Wow, wat heeft jouw moeder een voorbeeldig kind, zeg!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zooo..de vaatwasser staat an
Eten is klaar, en wasmachine draait ook
strax even stofzuigen en dan is alles weer schoon hier
I knowquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:09 schreef tech het volgende:
[..]
Wow, wat heeft jouw moeder een voorbeeldig kind, zeg!!!
je broertje
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:18 schreef Vlarp het volgende:
Ahhh.. kijk wat m'n mams vond vandaag!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik ben ook blut en heb net 2x instant aardappelpuree op..quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Het is maar goed dat ik morgen naar D. ga.... Nu eten we daar ook wel regelmatig soep, maar het is erg triest als je avondeten bestaat uit drie kopjes Cup a Soup omdat je geen rooie rotcent meer hebt door het afboeken van collegegeld*rammel*
Ik vind het systeem hoe je coll.geld in termijnen betaalt, echt heeeellll vervelend. Telkens weer 300 pleuri.... Als ik nou was afgstudeerd.... Maarja, lul die ik ben...quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben ook blut en heb net 2x instant aardappelpuree op..
AFFF?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoooo... net opgegeven als crew voor t AFFF..word toch nie uitgekozen
quote:Vlarp zegt:
sterf en rot in de hel
Ga er wel ff achteraan dat je dan meer salaris krijgtquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Vandaag heeft m'n chef weer laten merken dat een coordinators functie er voor mij misschien wel inzit...![]()
Is opizch wel erg gaaf als ik dat mag gaan doen. Wel vertyft zware dobber aan dan, maar dat gaat me wel lukken..
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
sipje en sopje, die zijn toch uit Sesamstraat?
Nee, idd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoooo... net opgegeven als crew voor t AFFF..word toch nie uitgekozen
Niet geschoten is altijd misquote:
Werd al gezegd vandaag.. we kregen het er met wat collega's over.. salaris ligt bruto 400 euro boven wat ik nu krijgquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ga er wel ff achteraan dat je dan meer salaris krijgtDas namelijk niet zo vanzelfsprekend dat het bedrijf dat automatisch doet.
Of voor de ontspanningquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk vor de catering.
Ik ga voor de leuke films en een leuke dagbestedingquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk vor de catering.
Daar doen de meeste het ook voor. Je moest eens weten hoeveel aanvragen we krijgen van mensen die zaalwacht willen worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga voor de leuke films en een leuke dagbesteding
Ohw.. natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar doen de meeste het ook voor. Je moest eens weten hoeveel aanvragen we krijgen van mensen die zaalwacht willen worden.
Oh ja dat lijkt me idd ook wel de meest populaire taak hahaquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar doen de meeste het ook voor. Je moest eens weten hoeveel aanvragen we krijgen van mensen die zaalwacht willen worden.
Wat ben jij een druk basje zeg... wow.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ja dat lijkt me idd ook wel de meest populaire taak haha
T lijkt me gewoon een leuke ervaring, kheb al een x Sail gedaan en Uitmarkt vorig jaar..dus lijkt me wel interessant om zoiets een x te doen.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:48 schreef Blond19 het volgende:
Ik kreeg net 'n link van een profiel op gay.nl van een 14-jarig jongetje. Weet je op 14-jarige leeftijd al dat je homo benten dan z'n 'vrienden' lijst met mannetjes van 29 en 33
dat ze daar geen leeftijdsgrens hebben ofzo.. of zo iemand moet minimaal tegen zichzelf in bescherming genomen worden
![]()
--> http://www.gay.nl/matti14
Ik heb er tijd voor..quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ben jij een druk basje zeg... wow.
Aaah lievigquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:15 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben hier trouwens een reclame voor die trommeltjes op PS of nintendo ofzo, met Good Charlotte. Maar ik moet steeds aan Blub denken als ik die reclame zie
Welk nummer van Good Charlotte? Die zijn goed!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:15 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben hier trouwens een reclame voor die trommeltjes op PS of nintendo ofzo, met Good Charlotte. Maar ik moet steeds aan Blub denken als ik die reclame zie
Chronicles komt donderdag [eindelijk] op TMFquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Welk nummer van Good Charlotte? Die zijn goed!
Ik kijk vrij weinig TMF eigenlijk. Alleen als die chatbalk in beeld is wil ik wel eens blijven hangen. Ik vind die operators wel geinig. Vooral die Whoopaquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Chronicles komt donderdag [eindelijk] op TMF
Dit is tussen 16 en 18 (met balk)..met die Doos RENATE!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik kijk vrij weinig TMF eigenlijk. Alleen als die chatbalk in beeld is wil ik wel eens blijven hangen. Ik vind die operators wel geinig. Vooral die Whoopa
Geen flauw idee, maar die jongens spelen dus de hoofdrol in de commercial.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Welk nummer van Good Charlotte? Die zijn goed!
Hai!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef wonderer het volgende:
Hey Wax, nog gefeliciteerd met je nieuwe huisje!
Jaa.. gaat bestquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup alles chill hier![]()
En daar bij Vlarp?
Ik had liever dat ie naar NEderland kwam, maar dat zit er voorlopig niet in. 't Is meer noodzaak, maar ik maak er het beste van.quote:
Niemand reageert hieropquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:48 schreef Blond19 het volgende:
Ik kreeg net 'n link van een profiel op gay.nl van een 14-jarig jongetje. Weet je op 14-jarige leeftijd al dat je homo benten dan z'n 'vrienden' lijst met mannetjes van 29 en 33
dat ze daar geen leeftijdsgrens hebben ofzo.. of zo iemand moet minimaal tegen zichzelf in bescherming genomen worden
![]()
--> http://www.gay.nl/matti14
Je mag ook pas aan een belspel meedoen als je 18 bent, nu is dat gokken, maar volgens MIJN kennis mag iemand van zo'n jonge leeftijd niet eens zoiets doen.... maarja, erg oncontroleerbaar...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Niemand reageert hieropik wil vooral wel es weten wat wonderer er van vind
![]()
Waarom ik?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
![]()
De ondergrens is 16 op gay.nl maar die jongen kiest er zelf voor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
![]()
Omdat jij altijd een uitgesproken mening hebtquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom ik?
Het lijkt me niet onmogelijk om op je 14e al te weten of je homo bent. En zolang hij geen sex heeft met die volwassenen... ik ken dat joch niet, dus ik kan me er niet druk om maken.
Misbruiken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:29 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Omdat jij altijd een uitgesproken mening hebtDie volwassenen kunnen zo'n kind toch makkelijk 'misbruiken'? Zie http://www.gay.nl/forum.html?action=openthread&forumid=4&threadid=10708
Ja maar zo'n kind is misschien naief snap je. Of gewoon nog dom. Die moeten tegen zichzelf beschermd worden vind ik. Gewoon een leeftijdgrens.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misbruiken?
Dat lokt zo'n kind dan zelf uit door af te spreken of zn nummer/MSN te geven...
Tuurlijk kun je die kids wel 'voorlichting' geven..zeker doen.
Maar er ligt geen plicht bij gay.nl, daar was ik het zeker over eens met de eigenaar toen k die sprak.
die IS er... 16..quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:34 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ja maar zo'n kind is misschien naief snap je. Of gewoon nog dom. Die moeten tegen zichzelf beschermd worden vind ik. Gewoon een leeftijdgrens.
Dan moet de beheerder hem verwijderen. Zoals dat jongetje van 14 waar eerder in het topic een link naartoe staat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
die IS er... 16..
Het is dus het kind wat de regels overtreed en BEWUST zich op gay.nl zet...
Gebeurd ook wel..maar zo kun je bezig blijven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Dan moet de beheerder hem verwijderen. Zoals dat jongetje van 14 waar eerder in het topic een link naartoe staat.
ouders zijn verantwooredelijk voor het kind. maar ja, als ouder weet je niet waar je kind allemaal mee bezig is/van plan is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
die IS er... 16..
Het is dus het kind wat de regels overtreed en BEWUST zich op gay.nl zet...
Is jouw 5 euro nu al op??quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:38 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik zou op dit moment een mooooooorrrrd doen voor een shoarmaschotel
preciess !quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef wonderer het volgende:
Een joch dat op zijn veertiende al zo out is dat ie een profiel maakt op gay.nl zal wel weten wat ie doet. Kinderen hebben tegenwoordig op hun 12e, 13e al sex, dan weet je toch ook dat je hetero bent? Waarom niet homo?
Ik ben op zich wel voor een ondergrens van 16, maar dat kun je toch niet afdwingen, liegen is zo makkelijk. 't Pleit alleen voor hem dat hij niet doet alsof ie 24 is, dat zou net zo makkelijk kunnen. Blijkbaar wil hij leren van de grote jongens. Vind dat op zich wel een goeie zet.
En hoeveel nichten zullen hun fikken willen branden aan een joch van 14?
Vergis je daar maar niet in hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef wonderer het volgende:
En hoeveel nichten zullen hun fikken willen branden aan een joch van 14?
My point exactly..quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
Ouders verliezen steeds meer de grip op hun kind. Dat merk je echt wel, ga maar eens in een winkel werken.... En de eigenaar van dat hele gay.nl is gewoon een op geld mikkend figuur, die gaat echt niet (iemand aanstellen om) alle nummers checken om te controleren óf......
Oh my god...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]Gisteren al. Mijn diner bestond uit Cup a Soup vandaag
wel drie zakjes hoor
Driewerf hoera voor Waxxer!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Hey besides, ik rook al drie dagen niet!En ik mis het niet eens!!
sssssshhhh hequote:Op woensdag 11 mei 2005 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oh my god...wat een armoede
. Ach ja hoort wel bij een harde studentenleven
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Driewerf hoera voor Waxxer!![]()
![]()
![]()
Volhouden!
PUSS IN BOOTSquote:
Je mag alles doen en laten, maar flik het niet om een gemeen plaatje te gebruikenquote:
Tja. Voor een pakje peuken kun je ook een heerlijke kook en stoom maaltijd kopen... Ik bedoel...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik in D. ben heb ik al helemaal niet de behoefte, in Zwolle kan het al computerend blauw worden.... Maar ik dacht: nee, Waxx, stop, halt, ho! En nu leg d'r een hallef doossie, en dat laat ik mooi zoVoorlopig
Maar ik denk dat als ik me echt prettig voel ergens en een frisse omgeving, ik dus ook niet naar die dingen grijp
The 2005 Waxx Rebirth Tour
ik ga dus NU die cd's zoeken !quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WOW..hoor nu een demo-track van Anna, Bouchra en Rachel:
Daarom, en je stelt de kist een beetje uit he als je stoptquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja. Voor een pakje peuken kun je ook een heerlijke kook en stoom maaltijd kopen... Ik bedoel...
Ah, de onderzetters zijn binnen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:56 schreef Weemz het volgende:
*K-Otic Cd's binnen handbereik heb*
Zow maar collegegeld had je toch wel zien aankomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
sssssshhhh heals dit naar thuis lekt
Komt door collegegeld, weer 300 pleuri foetsie
Waxxer, de ware huisdiervriendquote:Ik had gisteren de keuze: zaad voor Kiki of eten voor mezelf.... Dus de veugol leeft vandaag en morgen op trosgierst en gelukkig mot deze jongen dit weekend sowieso heen en weer voor dozen enz enz, maar het is wel in- en intriest jaEn buiten verwachting
Klote-huisgenoten
Ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:56 schreef Weemz het volgende:
*K-Otic Cd's binnen handbereik heb*
Ja, maar ik ben ik....quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow maar collegegeld had je toch wel zien aankomenDie worden meestal op vaste data geind.
[..]
Ja naja gisteren spotgoedkoop spul gehaald dusquote:Waxxer, de ware huisdiervriend.
Zow echt waar joh. Je moet bij je uitzet echt de deuren dichtlassen met je ex-huisgenoten erin en dan een fikkie steken daar
Doet me denken aan een foto van de Rotterdammeet die ik gezien heb, waarop een bepaalde [homo] smakelijk zat te eten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef Waxxer het volgende:
En NU wil ik godverrrdomme een zigeunerschnitzel en dat opvreten zodat het vet langs mijn kin druipt en mijn mond vol dat rode spul zit en ik zit te schrokken en schranzen en te smakken en te doen en alles!!!!!!!!
geilquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef Waxxer het volgende:
En NU wil ik godverrrdomme een zigeunerschnitzel en dat opvreten zodat het vet langs mijn kin druipt en mijn mond vol dat rode spul zit en ik zit te schrokken en schranzen en te smakken en te doen en alles!!!!!!!!
Zoiets?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef Waxxer het volgende:
Ooowwww Koegie Karbonade!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doet me denken aan een foto van de Rotterdammeet die ik gezien heb, waarop een bepaalde [homo] smakelijk zat te eten...![]()
Heheh ja.. Het zag er erg goor uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doet me denken aan een foto van de Rotterdammeet die ik gezien heb, waarop een bepaalde [homo] smakelijk zat te eten...![]()
*hhhhh*quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
hmmmmmmmmmmmmmmm
Nou, en die boer he aan het einde, soow, als De President er nog was hattie me laten oppakken zo ernstig, echt...........quote:
*danst mee...god herinnerigen komen bovenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:13 schreef creno het volgende:
I'm falling
I wish I wouldn't be
cause I hate the sound when you break me
Friesche Vlag Breaker. Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:13 schreef creno het volgende:
I'm falling
I wish I wouldn't be
Ik vraag me nog steeds af hoe ze die clip hebben gemaakt met dat over de kop gedoe..quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:13 schreef creno het volgende:
I'm falling
I wish I wouldn't be
Ze zaten in een soort wiel wat werd rondgedraaid..quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:17 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ze die clip hebben gemaakt met dat over de kop gedoe..
Foto's! Ja van dat wielding danquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze zaten in een soort wiel wat werd rondgedraaid..
Rachel werd KOTSmisselijk hehhe
Heb jij dat live mogen meemaken? En Waxxer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh ja.. Het zag er erg goor uit![]()
Die zijn er niet..er zijn weinig foto's van die dag...maybe wat screenshots v/d Making Offquote:
Bijna iedereen was daarbijquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb jij dat live mogen meemaken? En Waxxer?
Ik was toen niet in de gelegenheid om erbij te zijn.![]()
Ik niet..maar ik ben een newbiequote:
We waren er wel maar we zaten ergens anders.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zat heel Bourgondisch in een hoekje met wizje, M-M en XMN8Rquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemaakt.. dus ik heb het vanzelfsprekend ook gezienquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
We waren er wel maar we zaten ergens anders.
Mijn hemel, gelukkig heb ik het niet live meegemaakt als ik die foto zo ziet.![]()
Now i Can say,quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:24 schreef creno het volgende:
Why can't we digg eachother and just hang
ik ook niet, ik ben een newerebiequote:Op woensdag 11 mei 2005 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik niet..maar ik ben een newbie
No diggity H2O of wat was 'tquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:24 schreef creno het volgende:
Why can't we digg eachother and just hang
quote:Now i Can say,
Believin in a better day is makin me pay
het is uit "I really don't think so" (de single)quote:No diggity H2O of wat was 't
Ben jij dat??quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Ow ja joh en toen?
[[url=http://img103.echo.cx/img103/3604/0503231254386al.th.jpg]afbeelding][/URL]
No perfect world!!!!!quote:
LOLquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemaakt.. dus ik heb het vanzelfsprekend ook gezien
aha... maar dat zinnetje van mij nietquote:
Limb by limb and tooth by toothquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:29 schreef creno het volgende:
[..]
[..]
het is uit "I really don't think so" (de single)
maar ik heb bulletproof dus niet gevonden ! dus ik ga weeeer zoeken
Ja "Het gezellige hoekje" ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zat heel Bourgondisch in een hoekje met wizje, M-M en XMN8RDus ik heb e.e.a. niet meegekregen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ben jij dat??
Damn je had al "die lippen"![]()
I know:quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[[url=http://img103.echo.cx/img103/122/0505111537183if.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nah, zo'n inktvis-kop heb ik toch niet?
Geef mij maar "So you can make me cum... that doesn't make you Jesus". Da's pas tekstquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I know:
deze blijft ook mooi:
Only the strong hearts survive, in troubled times like this
searchin for some place to hide, like emotional refugees
Dat is een one linerquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef mij maar "So you can make me cum... that doesn't make you Jesus". Da's pas tekst
Nee, da's een regel uit een songtekstquote:
Er viel vanmiddag niks te lachen, er viel niets te lachen vanmiddag, CDP.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]je moet alleen wat meer lachen
Nee mijn leven is altijd even leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er viel vanmiddag niks te lachen, er viel niets te lachen vanmiddag, CDP.....
aahhwquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[[url=http://img103.echo.cx/img103/122/0505111537183if.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nah, zo'n inktvis-kop heb ik toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |