My point exactly..quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
Ouders verliezen steeds meer de grip op hun kind. Dat merk je echt wel, ga maar eens in een winkel werken.... En de eigenaar van dat hele gay.nl is gewoon een op geld mikkend figuur, die gaat echt niet (iemand aanstellen om) alle nummers checken om te controleren óf......
Oh my god...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]Gisteren al. Mijn diner bestond uit Cup a Soup vandaag
wel drie zakjes hoor
Driewerf hoera voor Waxxer!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Hey besides, ik rook al drie dagen niet!En ik mis het niet eens!!
sssssshhhh hequote:Op woensdag 11 mei 2005 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oh my god...wat een armoede
. Ach ja hoort wel bij een harde studentenleven
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Driewerf hoera voor Waxxer!![]()
![]()
![]()
Volhouden!
PUSS IN BOOTSquote:
Je mag alles doen en laten, maar flik het niet om een gemeen plaatje te gebruikenquote:
Tja. Voor een pakje peuken kun je ook een heerlijke kook en stoom maaltijd kopen... Ik bedoel...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik in D. ben heb ik al helemaal niet de behoefte, in Zwolle kan het al computerend blauw worden.... Maar ik dacht: nee, Waxx, stop, halt, ho! En nu leg d'r een hallef doossie, en dat laat ik mooi zoVoorlopig
Maar ik denk dat als ik me echt prettig voel ergens en een frisse omgeving, ik dus ook niet naar die dingen grijp
The 2005 Waxx Rebirth Tour
ik ga dus NU die cd's zoeken !quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WOW..hoor nu een demo-track van Anna, Bouchra en Rachel:
Daarom, en je stelt de kist een beetje uit he als je stoptquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja. Voor een pakje peuken kun je ook een heerlijke kook en stoom maaltijd kopen... Ik bedoel...
Ah, de onderzetters zijn binnen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:56 schreef Weemz het volgende:
*K-Otic Cd's binnen handbereik heb*
Zow maar collegegeld had je toch wel zien aankomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
sssssshhhh heals dit naar thuis lekt
Komt door collegegeld, weer 300 pleuri foetsie
Waxxer, de ware huisdiervriendquote:Ik had gisteren de keuze: zaad voor Kiki of eten voor mezelf.... Dus de veugol leeft vandaag en morgen op trosgierst en gelukkig mot deze jongen dit weekend sowieso heen en weer voor dozen enz enz, maar het is wel in- en intriest jaEn buiten verwachting
Klote-huisgenoten
Ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:56 schreef Weemz het volgende:
*K-Otic Cd's binnen handbereik heb*
Ja, maar ik ben ik....quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow maar collegegeld had je toch wel zien aankomenDie worden meestal op vaste data geind.
[..]
Ja naja gisteren spotgoedkoop spul gehaald dusquote:Waxxer, de ware huisdiervriend.
Zow echt waar joh. Je moet bij je uitzet echt de deuren dichtlassen met je ex-huisgenoten erin en dan een fikkie steken daar
Doet me denken aan een foto van de Rotterdammeet die ik gezien heb, waarop een bepaalde [homo] smakelijk zat te eten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef Waxxer het volgende:
En NU wil ik godverrrdomme een zigeunerschnitzel en dat opvreten zodat het vet langs mijn kin druipt en mijn mond vol dat rode spul zit en ik zit te schrokken en schranzen en te smakken en te doen en alles!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |