Jaa.. gaat bestquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup alles chill hier![]()
En daar bij Vlarp?
Ik had liever dat ie naar NEderland kwam, maar dat zit er voorlopig niet in. 't Is meer noodzaak, maar ik maak er het beste van.quote:
Niemand reageert hieropquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:48 schreef Blond19 het volgende:
Ik kreeg net 'n link van een profiel op gay.nl van een 14-jarig jongetje. Weet je op 14-jarige leeftijd al dat je homo benten dan z'n 'vrienden' lijst met mannetjes van 29 en 33
dat ze daar geen leeftijdsgrens hebben ofzo.. of zo iemand moet minimaal tegen zichzelf in bescherming genomen worden
![]()
--> http://www.gay.nl/matti14
Je mag ook pas aan een belspel meedoen als je 18 bent, nu is dat gokken, maar volgens MIJN kennis mag iemand van zo'n jonge leeftijd niet eens zoiets doen.... maarja, erg oncontroleerbaar...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Niemand reageert hieropik wil vooral wel es weten wat wonderer er van vind
![]()
Waarom ik?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
![]()
De ondergrens is 16 op gay.nl maar die jongen kiest er zelf voor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
![]()
Omdat jij altijd een uitgesproken mening hebtquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom ik?
Het lijkt me niet onmogelijk om op je 14e al te weten of je homo bent. En zolang hij geen sex heeft met die volwassenen... ik ken dat joch niet, dus ik kan me er niet druk om maken.
Misbruiken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:29 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Omdat jij altijd een uitgesproken mening hebtDie volwassenen kunnen zo'n kind toch makkelijk 'misbruiken'? Zie http://www.gay.nl/forum.html?action=openthread&forumid=4&threadid=10708
Ja maar zo'n kind is misschien naief snap je. Of gewoon nog dom. Die moeten tegen zichzelf beschermd worden vind ik. Gewoon een leeftijdgrens.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misbruiken?
Dat lokt zo'n kind dan zelf uit door af te spreken of zn nummer/MSN te geven...
Tuurlijk kun je die kids wel 'voorlichting' geven..zeker doen.
Maar er ligt geen plicht bij gay.nl, daar was ik het zeker over eens met de eigenaar toen k die sprak.
die IS er... 16..quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:34 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ja maar zo'n kind is misschien naief snap je. Of gewoon nog dom. Die moeten tegen zichzelf beschermd worden vind ik. Gewoon een leeftijdgrens.
Dan moet de beheerder hem verwijderen. Zoals dat jongetje van 14 waar eerder in het topic een link naartoe staat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
die IS er... 16..
Het is dus het kind wat de regels overtreed en BEWUST zich op gay.nl zet...
Gebeurd ook wel..maar zo kun je bezig blijven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Dan moet de beheerder hem verwijderen. Zoals dat jongetje van 14 waar eerder in het topic een link naartoe staat.
ouders zijn verantwooredelijk voor het kind. maar ja, als ouder weet je niet waar je kind allemaal mee bezig is/van plan is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
die IS er... 16..
Het is dus het kind wat de regels overtreed en BEWUST zich op gay.nl zet...
Is jouw 5 euro nu al op??quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:38 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik zou op dit moment een mooooooorrrrd doen voor een shoarmaschotel
preciess !quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef wonderer het volgende:
Een joch dat op zijn veertiende al zo out is dat ie een profiel maakt op gay.nl zal wel weten wat ie doet. Kinderen hebben tegenwoordig op hun 12e, 13e al sex, dan weet je toch ook dat je hetero bent? Waarom niet homo?
Ik ben op zich wel voor een ondergrens van 16, maar dat kun je toch niet afdwingen, liegen is zo makkelijk. 't Pleit alleen voor hem dat hij niet doet alsof ie 24 is, dat zou net zo makkelijk kunnen. Blijkbaar wil hij leren van de grote jongens. Vind dat op zich wel een goeie zet.
En hoeveel nichten zullen hun fikken willen branden aan een joch van 14?
Vergis je daar maar niet in hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef wonderer het volgende:
En hoeveel nichten zullen hun fikken willen branden aan een joch van 14?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |