Ik ben ook blut en heb net 2x instant aardappelpuree op..quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Het is maar goed dat ik morgen naar D. ga.... Nu eten we daar ook wel regelmatig soep, maar het is erg triest als je avondeten bestaat uit drie kopjes Cup a Soup omdat je geen rooie rotcent meer hebt door het afboeken van collegegeld*rammel*
Ik vind het systeem hoe je coll.geld in termijnen betaalt, echt heeeellll vervelend. Telkens weer 300 pleuri.... Als ik nou was afgstudeerd.... Maarja, lul die ik ben...quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben ook blut en heb net 2x instant aardappelpuree op..
AFFF?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoooo... net opgegeven als crew voor t AFFF..word toch nie uitgekozen
quote:Vlarp zegt:
sterf en rot in de hel
Ga er wel ff achteraan dat je dan meer salaris krijgtquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Vandaag heeft m'n chef weer laten merken dat een coordinators functie er voor mij misschien wel inzit...![]()
Is opizch wel erg gaaf als ik dat mag gaan doen. Wel vertyft zware dobber aan dan, maar dat gaat me wel lukken..
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
sipje en sopje, die zijn toch uit Sesamstraat?
Nee, idd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoooo... net opgegeven als crew voor t AFFF..word toch nie uitgekozen
Niet geschoten is altijd misquote:
Werd al gezegd vandaag.. we kregen het er met wat collega's over.. salaris ligt bruto 400 euro boven wat ik nu krijgquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ga er wel ff achteraan dat je dan meer salaris krijgtDas namelijk niet zo vanzelfsprekend dat het bedrijf dat automatisch doet.
Of voor de ontspanningquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk vor de catering.
Ik ga voor de leuke films en een leuke dagbestedingquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk vor de catering.
Daar doen de meeste het ook voor. Je moest eens weten hoeveel aanvragen we krijgen van mensen die zaalwacht willen worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga voor de leuke films en een leuke dagbesteding
Ohw.. natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar doen de meeste het ook voor. Je moest eens weten hoeveel aanvragen we krijgen van mensen die zaalwacht willen worden.
Oh ja dat lijkt me idd ook wel de meest populaire taak hahaquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar doen de meeste het ook voor. Je moest eens weten hoeveel aanvragen we krijgen van mensen die zaalwacht willen worden.
Wat ben jij een druk basje zeg... wow.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ja dat lijkt me idd ook wel de meest populaire taak haha
T lijkt me gewoon een leuke ervaring, kheb al een x Sail gedaan en Uitmarkt vorig jaar..dus lijkt me wel interessant om zoiets een x te doen.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:48 schreef Blond19 het volgende:
Ik kreeg net 'n link van een profiel op gay.nl van een 14-jarig jongetje. Weet je op 14-jarige leeftijd al dat je homo benten dan z'n 'vrienden' lijst met mannetjes van 29 en 33
dat ze daar geen leeftijdsgrens hebben ofzo.. of zo iemand moet minimaal tegen zichzelf in bescherming genomen worden
![]()
--> http://www.gay.nl/matti14
Ik heb er tijd voor..quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ben jij een druk basje zeg... wow.
Aaah lievigquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:15 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben hier trouwens een reclame voor die trommeltjes op PS of nintendo ofzo, met Good Charlotte. Maar ik moet steeds aan Blub denken als ik die reclame zie
Welk nummer van Good Charlotte? Die zijn goed!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:15 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben hier trouwens een reclame voor die trommeltjes op PS of nintendo ofzo, met Good Charlotte. Maar ik moet steeds aan Blub denken als ik die reclame zie
Chronicles komt donderdag [eindelijk] op TMFquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Welk nummer van Good Charlotte? Die zijn goed!
Ik kijk vrij weinig TMF eigenlijk. Alleen als die chatbalk in beeld is wil ik wel eens blijven hangen. Ik vind die operators wel geinig. Vooral die Whoopaquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Chronicles komt donderdag [eindelijk] op TMF
Dit is tussen 16 en 18 (met balk)..met die Doos RENATE!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik kijk vrij weinig TMF eigenlijk. Alleen als die chatbalk in beeld is wil ik wel eens blijven hangen. Ik vind die operators wel geinig. Vooral die Whoopa
Geen flauw idee, maar die jongens spelen dus de hoofdrol in de commercial.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Welk nummer van Good Charlotte? Die zijn goed!
Hai!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef wonderer het volgende:
Hey Wax, nog gefeliciteerd met je nieuwe huisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |