quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:48 schreef Blond19 het volgende:
Ik kreeg net 'n link van een profiel op gay.nl van een 14-jarig jongetje. Weet je op 14-jarige leeftijd al dat je homo benten dan z'n 'vrienden' lijst met mannetjes van 29 en 33
dat ze daar geen leeftijdsgrens hebben ofzo.. of zo iemand moet minimaal tegen zichzelf in bescherming genomen worden
![]()
--> http://www.gay.nl/matti14
Ik heb er tijd voor..quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ben jij een druk basje zeg... wow.
Aaah lievigquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:15 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben hier trouwens een reclame voor die trommeltjes op PS of nintendo ofzo, met Good Charlotte. Maar ik moet steeds aan Blub denken als ik die reclame zie
Welk nummer van Good Charlotte? Die zijn goed!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:15 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben hier trouwens een reclame voor die trommeltjes op PS of nintendo ofzo, met Good Charlotte. Maar ik moet steeds aan Blub denken als ik die reclame zie
Chronicles komt donderdag [eindelijk] op TMFquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Welk nummer van Good Charlotte? Die zijn goed!
Ik kijk vrij weinig TMF eigenlijk. Alleen als die chatbalk in beeld is wil ik wel eens blijven hangen. Ik vind die operators wel geinig. Vooral die Whoopaquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Chronicles komt donderdag [eindelijk] op TMF
Dit is tussen 16 en 18 (met balk)..met die Doos RENATE!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik kijk vrij weinig TMF eigenlijk. Alleen als die chatbalk in beeld is wil ik wel eens blijven hangen. Ik vind die operators wel geinig. Vooral die Whoopa
Geen flauw idee, maar die jongens spelen dus de hoofdrol in de commercial.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Welk nummer van Good Charlotte? Die zijn goed!
Hai!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef wonderer het volgende:
Hey Wax, nog gefeliciteerd met je nieuwe huisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |