geilquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef Waxxer het volgende:
En NU wil ik godverrrdomme een zigeunerschnitzel en dat opvreten zodat het vet langs mijn kin druipt en mijn mond vol dat rode spul zit en ik zit te schrokken en schranzen en te smakken en te doen en alles!!!!!!!!
Zoiets?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef Waxxer het volgende:
En NU wil ik godverrrdomme een zigeunerschnitzel en dat opvreten zodat het vet langs mijn kin druipt en mijn mond vol dat rode spul zit en ik zit te schrokken en schranzen en te smakken en te doen en alles!!!!!!!!
Ooowwww Koegie Karbonade!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doet me denken aan een foto van de Rotterdammeet die ik gezien heb, waarop een bepaalde [homo] smakelijk zat te eten...![]()
Heheh ja.. Het zag er erg goor uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doet me denken aan een foto van de Rotterdammeet die ik gezien heb, waarop een bepaalde [homo] smakelijk zat te eten...![]()
*hhhhh*quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
hmmmmmmmmmmmmmmm
Nou, en die boer he aan het einde, soow, als De President er nog was hattie me laten oppakken zo ernstig, echt...........quote:
*danst mee...god herinnerigen komen bovenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:13 schreef creno het volgende:
I'm falling
I wish I wouldn't be
cause I hate the sound when you break me
Friesche Vlag Breaker. Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:13 schreef creno het volgende:
I'm falling
I wish I wouldn't be
Ik vraag me nog steeds af hoe ze die clip hebben gemaakt met dat over de kop gedoe..quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:13 schreef creno het volgende:
I'm falling
I wish I wouldn't be
Ze zaten in een soort wiel wat werd rondgedraaid..quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:17 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ze die clip hebben gemaakt met dat over de kop gedoe..
Foto's! Ja van dat wielding danquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze zaten in een soort wiel wat werd rondgedraaid..
Rachel werd KOTSmisselijk hehhe
Heb jij dat live mogen meemaken? En Waxxer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh ja.. Het zag er erg goor uit![]()
Die zijn er niet..er zijn weinig foto's van die dag...maybe wat screenshots v/d Making Offquote:
Bijna iedereen was daarbijquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb jij dat live mogen meemaken? En Waxxer?
Ik was toen niet in de gelegenheid om erbij te zijn.![]()
Ik niet..maar ik ben een newbiequote:
We waren er wel maar we zaten ergens anders.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zat heel Bourgondisch in een hoekje met wizje, M-M en XMN8Rquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemaakt.. dus ik heb het vanzelfsprekend ook gezienquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
We waren er wel maar we zaten ergens anders.
Mijn hemel, gelukkig heb ik het niet live meegemaakt als ik die foto zo ziet.![]()
Now i Can say,quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:24 schreef creno het volgende:
Why can't we digg eachother and just hang
ik ook niet, ik ben een newerebiequote:Op woensdag 11 mei 2005 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik niet..maar ik ben een newbie
No diggity H2O of wat was 'tquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:24 schreef creno het volgende:
Why can't we digg eachother and just hang
quote:Now i Can say,
Believin in a better day is makin me pay
het is uit "I really don't think so" (de single)quote:No diggity H2O of wat was 't
Ben jij dat??quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Ow ja joh en toen?
[[url=http://img103.echo.cx/img103/3604/0503231254386al.th.jpg]afbeelding][/URL]
No perfect world!!!!!quote:
LOLquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemaakt.. dus ik heb het vanzelfsprekend ook gezien
aha... maar dat zinnetje van mij nietquote:
Limb by limb and tooth by toothquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:29 schreef creno het volgende:
[..]
[..]
het is uit "I really don't think so" (de single)
maar ik heb bulletproof dus niet gevonden ! dus ik ga weeeer zoeken
Ja "Het gezellige hoekje" ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zat heel Bourgondisch in een hoekje met wizje, M-M en XMN8RDus ik heb e.e.a. niet meegekregen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ben jij dat??
Damn je had al "die lippen"![]()
I know:quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[[url=http://img103.echo.cx/img103/122/0505111537183if.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nah, zo'n inktvis-kop heb ik toch niet?
Geef mij maar "So you can make me cum... that doesn't make you Jesus". Da's pas tekstquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I know:
deze blijft ook mooi:
Only the strong hearts survive, in troubled times like this
searchin for some place to hide, like emotional refugees
Dat is een one linerquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef mij maar "So you can make me cum... that doesn't make you Jesus". Da's pas tekst
Nee, da's een regel uit een songtekstquote:
Er viel vanmiddag niks te lachen, er viel niets te lachen vanmiddag, CDP.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]je moet alleen wat meer lachen
Nee mijn leven is altijd even leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er viel vanmiddag niks te lachen, er viel niets te lachen vanmiddag, CDP.....
aahhwquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[[url=http://img103.echo.cx/img103/122/0505111537183if.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nah, zo'n inktvis-kop heb ik toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |