Liedje was de tune van die seriequote:
Ik zei potatoe maar ik bedoelde potatoequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het liedje is van de beatles....
de serie heeft het als theme song gebruikt
Dat lied hebben we als klas, vroeger toen ik nog heel veel moest leren van deze boze wereld, ein-de-loos dat nummer moeten uitpluizen van de muziekleraarquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het liedje is van de beatles....
de serie heeft het als theme song gebruikt
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat lied hebben we als klas, vroeger toen ik nog heel veel moest leren van deze boze wereld, ein-de-loos dat nummer moeten uitpluizen van de muziekleraarhet is een van de eerste nrs waarvan ik de songtext uit m'n hoofd kende
En zo oud ben ik helemaal niet
Ik bedoel, lied.... Beatles.....
Je bent net Dr Phill, hele jeugddrama's worden opgerakeldquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er door een songtekst te posten zoveel los zou komen. Hele trauma's komen naar boven![]()
![]()
Sterker nog, ondanks dat ik een cd op heb staan, zit het nr in m'n hoofdquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er door een songtekst te posten zoveel los zou komen. Hele trauma's komen naar boven![]()
![]()
Sorry was niet de bedoeling. K wist niet dat t zó diep zatquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sterker nog, ondanks dat ik een cd op heb staan, zit het nr in m'n hoofd![]()
Het maakt niet uit, ik leef nogquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Sorry was niet de bedoeling. K wist niet dat t zó diep zat![]()
Aangenaam ook. Ja ben relatief nieuw. Sta al 2 jaar geregistreerd maar nooit meer op fok geweest en sinds een dag of 3 weer wel hahaha. En Culemborg is leuk hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, ik leef nog
Maar Mopp... eh, Yoppie! Aangenaam!Culemborg, dat ís nogal wat he?
Ben je zeg maar een nieuwe versie van iemand trouwens, of heb ik het toch nog redelijk kunnen bijhouden en ben jij een relatief nieuwe gebruiker van dit overweldigende, inspirerende en gezellige forum?
Sterker nog... het IS 17:00quote:
Kortom: ben jij nou ook zo benieuwd naar een foto?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, ik leef nog
Maar Mopp... eh, Yoppie! Aangenaam!Culemborg, dat ís nogal wat he?
Ben je zeg maar een nieuwe versie van iemand trouwens, of heb ik het toch nog redelijk kunnen bijhouden en ben jij een relatief nieuwe gebruiker van dit overweldigende, inspirerende en gezellige forum?
Bij elke nieuwe die hier komt en bij wie een woonplaats staat die ook maar IETS in deze regio ligt word ik zenuwachtigquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kortom: ben jij nou ook zo benieuwd naar een foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |