Nee, alle kopjes, borden, planken, aanrecht etcquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
Is ie Engels of Duits gesproken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
oeh, Das Experiment komt vanavond op tv
afspraak als in date?! of afspraak zoals met vrienden collega's werk......?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn afspraak van 4 uur heeft afgezegdnu ga ik luieren
Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
oeh, Das Experiment komt vanavond op tv
wow kopen?! als in.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
* Semisane zit er toch sterk over na te denken om wow te kopen, moet maar weer eens wat nieuws hebben
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
* Semisane zit er toch sterk over na te denken om wow te kopen, moet maar weer eens wat nieuws hebben
quote:
Degene die een beetje into computer spelletjes zijn weten wel wat ik bedoel met wow.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wow kopen?! als in.....
[afbeelding]
duits...quote:
RTL5, 22:00quote:
Ook degene die niet into computer spelletjes zijn weten dat heur.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Degene die een beetje into computer spelletjes zijn weten wel wat ik bedoel met wow.
ik ga deze week weer beginnen met een nieuwe magequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
Nou...dat kan ik niet helemaal bevestigen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook degene die niet into computer spelletjes zijn weten dat heur..
Hey, de winkel van de blonde danser! (wat eerst de Don't Tell Mom was)quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wow kopen?! als in.....
[afbeelding]
Die kan je een aan vriend geven, zodat hij WOW ook kan proberen. Maar je kan hem zelf ook gebruiken, dan heb je 30 + 10 dagen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef Semisane het volgende:
Hehehehe grappig!Maarre wat doet dat 10 dagen guest pass? Is die zwaar nodig? Of is het gewoon een extraatje dat niet zo heel erg boeit?
Ik wil het best kopen van je.(Vandaag al???
Zover ik zo zie kan je zo'n quest kaart kopen ofzow?
World Of Warcraftquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Degene die een beetje into computer spelletjes zijn weten wel wat ik bedoel met wow.
mijn warlock was net lvl 38 en toen had ik geen zin meerquote:
Ok cool....kan je niks ruilen...maar die prijs heb ik er wel voor over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef xman het volgende:
[..]
Die kan je een aan vriend geven, zodat hij WOW ook kan proberen. Maar je kan hem zelf ook gebruiken, dan heb je 30 + 10 dagen.
Maar het is geen spel voor mij, dus ik doe hem weg. Ik vind het lekkerder om lui achter m'n tv te zitten gamen.
Vandaag kan wel trouwens
Ik wil een undead gaan spelen.....dan Priest als hoofdjob...and warlock wellicht als bijbaan zeg maar. Lijkt me wel leuk....beetje de zombie uithangen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn warlock was net lvl 38 en toen had ik geen zin meer![]()
Ook goed...hoe laat? Ben 5 uur klaar met werken...maar kan opzich wel ff eerder.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef xman het volgende:
Amstelstation doen?
Ik dacht om 18.15, aangezien mijn les dan afloopt op Amstel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook goed...hoe laat? Ben 5 uur klaar met werken...maar kan opzich wel ff eerder.![]()
Ja goed wel hoor!! Lekker druk bezig met het schrijven van een applicatie. Lang geleden dat ik dat gedaan heb. En daardoor ook gelijk vierkante oogjes he.quote:
Pupje wil hem wel van je hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef xman het volgende:
[..]
Die kan je een aan vriend geven, zodat hij WOW ook kan proberen. Maar je kan hem zelf ook gebruiken, dan heb je 30 + 10 dagen.
Maar het is geen spel voor mij, dus ik doe hem weg. Ik vind het lekkerder om lui achter m'n tv te zitten gamen.
Vandaag kan wel trouwens
Cool....spreken we dan af.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef xman het volgende:
[..]
Ik dacht om 18.15, aangezien mijn les dan afloopt op Amstel.
goed, het gaat zelfs heel erg goed hier. kzit inmiddels helemaal in het frans, zo erg dat engels ff denken is ipv anders omquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja goed wel hoor!! Lekker druk bezig met het schrijven van een applicatie. Lang geleden dat ik dat gedaan heb. En daardoor ook gelijk vierkante oogjes he.
En hoe is het met mijn favoriete nep-Fransoos?
Ah oui... bon! Ik heb geen fromage gegeten van Frans... ben het compleet verleerd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:18 schreef Prego het volgende:
[..]
goed, het gaat zelfs heel erg goed hier. kzit inmiddels helemaal in het frans, zo erg dat engels ff denken is ipv anders om
plannen nog dit weekend?
Bonjour! Zje mappel stephan! Ee pahpaa fuum 'n piep!quote:
Ja is goed. Ik zie je dan bij de AH. Ik zit nu op les, maar ik heb wireless hier, dus als het vroeger wordt, dan hoor je het welquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Cool....spreken we dan af.Ergens voor die AH daaro? Kan ik meteen ff wat avondeten halen.
![]()
Britney Spears met I'm a slave for you?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Xman.... ik heb gister op dat nieuwe hijgnummer moeten trainen... van dinges... hoe heet ze... die valse hijgkraai... dinges
Nee, wel op Do SOmethingquote:
Ik heb gister staan dansen op Mona Lisaquote:
Wie pest wie hiero?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Waxxer het volgende:
Zeg wil men hier nu éven stoppen met pesten??![]()
Tja het houd je bezig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Waxxer het volgende:
Zeg wil men hier nu éven stoppen met pesten??![]()
Xmanquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wie pest wie hiero?
En als het over je kapsel is Waxje.....tja...Dan is het ook wel moeilijk om er geen opmerking over te maken he......*grapje*
![]()
![]()
This topic is worth nothing without a picture!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Xmanlaat hem fan zijn!
En wat is er nou dan weer met mijn haar?Da kutkapsel van een half jaar geleden??
Nou, dat is allemaal behoorlijk veranderd....
Oeh lippen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, deze is redelijk recent maar onduidelijkZal wel een nwe maken....
[[url=http://img119.echo.cx/img119/8012/0504080113106ib.th.jpg]afbeelding][/URL]
very nicequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Tadaa
[[url=http://img119.echo.cx/img119/8273/0505111537180aw.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Tadaa
[[url=http://img119.echo.cx/img119/8273/0505111537180aw.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
en wie is Desmond ook alweer?quote:
Goh...ik heb het heeeeel eventjes over je haar...en je schiet meteen de verdediging in....inclusief foto's zelfquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Tadaa
Desmond has a barrow in the market placequote:
Hebben jullie nog niet geneukt?!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
![]()
tvp = TerugVindPost
Dan staat dit topic in MyAT (My Active Topics).
[..]
en wie is Desmond ook alweer?
Tjonge....Desmond laat wel wat steekjes vallen zeg...quote:
Ik had vanmorgen wel iemand m'n bed uitgetrapt. Maar ik ben z'n naam kwijtquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Desmond has a barrow in the market place
Molly is the singer in a band
Desmond says to Molly-girl I like your face
And Molly says this as she takes him by the hand.
Obladi oblada life goes on bra
Lala how the life goes on
Obladi Oblada life goes on bra
Lala how the life goes on.
Desmond takes a trolly to the jewellers store
Buys a twenty carat golden ring
Takes it back to Molly waiting at the door
And as he gives it to her she begins to sing.
In a couple of years they have built
A home sweet home
With a couple of kids running in the yard
Of Desmond and Molly Jones.
Happy ever after in the market place
Molly lets the children lend a hand
Desmond stays at home and does his pretty face
And in the evening she's a singer with the band.
And if you want some fun-take Obladi Oblada.
[shaggy mode] It wasn't me [/shaggy]quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wel iemand m'n bed uitgetrapt. Maar ik ben z'n naam kwijt![]()
Ja hallo, m'n imagequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Goh...ik heb het heeeeel eventjes over je haar...en je schiet meteen de verdediging in....inclusief foto's zelf![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Desmond has a barrow in the market place
Molly is the singer in a band
Desmond says to Molly-girl I like your face
Wie Desmond is? ---> WizardDragonquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef SlimShady het volgende:
Serieus: over wie heb je het? Wie zijn "jullie"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |