Nee, alle kopjes, borden, planken, aanrecht etcquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
Is ie Engels of Duits gesproken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
oeh, Das Experiment komt vanavond op tv
afspraak als in date?! of afspraak zoals met vrienden collega's werk......?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn afspraak van 4 uur heeft afgezegdnu ga ik luieren
Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
oeh, Das Experiment komt vanavond op tv
wow kopen?! als in.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
* Semisane zit er toch sterk over na te denken om wow te kopen, moet maar weer eens wat nieuws hebben
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
* Semisane zit er toch sterk over na te denken om wow te kopen, moet maar weer eens wat nieuws hebben
quote:
Degene die een beetje into computer spelletjes zijn weten wel wat ik bedoel met wow.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wow kopen?! als in.....
[afbeelding]
duits...quote:
RTL5, 22:00quote:
Ook degene die niet into computer spelletjes zijn weten dat heur.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Degene die een beetje into computer spelletjes zijn weten wel wat ik bedoel met wow.
ik ga deze week weer beginnen met een nieuwe magequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Semisane het volgende:
Nou...dat kan ik niet helemaal bevestigen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook degene die niet into computer spelletjes zijn weten dat heur..
Hey, de winkel van de blonde danser! (wat eerst de Don't Tell Mom was)quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wow kopen?! als in.....
[afbeelding]
Die kan je een aan vriend geven, zodat hij WOW ook kan proberen. Maar je kan hem zelf ook gebruiken, dan heb je 30 + 10 dagen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef Semisane het volgende:
Hehehehe grappig!Maarre wat doet dat 10 dagen guest pass? Is die zwaar nodig? Of is het gewoon een extraatje dat niet zo heel erg boeit?
Ik wil het best kopen van je.(Vandaag al???
Zover ik zo zie kan je zo'n quest kaart kopen ofzow?
World Of Warcraftquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Degene die een beetje into computer spelletjes zijn weten wel wat ik bedoel met wow.
mijn warlock was net lvl 38 en toen had ik geen zin meerquote:
Ok cool....kan je niks ruilen...maar die prijs heb ik er wel voor over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef xman het volgende:
[..]
Die kan je een aan vriend geven, zodat hij WOW ook kan proberen. Maar je kan hem zelf ook gebruiken, dan heb je 30 + 10 dagen.
Maar het is geen spel voor mij, dus ik doe hem weg. Ik vind het lekkerder om lui achter m'n tv te zitten gamen.
Vandaag kan wel trouwens
Ik wil een undead gaan spelen.....dan Priest als hoofdjob...and warlock wellicht als bijbaan zeg maar. Lijkt me wel leuk....beetje de zombie uithangen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn warlock was net lvl 38 en toen had ik geen zin meer![]()
Ook goed...hoe laat? Ben 5 uur klaar met werken...maar kan opzich wel ff eerder.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef xman het volgende:
Amstelstation doen?
Ik dacht om 18.15, aangezien mijn les dan afloopt op Amstel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook goed...hoe laat? Ben 5 uur klaar met werken...maar kan opzich wel ff eerder.![]()
Ja goed wel hoor!! Lekker druk bezig met het schrijven van een applicatie. Lang geleden dat ik dat gedaan heb. En daardoor ook gelijk vierkante oogjes he.quote:
Pupje wil hem wel van je hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef xman het volgende:
[..]
Die kan je een aan vriend geven, zodat hij WOW ook kan proberen. Maar je kan hem zelf ook gebruiken, dan heb je 30 + 10 dagen.
Maar het is geen spel voor mij, dus ik doe hem weg. Ik vind het lekkerder om lui achter m'n tv te zitten gamen.
Vandaag kan wel trouwens
Cool....spreken we dan af.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef xman het volgende:
[..]
Ik dacht om 18.15, aangezien mijn les dan afloopt op Amstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |