Je denkt gelijk "SHit een ex!"?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe die hier komt en bij wie een woonplaats staat die ook maar IETS in deze regio ligt word ik zenuwachtig
Nee maar de gedachte dat iemand mij dan helemaal vogt/kan volgen zeg maar.... en dat ik dan niet weet dat diegene diegene is.... of dat ik niet weet dat een bepaald persoon hier standaard zit te lurkenquote:
Ik heb d'r hier toch ook 1 rondlopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Overigens zou dát een nachtmerrie zijn
Mja maar dat is ándersquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb d'r hier toch ook 1 rondlopenGeen puuuuuunt
Ach dan schiet het hier ook eens een keer op.....topic-nummertje 2000 laat maar wat lang op zich wachtenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja maar dat is ándersHelemaal als het mijn ex uit Zwolle is, dat wordt een heel topic per uur
Nou, geef me drie dagenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach dan schiet het hier ook eens een keer op.....topic-nummertje 2000 laat maar wat lang op zich wachten
heequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef petre86 het volgende:
goeiemiddagben weer net 3 kwartier uit bed
iets langer geslapen dan voorzien
Wow, wat heeft jouw moeder een voorbeeldig kind, zeg!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zooo..de vaatwasser staat an
Eten is klaar, en wasmachine draait ook
strax even stofzuigen en dan is alles weer schoon hier
I knowquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:09 schreef tech het volgende:
[..]
Wow, wat heeft jouw moeder een voorbeeldig kind, zeg!!!
je broertje
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:18 schreef Vlarp het volgende:
Ahhh.. kijk wat m'n mams vond vandaag!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |