Zoute haring zou ik niet aan beginnen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor een goede kennis van me (Spanjaard) die gaat trouwen wil ik een cadeau opsturen. Mogen ook meerdere kleine dingen zijn. Ik zoek iets leuks en misschien ook typisch Nederlands, maar liefst geen troep die je linea recta weer wegdondert. Heeft iemand een leuk idee?
stringetje met "brabant de geilste" erop.... snapt ze toch nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuke ideetjes. Ik wil niet alleen de gom iets geven...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, na de eerste 2 uurtjes vrij, ga ik nu maar eens naar school.@ signature van PH.
heeft hij ook "DVD Collectie | Foto's DVD Collectie" staan ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:24 schreef pascalheister het volgende:
heb hem van djekko, maar ik vond hem zo geniaal
speciaal voor jou Bjoroquote:
quote:Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
is dat zo.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:40 schreef SCH het volgende:
Wat een mooie dag.........
Leuk toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:40 schreef appelsientje het volgende:
ZO ik ben druk aan het php-en
Heb er eigenlijk niet zo'n zin in.. maar goed het moet gebeuren.
....Voor de dood.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:40 schreef SCH het volgende:
Wat een mooie dag.........
en daarna ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef Blumchen het volgende:
Zeg..Vinden jullie het snel.. dat ik toen het uit was met timbob 4 maanden daarna iets had met roellioIk vind het wel mee vallen eigenlijk hoor..
Das totaal niet snel, kom op zeg er zit praktisch een half jaar tussen. kweet niet wie er zeikt, maar die moet niet zeiken. Aldus Dr. Phillquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef Blumchen het volgende:
Zeg..Vinden jullie het snel.. dat ik toen het uit was met timbob 4 maanden daarna iets had met roellioIk vind het wel mee vallen eigenlijk hoor..
4 maanden erna? Nee dat vind ik niet echt snel...helemaal niet als die relatie met timbob niet zo lang duurde. ( minder dan een jaar ofzo)quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef Blumchen het volgende:
ow sorryquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:45 schreef Eilanden het volgende:
4 maanden valt best mee .. sommige mensen gooien geen oude schoenen weg voordat ze nieuwe hebben, dus 4 maanden op blote voeten lopen valt best mee...
wie is er over 4 maanden aan de beurtquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef Blumchen het volgende:
Ik ken wel wat snellere dingenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef Blumchen het volgende:
Is dit een open sollicitatie PH?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie is er over 4 maanden aan de beurt![]()
Die lagen hier maandag ook in de bus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef Againzender het volgende:
Gisteren de oproepkaarten voor dat onzinnige referendum in de bus gekregen
achterlijk gedoe
Leuk is het wel... maar hier programmeren ze totaaaaaal anders dan wat ik altijd gedaan heb bij andere bedrijven.... dus ik moet daar echt enorm aan wennen... maar goed we zitten hier om te lerenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Leuk toch?Ik vind het altijd wel leuk om te doen.
Doe je dat ook voor je afstudeeropdracht dan? Ik onderzoek alleen maar
Elke zondag koopzondag!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:04 schreef Eilanden het volgende:
In Utrecht mogen we ook gelijk stemmen over koopzondagen ... 2 maal een referendum dus
zie mijn sigquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:04 schreef Eilanden het volgende:
In Utrecht mogen we ook gelijk stemmen over koopzondagen ... 2 maal een referendum dus
Hier ook....quote:
Ah k, klinkt tofquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk is het wel... maar hier programmeren ze totaaaaaal anders dan wat ik altijd gedaan heb bij andere bedrijven.... dus ik moet daar echt enorm aan wennen... maar goed we zitten hier om te leren
Ik moet ook nog wat makenen onderzoeken te gelijk (moet een soort geschreven standaard maken).......
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah k, klinkt tof
Zo maar eens naar wat docenten toe voor wat opdrachten die ik in moet halen..
met andere woorden: het volk is dom?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
Referenda sucken
Je gaat voor mij wel ff tegen stemmen he Eilandje?quote:
Yeah een politieke discussie op Hoolsquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
met andere woorden: het volk is dom?
Inderdaad, zeer slechte ervaringen mee hier in Amsterdam.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
Referenda sucken
Ook. Maar ik ben het helemaal met SCH eens: wij kiezen een regering en die moeten voor ons beslissingen nemen, en niet steeds naar ons komen met dit soort onzinnige shit. Zelfde geldt voor de gekozen burgemeester, ook zo'n BS.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
met andere woorden: het volk is dom?
Het referendum zelf is ook niet dom, maar de uitkomsten zijn makkelijk te beinvloeden door invloeden van buitenaf. Als een bekend gezicht a la PRDV zich gaat mengen in een strijd tegenover Balkenende voor welke referenda dan ook, zal die veel meer kans hebben omdat hij populairder is. Het klootjesvolk kijkt te weinig naar de inhoud is de algemene gedachte. Althans, dat is wat er gebeurt in landen die veel referenda gebruiken zoals Engeland.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yeah een politieke discussie op Hools
Opzich is een referendum niet dom.... als je kijkt naar de PVDA.. die eerst tegen was en opeens voor .... tja dan kan jij je als kiezer bedrogen voelen....
Daar ben ik het helemaal mee eens..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het referendum zelf is ook niet dom, maar de uitkomsten zijn makkelijk te beinvloeden door invloeden van buitenaf. Als een bekend gezicht a la PRDV zich gaat mengen in een strijd tegenover Balkenende voor welke referenda dan ook, zal die veel meer kans hebben omdat hij populairder is. Het klootjesvolk kijkt te weinig naar de inhoud is de algemene gedachte. Althans, dat is wat er gebeurt in landen die veel referenda gebruiken zoals Engeland.
vertaal.pagina.nlquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef PogueMahone het volgende:
weet iemand een vertaalsite voor NL naar Zweeds?
Hey je avatar is andersquote:
Niemand herkent me, ik voel me wel lekker anoniemquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey je avatar is anders
ik herkende je bijna niet
Ben ik ook met je eens hoor. Leuk voorbeeld is Californie, daar moét worden gestemd als de gouverneur de belastingen wil verhogen. Nu is die in de afgelopen jaren alleen maar verlaagd en verlaagd. Nu Swarchenegger de belastingen wil verhogen om geld te genereren wordt er via referenda steevast tegengestemd door de bevolkingquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ook. Maar ik ben het helemaal met SCH eens: wij kiezen een regering en die moeten voor ons beslissingen nemen, en niet steeds naar ons komen met dit soort onzinnige shit. Zelfde geldt voor de gekozen burgemeester, ook zo'n BS.
psies. schijndemocratie it is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mensen kijken niet naar de inhoud maar naar een gezicht...
Lijkt wel of mensen niet verder willen kijken dan hun neus lang is..
quote:
lijkt mij een betere PHquote:Amsterdam had het al 29 keer, Eindhoven heeft het nu voor de 18e x en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
Staan er nu erg schunnige teksten op het plein?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef VoreG het volgende:
En de kolderdag actie van vannacht is ook geslaagd, het hele schoolplein ondergekalkt.
Nee geen schunnige tekstenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Staan er nu erg schunnige teksten op het plein?
quote:
is de waarheid een beetje "au" ?quote:
We hebben nog ffquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Bjoro het volgende:
denk alleen niet dat wij dat nog gaan meemaken !
en dan staan we altijd nog 4-1 voor met EC1/CL ......
Je weet duidelijk niet hoe oud Bjoro isquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet hoe oud Bjoro is
Seizoen 2016/2017quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
PSV gaat ajax nooit inhalen
oke ajax laat PSV inhalenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
PSV gaat ajax nooit inhalen
Wij mogen binnenkort stemmen voor een nieuw plan voor de Grote Markt. Vóór natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
Referenda sucken
Nee dat lukt ze nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Seizoen 2016/2017![]()
Eerst ff 12x op rij kampioen worden![]()
Wat willen ze er mee doen danquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wij mogen binnenkort stemmen voor een nieuw plan voor de Grote Markt. Vóór natuurlijk
Kijk, dat is nog eens doorbijten....quote:Goal, assist en promotie ondanks gebroken been
11/5/2005 11:59
Over het karakter van Jason Roberts zal Wigan Athletic niet te klagen hebben. De aanvaller leverde een belangrijke bijdrage aan de promotie, ondanks een gebroken been.
Roberts maakte dinsdag bekend dat hij tijdens de beslissende wedstrijd tegen Reading zijn been had gebroken. Al in de tiende minuut liep de 27-jarige spits de fractuur op. Toch hield hij het nog vol tot de 63ste minuut, waarin hij strompelend het veld verliet.
Maar in het kleine uur dat Roberts met een gebroken been speelde, bleek hij nog zeer belangrijk. In de achttiende minuut bereidde hij de 1-0 van Nathan Ellington voor en even later zorgde hij zelf voor de 2-0. Wigan zou uiteindelijk met 3-1 winnen en daarmee promotie naar het Premiership veiligstellen.
Roberts deed zijn onthulling dinsdag toen hij de prijs ontving als Wigans speler van het jaar, die hij mede ontving vanwege zijn 21 goals. 'Ik brak mijn kuitbeen al vroeg in de wedstrijd. Ik zal een week of zes nodig hebben om te herstellen, maar ik denk dat ik op tijd fit zal zijn voor het nieuwe seizoen.
bron:vi.nl
Ja dat soort verhalen hoor je wel vakerquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Lionheaad het volgende:
Opmerkelijk:
[..]
Kijk, dat is nog eens doorbijten....
Ik moet em nog krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:28 schreef pascalheister het volgende:
een brief van de Belastingsdienst leuk![]()
Moet die zooi nog invullenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:28 schreef pascalheister het volgende:
een brief van de Belastingsdienst leuk![]()
Dat kan nie eens meer tochquote:
Jij werkt meerquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg een kleine 900 euro terug![]()
Nee okequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Noca het volgende:
[..]
4 maanden erna? Nee dat vind ik niet echt snel...helemaal niet als die relatie met timbob niet zo lang duurde. ( minder dan een jaar ofzo)
En hij moet meer inleverenquote:
als het meezit ong 4000 euries !quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het meezit ong 4000 euries !
Lang leven een nieuwe hypotheek en een nieuw huis !
ha ha ha deze lees ik nu pasquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet hoe oud Bjoro is
ik krijg ook alleen 400 euro van vakantie werkquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:44 schreef VoreG het volgende:
Doe ik het toch aardig voor iemand die geen werk heeft
althans dat heb ik laten uitrekenen....en het is samen met mijn vriendin !quote:
Maar ik betaal ook bijna geen belasting over mijn salarisquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:40 schreef Mindlight het volgende:
Ik ook maar 225 hoor Appelsientje
maar je bent een beetje te laatquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wel hoor.
Tenminste, ik krijg nog 600 euro.
Waar ben je aan het zoeken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
Krijg helemaal niks.
Kut Funda.nl.....zie je een leuk huis, bel je op, "sorry is al verkocht"![]()
Wordt die zooi nooit bijgewerkt ofzo.![]()
en nu snel veder kijken.....
Ja dat is nog wel watquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
althans dat heb ik laten uitrekenen....en het is samen met mijn vriendin !
hopelijk klopt het !
altijd lekker zo vlak voor het dure zomerseizoenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze moeten inderdaad opschieten met dat belastinggeld..
* Da_Sandman heeft een goede 1000 euro tegoed van ze
Tsja ik op zich ook niet, maar krijg slechts een derde terug van wat ik totaal betaald heb, toch jammerquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik betaal ook bijna geen belasting over mijn salaris
dus daar zal het wel aan komen..
Dat is altijd wel jammer aan @homequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:37 schreef pfaf het volgende:
Middag. Nieuwe modem van @Home geinstalleerd, doet tie het niet. 10 Euro aan die helpdesk verbeld.
Maar ik ben terug.
* kopje warme boullion geeftquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef just me het volgende:
ik heb het koud, ik zit te rillen.. ik duik mijn bed in
Inderdaad, vroeger vertelden ze nog hoe lang de rij was, maar dat hoor je nu ook niet meer. Zonder dat je het weet zijn er 10 wachtenden voor u.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel jammer aan @home
daar verdienen ze het meest mee volgens mij
Moet me er nog een beetje in verdiepen, maar wat ik ervan weet lijkt me wel ok.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wij mogen binnenkort stemmen voor een nieuw plan voor de Grote Markt. Vóór natuurlijk
Jaaa soep daar heb ik zin in...quote:
terwijl het hier niet echt weer is om het koud te hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef just me het volgende:
ik heb het koud, ik zit te rillen.. ik duik mijn bed in
Had je maar bij Planet moeten wezenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:37 schreef pfaf het volgende:
Middag. Nieuwe modem van @Home geinstalleerd, doet tie het niet. 10 Euro aan die helpdesk verbeld.
Maar ik ben terug.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Moet me er nog een beetje in verdiepen, maar wat ik ervan weet lijkt me wel ok.
@ appelsientje: ik moet nog wat opdrachten doen ja, zelfs 1 van het 2e jaar
Ik zit er nog wel een keer aan te denken om over te stappen, want volgens mij betaal ik met m'n 45 euro veel te veel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Had je maar bij Planet moeten wezen
dan had ik je kunnen helpen
Net zoals ik JM geholpen heb
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:middag.
Leuk appelsientje een half uur in amersfoort, tis ook nog eens één van de saaiste stations van Nederland
Damien is binnen en errug goed.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:14 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.
Middag!
Rondje op kosten van Meindert Talma.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef VoreG het volgende:
Naarden-Bussum dat is pas een hel
Ja ik ben geen watjequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef JaWi het volgende:
[..].
Daar kom ik te vaak. Je kan gewoon binnen zitten hoor.
Effe up in spitsuur. Iemand ideetjes?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor een goede kennis van me (Spanjaard) die gaat trouwen wil ik een cadeau opsturen. Mogen ook meerdere kleine dingen zijn. Ik zoek iets leuks en misschien ook typisch Nederlands, maar liefst geen troep die je linea recta weer wegdondert. Heeft iemand een leuk idee?
- Bosje tulpenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Effe up in spitsuur. Iemand ideetjes?
Typisch Nederlandsquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hagelslagquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
had al een NL XI tal shirt geoppert !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:47 schreef methodmich het volgende:
Of een peper & zoutstel!
kan me er iets bij voorstellen !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
Zo, vandaag maar eens, na weer een slechte nachtrust, een baaldag genomen en uitgeslapen tot 14 uur.
Voel me gelijk een stukkie beter.
ff doorgelezen, nog niet aandachtig !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Niemand mijn nieuwe column gelezen?
misschien niet vaak genoeg gespamd hier ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:56 schreef methodmich het volgende:
Nee, de nog versere. Over Majstorovic!
En Golfer, lekker uitrusten, krantje erbij, bakkie thee, cdtje op..
gelezen jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Of een boek van Ronald Giphart?
Niemand mijn nieuwe column gelezen?
Gewoon 1 x de link gegeven, net als normaal.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien niet vaak genoeg gespamd hier ?
[jochem myer modus aan]
croissantje, cappuchinootje........
[jochem myer modus uit]
Ik heb hem gelezenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon 1 x de link gegeven, net als normaal.
Heel erg ver in zo'n grote kastquote:
Komt met een grote slagroomtaart binnenquote:
Ah, mooi stukkie hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef methodmich het volgende:
Hij is nog niet binnen. Post is laat.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:56 schreef methodmich het volgende:
En Golfer, lekker uitrusten, krantje erbij, bakkie theeSenseo, cdtjeRadio2 op..
quote:
quote:
2 uur wakker worden... word je dan niet super duf wakker ??quote:
Je kan natuurlijk ook helemaal niet slapen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
2 uur wakker worden... wordt je dan niet super duf wakker ??
Beetje wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef appelsientje het volgende:
2 uur wakker worden... wordt je dan niet super duf wakker ??
niet doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Bjoro het volgende:
ff een vraagje voor de gamers onder ons....
ik zoek een honkbal spel voor op de xbox....iemand suggesties ?
wrom niequote:
pfffquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook helemaal niet slapen.
Toen ik vanochtend op kantoor kwam liep ik onze financial controller tegen het lijf. Hij zag er nogal brak uit, dus ik vraag: is het laat geworden gisteren? Bleek dat hij de hele nacht op kantoor is geweest en heeft doorgewerktHij is ondertussen maar eens naar huis gegaan.
lekker nu is dus ook zn hele dag/nacht ritme fucked upquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend op kantoor kwam liep ik onze financial controller tegen het lijf. Hij zag er nogal brak uit, dus ik vraag: is het laat geworden gisteren? Bleek dat hij de hele nacht op kantoor is geweest en heeft doorgewerktHij is ondertussen maar eens naar huis gegaan.
Meestal zijn dit soort games zwaar klote...quote:
quote:Volgens VI praat men over seks in kleedkamer ASWH
Geplaatst: 11-05-2005 Door: redactie
ASWH krijgt eindelijk de aandacht die het toekomt in de landelijke pers. Waar het Algemeen Dagblad het steevast nalaat om de verrichtingen van ASWH enigszinds te belichten heeft Voetbal International nu met 4 pagina's uitgepakt met een grandioos artikel over ASWH. De vereniging, het randgebeuren en de wedstrijd tegen Ijsselmeervogels worden beschreven.
Een geheim uit de kleedkamer is dat een half uur voor de wedstrijd tegen ijsselmeervogels nog over seks gesproken werd in plaats van de wedstrijd. Een goede en gezonde gedachte die wij van de redactie willen ondersteunen.
Het is de moeite waard als je geen lid bent van de VI een los exemplaar aan te schaffen.
damm ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
*proest*quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef rubbereend het volgende:
Het Officiële PSV-Topic # 89 De vriendschap vergeet je niet![]()
Ja, iets met heel veel geld naar het schijntquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm ...ff de hele nacht doorwerken.... vreselijk.. was zeker nodig ?
hee thanxquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:47 schreef Lionheaad het volgende:
Meestal zijn dit soort games zwaar klote...
Maar goed als je dan toch één wil neem dan" MVP Baseball 2005"
hier staat en review
http://www.gamespot.com/xbox/sports/mvpbaseball2005/review.html
zo'n vriendin had ik ook....totdat ze sims2 ging spelenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee thanx![]()
vriendin doet aan softbal, maar vindt spelletjess op xbox niet zo, misschien dit wel...vandaar baseball !
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
zo'n vriendin had ik ook....totdat ze sims2 ging spelen
*spammelder aanzetquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die 2 studenten willen helpen voldoende enquetes ingevuld te krijgen: Radboud Universiteit Cars & Image onderzoek
kleine moeite
Zal even kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die 2 studenten willen helpen voldoende enquetes ingevuld te krijgen: Radboud Universiteit Cars & Image onderzoek
kleine moeite
nee volgens mij ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij doet die site het niet
ik ga nuquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Suijk het volgende:
Ik zou wel naar huis willen...
quote:
Altijd een vriendelijk woord over, die DG.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi,ik dacht nog,die rot nooit op
Moet natuurlijk wel een mijn imago als klootzak denkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Altijd een vriendelijk woord over, die DG.
Ik word zo ook weer losgelatenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef Lionheaad het volgende:
Ja ga maar weer.....
DOEI !!!!
*ook zo gaat
Daar hoef jij niet zo je best voor te doen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel een mijn imago als klootzak denken
Ik ga voor de uber-klootzak titelquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet zo je best voor te doen hoor.
Dan moet je Portugees worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga voor de uber-klootzak titel
Jij hebt een zwaar levenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
ik ga zo denk ik ook maar eens naar huis toe.... moet nog veel doen... en hopelijk is de was klaar.. enz enz... lastig als je ouders er niet zijn
en die site werkt alsnog merk kquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
kleine moeite
Daar hoef je niet aan te denken hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel een mijn imago als klootzak denken
Pff, ambtenaar.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pff, ambtenaar.
Houd je prikkaartje gereed!
Gaitquote:
Ga ik vanavond ook maar even weer doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef Suijk het volgende:
* Suijk gaat er ook vandoor en gaat hardlopen
Tegelijk met het interview met Wim Kok. Misschien beide wel even saaiquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Tip om 20.00 uur Nederlands elftal onder 17 tegen Italië op het EK. Eurosport.
Koffie graag.
ik ga het wel even kijken volgens mij zitten er ook nog een paar Twente bijquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Tip om 20.00 uur Nederlands elftal onder 17 tegen Italië op het EK. Eurosport.
Koffie graag.
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ga het wel even kijken volgens mij zitten er ook nog een paar Twente bij
ooow dat zal het wel wat anders zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor.
De selectie: Tim Krul (ADO Den Haag), Vurnon Anita (Ajax), John Goossens (Ajax), Jeffrey Sarpong (Ajax), Koen Verhoeff (Ajax), Ruud Vormer (AZ), Jerson Anes Ribeiro (Feyenoord), Diego Biseswar (Feyenoord), Jordy Buijs (Feyenoord), Hanne Hagary (Feyenoord), Martijn van der Laan (FC Groningen), Robin Huisman de Jong (sc Heerenveen), Dirk Marcellis (PSV), Marvin Emnes (Sparta Rotterdam), Melvin Zaalman (Sparta Rotterdam), Ömer Özçelik (FC Utrecht), Mike van der Kooy (FC Utrecht), Niels Vorthoren (Willem II).
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:20 schreef Noca het volgende:
Hee Vaduz moet vanavond voetballen in zwitserland..
Switzerland - Challenge League
May 11
19:30 Lucerne ? - ? Lugano
19:30 Winterthur ? - ? Vaduz
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:17 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen eurosport.
Wel een filmtip vanavond: 'Das Experiment' om 22 uur op RTL5
Staat inderdaad op mijn 'misschien-lijstje' van vanavond.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:17 schreef Suijk het volgende:
Wel een filmtip vanavond: 'Das Experiment' om 22 uur op RTL5
Ik ben net onderschept door wat straaljagers, wou alleen maar een paar kiekjes nemenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet zomaar in een vliegtuigje gaan zitten lieverd.![]()
Je bent een heldquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben net onderschept door wat straaljagers, wou alleen maar een paar kiekjes nemen
Tegen Sand aankruiptquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft het al de hele dag koud...
Goedkoop, goedkoper, goedkoopstquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand ervaring met Bulgarije als vakantieland?
Dat gaat alleen op als je in Portugal met een Portugese trouwt..quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
daar heb je een punt,MM is goed op weg dan zullen we maar zeggen
Maar is er ook wat te beleven en te zien?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
Goedkoop, goedkoper, goedkoopst
Das Experiment?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Thuus
Vanavond dus een experimentje doen hoor ik
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar is er ook wat te beleven en te zien?
Of alleen maar van die potige oostblokkers die aan je zitten te friemelen?
quote:
Ik heb net gegeten.quote:
ik ook Zandmannetje! Ik zit zelfs te twijfelen of ik even naar onze C1 ga kijken die vanavond moeten winnen om degradatie te voorkomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft het al de hele dag koud...
Brr... Het is nog kouder daar JMquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook Zandmannetje! Ik zit zelfs te twijfelen of ik even naar onze C1 ga kijken die vanavond moeten winnen om degradatie te voorkomen![]()
ze zijn ook al om 19.00 uur begonnen maar het zijn wel dé supporters van 1 altijdquote:
En het is nooit vervelend junioren voetbal te kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
ze zijn ook al om 19.00 uur begonnen maar het zijn wel dé supporters van 1 altijd
owkee.. je hebt me overtuigdquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En het is nooit vervelend junioren voetbal te kijken
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef just me het volgende:
De namen van onze huisdieren
naam van ons konijn was poes en de hamsters hadden we kikker en mus genoemd
Oh je blijft dus wel naar die foto kijken ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt wel een omgebouwde vent eigenlijk...
Stond nog op de va, uh, pagina tong.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh je blijft dus wel naar die foto kijken ?
Ik sjor op elk topic SCH, dat weet je toch ?quote:
Met zijn neus op de monitor vermoed ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Oh je blijft dus wel naar die foto kijken ?
Wees blij dat het een monitor is, anders zat ie met zn neus in dr doosquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met zijn neus op de monitor vermoed ik
Ik bedoelde je computerkabels niet lieverdquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sjor op elk topic SCH, dat weet je toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |