abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26653897

Ook al houden we veel van onze beestjes, soms blunder je ook wel eens of doe je iets waar je niets aan kon doen, maar waar je wel heel lullig over voelt!

Zo heb ik ooit eens een kat uit het raam geduwd per ongeluk. Van één hoog.

Ik heb ramen die naar buiten slaan. Ik had ze alle twee open vanwege warmte en 's avonds laat wilde ik ze dicht doen. Aangezien de katten wel eens op de buiten-vensterbank zitten kijk ik altijd even of er 1 zit, haal ze naar binnen en doe de ramen dicht.

Dat deed ik nu ook, geen kat te zien. Maar het raam ging wel moeilijk dicht. Had er 5 minuten later toch een raar gevoel over en checkte de voortuin. Daar zat een kat. Die ik dus van de vensterbank heb geduwd
Ik moet wel zeggen dat ie pikzwart is en dat ik hem echt niet gezien heb!

En dan de ontelbare pootjes en staarten waarop ik ben gaan staan.

zondag 1 mei 2005 @ 23:53:19 #2
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_26653919
dierenbeul
Bas heeft gesproken...
  zondag 1 mei 2005 @ 23:55:31 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26653982

Ik ben vanavond binnen 1 minuut tijd op een kattenpoot en een puppenpoot gaan staan met mijn lompe kisten
Toen ik de pup net had ben ik wel eens op hem gaan zitten
Ik heb twee keer de voordeur keihard dichtgegooid terwijl er een kat tussen zat
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 00:02:44 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_26654184
de deur nog even extra aanduwen met het nodige gemopper en dan zien dat er een kattenstaart tussen zit
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_26654195
Wel eens per ongeluk het konijn een schop gegeven dat ze de kamer door zeilde.
pi_26654339
Kat lag op de trampoline.... kon het niet laten om er eens flink op te springe.

Ik weet het ik ben mentaal nog een kleuter.
pi_26654341
Hier werken onze katten voornamelijk zichzelf in de nesten (uit raam vallen, met poten ergens tussen komen e.d.)... al kwam t zeker toen ze nog jong waren weleens voor dat ze bij m'n voeten aan t rotzooien waren (veters blijken populair te zijn bij veel katten), en ik ik gedachteloos opstond en op een staart trapte... Normaal gesproken een stil beest maar toen hoorde ik 'm wel...

je voelt je dan zo schuldig en zit daarna overdreven lief te doen tegen t beest terwijl ie t zelf vast allang weer vergeten is
  maandag 2 mei 2005 @ 00:11:11 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26654395
Of je draait je nogal wild om in bed terwijl er een kat bovenop je ligt te pitten die vervolgens met een rotklap tegen de muur smakt
pi_26654460
Vergeten dat er een kat op je schoot ligt, de telefoon horen en ineens overeind komen

*bonk* Kwade kat onder de tafel, echt met een blik in zijn ogen van "wat heb ik nu weer verkeerd gedaan baas?"

En staarten en pootjes, en af en toe een een schop geven wanneer ze midden in de nacht in de gang liggen als ik naar de wc moet... Ze zijn het gelijk weer vergeten en draaien al knorrend om je heen...
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 2 mei 2005 @ 00:24:25 #10
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_26654661
Arme beestjes.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:27:23 #11
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_26654720
Kat was een keer bij mijn vader in bed gekropen, die draai zich om en land met zijn in het gips zittende arm op dat beest.

Zelf met kat gehad dat ie nogal eens op schoot wilde springen als ik op mijn bureau stoel omdraaide of ging staan. De knietjes die dat beest op z'n kaak heeft moeten incasseren.....
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_26654725
mijn kat vindt het nodig om s'avonds midden op de trap te gaan slapen, waardoor ik met mijn suffe kop in het donker wel es op em ga staan. (moet ie daar maar niet gaan liggen) Hij ligt trouwens ook vaak op mijn bed maar in plaats van tegen de muur aan te knallen flikkerd ie op mijn vloer.

en toch vind ie me lief.. (denk ik)
''fish are friends, not food!''
  maandag 2 mei 2005 @ 00:28:34 #13
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_26654743
Wilde van de week de deur van m'n kamer dichtdoen, maar m'n poes glipte er nog net langs,dus die kreeg een klap van de deur tegen d'r koppie aan. Ik voelde me vreselijk,maar het viel mee.
En een keer zat ik te roken, en toen liep ze met d'r staart langs m'n sigaret,waardoor d'r puntje verbrandde...maar gelukkig enkel haren verschroeid, ze voelde er zelf niks van gelukkig.

Back in business.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:30:48 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26654788
Hoe vaak ik al niet op pootjes ben gaan staan of koppies heb gekraakt mijn beesten hebben de blijkbaar onweerstaanbare drang de slaapkamer in te willen... ik wil dat niet

Dat met die trampoline had ik wrsch ook wel gedaan trouwens. Even een zetje geven.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:32:08 #15
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26654818
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:28 schreef Shirley het volgende:
En een keer zat ik te roken, en toen liep ze met d'r staart langs m'n sigaret,waardoor d'r puntje verbrandde...maar gelukkig enkel haren verschroeid, ze voelde er zelf niks van gelukkig.

Ja nou je het zegt... Toen wij nog rookten hebben we de kat ook wel 's per ongeluk in de fik gezet Als mijn man sjekkies draait dan propte hij het uiteinde er nooit goed in dus als je dat aansteekt dan wil het nog wel 's van je sjekkie afvallen. Op je kat. Die vervolgens best wel smeulend begint te ruiken en waar flinke rookwolken afkomen. Die ook nog 's van schrik zich verstopt als het vrouwtje heel hard gilt: DE KAT STAAT IN DE FIK!

Kat aan een poot onder de bank uit getrokken, flink over de grond heen en weer rollen en niks aan het handje verder
pi_26654893
Me ma had me nieuwe puppy vast die we die middag hadden gehaald. Is een ruw harige jack Russel. DIe was toen even groot als een cavia. Ze tilde hem hoog op en liet hem per ongeluk vallen. Recht op zijn bek. Zijn hoektandje zat toen los, maar die is weer vast gergroeid na een dag ofzo. Was wel vet zielig.
Xbox Live: koenpijl
pi_26654955
  maandag 2 mei 2005 @ 00:41:03 #18
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_26654991
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:32 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ja nou je het zegt... Toen wij nog rookten hebben we de kat ook wel 's per ongeluk in de fik gezet Als mijn man sjekkies draait dan propte hij het uiteinde er nooit goed in dus als je dat aansteekt dan wil het nog wel 's van je sjekkie afvallen. Op je kat. Die vervolgens best wel smeulend begint te ruiken en waar flinke rookwolken afkomen. Die ook nog 's van schrik zich verstopt als het vrouwtje heel hard gilt: DE KAT STAAT IN DE FIK!

Kat aan een poot onder de bank uit getrokken, flink over de grond heen en weer rollen en niks aan het handje verder
!
Back in business.
pi_26654995
Dat je op de grond ligt en je hond in de buurt staat, je hoort de deurbel en staat dus op. Vol tegen de onderkant van z'n bek aan met mn kop
  maandag 2 mei 2005 @ 00:41:42 #20
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_26655010
kickje naar sex?

[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:43:41 #21
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26655041
M'n rat ging gaat vaak parallel aan m'n (pc)muis zitten. Ik heb wel eens af en toe hem te pakken
Vampire Romance O+
pi_26655082
Hmm..zo lomp ben ik gelukkig niet met mijn huisdieren
Ik ben meer van het per ongeluk opsluiten in een kamer

Of denken dat ze (mijn 4 katten) allemaal binnen zijn, maar er dan een paar uur later achter komen dat er toch nog eentje mist.. Die dan zielig in de tuin voor de deur zit, in de kou
Dan heb ik wel een enorm schuldgevoel de rest van de avond.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:46:22 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26655106
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:45 schreef trueblue het volgende:
Hmm..zo lomp ben ik gelukkig niet met mijn huisdieren
Ik ben meer van het per ongeluk opsluiten in een kamer

Of denken dat ze (mijn 4 katten) allemaal binnen zijn, maar er dan een paar uur later achter komen dat er toch nog eentje mist.. Die dan zielig in de tuin voor de deur zit, in de kou
Dan heb ik wel een enorm schuldgevoel de rest van de avond.
Dat schuldgevoel komt door die oogjes he?
Vampire Romance O+
pi_26655137
We hadden dus 2 dwerghamsters, mannetjes dachten we (We dachten 2 lulletjes te zien in de winkel), en eentje werd wel heel erg dik! Dus hebben we ze maar wat minder te eten gegeven. Totdat ik er eentje miste. Ik maakte de kooi open en toen hadden we ineens 14 dwerghamsters. We hadden dus een paartje
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_26655161
Of, ik was met onze hond wandelen..Een reu en die snapt het bloemetjes en bijtjes verhaal nog niet echt goed. We kwamen dus een vrouw met vrouwtjes en mannetjes hond tegen. De eigenarese: "Uitkijken, de onze is loops", waarop ik reageerde: "Dat maakt niet uit, de onze is te dom daarvoor". Paar seconden later had ie toch een gat gevonden. Het was alleen wel de kop van de mannetjes hond waar ie tegen aanreed
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_26655204
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:46 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat schuldgevoel komt door die oogjes he?
Doe ik helemaal ontdaan snel de deur open, kat rent mauwend naar binnen zo van "wat heb je nou gedaan! je hebt me zomaar buitengesloten!" , kopjes geven aan m'n benen...Ja, ze weten volgens mij heel goed waar ze mee bezig zijn
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26655307
Ik moet echt keihard lachen om dit topic
en nee, ik ben geen dierenbeul maar sommige dingen zijn zoooo grappig

[ontopic]
Mijn zus heeft in haar onderzoeksfase als kleuter eens een kat in een centrifuge (bovenlader) gedaan. Deksel dicht, aangezet, en wij horen allemaal "bonk.. bonk... bonk... bonk bonk bonkbonk bonkBONK BONKBONKBONKBONK!!!' Gauw uitgezet, kat leefde nog gewoon, was alleen erg draaierig en kon even niet meer recht lopen maar alleen in rondjes

[ Bericht 24% gewijzigd door Allan24 op 02-05-2005 01:03:54 ]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 2 mei 2005 @ 01:02:25 #28
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_26655389
Enige verhaal van onze hond dat dit topic waardig is, is de dag dat we hem kregen. We hadden hem uit het asiel gehaald toen hij 6 maanden was.

Nou woon ik aan de rand van een groot weiland (lees 1,5 km grasland achter de tuin). Een hond die net uit het asiel komt, wil vrijheid. Dus toen we hem (uiteindelijk toch maar) loslieten kwam hij erachter dat tussen hem en de vrijheid een schuifpui in de weg stond. Maar na ong. 1,5 minuut versuft kijken ging het wel weer....
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
  maandag 2 mei 2005 @ 01:09:38 #29
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_26655516
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:58
Mijn zus heeft in haar onderzoeksfase als kleuter eens een kat in een centrifuge (bovenlader) gedaan. Deksel dicht, aangezet, en wij horen allemaal "bonk.. bonk... bonk... bonk bonk bonkbonk bonkBONK BONK[b]BONKBONKBONK!!!
' Gauw uitgezet, kat leefde nog gewoon, was alleen erg draaierig en kon even niet meer recht lopen maar alleen in rondjes
!!!
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  maandag 2 mei 2005 @ 02:38:20 #30
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26656509
Ik ben eens (langzaam) op de bank gaan zitten zonder te kijken in mijn boxershort
Nou daar lag de poes dus

Heeft ze me een partij hard in mijn kont gebeten zeg
Dat zal me dus geen tweede keer gebeuren
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 2 mei 2005 @ 03:06:40 #31
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26656647
het opsluiten en op staarten staan gebeurd hier ook, tevens ook het omdraaien in bed zodat kat naast bed valt.

Maar het ergste is wel afgelopen kerst, was de (nep) kerstboom aan het inpakken en zette hem weg, waren we Kyara kwijt (toen nog kitten).
Wij overal zoeke en na 2 uur hoorden we gemauw achter het schot op zolder, zat ze dus in de doos.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 2 mei 2005 @ 03:17:32 #32
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_26656675
Wat een zielige maar ongelooflijke lollige verhalen hier. Ik lig dubbel.

Zelf geen huisdieren en met de huisdieren van anderen kan ik even niks verzinnen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_26656681
Vond het vroeger altijd tof om m'n hond uit te laten op het havenhoofd als er veel wind stond. Golven die zowat over je heen slaan enzo. Een keertje had ik de windsterkte toch iets onderschat. Gevolg: vliegeren met je hond.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 2 mei 2005 @ 03:20:52 #34
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26656683
Poes was gewond.... een bloedend pootje... overal rode kattepootjes.

Ik besloot haar te verbinden... en zo geschiedde....
Een half uur later zat het verbandje er om. Ze keek me aan schudde met haar zielige pootje en het verbandje vloog door de huiskamer. Poes begon zich tevreden te wassen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26656717
quote:
Op maandag 2 mei 2005 02:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik ben eens (langzaam) op de bank gaan zitten zonder te kijken in mijn boxershort
Nou daar lag de poes dus

Heeft ze me een partij hard in mijn kont gebeten zeg
Dat zal me dus geen tweede keer gebeuren
Je bedoeld dat die poes in je boxershort zat? En jij bent gaan zitten?
Ik kijk NOOIT in mijn boxershort of er nog een verdwaalde huisdier in zit, dus ik begrijp je zin niet, of jij hebt je huisdieren in je boxershorts zitten

On-topic:
Ik heb ooit een keer mijn parkiet in mijn strot gehad. Deden een kunstje om op mijn kin te zitten, maar had net een toastje op en dat rook hij waarschijnlijk, dus hij dook meteen mijn strot in....
  maandag 2 mei 2005 @ 03:36:09 #36
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_26656739
Max z'n staart kwam vorige zomer tussen het electrisch dakraam van de auto.
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
  Moderator maandag 2 mei 2005 @ 08:48:44 #37
5428 crew  miss_sly
pi_26658248
tvp
Ik durf mijn blunder niet te vertellen; die is werkelijk te erg
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 mei 2005 @ 08:55:14 #38
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26658317
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:49 schreef existenz het volgende:
Of, ik was met onze hond wandelen..Een reu en die snapt het bloemetjes en bijtjes verhaal nog niet echt goed. We kwamen dus een vrouw met vrouwtjes en mannetjes hond tegen. De eigenarese: "Uitkijken, de onze is loops", waarop ik reageerde: "Dat maakt niet uit, de onze is te dom daarvoor". Paar seconden later had ie toch een gat gevonden. Het was alleen wel de kop van de mannetjes hond waar ie tegen aanreed
Vampire Romance O+
  maandag 2 mei 2005 @ 08:56:08 #39
105779 nymphalidae
the nymphalidae effect
pi_26658326
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:55 schreef Spindizzy het volgende:

Ik heb twee keer de voordeur keihard dichtgegooid terwijl er een kat tussen zat
Mijn vader heeft dat ooit eens met een hamster gedaan van vrienden van ons.

Dat beestje liep los, en de deur van de kamer stond open. Dus één van die vrienden roept: "Doe snel de deur dicht". Nou ja, dat deed mijn vader.

Daarna maakte het niet meer uit of de deur open of dicht stond.
When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the thundering voice of God answered, "There's just something about you that pisses me off
pi_26658337
hier vooral het op katten gaan staan in het donker, ze per ongeluk voor je uit schoppen omdat ze ineens voor je voeten lopen.....je omdraaien in bed zodat de kat van t bed af valt...
en de kat zelf blundert nog wel eens in de herfst als het wat kouder is en de houtkachel aan is....dan wil ze er wel eens opspringen....en daarbij een branden olielampje omgooien wat dus blijft branden op de grond....
  maandag 2 mei 2005 @ 09:12:00 #41
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26658553
quote:
Op maandag 2 mei 2005 08:48 schreef miss_sly het volgende:
tvp
Doe toch maar trouwens
Vampire Romance O+
pi_26658600
Ook hier gebeurt het wel eens op de staart staan of op d'r pootjes.
Het ergste vond ik nog steeds de douche alvast aanzetten en nog even rondlopen en de kat missen. tja, want deze stond in een hoekje in de douche proberen niet nat te worden.
pi_26658621
quote:
tvp
Kom op, vertel het maar, ik zal niet lachen (of huilen )

Toen ik 7 was heb ik de snorharen van onze kat afgeknipt Ze zijn wel weer aangegroeid, maar toch, ik schaam me dood elke keer als ik dat verhaal weer hoor.

Dat centrifugeverhaal is ook erg
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_26658639
quote:
Op maandag 2 mei 2005 03:20 schreef ondeugend het volgende:
Poes was gewond.... een bloedend pootje... overal rode kattepootjes.

Ik besloot haar te verbinden... en zo geschiedde....
Een half uur later zat het verbandje er om. Ze keek me aan schudde met haar zielige pootje en het verbandje vloog door de huiskamer. Poes begon zich tevreden te wassen.
'
Owned
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 10:00:32 #45
43556 miss_dynastie
pi_26659368
Ik weet bijna niet waar ik moet beginnen

Floris is ooit eens in de kliko beland, ik was aan het opruimen en hij was in de vuilniszak gekropen
Laatst met mn volle gewicht op Yians pootje gaan staan
Yian vanochtend nog bijna van de trap laten vallen toen ik de trap opliep en hij ineens voorbijkwam en een zwiep van mn knie kreeg
Ach
pi_26659396
Ik ben wel panisch wat betreft de wasdroger en de wasmachine, die check ik driedubbel. Dat is mijn grootste angst, dat ze daar in komen.
  maandag 2 mei 2005 @ 10:02:47 #47
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26659397
Hier in huis heeft m'n bovenbuurman trouwens eens een keer een koelkast op een babyrat gezet
dat was fataal
Vampire Romance O+
pi_26659425
oja ik heb ook nog een blunder van mijn toen 2jarige oppaskind ze hadden jonge kittens en hij was al vroeg wakker en vond het leuk om zijn moeder te verassen en besloot de kittens een mooie knipbeurt te geven met als gevolg dat hij in het oortje van 1 van de kitten heeft geknipt en ze er allemaal niet uit zagen
pi_26659569
quote:
tvp
Ja, te laat. Nu moet je.

Ik kwam laatst bij mensen thuis en dacht een langharig kussen aan de kant te leggen. Slapende kat schrok net zo hard als ik.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 2 mei 2005 @ 11:06:44 #50
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26660809
ik herinner me ineens iets, dat is echt heel heel erg.

na,ja herinenren, ik was 4 toen het gebeurde.

Mijn ouders kweekte nogal hele dure kanarie's en een daarvan stond in een kooi in de kamer, even apart omdat ie nieuw was, een dure nieuwe aanwinst dus.

Mijn moeder was de bak aan het verschonen en kwam terug de kamer in, en daar zat ik op mijn knietjes op tafel met een kletsnatte dode vogel in mijn handen, mijn moeder schrok haar eigen kapot.

Mijn reactie, ik wilde hem alleen maar in bad doen hoor.

Mijn moeder heeft mij tot mijn 10de ofzo niet meer alleen gelaten met een dier.

De wasmachine en droger check ik ook altijd voor die aangaat overigens.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 2 mei 2005 @ 11:13:34 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26660982
staan op kattepoten en staarten is bijna dagelijks werk met 4 katten in huis.

het ergste wat ik ooit gedaan heb is het per ongeluk koken van een goudvis, hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, ik was een puberend klonkje en had een goudvis op m'n kamer (in een kom natuurlijk), en die kom verschoonde ik regelmatig zo ook die ene winterdag ik had de vis met kom even op de (warme) verwarming gezet, en net op dat moment belde mijn nieuwste vlam, gesprek duurde natuurlijk veel te lang en toen ik weer boven kwam lag het visje ook boven, water was te warm geworden en daar kunnen koudwatervissen niet tegen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 11:17:56 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26661118
verse blunder van mij. vanochtend scheen een stralend zonnetje en doerak stapte enthousiast de keukendeur uit om eens uitgebreid in de zon te gaan uitbuiken.
ik ben ondertussen van alles en nog wat aan het doen en ik zie dat het regent.
nog steeds niks in de gaten.
na een half uur hoost het ondertussen met bakken tegelijk en ik bedenk me.... shit, doerak zit nog buiten.
ik roep haar en ik hoor haar wel mauwen, maar ik zie dr niet.
na goed zoeken zit ze klem onder de hoes van de motor.
nu zit ze verontwaardigd binnen met haar rug naar me toe.
ze is pissig op me, en geef dr eens ongelijk
  Moderator maandag 2 mei 2005 @ 11:19:03 #53
5428 crew  miss_sly
pi_26661164
Ow, er zijn wel meer blunders met fatale afloop
Mijne is ook nog van toen ik nog een klein sly-tje was, jaar of 10 denk ik. Ik had een mooi parkietje op mijn kamer, Tommy. En ik verschoonde altijd keurig netjes Tommy's kooitje en gaf hem netjes eten en drinken in zijn schone bakjes. Hij vloog lekker los in mijn kamertje en scheet dan heerlijk de spiegel onder, maar ik was toch dol op hem
En op een keer zaten we te eten, en ineens zomaar, vroeg ik me af of ik de laatste keer dat ik hem had verschoond wel eten en drinken had gegeven....niet dus En daar kunnen parkietjes niet zo goed tegen

Erg he? Ik heb me zo vreselijk schuldig gevoeld
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26661241
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ow, er zijn wel meer blunders met fatale afloop
Mijne is ook nog van toen ik nog een klein sly-tje was, jaar of 10 denk ik. Ik had een mooi parkietje op mijn kamer, Tommy. En ik verschoonde altijd keurig netjes Tommy's kooitje en gaf hem netjes eten en drinken in zijn schone bakjes. Hij vloog lekker los in mijn kamertje en scheet dan heerlijk de spiegel onder, maar ik was toch dol op hem
En op een keer zaten we te eten, en ineens zomaar, vroeg ik me af of ik de laatste keer dat ik hem had verschoond wel eten en drinken had gegeven....niet dus En daar kunnen parkietjes niet zo goed tegen

Erg he? Ik heb me zo vreselijk schuldig gevoeld
ja zo ben ik mijn parkiet ook vergeten te voeren toen in nog jonger was.....maar dat heb ik verdrongen denk ik.....en ik heb me dr ook heel lang schuldig over gevoeld..
  maandag 2 mei 2005 @ 11:27:43 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26661419
ik moet dat over dat vogeltje nog elke verjaardag aanhoren, ze laten het me niet vergeten.
pi_26661688
Laatst had ik een raam op de slaapkamer open, de kat wat naar buiten gekropen en liep daar over de vensterbank.
Ik zat in de kamer ernaast en ging even de luxaflex naar boven doen, de kat op de vensterbank schrok hier erg van, rende snel weg, maar was even vergeten dat ie op de vensterbank zat
Belande 3 meter lager in de voortuin, ik ben toen gelijk even wezen kijken of hij helemaal in orde was.
Gelukkig was ie enkel maar een beetje geschrokken, dus het is waar, een kat komt altijd op zijn pootjes terecht
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_26664082
Als ik dit lees dan zijn er zoveel dingen bij wat ik denk "heb ik ook gedaan"
Voel me nu erg schuldig...

Zo heb ik ook mijn vissen gekookt. Ik had het water gechecked toen ik het in de bak deed, maar had niet meer gecontroleerd of het toevallig wat warmer of kouder was geworden... Toen ik 5 minuten later in de bak keek dreven er twee goudvisjes aan het oppervlak...

Tijdens het uitlaten van mijn honden liep ik eens met iemand te praten. Ik kwam er thuis pas achter dat ik één hond minder bijhad... Die stond dus een eind terug te wachten... trillend in de sneeuw...

Of wat een aantal jaren geleden was gebeurd. De bel ging en er stond iemand voor de deur met de vraag of de hond die al de hele dag bij die boom lag van ons was... We hadden nog niet eens door dat ze buiten was. We hebben ook nog steeds geen idee hoe ze buiten is gekomen.

Bij ons in de familie zijn katten een grote hobby. We showen en fokken... Zo hadden we twee jaar geleden een nestje brits kortharen dat eruit zag of ze te vroeg geboren waren. Ze waren precies op datum (om het zo maar te zeggen) maar de kittens lagen nog helemaal opgerolt... Moeder was te druk met haar staart schoonmaken dus mijn moeder dacht er goed aan te doen om de navelstreng door te knippen... Doen we eigenlijk altijd.
Uren later viel het ons pas op dat een van de kittens een toch wel een erg kort staartje had...
  maandag 2 mei 2005 @ 13:49:17 #58
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_26665901
Vorige week heb ik een van de hamsters met haar pootje tussen twee stukken buis geklemd. Ik moest ze op elkaar aansluiten, kwam ze plots kijken de nieuwsgier en voor ik het wist was ze heel de boel aan elkaar aan het krijsen. Alles snel losgehaald, niets aan de hand pootje werkt nog prima gelukkig

Een andere hamster heb ik eens per ongeluk uit m'n handen laten springen. Hij sprong naar boven en viel daarna te pletter op de plavuizen. Hij bleef 5 min. voor dood liggen en ging daarna rondjes lopen met een scheve kop. Uiteindelijk trok het weer bij en had ie nergens meer last van.

Onze poes Nori heeft een keer een halve dag zonder eten, drinken en kattebak opgesloten gezeten in de studeerkamer Ze had dus onder het bureau gekakt/gepiest enz.

Blunder waar ik zelf erg geschrokken van ben: 's Nachts had ik een zakje met kattensnoepjes laten liggen. Verse stukjes vis oid. 's Morgens was het hele zakje natuurlijk leeg. Opzich niet zo heel erg, totdat ik me herinnerde dat er in dat zakje zo'n siliconen buideltje zit. Hartstikke giftig dus Gauw de gang en keuken doorzocht, en gevonden!! Weer een wijze les geleerd
  maandag 2 mei 2005 @ 13:52:23 #59
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26665998
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:49 schreef BadGirly het volgende:
Een andere hamster heb ik eens per ongeluk uit m'n handen laten springen. Hij sprong naar boven en viel daarna te pletter op de plavuizen. Hij bleef 5 min. voor dood liggen en ging daarna rondjes lopen met een scheve kop. Uiteindelijk trok het weer bij en had ie nergens meer last van.
Ach, het zijn taaie dingen. Zo'n beest heeft een keer een vriend van me gebeten. Van schrik begon hij met z'n hand te schudden maar die hamster hing nog vast. Eventjes tenminste. Toen hij besloot dat het toch een goed idee was om los te laten maakte hij een boog van ongeveer 4 meter die eindigde tegen de muur.

Hij deed het nog gewoon
Vampire Romance O+
  maandag 2 mei 2005 @ 14:11:55 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26666597
na het lezen komen er meer bizarre verhalen boven, ik heb ook een keer een kat een nacht opgesloten op de douche, niet dat dat beest ff meldt dat het vast zit nee, geen kick.

en een gerbril die nogal bijterig was, het schatje had zich vastgebeten in van m'n vingers, na 10 minuten liet ie nog niet los, dus ik van alles proberen maar de kleine kaakjes bleven potdicht, uiteindelijk ben ik flink met m'n hand gaan schudden en ja hoor hij liet los, gevolg hij stuiterde een paar keer op de tafel en vloer en lande uiteindelijk in een hoek tegen de muur. Hij heeft het voorval overleefd
  maandag 2 mei 2005 @ 14:18:32 #61
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_26666796
Ik moet regelmatig de nagels van mijn kat knippen.
Als ik met dat schaartje zijn nagel alleen aanraak begint ie vreselijk te brullen.
Vreemd genoeg blijft ie wel gewoon zitten als ik zijn voorpootjes doe, brullend en al.
Ook die keer dat ik te ver knipte, het bloedde een beetje, maar de kat bleef gewoon zitten, brullend en al, en niet harder dan 'normaal'.
Hij had er geen last van later, want hij ging er niet aan likken ofzo, maar ik voelde me wel schuldig dat ik zo slecht oplette.

Verder heeft het beestje de nodige kaakstoten te verduren, als ik me omdraai in bed.
Soms hoor ik echt die kaken opelkaar klappen, maar hij lijkt er weinig last van te hebben.
Het verstoord iig nooit zijn kopjes-geef-werkzaamheden.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 14:19:53 #62
43556 miss_dynastie
pi_26666845
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:11 schreef Klonk het volgende:
na het lezen komen er meer bizarre verhalen boven, ik heb ook een keer een kat een nacht opgesloten op de douche, niet dat dat beest ff meldt dat het vast zit nee, geen kick.
Zo heeft Yian een hele nacht in de bijkeuken doorgebracht, van de winter
Overigens niet mijn schuld, maar die van de mister... overigens is Yian daarna wel zo goed als opgehouden met ons wakker janken 's nachts. Dat is dan wel weer mooi
pi_26666945
Ik schiet soms in de lach
pi_26668726
Toen wij onze hond als pup kregen.
Hadden wij ook nog een Cavia, deze stond in zijn hok in de kamer.
De hond had als pup piepbeestjes, vond hij leuk

Op een middag kwamen wij thuis.
Overal stro en haren.
Had de hond met de cavia gespeeld blijkbaar verward voor een piepbeestje.

Onze blunder, ja wij hadden de kooi omhoog moeten zetten.
pi_26669097
ooit eens onze kat per ongeluk in de auto opgesloten. Bij het thuiskomen hadden we niet door dat de kat in de auto was gesprongen. Een halve dag later zagen we door het raam ineens dat koppie boven het dashboard uisteken. De vacht van vlekkie was helemaal zeiknat van het zweet want het was kokend heet in de auto
Dat had niet veel langer moeten duren denk ik...

Verder hebben we wel eens commentaar gehad van de buren omdat de andere kat wel eens vlees van de barbeque af pikte bij hun
doet ie anders nooooooooit
pi_26669423
Ik was een jaar of 8 toen ik de deur dicht trok waar ons vogeltje (waarschijnlijk heette hij Mickey, dat was de naam van al onze vogeltjes) bovenop zat....
pi_26673687
owja ik bedenk me er nog 1.....ik ging een paar jaar geleden dagelijks een eind wandelen met de hond en dan gingen we even bij de supermarkt iets lekkers voor onderweg halen......en toen we bijna thuis waren hadden we zoiets van "hadden we de honden niet bij ons??" die hadden dus al die tijd vast gebonden voor de supermarkt gezeten
pi_26674051
Op katten zitten, op katten staan, over katten struikelen, over honden struikelen, op honden staan etc etc.

Volgens mij doen ze dat struikelen expres hoor. "Dat nieuwe voer vond ik niks, trut! Sterf!" En dan ineens voor je voeten schieten. .

Ik heb ook een keer een van de ratten gelanceerd, Zij zat graag in een capuchon dus deed ik voor haar speciaal mijn badjas aan en dan was die capuchon haar persoonlijke hangmat. Uren lag ze te ronken... en dan vergeet je zo'n beestje ineens.
Toen ik mijn badjas op bed gooide, lanceerde ik ineens die rat door mijn slaapkamer. . Nou ja, ze kwam op het bed terecht, maar ze was wel erg abrupt wakker. .
quote:
Op maandag 2 mei 2005 10:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben wel panisch wat betreft de wasdroger en de wasmachine, die check ik driedubbel. Dat is mijn grootste angst, dat ze daar in komen.
Een van mijn katten zit altijd in de wasmachine en ik moet er idd heel goed op letten dat ze er écht niet meer in zit als ik de machine aanzet. Terwijl ik de machine aan het inladen ben, heb ik haar er al 5 keer uit moeten halen en voor dat ik de machine aanzet, por ik nog 1 keer in het wasgoed en als het wasgoed niet beweegt, zet ik 'm aan.

"Mam, mag de machine aan? Mag ik op het knopje drukken?"
"Even wachten lieverd, eerst kijken of het wasgoed niet beweegt."

Serieus he. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26674649
Ik herinner me er nog 1, niet zo zeer een huisdier maar toch. De lokale supermarkt heeft een hele tijd last gehad van muizen (Nu al een aantal jaar niet meer) en ik was daar dus samen met een collega aan het werk.

Het was warm weer en we hadden er geen zin in en ineens schiet er een muis weg. Dus wij er vol overgave achteraan dwars door de winkel heen, met in ons kielzog al snel het dochtertje van een klant. Uiteindelijk krijgen we de muis te pakken en roep ik: "Hah, dat beest gaat eraan!", waarop het meisje roept: "Nee, niet dood maken!". Daarop pakt mijn collega een doos, stopt de muis erin, geeft het aan het meisje en zegt tegen haar: "Hier, heb je een nieuw huisdier. Laat maar aan je papa en/of mama zien!". Die waren er nou niet echt blij mee

Een andere keer wist ik dat er een muis in de container zat, dus ik trapte hard tegen de container aan. Net op dat moment valt een collega op de grond en schiet de muis uit de container rechtstreeks de broekspijpen van mijn collega in die nog op de grond zat
  maandag 2 mei 2005 @ 22:31:46 #70
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_26680008
Een beschrijving van de reaktie van desbetreffende collega is welkom
  maandag 2 mei 2005 @ 22:34:30 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26680106
Katje een keer opgelosten op het balkon, weleens op wat pootjes gestapt, verder niks ernstigs
  maandag 2 mei 2005 @ 22:36:07 #72
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26680174
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:34 schreef Aventura het volgende:
Katje een keer opgelosten op het balkon, weleens op wat pootjes gestapt, verder niks ernstigs
Opgelost? Gruwelijk

@MUUS: dat van die capuchon is een goed idee zeg, ga ik ook proberen. Word je capuchon niet uit verveling kapotgeknaagd? (dat doen m'n beesten tenminste wel met de hangmat in hun kooi)
Vampire Romance O+
  maandag 2 mei 2005 @ 22:37:20 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26680216
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:36 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Opgelost? Gruwelijk

@MUUS: dat van die capuchon is een goed idee zeg, ga ik ook proberen. Word je capuchon niet uit verveling kapotgeknaagd? (dat doen m'n beesten tenminste wel met de hangmat in hun kooi)
Ja, ik schoot wat uit met de ongebluste kalk
  maandag 2 mei 2005 @ 22:38:00 #74
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26680233
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, ik schoot wat uit met de ongebluste kalk
Mental image..

en ik wilde zo naar bed gaan

Trouwens, die vogel die bovenop die dichtgeslagen deur zat is ook bij uitstek geschikt voor een levendige fantasie. Stel je de situatie eens voor waarbij je dan de nadruk legt op de vogel en niet op de deur.
Vampire Romance O+
pi_26680585
Mijn hamster is ook wel eens gevallen, een van de weinige keren dat hij wel geluid maakte. Eerst bleef hij stil liggen en toen ging hij heel vaag lopen door alleen zijn voorpootjes te gebruiken en met zijn achterlijf rond te slepen. Gelukkig trok het binnen een minuut weer bij .

Ik heb ook mijn vogeltje vergiftigt toen ik dacht dat het een leuk idee was om haar kooitje te versieren met plastic prulletjes (o.a. van die dingen waarme je boterhamzakjes mee dichtmaakt), waarna het beestje waarschijnlijk binnen een week overleden is aan een verstopping .

Mijn broer had eens een kikkervisje bij zijn visjes gezet. Hartstikke leuk, totdat het beestje uit het water moest kunnen komen voor de volgende fase van zijn ontwikkeling. Volgens mij heeft mijn broer nooit meer zo hard gehuild als toen .

En natuurlijk het bekende pootje staan en hond vergeten binnen te laten in de stromende regen... Ik ben laatst nog op de poot van een hond gaan staan, ik schrok wel even toen hij opsprong en zeker 1-1,20m was . Gelukkig was het nogal een watje .
pi_26680615
Mijn hondje durft de trap neit af. Ik had hem boven gezet en ik was even de slaapkamer in gelopen. Mijn hondje (ruwharige jack russel) wilden erg graag naar beneden maar durfde niet. Wij hebben zo trap die draait en in de draai staat een grote muur. Ikk om de kamer uitgelopen zie ik daar me hondje een sprong maken. Recht tegen de muur en gelijd zo omlaag de trap af. Hij durfd nog steeds niet de trap af...
Xbox Live: koenpijl
pi_26680653
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef Spindizzy het volgende:
Of je draait je nogal wild om in bed terwijl er een kat bovenop je ligt te pitten die vervolgens met een rotklap tegen de muur smakt
Komt me heel bekend voor...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_26680698
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:36 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Opgelost? Gruwelijk

Nee, deden ze allebei niet. Ook mijn zelf-gefröbelde hangmatje in de kooi niet. .

Nu was dit een ontzettende hangmuts die echt uren stil kon liggen in mijn capuchon. Haar zus was wat drukker, maar wilde ook nog wel eens gezellig bij haar zus gaan zitten. Zo kon ik ze het hele huis doorslepen.

En ze lanceren. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 2 mei 2005 @ 22:51:42 #79
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26680724
Niet echt een blunder maar toch wel grappig: kaarsjes aanhebben en dan nieuwsgierige aagjes er te dicht bij laten komen. Gevolg: verschroeide en stukken kortere snorhaartjes
pi_26680808
Ik liet mijn hamster een keer (ik was een jaar of 9) op de eetkamertafel lopen, en dat stomme beest zag dus geen diepte. Hij valt dus van de tafel en blijft plat op de grond liggen. Even later kwam hij weer bij, maar ik vond het wel erg zielig

En struikelen over de katten, praat me er niet van Ze moeten ook altijd precies achter je gaan zitten als je hun eten klaarmaakt. Of even voor je langs schieten terwijl je een stap zet. Dus dat ze af en toe een schop krijgen is ook wel hun eigen schuld En opgesloten worden in een kast ook. Moet je er maar niet in gaan zitten!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 2 mei 2005 @ 22:54:36 #81
10400 Jabba
Jabbert
pi_26680813
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:18 schreef tonja het volgende:
Ik moet regelmatig de nagels van mijn kat knippen.
Als ik met dat schaartje zijn nagel alleen aanraak begint ie vreselijk te brullen.
Vreemd genoeg blijft ie wel gewoon zitten als ik zijn voorpootjes doe, brullend en al.
Ook die keer dat ik te ver knipte, het bloedde een beetje, maar de kat bleef gewoon zitten, brullend en al, en niet harder dan 'normaal'.
Hij had er geen last van later, want hij ging er niet aan likken ofzo, maar ik voelde me wel schuldig dat ik zo slecht oplette.

Verder heeft het beestje de nodige kaakstoten te verduren, als ik me omdraai in bed.
Soms hoor ik echt die kaken opelkaar klappen, maar hij lijkt er weinig last van te hebben.
Het verstoord iig nooit zijn kopjes-geef-werkzaamheden.
Kattennagels knippen?

Freaking dierenbeul!
De Nu-Realiteit? Een 4 dimensionale droom, een nooit eindigende droomgeschiedenis in een holografisch, multidimensionaal universum.
pi_26680834
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef Aventura het volgende:
Niet echt een blunder maar toch wel grappig: kaarsjes aanhebben en dan nieuwsgierige aagjes er te dicht bij laten komen. Gevolg: verschroeide en stukken kortere snorhaartjes
*herkent*
  maandag 2 mei 2005 @ 22:57:07 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26680905
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*herkent*

De eerste keer dat ik dat zag, moest ik toch wel ontzettend lachen..
  maandag 2 mei 2005 @ 22:58:42 #84
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_26680964
quote:
Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef octopussy het volgende:
ooit eens onze kat per ongeluk in de auto opgesloten.
aii die's bekend.. mn moeder ging onze auto stofzuigen, eenmaal klaar deurtje dichtgedaan en dagen lang niet naar omgekeken.. Kat kwijt.. wij overal zoeken waar je maar zoeken kan, en dat beest roepen (dan komt ie altijd) en het hele dorp doorgeweest, nergens te vinden
toen na een dag of 4/5, kijk mam er steekt iets boven het raampje uit.. wassie op zn achterpootjes gaan staan en stond ie met zn voorpootjes tegen het stuur aan te leunen

ik laat em trouwens ook altijd springen voor een stukje worst/kaas.. gewoon een stukje boven zn hoofd houden en dan gaat ie springen en uithalen met zn pootjes.. afgelopen week weer
eerst mepte ie met zn poot tegen de tafel aan, dat deed auw dus ging ie maar vanonder de tafel springen.. dus ik weer stukkie worst boven zn hoofd, hij weer springen, tok met zn koppie tegen de tafel aan.. auw
pi_26681069
quote:
Volgens mij doen alle katten dat... iig elke kat die ik gehad heb wel...
  maandag 2 mei 2005 @ 23:20:31 #86
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_26681721
Hmm... ik heb es een keer een van onze katten in het kastje onder de gootsteen opgesloten, daar bewaar ik mn schoonmaakspullen en een wit wasteiltje . Na een half uur werd er ineens heel klaaglijk gemauwd, wij op het geluid af, bleek hij dus in dat teiltje te zitten dat in de donkere hoek van dat kastje staat...
Grootste blunder van dat beest (en mij) zelf tot nu toe: We bewaren in de voorraadkast onderin de frituurpan, was hij in de kast geslopen toen ik daar brokken had gehaald (tussen mijn benen door waarschijnlijk, had hem niet in de gaten). Afijn, ik sta lekker te kijken hoe terra haar brokken opsmult en bedenk me na een paar minuten dat er iets vreemds is aan dit plaatje...
Halverwege de vraag 'Waar is Cotton?'aan mijn vriend horen we een ontzettend kabaal in de voorraadkast. De brokken liggen in een doos op de bovenste plank, daar is ie vanaf gevallen en met twee poten in de frituurpan (met voeibaar vet) geland. We vliegen naar de kast, trekken die deur open en treffen een grote puinzooi aan met cotton die geschrokken ronddrentelt over de hele vloer. Ik heb de kat drooggewreven en geprobeerd die rotzooi van hem af te krijgen, mijn vriend heeft de puinzooi in de kast schoon gemaakt. Die troep kregen we natuurlijk niet van hem af en dus (het gebeurde 's avonds laat) besloot ik de volgende ochtend meteen kattenshampoo voor hem te kopen.
Dat arme beest rook als een wandelende friettent en de poes vertikte het om bij hem in de buurt te komen, ondanks zijn pogingen om gezellig bij haar te gaan liggen (stond ze op en ging ze naar de andere kant van de kamer). Die kat wassen was om kort te gaan een ramp, maar uiteindelijk was hij weer wit en schoon (kon ik gaan douchen) en met een hand vol lekkere brokken werd ik ook weer vergeven voor de wasbeurt. Hij heeft nog wel de hele week naar de 'beaubeau' kattenshampoo gemeurd, maar dat was beter te harden dan de frietlucht.
Dit is hem trouwens:
pi_26681965
Mijn kat wilde laatst het bureau opspringen. Ik dacht hem even te aaien, net toen hij wilde springen, dus wat doet dat beest, hij glipt razend snel onder mijn hand door en springt alsnog waarna hij met zn kop tegen de onderkant van het bureaublad aanramt.. *BONK* !

Verder heeft de kat een keer een teek gehad. Iemand kwam met het geweldige idee dat teken niet tegen zeep kunnen, dus hadden we er douchegel op gesmeerd. Nou, werkte natuurlijk niet, maar de kat wilde die plakkerige zooi eraf likken maar sprong vervolgens 2 meter de lucht in van schrik door die zoute smaak En 1 minuut later was ze het alweer vergeten en probeerde ze het er weer af te likken, weer een sprong in de lucht van schrik... en dat ging zo maar door korte termijn geheugen he...

En toen ik klein was heb ik ooit eens een stel papieren velletjes nat gemaakt en over de kat heen gelegd om em te pesten.... heeft wel even geduurd voordat ie die velletjes eraf had...
Jupiler is goed
pi_26682390
quote:
Hond van mijn schoonouders heeft dat nu ook.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:41:50 #89
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26682482
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Volgens mij doen alle katten dat... iig elke kat die ik gehad heb wel...
Precies 1x ja
Vampire Romance O+
pi_26691252
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Jabba het volgende:

[..]

Kattennagels knippen?

Freaking dierenbeul!
Eh, hoezo? Als dat beest alleen binnen op karpet loopt slijten de nagels niet he, en dan moet je ze knippen. Ik moet de nagel van mijn cavia's ook knippen, anders vergroeien ze.
pi_26692582
Denken dat je gerbil dood is en wachten totdat iemand hem verwijderd uit zijn bak.. Deksel eraf halen en toen.............. een heel erg hard rennende gerbil...
Of de kat die er met de gerbil in zijn bek onder het grote 2 persoonsbed van mijn ouders ging zitten..
En thuiskomen uit je werk en dan tot de ontdekking komen dat de kat de hele dag in de badkamer opgesloten heeft gezeten... ennnnnn hij had niet eens gepoept of gepiest.. alleen de kast leegegehaald om op de handdoeken te gaan liggen!!

Struikelen, omdraaien in bed etc etc.. standaard dingen als je katten hebt..
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:41:41 #92
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26694857
quote:

[..]

Kattennagels knippen?

Freaking dierenbeul!
het zou juist zielig zijn als je zou laten groeien, katten hebben bij ons 4 krabpalen in huis waar fanatiek gebruik van word gemaakt, maar soms worden ze nu eenmaal wat te lang.
pi_26697660
we hebben ooit een cavia (vrouwtje) gekocht en die bij het konijn (mannetje) gezet wat we al hadden. in het begin even gekeken of het wel allemaal goed ging, maar t ging prima:) na een maandje ofzo hoor ik ineens een ontzettend gepiep en gekrijs vanuit t hok, wat denk je is mn cavia aan t bevallen wij snappen er geen reed van. dus dan ga je denken komt het van t konijn ofzo Ja weet ik veel, ze was nog een baby toen we haar kochten. schijnbaar neuken ze dan ookal
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:36:18 #94
84328 Lllaura
painting pictures
pi_26698535
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de winkel gegaan om te zeggen dat ie zó dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg een nieuwe mee...

Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!", riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder 's opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. M'n moeder zag op dat moment een dikke drol wegdrijven...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:33:59 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_26700605
De blunder was in mijn geval dat ik dacht dat de kelder wel veilig was voor de poezen. Rode poes sjouwde er lekker rond, klom overal op en ik zag net op tijd dat ze bezig was in een gat in de muur te klimmen... Ik kreeg direct een visioen van een poes in een spouwmuur, nam een duik over een bult troep heen en had haar beet. Maar ze bleef haken met haar halsbandje, achter wat later bleek een spijker aan de binnenkant van het gat te zijn... Gelukkig was er een oplettende huisgenoot in de keuken die snel een schaar haalde en gelukkig had ik ook in één keer het stukje elastiek van haar bandje te pakken. Phew. Pas later stond ik te trillen op mijn benen: stel nou dat...
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:23:37 #96
105850 Fuente
mamamuts
pi_26702256
Hier ook de beetje standaard blunders. 1 van de katten sneakt wel een stiekem de voorraadkast in als de deur net even open is bij boodschappen inladen, en daar kom je dan 4 uur later achter.
Diezelfde kat loopt erg graag voor je voeten en schuift regelmatig een paar meter over het laminaar omdat je er tegenaan loopt...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_26702958
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef Lllaura het volgende:
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de winkel gegaan om te zeggen dat ie zó dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg een nieuwe mee...

Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!", riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder 's opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. M'n moeder zag op dat moment een dikke drol wegdrijven...
omg .
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:06:55 #98
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_26704974
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef Lllaura het volgende:
ja, hij was zomaar ineens stuk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:33:31 #99
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_26709141
quote:

[..]

Kattennagels knippen?

Freaking dierenbeul!
Zonder je ook maar 1 milliseconde af te vragen waarom ik die nagels knip, kom je tot dit oordeel.

Randdebiel.
pi_26709185
Mijn nichtje is een paar maanden terug per ongelijk over haar eigen kat gereden die op de oprit zat,echt heel erg!!

Lang geleden gooide mijn moeder een stok voor de hond maar ze was even vergeten dan ie vast zat met een touw,je kan wel raden wat er gebeurde toen die hond een run nam om die stok te halen.Ben er nu nog steeds boos over

Zelf heb ik regelmatig dat ik de poezen opsluit,meestal gaan ze dan vanzelf miauwen of ga zelf zoeken als ik ze al een tijdje niet zie.Maar ik heb er meer last van hun aangezien ze dan ook niet bij de kattenbak kunnen....
01-08-2008
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:01:16 #101
84328 Lllaura
painting pictures
pi_26712496
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef tonja het volgende:

[..]

Zonder je ook maar 1 milliseconde af te vragen waarom ik die nagels knip, kom je tot dit oordeel.

Randdebiel.
Wrom dan?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_26714952
's Morgens luid mopperend de slaapkamerdeur achter de kat dicht doen omdat hij mij wakker heeft gemiauwd. Vervolgens kom ik er 45 minuten later achter dat hij gewoon wil eten.
En de kat onder de douche doen was ook wel een groot fiasco.
Buurman, ik hier?
  woensdag 4 mei 2005 @ 00:52:16 #103
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_26715880
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:58 schreef lovegrrl het volgende:
ik laat em trouwens ook altijd springen voor een stukje worst/kaas.. gewoon een stukje boven zn hoofd houden en dan gaat ie springen en uithalen met zn pootjes.. afgelopen week weer
eerst mepte ie met zn poot tegen de tafel aan, dat deed auw dus ging ie maar vanonder de tafel springen.. dus ik weer stukkie worst boven zn hoofd, hij weer springen, tok met zn koppie tegen de tafel aan.. auw
Barbaar.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:01:23 #104
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_26725803
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:01 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Wrom dan?
Zijn nagels slijten niet genoeg, hij heeft wel 2 krabpalen maar dat is blijkbaar niet voldoende.
Als zijn nagels te lang worden dan zijn ze niet meer volledig intrekbaar, daardoor blijft ie overal aan haken, en ik kan me ook voorstellen dat het niet prettig loopt voor een kat.
Hij is al 18, dat zal er ook wel mee te maken hebben dat het minder slijt.
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:06:33 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_26728049
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:01 schreef tonja het volgende:

[..]

Zijn nagels slijten niet genoeg, hij heeft wel 2 krabpalen maar dat is blijkbaar niet voldoende.
Als zijn nagels te lang worden dan zijn ze niet meer volledig intrekbaar, daardoor blijft ie overal aan haken, en ik kan me ook voorstellen dat het niet prettig loopt voor een kat.
Hij is al 18, dat zal er ook wel mee te maken hebben dat het minder slijt.
Kan ook te maken hebben met dat oudere katten vaak hun nagels niet meer goed in kunnen trekken.

Als katten er zelf last van hebben, vind ik dat een goede reden om de puntjes er af te knippen. Het zou voor mij de enige reden zijn.
pi_26729551
M'n moeder is een keer achter de kat blijven haken met haar voet, terwijl ze net de trap af kwam... ze zag 'm te laat, en hij liep haar net tegemoet, de trap op. En wurmde zich toen natuurlijk precies tussen haar voeten.

BOINK, BOINK, BOINK... en ze lag onder aan de trap, met een behoorlijk beurs en zelfs plaatselijk opengeschaafd onderbeen.

Je had de gezichtsuitdrukking van de kat toen moeten zien... helemaal perplex van wat er gebeurd was, en met een schuldgevoel van hier tot Tokyo bleef-ie bij haar staan kijken...!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:13:24 #107
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_26730496
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kan ook te maken hebben met dat oudere katten vaak hun nagels niet meer goed in kunnen trekken.

Als katten er zelf last van hebben, vind ik dat een goede reden om de puntjes er af te knippen. Het zou voor mij de enige reden zijn.
Voor mij ook
pi_26730898
quote:
Op maandag 2 mei 2005 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:

On-topic:
Ik heb ooit een keer mijn parkiet in mijn strot gehad. Deden een kunstje om op mijn kin te zitten, maar had net een toastje op en dat rook hij waarschijnlijk, dus hij dook meteen mijn strot in....

Ik heb zelf geen huisdieren .
pi_26828702
Mijn vader heeft een keertje mijn kat op het balkon opgesloten. Het was al avond en donker en mijn kat is zwart. Me vader gaat van het balkon af en roept nog haar naam, maar ze kwam niet... (doet ze nooit)
's nachts rond 3 uur werd ik wakker door klaaglijk gemauw. Ik haar snel van het balkon afgehaald en mee naar binnen genomen, ze was helemaal koud..
En als ze nu op het balkon zit en ze ziet niemand meer in de deuropening van de balkondeur staan dan schiet ze naar binnen..

ze heeft er gelukkig niets aan over gehouden.
En tja verder... the usual op staarten staan of ze loopt voor je voeten waardoor je over haar struikelt
=^.^=
  zondag 8 mei 2005 @ 17:26:43 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_26828735
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef tonja het volgende:

[..]

Voor mij ook
Ouwe poezen zijn liev.
pi_26829307
we waren de keuken aan het verven, en de honden mochten niet naar binnen , alles was geverft en moest nog drogen wat doe ik nou met mn stomme kop, zet ik de deur open zodat die verflucht uit het huis kon... en toen huppelden mijn honden vrolijk naar binnen alsof er niks aan de hand was.
ik kreeg het door dus begon histirisch te gillen dat ze naar buiten moesten :s ... de honden raakte daardoor verward en Herta liep langs de deurpost , toen was ze dus groen

het waren de buitenste haren alleen maar, dus dat konden we weg knippen gelukkig.

verder kan ik even niks bedenken (ook al heb ik genoeg blunders gemaakt) ik zal eens goed nadenken
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
  zondag 8 mei 2005 @ 19:58:15 #112
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26832484
Ik was met de kleine in het grote bad geweest, maar doordat Mar mij niet goed hoorde ben ik er op eigen houtje uitgestapt met de kleine in mijn armen (dat doe ik overgens niet meer)

Hem afgedroogd en aangekleed (pyama) en laat bad leeglopen alleen had de kat dat niet gezien blijkbaar.

Want ik zat ondertussen al met de kleine op de bank terwijl hij lekker aan het drinken is hoor in ineens *PLONS* Dus ik begin alle dieren op te noemen Chester, Tygetje Dino...

Chester en dino komen aangelopen maar Tyg blijft weg...
Mar al geroepen maar terwijl die eraankomt is Tyg al in de keuken aangekomen kledder kledder nat...
Die was dus in de badkuip gevallen.
Hij rook trouwens wel lekker
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26832840
Ik ben een keer de hond vergeten bij de hema.
De ene in/uitgang in en de andere in/uitgang uit, lekker de stad rond lopen en toen naar huis, twee uur later vroeg ik me eigen af wat ik toch miste in huis
Of de hond uitlaten, thuis komen de deur dicht gooien en de hond buiten laten staan en ook daar pas een paar uur later achter komen.
En op de nodige kattenpoten en staarten gestaan.
pi_26833036
Ik had een duitse herder teefje, die moet ik zeggen heel erg goed luisterde, toen ik bij een vriend logeerde had ik een plekje voor haar gemaakt in de keuken, dat vond ze prima, ging ook goed.
Op een avond had ik haar op haar plek gestuurd, en ze bleef maar na een minuut terug komen naar de huiskamer, dus op een gegeven ogenblik stampte ik achter haar aan naar de keuken om wat meer indruk te maken.
Wat bleek nou.....de wasmachine was stuk gegaan en de hele keuken stond blank, arm dier...

Zo heb ik ook wel eens oorlog met haar gehad omdat ze ineens niet wilde blijven zitten op de stoep voor het oversteken, bleek dat ze met achterste in een mierennest zat.

In dit geval was dus niet de hond maar ik erg hardleers, immers ze luisterde altijd prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door simoneschop op 08-05-2005 20:28:33 ]
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
pi_26833125
O, ja ik heb ook een keer mijn haar geverfd maar ik was vergeten dat mijn parkiet nog los vloog, best leuk een groene parkiet met rode poten :-)
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
pi_26843601
In 1998 / 1999 hadden we een Rottweiler-Doberman. Ze was van m'n tante en toen die overleed aan d'r hart vonden m'n ma en oom haar in haar caravan. M'n moeder kon het niet over haar hart krijgen om haar naar het asiel te doen, dus namen wij haar.

Toen ze hier was had ze al snel een stok gevonden waar ze echt dol op was en dat ding moest en zou meegaan als ze uitgelaten werd. M'n vader en ik maar een extra lange wandeling gemaakt. Komen we langs een meertje... M'n vader gooit die stok dus in het meer, met de bedoeling dat m'n hond 'm zou pakken. Maar ze ging niet ver en inmiddels was de stok afgedreven naar de overkant. Dus wij daarheen.

Zodra de stok dichtbij is, zegt ie het arme dier dat ie de stok moet pakken. No responce. Dus hij besluit de hond het water in te gooien. Blijkt: m'n hond kan niet zwemmen

Ik helemaal in paniek, gelukkig dook m'n vader d'r achterna

In 2000 ergens, toen ik m'n hondje nog niet zolang had, tilde ik het beestje op en degene van wie we hem gekregen hadden zei: 'geef kus '. Dat beest geeft dus op commando een lik.. Ik schrok dus en liet 'm uit m'n handen vallen

Gelukkig was er niets aan de hand.
De zin van het leven is de zin in het leven
pi_26846040
Met mijn hond (groot) en de hond van de buren (klein) naar het strand geweest maar omdat die kleine de hele auto doorvloog en ze nat was haar in de kofferbak van de auto gezet en de lijn buitenom door het raam naar binnen laten lopen zodat ze alleen in de kofferbak kon blijven.
Toen we thuis kwamen de kofferbak open gedaan en nooit meer aan de lijn gedacht, kofferbak ging omhoog en de hond ook.
Had ik de hond van de buren opgehangen ( ze heeft daarna nog wel 5 jaar geleefd)
pi_26846453
Mijn katten hebben al verschillende nachten doorgebracht in allerlei kastjes en andere plaatsen waar ze per ongeluk waren opgesloten. Mijn huidige kat slaapt ook graag op mijn bed, maar als ik dan 's nachts een beetje duf wakker word en iets op mijn voeten voel liggen, schop ik het er wel eens af Gevolg: Een boze kat die de rest van de nacht op je tenen jaagt.

Ik heb ook ooit een keer een pootje gebroken van een hamstertje, damn wat voelde ik me schuldig.
  maandag 9 mei 2005 @ 11:20:27 #119
109259 xippie
Soms wel, Soms niet
pi_26847431
Ik heb mijn kat ook wel eens in een kast opgesloten, arm dier, ze heeft er een dag in gezeten omdat ik daarna direct de deur ben uitgegaan.

En ik heb eens een kip overreden met mijn fiets, dat stomme beest kwam opeens uit de struiken, resultaat: Kip dood. Ik heb me daar helang erg schuldig over gevoeld.

En dan nog de diverse keren dat ik per ongeluk op hun pootjes heb gestaan, nooit hard, je voelt het toch, maar ze schrikken er wel erg van, ze denken dat ze wat gedaan hebben terwijl ze eigenlijk "nooit" wat doen.

Laatst heb ik de buitendeur nog dicht gedaan, en de kat wou net naar binnen, zwarte kat en 's avonds, dat was een keiharde MIIIIAAAAAUUUUUWWWW.
Het valt vaak maar zelden mee.
pi_26850779
Een van onze katten had een nestje. Twee van de vier hebben we gehouden, een is weg en een ligt begraven in de achtertuin, 10 dagen geleefd.

Ik ben eens perongeluk op een van die beestjes gaan staan toen ze nog vrolijk het huis ontdekten.. Gelukkig niets gebeurd, alleen een hevige schrikreactie en een piepje ..

Niet lang daarna deed ik een deur dicht en de staart van het broertje van de bovengenoemde kat zat tussen de deur .. Hele pijnlijke staart, ik zat helemaal in de stress, hopend dat het geen blijvend letsel zou zijn ofzo.

Gelukkig was er niets aan de hand..
  maandag 9 mei 2005 @ 15:06:39 #121
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26853624
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:26 schreef Xanna-X het volgende:
Een van onze katten had een nestje. Twee van de vier hebben we gehouden, een is weg en een ligt begraven in de achtertuin, 10 dagen geleefd.

Ik ben eens perongeluk op een van die beestjes gaan staan toen ze nog vrolijk het huis ontdekten.. Gelukkig niets gebeurd, alleen een hevige schrikreactie en een piepje ..

Niet lang daarna deed ik een deur dicht en de staart van het broertje van de bovengenoemde kat zat tussen de deur .. Hele pijnlijke staart, ik zat helemaal in de stress, hopend dat het geen blijvend letsel zou zijn ofzo.

Gelukkig was er niets aan de hand..
Wat een kattengeweld allemaal.. maar die ene is dus vanzelf doodgegaan?
Vampire Romance O+
pi_26854004
mijn broer heeft onze grasparkiet wel eens jenever gegeven door zijn water heen, gevolg een dronken grasparkiet..

verder heb ik nog gerbils...die kunnen hun staart loslaten als ze bv aangevallen worden door iets.
maar dat kan ook gebeuren als je niet goed genoeg bij de staartwortel het beesje oppakt.
dat is mij dus ook overkomen..met het gevolg dat ik nu een gerbil met een halve staart heb
gelukkig had hij er niet zo lang last van
pi_26854262
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:06 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Wat een kattengeweld allemaal.. maar die ene is dus vanzelf doodgegaan?
Hij wilde niet drinken, bleef echt klein, terwijl de andere drie echt met sprongen vooruit gingen. Op de laatste dag dat er een gewicht is bijgehouden van hem, stond hij op 135gram, de andere drie op 223, 259 en 201 gram. Hij had ook bijvoeding, maar dat wilde hij ook niet.

Ik ben die dag expres in de grote pauze naar huis gegaan, ook al zou ik dan te laat weer terug op school zijn, om hem warm te houden, wat te laten drinken, het beestje voelde zo koud aan.

Toen ik terugkwam van school zei m'n moeder het.. Dat ie in haar armen z'n laatste adem heeft uitgeblazen. Ik was echt kapot daarvan, vond het zoo zielig . Hij heeft gelukkig nog wel een klein beetje van de wereld kunnen zien.. Hij had één oogje een klein beetje open.

We hebben 'm in een blikje met watjes gedaan en 'm in de tuin begraven.
pi_26872253
poes heeft een keer klem gezeten onder een persoon die hem niet zag zitten op de bank.....
die zelfde poes heeft ooit haar koppie naar buiten gestoken terwijl ik de deur dicht trok...

kater klem met de poot onder een deur...

En waar ik echt niets aan kan doen is dat ik snel statisch geladen ben en als ik dan de poezen/katers wil aaien krijgen ze stuk voor stuk een optater van me
I'm pretty sure that coffee was invented by guys who were sittin' around smokin' anyways, right? And they just wanted to drink something that would let them stay up late and smoke fucking more! That's my theory.
pi_26878679
Groot aquarium met daarin twee leuke kleine zaagrand-schildpadjes, en dan de bak mooi willen inrichten met keien, stukken drijfhout etc. Zag er echt heel mooi en "natuurlijk" uit..

Tot de schildpadjes erin gingen en ze het niet eens waren met de inrichting en alles gingen restylen..was net op tijd om ze van de verdrinkingsdood te redden doordat ze klem zaten onder een grote steen..Daarna maar een simpeler minder levensbedreigende inrichting gemaakt

edit: zelfde schildpadjes: na het reinigen van de bak en de pomp (extern, type erg groot) alles weer teruggezet en pomp aangezet en schildpadjes terug.
Even later een hoop gespatter -> schildpadje zat met z'n kopje klem in het aanzuiggedeelte van de pomp (vergeten om het opzetstukje (soort zeef) weer op de slang aan te sluiten..

(waarom zijn schildpadden dan ook van die nieuwsgierige eigenwijze beestjes die overal hun kop tussensteken..)
pi_26920063
Ik liep net buiten met Bommel, als hij ineens voor mijn voeten springt, waardoor ik op zijn pootje ga staan , zelf mijn evenwicht bijna verlies, waarna Bommel een koprol maakt en verstrikt zat in zijn riem en heel beduusd keek.

Mijn moeder staat in de keuken en weet niet dat Bommel achter haar ligt, ze doet een stap naar achteren en gaat op zijn pootje staan, verliest haar evenwicht en staat vervolgens op zijn andere pootje
And you know I might
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 17:50:00 #127
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_26920209
De namen van onze huisdieren

naam van ons konijn was poes en de hamsters hadden we kikker en mus genoemd
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_26920661
Ik heb een aquarium en toen ik em net had ging er nog wel eens een visje door door onkunde
pi_26922168
Bij ons is de kat ook al eens in de auto opgesloten, jammergenoeg niet onze auto.
Een klant kwam zijn gerepareerde wagen halen en 5 minuten later stond hij weer terug. Poes was op een of andere manier in de bestelwagen geraakt.
Wel lief dat hij ze kwam terugbrengen
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_26929017
Diverse keren op kattenpootjes en staarten gaan staan, hoewel ik er van overtuigd ben dat ze dat bewust uitlokken.

"Hoe kan ik zo strategisch mogelijk gaan zitten zodat de kans zo groot mogelijk is dat ze op m'n staart gaat staan" Het effect is immers volop aandacht, knuffels, medelijden en schuldgevoel... Daar doen ze het gewoon om, ik weet 't zeker!

Verder inderdaad je omdraaien in bed en dan je kat lanceren/een rotschop verkopen

De wasmachine en de droger doe ik idd nooit aan voordat ik alledrie m'n katten even heb geteld... Dat is echt m'n worst nightmare...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 12 mei 2005 @ 00:33:29 #131
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_26932341
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef Igraine het volgende:
Diverse keren op kattenpootjes en staarten gaan staan, hoewel ik er van overtuigd ben dat ze dat bewust uitlokken.

"Hoe kan ik zo strategisch mogelijk gaan zitten zodat de kans zo groot mogelijk is dat ze op m'n staart gaat staan" Het effect is immers volop aandacht, knuffels, medelijden en schuldgevoel... Daar doen ze het gewoon om, ik weet 't zeker!
Het is mij weleens opgevallen dat wanneer je over een kattenstaart heen wilt stappen, die staart precies de beweging van je voet volgt, zodat hij precies onder je voet zit als je je voet weer neer wilt zetten.
Van belang is dus een dusdanig grote stap te nemen dat de staart het zwiepgewijs niet kan halen.

donderdag 12 mei 2005 @ 14:50:10 #132
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26945677
Onze parkiet is wel eens per ongeluk tussen de gehaktballen in de juspan belandt...
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:14:52 #133
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_26948293
Ja..ja..

Hoe smaakte het?
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:45:54 #134
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26949375
3 jaar terug hadden mijn ouders last van vliegen, enfin zon vliegenplakstrip gekocht.
De volgende ochtend luid gemiauw en mijn moeder gaat kijken. Vervolgens barst ze kei en kei hard in lachen uit en gilt naar boven "Houston, we have a problem" Wij naar beneden, zat de kat helemaal onder dat vliegenplakspul. Was heel zielig. We hebben het eraf moeten knippen en de kat zat onder de kale plekken

Toen ik een jaartje of 10 was hadden we een badje buiten, zo'n plastice voor mijn broertje. Soms ging ik dan mee en zaten we samen te spelen. Het leek mij een geweldig idee om de kat ook mee te laten spelen. Een paar seconden later zat ik onder de krassen, was het badje stuk en de kat enorm boos.

Pas heb ik een van onze katten opgesloten in de badkamer en de ander zat er voor te miauwen. Mijn schoonzusje merkte het op en ik zei "Ach die kat loopt altijd te mekkeren" en dat doet hij ook, alleen zijn zusje miauwt heel zacht en dat hoor je niet dus mijn schoonzusje deed de deur open en daar zat de kat beledigt en wel.

Verder maken mijn katten er een sport van om achter me te staan terwijl ik in de keuken bezig ben waardoor ik regelmatig mijn nek breek over ze.
Een de ene kat is altijd zo bezig met geaaid worden dat hij weleens vergeet dat een stapje naar achter, van de bank afvallen betekend, hetgeen mij mooie krassen op mijn benen opleverd.

En toen ik een jaar of 11 was liep ik de tuin in. Daar stond de kat met een groene vogel in zijn bek dus ik gillen en huilend naar mn moeder "Hij heeft een groene vogel een groene vogel" en mijn moeder heel hard "Nee dat is geen groene vogel dat is gewoon een mus" en ze sleurde me zo naar binnen. De buurman had haar 'sochtends gevraagd of ze de parkiet hadden gezien, hij was namelijk ontsnapt

Ik heb ook een hamster gehad, vreselijk kut beest. Een goude hamster jajaja.
Maar goed ik was doodsbang want dat beest beet altijd of ontsnapte wel. Op een dag gaf ik hem voer en HAP in mijn hand ik gillen en dat beest liet dus gewoon niet los. Ik schudden met mijn hand en toen liet hij wel los, hij heeft nooit meer gebeten sindsdien. We hebben hem begraven in de achtertuin Ik was wel enorm over de rooie ik heb dagen lang gehuild en ik vond hem niet eens leuk

[ Bericht 14% gewijzigd door Silmarwen op 12-05-2005 16:51:07 ]
  maandag 16 mei 2005 @ 12:08:01 #135
61183 leonieke
Dan toch?
pi_27049581
Zalig topic!

Een paar blunders dan maar:
- wij hadden vroeger een nachtegaal, maar aangezien die niet zo mooi floot en het zonnig was, had mijn moeder hem aan het tuinhuis gehangen. Zitten we 's middags te eten en schiet mijn ma opeens van haar stoel. Besefte ze net dat ze de vogel al een aantal dagen geen drinken of eten had gegeven en het was toch zo warm. Gaat ze zien, zit de vogel wat verdwaasd te zien in zijn kooitje. Mijn ma neemt vlug zijn waterbakje en vult dat helemaal met water. Aangezien de vogel niet direct reageerde, haalt ze hem uit zijn kooitje en 'duwt' zijn kopje in het water zodat hij goed kan drinken. Beseft ze natuurlijk niet dat een vogel ademt via zijn neus en die zat onder het water. Vogel gestorven...

- Toen ik nog jonger was hadden we een kleine hond en ik zat altijd achter hem op het terras zodat we rondjes liepen. Op een bepaald moment had ik er niets beters op gevonden om er een paraplu bij te nemen en die constant open en dicht te doen achter de hond. Konden we sinds die dag geen paraplu meer openen of de hond werd helemaal gek.

- In de zomer de waterschildpadjes in hun aquarium buiten zetten op de vensterbank. Zitten die beestjes graag op hun terrasje in hun bak. Blijkbaar te lang buiten laten staan want we hadden opeens zachte schildpadden.

- 's Middags thuis komen van school en de deur niet dicht krijgen, dus wat harder trekken. Zat de hond ook wel te janken maar ik dacht dat ze aandacht wou.. Zat haar staart tussen de deur geklemd en was die ondertussen al aan het bloeden.

- Niet weten dat je een zwangere hamster moet wegnemen van het mannetje. Komt mijn zus 's morgens de trap opgestormd: DE HAMSTERS ETEN ELKAAR OP!!!!!! Blijkbaar zat het mannetje de kleine hamsters op te eten

- Mijn ma, zus en ik pakten vroeger altijd in het wild vliegende dwergpapegaaitjes (we wonen niet zo ver van een dierenwinkel en soms ontsnappen er een paar). Komt mijn ma op een vrijdagavond thuis van haar werk terwijl ik al thuis was, stormt ze de keuken binnen en zegt: er zitten hier een paar mooie vogels, die gaan we pakken! Dat worden de mijne!
Zit ik al helemaal in de aanslag en gaat mijn ma vlug het netje in het tuinhuis halen. Komt ze helemaal in paniek terug. Haar vogelkooi stond blijkbaar open en er zat maar één dwergpapegaai meer in. Diegene die in de straat rondvlogen waren idd haar vogels die ze nu wou terugpakken. Ik rolde gewoon over het gras van het lachen en mijn ma stond er wat beteuterd bij. Hebben we er nog twee kunnen vangen

En dat zijn er natuurlijk maar een paar
pi_27049603
Toen ik 4 of 5 was ben ik op mijn hamster gaan staan. Die ging toen dood
#geen
pi_27050197
een stroeve schuifpui dichtdoen als er een kat aan komt
die kat zat er met z'n nek tussen..
  maandag 16 mei 2005 @ 12:37:38 #138
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_27050371
Ik bots nog wel eens tegen Cagney aan als ze weer eens in de weg loopt in de keuken als ik brood aan het smeren ben (ze krijgt het altijd voor elkaar om daar te lopen waar ik moet zijn).
patat ftw :)
pi_27050857
Toen ik mijn hamster kreeg, hield ik het doosje op ooghoogte om eens te kijken, maar het beestje wilde er natuurlijk meteen uit en viel dus op de grond.. Dat begon lekker. Ook ben ik haar eens
kwijtgeweest en zat ze in de vuilniszak.. Of zat ze in zo'n speciale loopbal en schopten we tegen die bal..

Met kat Doyna valt het op zich mee: idd nogal eens op pootjes gestaan, een enkele keer opgesloten of (op het balkon) buitengesloten. Nu ze blind is, kun je haar ook flink laten schrikken, en toen we aan het inpakken waren voor de vakantie, raakte ze heel de tijd de weg kwijt met al die spullen op de vloer die er niet hoorden. Wat ook erg leuk was, toen de hamster en kat Mees nog leefden: de hamster loslaten en de kat werd er bang van.

Oh ja, toen ik 6 was ofzo, heb ik de kanarie droogbloemen gevoerd en blijkbaar vond ie dat wel lekker, maar het is niet goed voor zo'n beest, volgende dag was ie dood..
  maandag 16 mei 2005 @ 13:07:42 #140
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_27051009
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:21 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ja zo ben ik mijn parkiet ook vergeten te voeren toen in nog jonger was.....
meldt
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 16 mei 2005 @ 13:12:08 #141
78780 deedeetee
pi_27051089
Verder heb ik een hond per ongeluk over een pas geverfde vloer laten lopen en toen de verf eraf gehaald met thinner... dat arme beest wist zich geen raad van de jeuk en pijn aan de voetzolen. Ik de dierenarts gebeld en toen hoordde ik dat ik die thinner dus nooit had mogen gebruiken
pi_27051267
Ik heb een keer mijn hamster.. euhm.. In de stofzuiger opgezogen. Mankeerde niets gelukkig, maar ik schok me wel dood! Als een gek die stofzuigerzak opentrekken, zat dat beest alweer een holletje te maken in de stof.

En toevallig heb ik waarschijnlijk eergister het hok open gelaten en dus was mijn hamster ontsnapt. Nou het is echt heel erg moeilijk om zo'n beest dan weer te vinden want die kruipen overal in! Wij dus het hele huis overhoop halen en net het laatste plekje die we konden bedenken waar hij zou kunnen zitten, daar zat hij dus ook.
Hij zat in een kastje met allemaal lapjes stof en wol, helemaal achterin. We dachten eerst dat hij daar niet kon zitten want dat deurtje stond maar op een heel klein kiertje, maja hij zat daar dus wel. Meteen toen we hem in zijn hok hadden gezet begon hij in zijn rad te rennen, niet eerst eten of drinken na anderhalve dag te zijn weggeweest.. Nee meteen rennen.
  maandag 16 mei 2005 @ 13:27:17 #143
78780 deedeetee
pi_27051397
Ik heb eens op een winter ochtend net uit bed met een slaperige kop geprobeerd een pantoffel aan te trekken met een hamster erin.
Gelukkig heb ik m'n voet er niet in gewrongen toen ik een zacht obstakel ontdekte in de neus van m'n toffeltje.
Dat beest was net Houdini, dat ontsnapte regelmatig, ik heb 'm eens dagen later terug gevonden toen had ie een heel gezellig nestje gemaakt in mijn commode......
pi_27134462
Welleens in een Koreaans restaurant gegeten. Ik begreep de menukaart niet helemaal, maar prominent werd Bosintang aangeprezen. Ik kreeg soep. Best lekker. Na afloop was ik toch benieuwd en vroeg wat ik had gegeten. Het bleek om hondensoep te gaan. Ik weet het, normaal vlees is ook van dieren. Maar huisdieren is voor mijn gevoel toch wat anders.
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:42:13 #145
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27135530
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:08 schreef Pimk het volgende:
Welleens in een Koreaans restaurant gegeten. Ik begreep de menukaart niet helemaal, maar prominent werd Bosintang aangeprezen. Ik kreeg soep. Best lekker. Na afloop was ik toch benieuwd en vroeg wat ik had gegeten. Het bleek om hondensoep te gaan. Ik weet het, normaal vlees is ook van dieren. Maar huisdieren is voor mijn gevoel toch wat anders.
Och, koeien zijn ook lief. Die dieren worden trouwens niet bepaald als huisdier gehouden.
Vampire Romance O+
pi_27135560
Het is heel zielig dubieus erg enzo, maar toch vind ik dit een geweldig topic
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:07:19 #147
56819 Kimske
Juf in wording
pi_27136197
hmm kimske was 9 jaar: mooi weer. Konijn buiten gezet in het rennetje.
's avonds laat het goot van de regen. Ik schrok wakker en dacht: knabbel heb nog niet gegeten. Ik stoof naar beneden.. geen knabbel.. die zat nog buiten, inmiddels in de onweer.... arme beest had t toch koud....

Heb wel es de kat zowat gelanceerd: ik liep langs en ze wilde op me voet springen. Ik een zacht duwtje geven, maar was toch te hard: vloog een endje weg.

Verder ff goed nadenken...
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_27136485
Mijn hond heeft de neiging om voor deuren te liggen. Dus dat zie je niet als je van de andere kant komt; resulteert regelmatig in een 'bonk'.
Of ik ging d'r een keer uitlaten, lag er ijs over het water. Hond heeft niks met water, maar dat ijs ging ze wel op. En ik let even niet op, loopt hond zo een wak in. Als de sodemieter die hond naar huis gebracht, als de dood dat ze onderkoeld was of een hartverzakking had gekregen

Of toen ik 12 was met m'n eerste hamster, hij was ontsnapt (was een dwergje), en mijn kamer was 2 x 2 meter dus erg ver kon ie niet zijn; onder het bed. Ik had daar nog een Barbie ferrari staan, dus die rij ik even opzij zodat ik erachter kan kijken, opeens rijdt die ferrari (ding was gewoon plastic, maar toch) over een bobbel heen Ik voelde me zo lullig. Beestje mankeerde niks, maar toch

Of wat een kennis eens met mijn hamster had gedaan; ik was even zaagsel in de kliko aan het mikken, hamster was binnen in een tijdelijk doosje (kooi schoonmaken enzo) en die kennis wilde hem aaien. Was vrij pittig beestje, dus die beet. Kennis trekt d'r hand terug in een schrik reflex, beestje vliegt door de lucht en komt twee meter verderop op de grond terecht
Ze hebben het me pas verteld toen het beestje een jaar later dood was Dat vond ik echt niet leuk.

Ik heb ook een keer de kat van een vriend heel hard laten schrikken. Langslopen en in je handen klappen Ik voelde me zoooo schuldig, dat beest zat tegen de onderkant van de eettafel geplakt
Tap tap tap
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:29:39 #149
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_27136795
In ons vorige huis hadden wij schildpadden op de zolder in een terrarium. En terwijl ik het aquarium wat er in zit aan het schoonmaken was, zette ik de schildpadden even buiten het terrarium zodat ik er niet per ongeluk op ging staan. Alleen was ik vergeten dat het trapgat open was doordat de trap nog open naar de overloop stond. Één schildpad is dus via de trap 2,40 meter naar beneden gesodemieterd.
pi_27145063
whahah geweldig al die verhalen.

ik heb zelf nu een aantal degoes... (tjah het worden er steeds meer)
maar ik heb dus de nare gewoonte om de kooi open te laten staan.. tjah en dan rennen ze door je kamer.. denk je ze allemaal weer te hebben, zie je er nog een in de gordijnen klimmen..

ook toen ik ze net een paar maanden had (en ik maar denken dat het allemaal vrouwtjes waren) werd ik wakker omdat mijn degoe tammy (wat dus een mannetje bleek te zijn) een ongelovelijk kabaal maakte..
ik wilde door slapen.. maar hij hield niet op.
ik met kussen gooien, en hij maar door piepen..
ik met mn slaperig kop er naar toe.. zie iets op de grond liggen.
ik schrok me helemaal dood.. ik dacht dat er een dood op de grond lag.
doe het licht aan, en zie dat ik babytjes heb geweldig:D

en gister ik zat lekker rustig op de pc... schreeuwt mn vader ineens "er rennen degoes door je kamer" ik rennen!!
zit er een gat van hier tot tokio in de kooi.. hebben die beesten de hele tijd lopen knagen aan een houte balk..
ik de 1e gevangen, kijken hoeveel ik er nog mis...
jah hoor nog 1 weg... schreeuwt mijn moedere ineens.. hij loopt daar bij de kat..
zie ik hem op de kat afrennen, maar de kat springt over het beestje heen en rent zo snel als hij kan mijn kamer uit.
maar nu heb ik ze allemaal weer..

[ Bericht 1% gewijzigd door Baloetjuh op 19-05-2005 12:31:00 ]
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:55:35 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27145097
Een degoe? Wasda?
pi_27145420
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:55 schreef Aventura het volgende:
Een degoe? Wasda?
Staat hier allemaal in wie heeft er een grote kooi voor mij voor mijn degoes?
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:19:04 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27145921
Haha, werkelijk nog nooit van gehoord!
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:23:17 #154
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27146049
Ik ben ooit per ongeluk op mijn dwerghamster gaan staan
Iemand had de kooi open laten staan en hij was eruit geklommen toen ik weg was...kwam later de kamer in en had nix door, gooi tas op bed en doe een stap achteruit...en toen voelde ik iets onder mijn schoon Snel omhoog gesprongen, en hamster bleef stil liggen...hij ademde nog wel, en heb hem toen omgedraaid en rustig laten liggen. Hij is er wel bovenop gekomen, want even later liep hij weer. Maar ben toch bang dat hij iets heeft gehad ofzo, want een tijdje later is hij toch overleden
To infinity…and beyond!
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:31:20 #155
78780 deedeetee
pi_27146293
Ik ben als kind op handen en knieën gegaan om een muisje onder de tafel te halen en toen zette ik mijn hand op 't muisje en 't was óók nog een moedermuis 10 moederloze kleine muisjes bleven er toen nog over en na ijverig in de weer gaan met een poppeflesje hebben 9 muisjes het overleeft
Dat werden grote muizen en toen hadden we erop eens een heleboel en moesten alle muizen ( meer dan 50 ) weer terug gebracht worden naar de dierenwinkel
Wat vond ik dát gemeen !!!!
pi_27146329
Ik heb toen ik een jaar of 6 was de snorharen van onze kat een stuk afgeknipt Ik vond het toenertijd niet zo mooi
And you know I might
pi_27149583
klopt het dat een kat dan gedesoriënteerd raakt als je zijn snorharen er af knipt..
of dat ie rondjes gaat lopen zoiets heb ik ooit ergens gelezen..
05-09-2006!
pi_27150329
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Baloetjuh het volgende:
klopt het dat een kat dan gedesoriënteerd raakt als je zijn snorharen er af knipt..
of dat ie rondjes gaat lopen zoiets heb ik ooit ergens gelezen..
Ik kan het me niet meer herinneren
Ik had niet alles er afgeknipt hoor en het is gelukkig weer aangegroeid
And you know I might
pi_27153075
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:20 schreef rena het volgende:

[..]

Ik kan het me niet meer herinneren
Ik had niet alles er afgeknipt hoor en het is gelukkig weer aangegroeid
hahahaha gelukkig wel ja, ik kan me voorstellen dat het bij een kat heel raar staat als die geen snorharen heeft... net als dat een kat geen staart heeft..

kennis van me had zn auto deur dichtgegooid en de staart van zijn kat zat er nog tussen moest er een heel stuk van zijn staart afgehaald worden.. ziet er ook vreemd uit
05-09-2006!
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:20:01 #160
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27154793
Toen ik een jaar of 7 was (jaja, kinderlijke onschuld ) mijn hamster laten vallen, resultaat: het beestje heeft de rest van zijn leven mank gelopen. (Wel mee naar een dierenarts geweest overigens).

Blunder van mijn moeder: de verkeerde goudvis door de plee spoelen (de levende dus.)
It's okay to be white
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:47:27 #161
78780 deedeetee
pi_27157593
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:20 schreef Chokeme het volgende:

Blunder van mijn moeder: de verkeerde goudvis door de plee spoelen (de levende dus.)
pi_27157969
gaaf topic
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_27160570
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:32 schreef rena het volgende:
Ik heb toen ik een jaar of 6 was de snorharen van onze kat een stuk afgeknipt Ik vond het toenertijd niet zo mooi
OMG Niet zo mooi

En die goudvis....
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:29:01 #164
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27172287
Mja, wel een beste blunder inderdaad. Overigens niet de eerste goudvis die kennis maakt met onze rioleringsbuis. Mijn zusje heeft er ook wel eens 1 doorgespoeld in het kader van 'vrij laten'
It's okay to be white
pi_27191597
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Och, koeien zijn ook lief. Die dieren worden trouwens niet bepaald als huisdier gehouden.
Zeg dat niet te hard, dit is een thread met broodjes aap.
pi_27196229
Broertje had een degoe tijdelijk in een kooitje gezet met een onderbak dat van plastic is In de ochtend was alles nog ok (niet aan de bak geknaagd) 'Savonds merkte mijn broertje op dat er een gat in de bodem van het hok was geknaagd en dat zijn digitale klok het niet meer deed...
Die stomme degoe had een mooi gaatje gemaakt en is toen ontstnapt en heeft een stroomdraadje doorgeknabbelt. We hebben hem netjes begraven

Tracy was toen nog een pup en zat opeens flink te jengelen en om mij heen te drentelen. Ik pak haar op en sta nog even met mijn moeder te praten. Opeens voel ik het warm worden op mijn buik...ik kreeg toen pas in de gaten wat Tracy mij duidelijk probeerde te maken, ze moest piesen...

Of na 10 keer roepen boos worden en al mopperend het beest meesleurt, dan toch maar even omkijken waarom het kreng niet mee wilt en je opmerkt dat het beestje aan het poepen is en daar schijnbaar een beetje moeite mee heeft
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:46:35 #167
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27197464
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:08 schreef yindey het volgende:

Of na 10 keer roepen boos worden en al mopperend het beest meesleurt, dan toch maar even omkijken waarom het kreng niet mee wilt en je opmerkt dat het beestje aan het poepen is en daar schijnbaar een beetje moeite mee heeft
Dat had ik net nog bij 't uitlaten Sta ik te wachten tot ik over kan steken, hond schuin achter me maar wel kort aan de riem, ik kan oversteken en denk ; 'Kut, waarom loopt die hond weer niet mee?' Kijk ik om, zat ze dus te piesen
Tap tap tap
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:12:54 #168
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_27202010
De grootste blunder die ik heb begaan met Pjotr, is dat ik in een slecht verlichte kamer besloot een teek van zijn buik te verwijderen... en het geen teek was maar een tepel. Natuurlijk ontdekte ik dat pas toen ik de tekentang erop zette en begon te draaien; Pjotr is een pieperd, maar de schreeuw die hij hier ten beste gaf, was terecht

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:14:17 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27202047
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:12 schreef Verbal het volgende:
De grootste blunder die ik heb begaan met Pjotr, is dat ik in een slecht verlichte kamer besloot een teek van zijn buik te verwijderen... en het geen teek was maar een tepel. Natuurlijk ontdekte ik dat pas toen ik de tekentang erop zette en begon te draaien; Pjotr is een pieperd, maar de schreeuw die hij hier ten beste gaf, was terecht

V.
Da's echt de ergste tot nu toe, 't arme beestje!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:16:51 #170
136 V.
pi_27202128
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:14 schreef Aventura het volgende:

[..]

Da's echt de ergste tot nu toe, 't arme beestje!
ja

En het is al zo'n kneus...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:23:25 #171
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_27202316
volgens mij had ik dat verhaal al eens eerder gelezen hier.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:08:19 #172
84328 Lllaura
painting pictures
pi_27203613
Wij hadden vroeger altijd katten thuis. Als je een kat vasthebt, 'gooi' je 'm als 't ware weer terug op de grond. Nou ja, gooien, je kan 'm gewoon weer laten vallen. Dat was m'n moeder gewend en dat deed ze dus ook met de teckel van de buren. 't Arme beestje pletterde zo met z'n pootjes wijd op 't parket...

Hij heeft er niks aan overgehouden hoor, maar de buurvrouw hield 'r hondje vanaf toen altijd angstvallig uit de buurt...
pi_27204695
quote:

V.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:59:02 #174
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27206480
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Lllaura het volgende:
Wij hadden vroeger altijd katten thuis. Als je een kat vasthebt, 'gooi' je 'm als 't ware weer terug op de grond. Nou ja, gooien, je kan 'm gewoon weer laten vallen. Dat was m'n moeder gewend en dat deed ze dus ook met de teckel van de buren. 't Arme beestje pletterde zo met z'n pootjes wijd op 't parket...

Hij heeft er niks aan overgehouden hoor, maar de buurvrouw hield 'r hondje vanaf toen altijd angstvallig uit de buurt...
It's okay to be white
  zaterdag 21 mei 2005 @ 02:00:57 #175
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27206525
quote:

V.
Oke, dat is echt erg
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2005 @ 09:19:39 #176
43556 miss_dynastie
pi_27208748
quote:

V.

pi_27208752
Verbal
  zaterdag 21 mei 2005 @ 10:18:43 #178
78780 deedeetee
pi_27209248
quote:
't Arme beestje pletterde zo met z'n pootjes wijd op 't parket...
pi_27209440
quote:

V.
Ik vond het al erg dat ik mijn hamster had opgezogen in de stofzuiger! Maar dit is echt erg!!
pi_27209617
Ik heb trouwens nog een blunder bedenk ik me inneens!
Ik was met mijn hond aan het lopen en het was zomer, dus die hond heeft het heel erg warm. Wij lopen zo langs het water en ik denk, "Die hond springt er toch niet in, hij haat water" Lopen we iets verder zitten er een stelletje eenden. Nou die hond vind erg leuk om die beesten in het water te jagen, dus ik denk laat hem maar lekker. Maar.. Niet te bedenken dat hij achter die eenden aan gaat springen want dat doet tie normaal nooit.. Nou nu dus wel, boven op zo'n eend. Het heeft wel even geduurt voordat ik hem weer uit het water had. Hoop dat die eend niet al te erg geschokken is.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:38:20 #181
78780 deedeetee
pi_27210774
Whahaha ik heb een hond gehad die zo achter een eend aan 't water in rende, 't stomme beest snapte niet dat je op water niet lopen kunt ! Dat was ff een hele verassing voor d'r, ze wist zich geen raad om weer aan de kant te komen I
k heb 't natte beest eruit moeten hijsen want dat lukte op eigen kracht niet.

Sinds die tijd zorg ik ervoor dat een jonge hond weet dat je * op * een vijver niet kunt lopen
pi_27212746
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:38 schreef deedeetee het volgende:
Whahaha ik heb een hond gehad die zo achter een eend aan 't water in rende, 't stomme beest snapte niet dat je op water niet lopen kunt ! Dat was ff een hele verassing voor d'r, ze wist zich geen raad om weer aan de kant te komen I

Sinds die tijd zorg ik ervoor dat een jonge hond weet dat je * op * een vijver niet kunt lopen
Ja, maar leg dat ze eens uit als er veel kroes op een vijvertje ligt Onze hond is ook weleens de plomp in gegaan op die manier omdat ze dacht dat het gewoon gras was.
Tap tap tap
pi_27224194
hahahah dat komt me inderdaad heel erg bekent voor, dat was toen onze hond een pup was..
was eerst heel vrolijk aan het rennen... en daarna heel verbaast aan het zwemmen..
gelukkig zat ze nog vast aan dr riem dus we konden haar er zo weer uit hijzen
05-09-2006!
pi_27239928
Onze oude hond deed dat nooit, maar deze springt nu regelmatig in het water.
  zondag 22 mei 2005 @ 11:51:32 #185
136 V.
pi_27239994
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vond het al erg dat ik mijn hamster had opgezogen in de stofzuiger! Maar dit is echt erg!!
ècht? Ik vind een hamster opzuigen anders ook niet misselijk, en die tepel was een eenmalig foutje tegenover inmiddels vele tientallen, zo niet honderden succesvol verwijderde teken (wat het overigens nog immer geen slimme actie maakt, mind you)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:43:19 #186
78780 deedeetee
pi_27240979
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, maar leg dat ze eens uit als er veel kroes op een vijvertje ligt Onze hond is ook weleens de plomp in gegaan op die manier omdat ze dacht dat het gewoon gras was.
Een andere hond zette ik eens uit de auto ( we waren een dagje uit ) om ff uit te rennen op een plek met heel hoog gras. Zie ik dat beest vrolijk door dat hoge gras sprinegen en ineens is ze weg !! Ik geschrokken gauw kijken waar ze is gebleven loopt er door dat gras een heel smal ondiep beekje met snel stromend water En die hond stond daar midden in heel verbluft te kijken.Zo van " WTF "
Gelukkig had ik iets in de auto liggen om het beest droog te wrijven want het water was ijskoud.
  zondag 22 mei 2005 @ 19:08:08 #187
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27251399
quote:

[..]

Ik vond het al erg dat ik mijn hamster had opgezogen in de stofzuiger!

Heeft hij/zij het overleefd ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Chokeme op 22-05-2005 19:08:57 (verkeerde smile) ]
It's okay to be white
pi_27253980
ik kwam gisteren thuis na een avond zuipen...stond ik opeens op iets....bleek het een kikker te zijn
10 minuten lopen schelden en met een ranzig gevoel gaan slapen.. niet cool
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_27254503
Ik heb een keer per ongeluk bij het schoonmaken van mijn aquarium een lavasteen op een vis gezet. Na een paar dagen kwam ik erachter dat ik een vis kwijt was dus ik zoeken maar niks te zien, dus toen heb ik eens onder die steen gekeken en daar lag een visgraatje.
pi_27254895
crossover, dat had ik laatst maar dan gelukkig op de fiets, heb ik ook de hele dag dat rare gevoel gehad en gezien hoe die kikker daar maar lag te spartelen.
pi_27255906
Een tante van mij heeft een tijd bij een boomzadenbedrijf gewerkt. Om te testen of beukenootjes al dan niet leeg zijn neem je een grote bak water en knikker je ze daarin. De lege blijven drijven, de volle zonken naar de bodem. De Persische kat van de baas, een best wel groot beest, haalde het in zijn koppie om over de bak met volgens hem alleen maar beukenootjes heen te willen lopen. Van het enorm pluizige beest bleef ineens maar heel weinig over.
Het beest heeft nog een aantal weken kwaad naar mijn tante gekeken want die lag in een deuk van het lachen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_27255957
Wat een heerlijk topic
En zo herkenbaar. Ik heb mijn hamster van de tafel en van de trap laten vallen (niks aan de hand, trouwens), mijn kat per ongeluk in de schuur opgesloten (daar hoor je dus niets uit, dus dat duurde bijna twee dagen!) en vergeten salamanders water te geven toen we twee weken op vakantie gingen (oeps?).

Ik moet trouwens bij dit topic zo ontzettend aan Boondock Saints denken... Je weet wel... die scene met die kat.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_27257065
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:55 schreef Dark_Killah het volgende:
crossover, dat had ik laatst maar dan gelukkig op de fiets, heb ik ook de hele dag dat rare gevoel gehad en gezien hoe die kikker daar maar lag te spartelen.
laten we een clubje oprichten voor perongeluk kikkermoordenaars
pi_27257202
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:38 schreef deedeetee het volgende:

klinkt bekend..
m;n hond wilde naar de andere kant van het 'gras' (lees : slootje met van dat groene spul)
*plons*
beest is als een idioot uit water geklommen want hij vind het absoluut niet prettig...
  zondag 22 mei 2005 @ 23:26:07 #195
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27260454
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:45 schreef HPoi het volgende:
Ik heb een keer per ongeluk bij het schoonmaken van mijn aquarium een lavasteen op een vis gezet. Na een paar dagen kwam ik erachter dat ik een vis kwijt was dus ik zoeken maar niks te zien, dus toen heb ik eens onder die steen gekeken en daar lag een visgraatje.
Wat een vreselijk einde
Vampire Romance O+
pi_27260950
Onze hond had ooit eens een voorpootje opengehaald aan een scherpe steen. Mijn moeder dus wat verband eromheen tegen het bloeden en strak aantrekken, anders zou onze Goldy dat er natuurlijk weer afkrijgen.
Na een tijdje lag ze wel héél erg zielig en stil ons aan te kijken. Dus mijn moeder dat verband erafgehaald, heel die poot dikgeworden!
Het zat gewoon zó strak dat heel de bloedtoevoer afgesneden was.

Het is daarna wel weer bijgetrokken, maar ons hondje moet echt wel pijn hebben gehad.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 22 mei 2005 @ 23:42:59 #197
84328 Lllaura
painting pictures
pi_27260974
Mijn visje is wel 'ns versnipperd in 't waterpompje...

Toen ik Finding Nemo zag, moest ik er ook meteen aan denken...
pi_27261208
quote:

[..]

Een kennis van mij vertelde over haar vriend die altijd de parkiet zat te pesten met de stofzuiger. Totdat hij de parkiet inderdaad opzoog.
Hij heeft het ook niet overleefd, zijn nekje was gebroken.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 23 mei 2005 @ 00:19:12 #199
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_27261898
quote:

maandag 23 mei 2005 @ 08:08:13 #200
78780 deedeetee
pi_27264528
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:42 schreef Lllaura het volgende:
Mijn visje is wel 'ns versnipperd in 't waterpompje...

Toen ik Finding Nemo zag, moest ik er ook meteen aan denken...
Wij hadden vroeger een zeeaquarium en de zee anemoon is het zelfde overkomen. Zag ik opeens allemaal oranje snippertjes in 't water

We zagen eens in een dierenwinkel een heel leuk garnaaltje en wilden dat hebben, daar moesten we toen ook een zeester bij kopen want dat * hoorde * bij elkaar die garnaal at alleen zeester.
Nou ja weet ik veel ,zo'n grote zeester kan best een hapje missen voor zo'n klein garnaaltje dacht ik dus vooruit maar.
Begint die garnaal de volgende dag vrolijk met het amputeren van een hele arm van die zeester, afgrijselijk ik heb de hele handel naar de winkel terug gebracht. Dat kon ik niet aanzien

[ Bericht 18% gewijzigd door deedeetee op 23-05-2005 08:13:47 ]
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:41:25 #201
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27340380
Van deze gebeurtenis ben ik me toen echt een keer wild geschrokken. Wij hadden een Maltezer Leeuwtje dat koste wat het koste niet gedragen wilde worden op de trap naar boven in onze flat, dus moest hij zelf maar de trap op klimmen.

Hij had zo'n flexi-riem, uitschuifbaar tot 5 meter en ik loop alvast naar boven terwijl hij beneden nog drentelde. Later kwam hij me dus achterna. Dit ging altijd goed en nu ook dus bij bijna alle trappen, totdat het beestje iets te overmoedig werd en 3 treden tegelijk wilde nemen bij de laatste trap. Hij viel toen achterover en rolde naar het randje van de trap. Ik moet er even bijvertellen dat wij een open trappenhuis hebben en hij kukelde zo door het gat in het midden van de trappen...

Het was nog zijn redding dat hij zijn riem nog aan had. Hij bleef dus bungelen met zijn nek aan zijn riem. Ik wist hem gelukkig door het trapgat een verdieping lager te manoeuvreren met zijn riem, en ik ben toen snel naar beneden gelopen. Het arme beest had behoorlijke ademnood en zijn hart klopte als een bezetene. Ik heb daar bij hem wel een aantal minuten jankend gezeten.

Toen droeg ik hem naar boven, nog steeds redelijk overstuur, gaf hem wat lekkers zoals altijd na het 's avonds uitlaten en dat vrat die gewoon weer vrolijk op alsof er niets aan de hand was.
pi_27340744
quote:
Op maandag 2 mei 2005 10:02 schreef MouseOver het volgende:
Hier in huis heeft m'n bovenbuurman trouwens eens een keer een koelkast op een babyrat gezet
dat was fataal
Ja GRRRRRRRRR

Laten we het dan maar niet hebben over een "mama"rat die zn eigen jong niet kan opvoeden
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:04:38 #203
78780 deedeetee
pi_27341279
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet er even bijvertellen dat wij een open trappenhuis hebben en hij kukelde zo door het gat in het midden van de trappen...

Het was nog zijn redding dat hij zijn riem nog aan had. Hij bleef dus bungelen met zijn nek aan zijn riem. Ik wist hem gelukkig door het trapgat een verdieping lager te manoeuvreren met zijn riem, en ik ben toen snel naar beneden gelopen.
PFFFFFFFFFF dat is schrikken hé ?
Gelukkig is het goed afgelopen.

Ik heb vroeger ook een flat met zo'n trappenhuis gewoon en had een peutertje dat doodleuk in die opening ging hangen.....
Daarna al die opening veiligheidshalve met touw bespannen

m'n 5000 ste post
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:08:54 #204
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27341446
Ik ging een tijdje geleden op de katten van mijn zus passen. Ik wilde ze verwennen en gaf ze een blikje tonijn. Zag ik pas later dat ik ze tonijn in mayo had gegeven (ipv. tonijn op water). Vreselijk slecht natuurlijk, maar ze vonden het errrrg lekker.
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:29:52 #205
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27342192
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Aventura het volgende:
Ik ging een tijdje geleden op de katten van mijn zus passen. Ik wilde ze verwennen en gaf ze een blikje tonijn. Zag ik pas later dat ik ze tonijn in mayo had gegeven (ipv. tonijn op water). Vreselijk slecht natuurlijk, maar ze vonden het errrrg lekker.
Zo ontzettend goed is het voor mensen ook weer niet

Mensen zijn hier vaak wat hypocriet in, ze stouwen zichzelf vol met koffie, bier en met friet maar owee als een huisdier eens een chipje vreet.
stoffen die ronduit slecht voor dieren zijn zoals chocola en koemelk zijn natuurlijk een ander verhaal

M'n ratten zijn trouwens gek op bier. Van mij mogen ze
Vampire Romance O+
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:36:27 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27342422
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:29 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Zo ontzettend goed is het voor mensen ook weer niet

Mensen zijn hier vaak wat hypocriet in, ze stouwen zichzelf vol met koffie, bier en met friet maar owee als een huisdier eens een chipje vreet.
stoffen die ronduit slecht voor dieren zijn zoals chocola en koemelk zijn natuurlijk een ander verhaal

M'n ratten zijn trouwens gek op bier. Van mij mogen ze
Ja ok, maar een beestje vreet wat je hem voorzet, zelf heb je tenminste nog een keuze
Ze kunnen ook best tegen wat junk af en toe, vooral chips zijn die katten gek op. Maak er alleen geen gewoonte van, want dan gaan we bedelen en dat is ook weer niet de bedoeling.
pi_27346061
Zout is alleen erg slecht voor katten.
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:36:20 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27346372
Klopt, je moet wel enigszins oppassen met wat je ze geeft, vooral hun nieren geven het snel op als ze te lang slecht eten.
pi_27351842
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:08 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Dubbel

[ Bericht 32% gewijzigd door -Strawberry- op 27-05-2005 17:52:52 ]
pi_27351845
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:08 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Zie mijn eerder gepostte verhaal(tje)...

Ik heb een keer mijn hamster.. euhm.. In de stofzuiger opgezogen. Mankeerde niets gelukkig, maar ik schok me wel dood! Als een gek die stofzuigerzak opentrekken, zat dat beest alweer een holletje te maken in de stof.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 25-05-2005 20:47:17 ]
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:43:17 #211
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27351918
ik had ooit eens een vriendin zeg maar
die had van die kleine woestijnratjes.
schetig, lekker door haar kamer laten lopen.
op een mooie dag zit ze te studeren.
lezen, lezen, uiteindelijk klaar.
slaat het boek dicht,en gaat weg.
en ja hoor, zat zo een beestje schijnbaar net tussen die bladzijden, niet gezien ofzo
beessie hartstikke dood
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:24:46 #212
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_27356326
Vroegah, had ik een dwerghamster, daar is mijn broer toen op gaan zitten
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:40:34 #213
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_27359896
naar de universiteitskliniek in utrecht
gruwelijk flirten met de twee dames in opleiding die mijn o zo schattige hond onderzochten
jubel en jolijt
het droop er vanaf
tot de teringlijer ter verhoging van de feestvreugde
eens fijn uit zijn heupen ging
alsof ie een wk niet was geweest
echt de drol in kwestie was een monument an sich
en de geur dermate dat je er tegen aan kon leunen
bloemen, daar hou ik van!
pi_27360584
quote:
Op maandag 23 mei 2005 08:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

dat * hoorde * bij elkaar die garnaal at alleen zeester.
Nou ja weet ik veel ,zo'n grote zeester kan best een hapje missen voor zo'n klein garnaaltje dacht ik dus vooruit maar.
Begint die garnaal de volgende dag vrolijk met het amputeren van een hele arm van die zeester, afgrijselijk ik heb de hele handel naar de winkel terug gebracht. Dat kon ik niet aanzien
Geweldig, ik moest zo hard lachen!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_27385417
Afgelopen zomer was een van onze katten weggelopen bij het logeeradres toen wij op vakantie waren. Terug in Nederland hadden we een hele zoekactie op touw gezet, inclusief zo'n vangkooi (onze kat in het wild geboren en bang voor alles wat vreemd is dus vandaar de kooi). Op een avond zagen we een zwart met witte kat... de kat ging na lange tijd wachten in het kooitje! Wij helemaal blij en de kat mee naar huis genomen.... Kwam ik er thuis in het licht achter dat de witte vlek niet helemaal op de goede plaats zat!!!!
De kat maar weer terug gebracht naar het veldje waar we hem gevonden hadden...

De volgende dag hadden we 'm weer te pakken... Dom beest...

Na een week.. toen we de moed eigenlijk al hadden opgegeven Lizzie toch nog gevonden
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_27388911
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef Lotjeb het volgende:
Afgelopen zomer was een van onze katten weggelopen bij het logeeradres toen wij op vakantie waren. Terug in Nederland hadden we een hele zoekactie op touw gezet, inclusief zo'n vangkooi (onze kat in het wild geboren en bang voor alles wat vreemd is dus vandaar de kooi). Op een avond zagen we een zwart met witte kat... de kat ging na lange tijd wachten in het kooitje! Wij helemaal blij en de kat mee naar huis genomen.... Kwam ik er thuis in het licht achter dat de witte vlek niet helemaal op de goede plaats zat!!!!
De kat maar weer terug gebracht naar het veldje waar we hem gevonden hadden...

De volgende dag hadden we 'm weer te pakken... Dom beest...

Na een week.. toen we de moed eigenlijk al hadden opgegeven Lizzie toch nog gevonden
oohw:S ik heb ook nog zon verhaal:
onze kat daantje was weg gelopen... normaal kwam ie na een paar dagen we terug...(op vrouwe jacht ) maar nu was hij al een paar dagen weg, wij in de buurt rondgevraagd, posters opgehangen... etc..
niemand wist wat...

op een gegeven moment me ma en ik zitten lkkr tv te kijken... komt me pa met zn scooter via de achtertuin... dus wij denken wat doet hij nouw? helemaal bezweet van het rennen... we denken hij word achtervolgd door de politie ofzo... wij snel de deur open, en hij schreeuwt "deur dicht!! deur dicht!!"
wij de deur dicht en kijken hem vragend aan.. zegt ie "ik heb daantje gevonden"... dus wij "waar is ie dan" zegt ie dood leuk "in mn buddy van mn scooter"(of hoe dat ding ook heet).. wij lagen helemaal dubbel, maar hij doet zn buddy open er en zit een rooie kater in... helemaal bang en in shock... wat denk je is het een ANDERE kat GVD!!! wij boos!!! kat ook!!, mn vader schaamde zich dood...
we hebben het arme beest meteen met de auto terug gebracht, weer in de scooter douwen was zielig... (heeft me pa met die arme kat een paar honderd meter gerent omdat het natuurlijk zielig was als ie de moter aan zetten voor niets) en hij nog zeggen "jah maar toen ik daantje riep kwam hij meteen op me af, en hij is ook rood mafkees..
maar weten we nu wel dat onze daantje helaas overreden is
nu hebben we een mama poes nina (slettebak die neemt elke kater uit de buurt mee) en baby poes bibi ( die groter is dan mama )
05-09-2006!
pi_27404515
met zuigen mun vogel half opgezogen (ze vloog los)

hij kwam er gelukkig nog wel levend uit

en dat beestje is ook eens met zun hoofd tussen het klepje voor het voederbakje gekomen (ja ze beet, dus toen ze eraan kwam liet ik van schrik dat klepje los en BAM! dat veerde dus terug)

ahum
  vrijdag 27 mei 2005 @ 13:18:44 #218
78780 deedeetee
pi_27405031
Katten verwisseling komt nogal eens voor, zo vind ik het verhaal van die mensen die met hun zwarte kater naar de DA gaan om hem te laten castreren zo mooi. Ze stappen uit de auto en dat beest weet uit het mandje te onsnappen en duikt de bosjes in. Met z'n beiden stoven de eigenaars die bosjes in grijpen het beest in z'n nekvel en stoppen hem terug in de mand. Zijn ze in de behandelkamer van de DA vraagt die heel droog of ze er niet van op de hoogte zijn dat hun kater een poes is......
Hun kater zat dus nog in de bosjes en ze hadden per ongeluk een zwarte poes die daar toevallig óók net zat mee gesleurd naar de DA. Konden ze weer terug om de bosjes in te duiken en hun eigen kater te zoeken.
Dat is gelukkig wel gelukt en toen konden ze weer terug naar de DA .
  vrijdag 27 mei 2005 @ 13:59:08 #219
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27406207
Heel lang geleden is bij mij es een hond uit de auto gevallen. We hadden een grote hond, kruising Herder, Bouvier. We hadden ook een station-auto. Hond achterin dus, die ging altijd lekker tegen de achterklep aanleunen. We stopten voor een kruispunt, trokken weer op om over te steken, wordt er door tegenliggers gesignalleerd met lichten e.d. wij kijken achterom, staat de klep open en loopt de hond verbaasd op de kruising! De klep was niet goed dicht en toen we optrokken is die dus opengeschoten gauw maar ff achteruit gereden en hond ingeladen hij had niets, hij kon wel tegen een stootje, hij had een keer met zijn kop een hele schutting scheef gezet omdat hij zo waaks was en er iemand aanbelde.
Hij was wel heel erg slim, hij kon autodeuren openkrijgen. Op een ochtend stond bij ons de voordeur wijdopen (had hij ook gedaan) en wij zoeken naar de hond, lag ie lekker in de auto te pitten! Hebben we veel kratjes bier mee gewonnen in weddenschappen. Men wou het niet geloven, je hoefde alleen maar te zeggen: "Zorro! Auto!" en dan trok hij met zijn bek het handvat omhoog, gaf een zwaai aan de deur en glipte er snel door voordat ie weer dichtviel
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 30 mei 2005 @ 08:51:30 #220
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_27472918
Een van de katten toen ik nog thuis woonde vond het wel een goed idee om bovenaan de trap te liggen. Dus toen ik 's nachts naar beneden ging om wat te eten schopte ik 't arme beest in het donker zo slapend en wel van de trap.

De week daarna was ze meteen wakker als ik m'n deur opendeed en binnen 1,5 seconde zelf al veilig beneden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 30 mei 2005 @ 09:06:40 #221
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27473118
katten en trappen kan ook andersom, zelfde scenario, kat ligt boven aan de trap, vriendin wil naar beneden en ziet kat niet, helaas gaat het mis voor mijn vriendin en is ze sneller beneden dan gewenst, resultaat, pols gebroken, arm gebroken, schouder uit de kom.........

en de kat, die lag de volgende dag weer bovenaan de trap
  maandag 30 mei 2005 @ 09:21:58 #222
60539 Blinky
Au feu!
pi_27473404
We waren in een giechelbui in de keuken elkaar aan het kietelen. Op een gegeven moment rende ik de tuin in, hij achter mij aan. Poes lag prinsheerlijk te genieten van de rust in een rieten stoel toen er dus opeens een gillend vrouwenpersoon voorbij rende met haar baasje lachend achter haar aan. Poes schrikt zo hevig dat ze door de rieten stoel zakt waar ze op dat moment op lag.

Een paar dagen later was de stoel weer gemaakt, touwtje eronder gespannen, stoel leek weer in orde. Zitten we in de tuin en zien we poes op de rand van de stoel staan en we zien dat ze op het zitvlak wil springen. We kijken elkaar aan en besluiten allebei om haar haar gang te laten gaan.
Het eerste pootje ging goed, de rest niet
Best zielig maar gelukkig heeft ze zich niet bezeerd en we hebben haar daarna extra geknuffeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blinky op 30-05-2005 09:29:03 ]
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_27473755
ow mijn hond blundert trouwens ook..........

kijken kijken kijken naar de overkant en boem tegen een lantaarnpaal
  maandag 30 mei 2005 @ 11:33:51 #224
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27476745
M'n hond wil met mooi weer graag buiten in de tuinstoel liggen. De tuinstoelen staan om de tafel heen. De hond wil vanonder die tafel in de tuinstoel springen. Resultaat; harde BONK omdat ze met d'r kop tegen de tafel aanspringt van onderen
Tap tap tap
  maandag 30 mei 2005 @ 12:00:03 #225
111340 Vigile
Always on the move
pi_27477576
TVP
I reject your reality and substitute it for my own.
pi_27478127
hier zijn geen woorden voor!!!
Wat is het toch fijn om mij te zijn.!!. ;)
pi_27478971
whahhahahha lol
pi_27480938
Mijn zusje heeft toen ze iets van 6/7 was de hamster van mij broertje uit zijn kooi gehaald. We dachten toen dat hji ontsnapt was en hebben hem nog geprobeerd te lokken met eten enz. Mijn zusje kon nog niet echt praten, dus ze kon niet zeggen dat ze hem eruit had gehaald. Ze wees wel naar de prullenbak, dus we dachten dat ze hem daar in had gestopt.
Een paar jaar later zat een vriend van me een keer met zn voet tussen de kussens van de bank en voelde iets. Hij pakte het en het was een dode, platte hamster. Hij zag er een beetje uit als een mummie en was helemaal gedroogd. Bleek dus dat mn zusje de hamster tussen de kussens van de bank had gestopt en we er pas en paar jaar later achter kwamen.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_27481285
quote:
Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef Vigile het volgende:
TVP

Schrijf dan wat leuks als tvp
Zoiets als, wat vreselijk of wat leuk...

een hamstermummie, ik weet soms niet of ik moet lachen of huilen in dit topic
  maandag 30 mei 2005 @ 18:19:08 #230
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27488636
quote:
Op maandag 30 mei 2005 13:58 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Mijn zusje heeft toen ze iets van 6/7 was de hamster van mij broertje uit zijn kooi gehaald. We dachten toen dat hji ontsnapt was en hebben hem nog geprobeerd te lokken met eten enz. Mijn zusje kon nog niet echt praten, dus ze kon niet zeggen dat ze hem eruit had gehaald. Ze wees wel naar de prullenbak, dus we dachten dat ze hem daar in had gestopt.
Een paar jaar later zat een vriend van me een keer met zn voet tussen de kussens van de bank en voelde iets. Hij pakte het en het was een dode, platte hamster. Hij zag er een beetje uit als een mummie en was helemaal gedroogd. Bleek dus dat mn zusje de hamster tussen de kussens van de bank had gestopt en we er pas en paar jaar later achter kwamen.
dat je dat niet geroken hebt
It's okay to be white
pi_27493409
Mijn kater heeft vannacht geblunderd
meneer had zich vastgedraaid in een hengsel van de wasmand. Toen kreeg ie geen lucht meer en raakte in paniek. Knalt eerst tegen een metalen stoel aan (waar ik gelukkig wakker van werd) en toen zag ik kat voorbij komen met een wasmand erachter aan.

Gelukkig dat ik wakker was geworden want hij had het ding wel echt strak om zijn nekje zitten.
I'm pretty sure that coffee was invented by guys who were sittin' around smokin' anyways, right? And they just wanted to drink something that would let them stay up late and smoke fucking more! That's my theory.
  maandag 30 mei 2005 @ 21:52:38 #232
78780 deedeetee
pi_27494791
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:14 schreef sjokkie het volgende:

Gelukkig dat ik wakker was geworden want hij had het ding wel echt strak om zijn nekje zitten.
pfffffffffieuw gelukkig liep 't goed af
  donderdag 2 juni 2005 @ 22:48:35 #233
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_27592549
Onze kat had vroeger altijd de neiging om als ik op de computer bezig was op de monitor te komen ligggen. Was altijd heel schattig. Met zo'n staart die voor je scherm heen en weer zwiept.

Maar wij gaan ook met onze tijd mee: eens kwam het moment dat we een flatscreen kochten. Maar onze kat is nog niet zover dat ie dat soort verschillen kan zien. Op de avond dat we de flatscreen voor het eerst gingen gebruiken neemt ie weer zijn gebruikelijke aanloop en wil bovenop de flatscreen springen. Maar ja, die is dus een stuk smaller en de kat viel dus meteen ook van het bureau af op de grond,

Het is natuurlijk goed afgelopen maar wel de moeite van het vertellen waard dacht ik zo!
kloep kloep
  donderdag 2 juni 2005 @ 23:01:01 #234
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27592921
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n hond wil met mooi weer graag buiten in de tuinstoel liggen. De tuinstoelen staan om de tafel heen. De hond wil vanonder die tafel in de tuinstoel springen. Resultaat; harde BONK omdat ze met d'r kop tegen de tafel aanspringt van onderen
Dat hebben we ook wel eens thuis. Honden raken toch gewend aan een bepaalde afstand en als je dan de kamer aan het dweilen bent en de tafel staat iets dichter bij de bank dan normaal...
pi_27593496
Ik heb vandaag weer eens een kat opgesloten, op zolder dit keer. Gelukkig heeft het maar een halfuurtje geduurd.
En m'n andere kat heb ik een stoot voor z'n kop gegeven..

En toch vinden ze me nog lief
pi_27593681
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:20 schreef trueblue het volgende:
Ik heb vandaag weer eens een kat opgesloten, op zolder dit keer. Gelukkig heeft het maar een halfuurtje geduurd.
En m'n andere kat heb ik een stoot voor z'n kop gegeven..

En toch vinden ze me nog lief
ik heb een keer een kat opgesloten op het dak
die is uit raam gelopen ik had er geen rekening meegehouden, rtaam fdicht en slapen

volgende dag wordt ik wakker.. ik hoor iets ga kijken en zioe een kat die naar binne wilt
pi_27593819
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:25 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb een keer een kat opgesloten op het dak
die is uit raam gelopen ik had er geen rekening meegehouden, rtaam fdicht en slapen

volgende dag wordt ik wakker.. ik hoor iets ga kijken en zioe een kat die naar binne wilt

Het kan nog erger dus
pi_27595193
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:37 schreef runaway het volgende:
ow mijn hond blundert trouwens ook..........

kijken kijken kijken naar de overkant en boem tegen een lantaarnpaal
Hond aan de riem, mensen stappen het huis uit en maken herrie, hond kijkt achterom en knalt tegen lantaarnpaal met zijn kop....mensen in een deuk en ik ook
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:33:37 #239
122045 valentinerne
to fulle men
pi_27595223
Ik heb ooit mijn goudvis warm water gegeven omdat ik vond dat het water alijd zo koud was...
Ik was toen 6 jaar
øl øl øl
pi_27595330
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:33 schreef valentinerne het volgende:
Ik heb ooit mijn goudvis warm water gegeven omdat ik vond dat het water alijd zo koud was...
Ik was toen 6 jaar
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:45:33 #241
122045 valentinerne
to fulle men
pi_27595411
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:40 schreef mschol het volgende:

[..]

Ja ok nu kan ik erom lachen maar 30 jaar geleden dus echt niet
ik had mijn guppie om het leven gebracht...
øl øl øl
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:52:27 #242
100681 Herr_Ratt
I'm Super!
pi_27595535
heerlijk al die verhalen
Ik heb zelf thuis een soort van dierentuin, maar op wat ratten wier pootjes ik altijd tussen deurtjes weet te klemmen (ze willen er altijd zo graag uit ), een epeleptische hond die vandaag een aanval kreeg boven het eten van m'n andere 2 honden een kat die denkt dat ie mee mag eten van de borden van bezoek en paarden die elke 2 maanden in de voortuin staan omdat ze weten hoe ze onder schrikdraad kunnen kruipen (jah dat kunnen ze echt!) maak ik weinig mee
pi_27597191
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:31 schreef kissa het volgende:

[..]

Hond aan de riem, mensen stappen het huis uit en maken herrie, hond kijkt achterom en knalt tegen lantaarnpaal met zijn kop....mensen in een deuk en ik ook
mijn hond wilde uitproberen of hij op kroos kon lopen
hij zag hond aan andere kant van rivier, hij er naar toe en *plons*

en hij houdt absoluut niet van water
pi_27598731
Ik ren nogal eens met mijn hond, en 1x waren we op zo'n grasveldje aan het rennen, maar daar stond in het midden een speelhuisje voor kinderen. Ik ren dus lang de rechterkant van dat huisje en hij gaat naar links.. Als gevolg dat hij dus een enorme ruk aan die riem krijgt.. Dat vond ik toch zo zielig! hij zat mij echt heel zielig met zijn staart tussen z'n pootjes aan te kijken.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:33:48 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27598864
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:52 schreef Herr_Ratt het volgende:
heerlijk al die verhalen
Ik heb zelf thuis een soort van dierentuin, maar op wat ratten wier pootjes ik altijd tussen deurtjes weet te klemmen (ze willen er altijd zo graag uit ), een epeleptische hond die vandaag een aanval kreeg boven het eten van m'n andere 2 honden een kat die denkt dat ie mee mag eten van de borden van bezoek en paarden die elke 2 maanden in de voortuin staan omdat ze weten hoe ze onder schrikdraad kunnen kruipen (jah dat kunnen ze echt!) maak ik weinig mee
Die paarden! dadelijk staan ze nog bij je in de gang
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:45:13 #246
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_27614149
Mijn goudvis is atletisch.
Een paar jaar geleden lag ik 's nachts in mijn bed en hoorde hem plonsen in het water, wat hij wel vaker deed.
Opeens hoorde ik een grote plons en toen even niks meer. Na een paar seconden hoorde ik wat geflap, ik lag half te pitten dus had het eerst niet door. Het flappen ging gewoon door.. toen dacht ik opeens shit.. die vis!!!
Ik mijn bed uit, licht aan, en ik zie geen goudvis meer in de bak. Maar ernaast lag ie ook niet. Toen hoorde ik em weer flappen. Lag ie in een la met cassetebandje die open stond. Ik heb em snel weer terug ik het water gedaan.
Ik ben blij dat ik niet helemaal al sliep! Anders had ik een dooie vis in mijn la gevonden de volgende dag!

Diezelfde goudvis is trouwens nu al 8 jaar oud!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_27614569
Goh, nooit geweten dat goudvissen zo oud kunnen worden eigenlijk...
Taai beestje zeg, zeker na zo'n avontuur!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:06:39 #248
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27614709
Heeft mijn vis ook gedaan, toen ik t aquarium aan t schoonmaken was. Hij stond in n apart bakkie op de kast, en daar is ie uitgesprongen. Ik kwam weer boven met de emmer water voor in het aquarium, ligt dat beest halverwege de kamer op de vloer. Bewoog ook niet meer, niks. Ik snel die vis in de emmer water gegooid en hij mankeerde niks.
Tap tap tap
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:00:30 #249
100681 Herr_Ratt
I'm Super!
pi_27624846
shiiiiit ons moeder is net op een babymuisje getrapt en godmondejus wat kan dat mens gillen
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:05:16 #250
65997 Oldbie
pi_27624974
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 00:00 schreef Herr_Ratt het volgende:
shiiiiit ons moeder is net op een babymuisje getrapt en godmondejus wat kan dat mens gillen
Is je moeder je huisdier?
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:17:04 #251
100681 Herr_Ratt
I'm Super!
pi_27625220
nee, bij boomknuffelaar in het woordenboek staat haar foto, en het muisje was op slag dood
pi_27625427
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ren nogal eens met mijn hond, en 1x waren we op zo'n grasveldje aan het rennen, maar daar stond in het midden een speelhuisje voor kinderen. Ik ren dus lang de rechterkant van dat huisje en hij gaat naar links.. Als gevolg dat hij dus een enorme ruk aan die riem krijgt.. Dat vond ik toch zo zielig! hij zat mij echt heel zielig met zijn staart tussen z'n pootjes aan te kijken.
auww... das idd niet leuk..
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:41:23 #253
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_27625595
ik heb een keertje zo'n rat of hamster... in zo'n plastic-speelgoed-loop-bal getrapt omdat ik dacht dat het een gewone bal was het was niet mijn huisdier btw

dat ding zag er ongeveer zo uit ->
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_27625724
Dat ding heb ik ook voor m'n hamster. Maar dan komt iemand de kamer inlopen en die weet hem net niet te ontwijken
M'n oma heeft 'm ook een keer 'voor de lol' een duw gegeven, zo van; 'Ga es rennen'.
Sjonge wat was ik kwaad zeg. Ik gebruik die dingen ook niet meer.
Tap tap tap
pi_27625780
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 00:17 schreef Herr_Ratt het volgende:
nee, bij boomknuffelaar in het woordenboek staat haar foto, en het muisje was op slag dood
We hadden vroeger een grote volière staan, en de bak die schoongemaakt moest worden kon je er als een lade onder uit trekken zogezegd. Zonder dat de pietjes 'm smeerden.
Dus m'n vader wil het zand vervangen, trekt die lade naar zich toe, ik zit ernaast; ineens een heel hoog piepje.
Zat er blijkbaar een klein muisje tussen die lade en de houten plank daaronder, toen m'n vader die lade naar zich toe trok heeft dat beestje z'n nekje gebroken. Er zat nog wat bloed aan z'n neusje. Ik vond 't zo erg, ik heb 'm nog begraven. En hij voelde nog helemaal warm enzo
Tap tap tap
  zondag 5 juni 2005 @ 23:34:18 #256
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_27661098
M'n kat een keer, per ongeluk opgesloten in de garage.
Leuke verassing hoor, 's ochtends deur open doen en kat weg zien schieten, afijn, ik laat altijd mijn deur open, van de auto..en je kan wel radan wat me te wachten stond.

Een heerlijk puijck nat stinkend dashboard, afgewerkt met verse stukjes drol.. Gatverdamme
pi_27667998
Ik heb twee visjes, maar de een is wat groter dan de andere. Ik heb in het aquarium ook nog een kasteeltje staan met twee torentjes. Op een gegeven moment zat het grote visje achter het kleine visje aan. Het kleine visje zwemt tussen de twee torentjes door en het grote visje er dus ook achteraan. Zit ie opeens klem..... Hij was er te dik voor. Gelukkig kwam ie na wat spartelen wel weer los.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:55:28 #258
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_27703835
Tis geen blunder van mij ofzo.... maar die ene goudvis van mij waar ik het een paar dagen geleden over had (sprong midden in de nacht uit zn bak en is nu 8 jaar oud), die is krom.
Toen ik hem ongeveer 2 jaar had wassie opeens krom. Zijn staart staat omhoog in een hoek van 45 graden. Verder zwemt hij goed en is er niets mis mee. Het ziet er alleen zo raar uit.

Ik heb wel eens gehoord dat als vissen erg schrikken (bv door onweer ofzo) dat ze van de schrik krom kunnen trekken.

Ontopic:
Ik heb een keertje geblunderd met het konijn van mijn zusje. (Dit was ongeveer 7 jaar geleden)
Ze had dat konijn al 3 jaar en was gek op dat beest. Als je voor de gein zei van: we gaan je konijn opeten met kerst werd ze altijd erg boos en verdrietig omdat ze niet wilde dat ie doodging.
Op een dag zaten we met z'n drieen op haar kamer (konijn, zusje en ik) en dat konijn lag al een hele tijd ergens in een hoek. Het viel me op dat hij echt helamaal niet bewoog, en er maar raar bij lag.
Ik ging dus naar het konijn, en dacht echt van 'shit hijs dood'. Ik ga er heel dicht bij zitten en raak hem aan. Hij bewoog helemaal niet! En ik zag hem ook niet ademen!
Dus ik zeg tegen mijn zusje; Het konijn is dood, hij beweegt niet meer.

Nou mijn zusje helemaal hysterisch en rent blerend naar beneden naar mijn moeder.

Maarja.. van al die herrie schrok het konijn wakker.
Oei.. hij was niet dood
Dus ik roep naar beneden: Owneej! Hij is niet dood!!

Mijn zusje is nog steeds boos hierover. Echt erg, ik dacht echt dattie dood was
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:23:40 #259
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27735711
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Radyhyn het volgende:
<knip>
dood konijn, huilend zusje
pestkop!
pi_27795584
Ik doe de deur van de kamer open, staat de hond er achter die ik niet zie, best wel hard tegen zijn koppie aan
And you know I might
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:13:38 #261
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_27795624
Klein hondje... extreem grote tak. Zo groot dat ik hem bijna niet kon tillen. Ik ga de tak weggooien, maar hondje rent al vooruit.... Extreem grote tak recht op zijn koppie. Voelde me zo schuldig dat ik 's avonds een frikandelletje voor hem heb gefrituurd om het goed te maken!
Niet mieten! Door gieten!
pi_27795642
O ja Ik schopte pas ook per ongeluk een bal tegen onze hond zijn kop aan
And you know I might
pi_27795981
heb 2 honden, en dat is nog weleens een probleempje met uitlaten, de een gaat links de ander rechts.Hebben beide zo'n uitloopriem.

De een gaat zitte schijten, en zet dus zijn voorpoten tussen zijn achterpootjes in.

Andere hond gaat aan de lijn trekken, die wil de andere kant op, hoop getrek en gemier, het lukte, beest kwam terug.

In de tussentijd stond de schijtende hond te "hangen'" in de riem, lekker makkelijk hoef je niet zelf je evenwicht te bewaren.
ik dus, "leed geleden, de rem kan weer van de riempjes af" zo gezegd zo gedaan "klik" schijtende hond met zijn neus in het gras kont omhoog met zijn drol er nog half uithangend!
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:53:55 #264
65997 Oldbie
pi_27798933
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:46 schreef Funksoldier het volgende:
heb 2 honden, en dat is nog weleens een probleempje met uitlaten, de een gaat links de ander rechts.Hebben beide zo'n uitloopriem.

De een gaat zitte schijten, en zet dus zijn voorpoten tussen zijn achterpootjes in.

Andere hond gaat aan de lijn trekken, die wil de andere kant op, hoop getrek en gemier, het lukte, beest kwam terug.

In de tussentijd stond de schijtende hond te "hangen'" in de riem, lekker makkelijk hoef je niet zelf je evenwicht te bewaren.
ik dus, "leed geleden, de rem kan weer van de riempjes af" zo gezegd zo gedaan "klik" schijtende hond met zijn neus in het gras kont omhoog met zijn drol er nog half uithangend!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 00:38:23 #265
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_36220186
Er zijn vast wel forummers die recentelijk geblunderd hebben, dus schopje.

De ergste blunder die ik me kan bedenken was weliswaar niet met mijn huisdier, maar met het huisdier van mijn nichtjes. Het was zomer en zij hadden een boot, waarop hun hond (een Cavalier King Charles spaniel) ook mee was. Dat beest stond op de kajuit, en ik probeerde hem te overtuigen in m'n armen te springen. Hij twijfelde en durfde niet, en nét op het moment dat ie uiteindelijk dacht 'ik spring toch' draaide ik me om omdat ik de moed had opgegeven.

Gevolg: hij valt zo van 2 meter hoog *plof* op het dek Ik heb me de hele dag schuldig gevoeld... Later viel ie ook nog overboord (niet mijn schuld!): het was gewoon niet zijn dag
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_36221351
En hoe is het afgelopen met die hond ?

Goeie schop trouwens, leuk topic
pi_36221958
Geweldige topic
Zodra ik me een verhaal herinner plaats ik hem.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_36222715
Sommige verhalen....

Mn chinchilla's zijn zeer tam en soms eigenwijs. Als mn ma de voederbakjes eruit haal om bij te vullen gaan ze meteen met naar de ring toe waar het voederbakje in hangt. Gaan ze tegen die ring tikken als teken dat ze hun eten willen. Mn ma dus dat bakje gevuld en plaatste het in die ring. Opeens hoort mn ma een luidde piep en een chinchilla keihard door de kooi rennen. Zat zn staart ertussen, een groot stuk pluis zat nog tussen de ring en het bakje en dat beest soort van rondjes rennen van de pijn. Zielig maar ook de schuld van dat beest.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:11:35 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36225784
Ik trapte de kat gisteravond van mijn bed af
Ik gooi wel vaker kleding op mijn bed, tot jhet op een gegeven moment niet meer lekker ligt en dan wil ik nog weleens het een en ander er vanaf schoppen. Ditmaal was het geen berg kleding maar de kat
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:24:43 #270
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_36226163
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 02:15 schreef Bluezz het volgende:
En hoe is het afgelopen met die hond ?

Goeie schop trouwens, leuk topic
Hij heeft er voor zover ik weet niks aan over gehouden (behalve waarschijnlijk een grafhekel aan mij )
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:11 schreef Aventura het volgende:
Ik trapte de kat gisteravond van mijn bed af
Ik gooi wel vaker kleding op mijn bed, tot jhet op een gegeven moment niet meer lekker ligt en dan wil ik nog weleens het een en ander er vanaf schoppen. Ditmaal was het geen berg kleding maar de kat
MIEEEEUUUWWW *insert flying cat*
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:37:29 #271
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36230185
Ik stond net poes op haar staart.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:02:14 #272
78780 deedeetee
pi_36238622
Ik heb een kachel waarin ik hout stook,ervoor staat een lekker zacht mandje en daarnaast staat een ouderwetse houten stoel met losse kussens. Omdat ik parket heb schuift dat mandje nogal 'ns alle kanten op óók wel 'ns onder die stoel.
Daarnet gooi ik een blok in de kachel en zie dat het mandje weer onder de stoel is geschoven. Ik grijp het stukje dat er nog onder uitsteekt en geef een forse ruk. BOINK slaat iets dat in de mand zit tegen de zijkant van de lage houten stoel aan en 't mandje blijft eronder steken.....
ff later komt er een niet zo blij kijkende poes onder die stoel en uit de mand gekropen, je ziet 'm denken * waar was dat nu weer goed voor *
Ikke en de poes die klimt z'n krabpaal in en gaat daar veilig in z'n andere mandje liggen
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:30:47 #273
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_36243162
ow help, ik kan niet meer. Al die verhalen.

Hier ook het standaard op pootjes en staarten staan. Kat van trap duwen, over kat heen struikelen, deur dicht met kat er nog tussen. etc.

Het gruwelijkste verhaal wat ik ken is een 'stunt' van mn oma. Het mens was 1m70 hoog en breed en woog toch wel ruim boven de 100kilo. Ze had een klein hondje (geen idee wel merk). Mn oma ging op een stoel staan om iets van een kast te pakken en stapt er achteruit weer vanaf. Het enige wat je hoorde was *splet*. Ze is dus vol op de kop van dat hondje gaan staan. Die was dus echt helemaal plat.

Verder alleen nog maar blunder verhalen van de beesten zelf. Een kat die op het randje van de wasbak staat en dan uitglijd en vol met zn snufferd op de rand klapt. De ene poot in de wasbak en de andere erlangs hangend. En dan naar mij kijkend alsof ik het had gedaan.
Ook mijn vorige kat, die sliep graag in de badkuip in de zomer, was lekker koel. Op een ochtend neemt ie weer een sprintje en hop... Zo de badkuip in. Alleen deze keer stond ie vol met water, mn pa wilde nl in bad gaan. Ik heb nog nooit een kat zo zien spartelen en stunten om weg te komen. Mn ouwelui erachteraan om m te vangen en te drogen. Ik heb dus echt op de grond liggen rollen van t lachen. Vanaf die dag sprong de kat dan ook altijd eerst op de plee (staat naast t bad) en stapte dan voorzichtig op de badrand om pas ná uitgebreide inspectie in het bad te springen.

En zo heb ik nog wel een hoop van dat soort dingen zien gebeuren.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_36243352
ben een keer op mn kat gaan staan
nouwja ze stond in de deur opening toen de telefoon ging.
dus ik probeerde haar duidelijk te maken dat ze op zij moest alleen dat begreep\deed ze niet.
tja dan maar over haar heen stappen en juist toen ging ze lopen en zette ik mn voet op der rug neer
had geen schoenen aan dus dat scheelt,maar ze maakte wel een holle rug en raakte met der buik de grond
nouwja ze heeft een goede gezondheid en veerde weer terug toen ik mn voet weghaalde en door liep.
och nu kan ik er hard om lachen maar toen niet,was me dood geschrokken.

en de andere kat lugt wel eens op de grond achter mn bruostoel te slapen,ben een keer keihard tegen haar aan gereden want zag der niet liggen.
plukken vlogen in het rond,maar ook dat was goed afgelopen:)
rare beesten die katten
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_36247239
Niet m'n huisdier, maar een paar dagen terug een roodborstje onthoofd .
We hebben zo'n automatische garagedeur en ik zo van afstand dat ding sluiten. Hij sloot niet helemaal, dus nog een keer naar boven en beneden geklikt. Later kwam ik er dus achter dat 'ie eerst niet helemaal sloot door 't roodborstje. De tweede keer dat ik de garagedeur dus naar beneden liet gaan, heb ik dus blijkbaar dat beest onthoofd. Hoofdje in de garage, lijfje erbuiten .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_36247690
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:16 schreef ma_jojo het volgende:
Niet m'n huisdier, maar een paar dagen terug een roodborstje onthoofd .
We hebben zo'n automatische garagedeur en ik zo van afstand dat ding sluiten. Hij sloot niet helemaal, dus nog een keer naar boven en beneden geklikt. Later kwam ik er dus achter dat 'ie eerst niet helemaal sloot door 't roodborstje. De tweede keer dat ik de garagedeur dus naar beneden liet gaan, heb ik dus blijkbaar dat beest onthoofd. Hoofdje in de garage, lijfje erbuiten .
pi_36247864
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef renz0r het volgende:

[..]

.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:43:51 #278
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36248376
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 00:41 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
ik heb een keertje zo'n rat of hamster... in zo'n plastic-speelgoed-loop-bal getrapt omdat ik dacht dat het een gewone bal was het was niet mijn huisdier btw

dat ding zag er ongeveer zo uit -> [afbeelding]
Hebben ook wel eens een hamster in zo'n bal laten lopen en toen vond de kat het ook erg leuk om met die bal te gaan spelen

Hamster was wel een beetje dizzy maar mankereerde gelukig niks
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36248522
Ohja, nog iets. Ik had een hamster (Dribbel) en ik moest z'n hok schoonmaken. Ik dacht niet dat het kwaad kon hem een paar tellen op de grond te deponeren. Niet wetende dat mijn hond ook in de woonkamer was. Toen ik na een paar tellen keek waar Dribbel zich bevond, zag ik dus alleen de hond, met iets in z'n bek. Ik gaf 'm een klap op z'n hoofd en Dribbel rende in 't rond. Hij had er een kapot neusje aan overgehouden .
pi_36250419
MIjn kat heeft 's zomers nogal de neiging om midden in de nacht via het raam mijn kamer binnen te sluipen. Dat kan heel makkelijk via een afdak dat naast mijn raam zit. En soms dan maakt die kat kabaal (gaat op mijn buro spullen omstoten ofzo) en dan zet ik hem terug op het afdak en maak mijn raam dicht.

Een nacht werd ik met mijn dronken (ook van slaap en van de alcohol) hoofd wakker en merk op dat er een kat op mijn kamer zat en kabaal aan het maken was, dus ik op de automatische piloot de kat uit het raam gezet op de plaats waar het afdak was.

Het probleem was dat ik bij mijn vriendin bleef slapen en dat het dus niet mijn kat was maar haar kat die ik vanaf 2 hoog uit het raam had gekieperd...
pi_36251443
Af en toe lachen verhalen hier.

Zelf niet zoveel blunders begaan, op ons hondje na die ooit achter me aan de trap op liep, bang was na drie treden en terug wilde.
Dat deed ie dus door naar beneden te rollen, schudde z'n kop en liep weer verder.

M'n ouders hebben wat meer blunders op hun naam:
Zo hadden we een nieuwe hond die al anderhalf was, deze is druk met het uitlaten: hond had zich losgerukt en was een wei met schapen ingerend.
Er gebeurde niets, maar toen de hond terugkwam kreeg ie een schok van de schrikdraad, meteen afgeleerd om zo'n streken uit te halen

Mijn zusje had toen ze nog een klein kleutertje was een hamster gekregen, dat was de eerste en meteen de laatste.
Dat beestje kroop idd door smalle spleten uit de kooi en had kabels doorgeknaagd of ging zich ergens verstoppen.
Eenmaal had m'n zusje dat beest boven neergezet en had ie schoenen van een andere zus gemold, daarna kreeg mijn moeder nog bijna een hartaanval toen ze dat beest aantrof in de badkamer

En ze (jongste zus) heeft een keer onze witte herdershond met een stoepkrijt roze gemaakt
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_36255184
Toen ik een jaar of 12 was hadden wij een parkiet die weleens door de kamer mocht vliegen. Zo ook een keer op een zaterdagochtend in de zomer. Opeens was de parkiet weg. Alle deuren en ramen waren dicht dus hij kon echt niet weggevlogen zijn. Na even zoeken horen we gepiep van achter het gordijn. Wat bleek? Daar stond zo'n plastic ding met een grote, brede plakstrip om vliegen te vangen en daar was het beestje dus tegenaan gevlogen. Zat echt met beide vleugeltjes vastgeplakt. We hebben hem toen los moeten knippen en nog moeten wassen omdat hij helemaal onder de lijm zat. Het was erg zielig en hij was bijna kaal maar uiteindelijk is het gelukkig allemaal goed gekomen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:28:54 #283
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36260428
Behalve dat een van onze katten nog wel eens opgesloten raakt inde kelderkast, kan ik me eigenlijk verder niets bedenken.. En een keer in de caroussel kast in de keuken. Ik trok het kastje nogal bruusk open met een vliegend katje tot gevolg.
Ze is daarna nooit meer in dat kastje geklommen overigens.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36289987
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
Het probleem was dat ik bij mijn vriendin bleef slapen en dat het dus niet mijn kat was maar haar kat die ik vanaf 2 hoog uit het raam had gekieperd...

heb al 10 jaar geen kat meer, maar deze kan ik me nog wel herinneren: op onze schuin aflopende zolder heb je aan de lage zijde een paar verschuifbare houten platen zodat je rotzooi erachter kan gooien en daar was ik wat aan het zoeken. Na hetgene gevonden te hebben schoof ik de houten platen weer terug en savonds: geen kat. Geen kat was niet erg want hij bleef wel eens langer een nachtje weg, maar de dag erna was hij er savonds nogsteeds niet, dus wij zoeken en zoeken, niks kunnen vinden, de dag erna weer zoeken en zoeken; weer niks gevonden. De dag erna nog een keer zoeken en we hadden óveral gekeken, binnenshuis en buitenshuis. Die was weggelopen, dachten we, al vonden we dat heel raar want we hadden het beest al heel lang (is uiteindelijk bijna 20 geworden) Nouja ik was helemaal verdrietig, maar 's avonds laat de 4e dag schoot me ineens te binnen dat ik dus op zolder bezig was geweest, pak een zaklamp, ren naar boven, schuif een plankje opzij en schijn recht in de grote, bange ogen van onze kat
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:34:19 #285
78780 deedeetee
pi_36290168
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef Bluurgh het volgende:
maar 's avonds laat de 4e dag schoot me ineens te binnen dat ik dus op zolder bezig was geweest, pak een zaklamp, ren naar boven, schuif een plankje opzij en schijn recht in de grote, bange ogen van onze kat
OMG dat arme beest wat zal die een honger en dorst hebben gehad

Ik zorg altijd dat die van ons niet op zolder kan komen precies om dit soort verdwijningen te voorkomen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:14:35 #286
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_36356592
Ze zeggen dat dieren geen schaamte kennen. Ik vraag het me af. Wij hebben 1 kat die wel degelijk schaamte kent!

Gisteren nog: we hebben hier een klein krabpaaltje staan. Dankzij een bobbel in de vloer staat dat ding niet even stabiel Chilly komt aanrennen, springt op die paal, paal begint te wankelen, chilly kijkt mij met grote ogen aan, grijpt met zijn pootjes zich vast aan het plateau, maar het was te laat, met paal en al ging hij naar beneden! Meteen toen hij geland was keek hij om zich heen (net zo van: wie heeft het gezien), de andere 2 katten zaten dan ook nogal verbaasd naar hem te kijken en chilly begint zichzelf verwoed te likken! Ik vond het er echt op lijken of hij zichzelf schaamde en dus snel wat anders ging doen zodat het niet zo opviel hahahaha.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een hamstertje. Pooky. Ik was denk 15 ofzo en er waren 2 vriendjes bij mij. Op mijn kamertje lag nog een pomp om een luchtbed mee op te pompen.
Heel even ging ik naar beneden om drinken te halen... kom ik terug boven... zit mijn hele kamer onder de Pooky!! Had 1 van mijn vriendjes een willen testen of je een hamster op kon blazen. Leek hem grappig. Het kan dus, het wordt alleen geen ballon, ze spletten openen. Toen was ik heel boos, als ik het nu vertel moet ik er toch wel om lachen.

Ook een keer dat kat opgesloten in de slaapkamer toen ik ging werken. Had helaas als gevolg dat er een dikke stinkende kattendrol op ons bed lag toen ik thuis kwam. Tja, mijn eigen schuld, dus ik was niet boos, maar vond het wel heel zielig. Ik zag hem al helemaal zitten zo alleen en heel erg moeten poepen, ophouden, ophouden, tot het echt eruit moest...

Vannacht ook nog geblundert, maar dat was hun eigen schuld. Kom thuis, schieten er 2 van de drie naar buiten, maar het was al laat, dus wij eigenlijk meteen richting bed. Vanmorgen kom ik dus beneden, zie ik ze buiten op de tuintafel zitten, aan het wachten tot ze naar binnen mogen. Ik doe de deur open, blijven ze me eerst een paar seconde zo aan kijken van: "jij bitch!! weet je hoe koud!". Rennen vervolgens naar binnen om zich heerlijk boven de verwarming te nestelen.

Wat verder ook wel leuk is om te vertellen. Wij hebben ook een heel lief boerenfoxje. Een teefje. Toen ze het pup zijn achter zich had gelaten en eindelijk een stukje groter was dan de katers begon ze de katers te berijden! Wij hebben dat een keer nagevraagd. Blijkt dat ze dat doet om te laten zien dat ze vindt dat ze hoger in rang is dan de katers. Dat ziet er verschrikkelijk lachwekkend uit. Ook als we dan bezoek hebben. Hond ligt lekker in mand, kater komt langs gelopen, hond springt om, slaat voorpootjes om het middeltje van kater en leeft zich heerlijk uit! Het bezoek zit ons dan ook weleens zo aan te kijken van: "wat is dit nu weer". Ik zeg dan altijd vrolijk: "ze kijkt ons teveel af! hahaha". Het mooiste vind ik die koppies van de katten dan, die kunnen me dan echt zo vervelend aan kijken van: * zucht* ik word weer aangerand en jij zit er maar bij te kijken!

[ Bericht 0% gewijzigd door seilram op 25-03-2006 18:50:56 ]
Niet mieten! Door gieten!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:48:50 #287
78780 deedeetee
pi_36359045
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:14 schreef seilram het volgende:

Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een hamstertje. Pooky. Ik was denk 15 ofzo en er waren 2 vriendjes bij mij. Op mijn kamertje lag nog een pomp om een luchtbed mee op te pompen.
Heel even ging ik naar beneden om drinken te halen... kom ik terug boven... zit mijn hele kamer onder de Pooky!! Had 1 van mijn vriendjes een willen testen of je een hamster op kon blazen. Leek hem grappig. Het kan dus, het wordt alleen geen ballon, ze spletten openen. Toen was ik heel boos, als ik het nu vertel moet ik er toch wel om lachen.
Dat is geen blunder dat is sadisme
pi_36697217
Ik kom thuis, via de garagedeur. Ik loop door naar de andere deur die op de tuin uitkomt, en zwaai die deur vrij energiek open. Op dat moment is de kat bezig door het katteluikje de schuur in te lopen. Dat wou niet want het katteluikje zat nog op slot. Met als gevolg dat het arme beest door de openzwiepende deur de tuin in wordt gelanceerd.

Vaak ligt ze heerlijk te slapen op een stoel, draait zich nog even om, en merkt dan dat de stoel iets kleiner is dan verwacht. Daarna loopt ze weg met zo'n blik van "dat is de bedoeling ook geweest".
...
  donderdag 6 april 2006 @ 07:52:02 #289
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36697810
quote:
Op donderdag 6 april 2006 02:49 schreef Garbageman het volgende:
Ik kom thuis, via de garagedeur. Ik loop door naar de andere deur die op de tuin uitkomt, en zwaai die deur vrij energiek open. Op dat moment is de kat bezig door het katteluikje de schuur in te lopen. Dat wou niet want het katteluikje zat nog op slot. Met als gevolg dat het arme beest door de openzwiepende deur de tuin in wordt gelanceerd.

Vaak ligt ze heerlijk te slapen op een stoel, draait zich nog even om, en merkt dan dat de stoel iets kleiner is dan verwacht. Daarna loopt ze weg met zo'n blik van "dat is de bedoeling ook geweest".

dat van die hamster is echt erg....
pi_36698337
Wat een topic zeg Wel goed om te weten dat ik niet de enige ben die dit soort blunders maakt.

Naast per ongeluk op mijn rat gaan zitten (ik stond heel snel weer op gelukkig) heb ik ook eens andermans kat opgesloten in de kast voor een halve dag. Verder mijn rat een beetje knullig teruggezet in d'r kooi. D'r zitten namelijk trappetjes in die kooi, van die traliedingen. Ik was druk met de andere rat en zette het slachtoffer gedachteloos terug in de kooi. Blijkbaar haakte ik per ongeluk haar ene voorpootje tussen twee tralies, in plaats van haar gewoon óp dat trappetje te zetten.. Hing ze dus aan dat pootje met haar volle gewicht.. Ze piepte niet, maar spartelde wel heel zielig..

En het ergste; mijn hamster lag eens voor dood in haar hok. Ik verdrietig, gat in de achtertuin gegraven.. Op het moment dat ik haar in dat gat wil kiepen beweegt ze ineens een pootje! En na een half uur vertroetelen was ze gewoon weer de oude. Had ik toch bijna mijn hamster levend begraven
  donderdag 6 april 2006 @ 10:47:46 #291
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36700966
Jeetje. Die verhalen. Ik moet toch soms lachen.

Ik had laatst nieuwe visjes gekocht voor mijn aquarium. Hele kleine visjes, ze worden niet groter dan drie centimeter. Eerst laten wennen, natuurlijk en vervolgens kon ik het zakje leegkiepen in de bak. Omdat het mannetje rood is kon ik hem makkelijk spotten in mijn bakje, maar het grijze vrouwtje... waar zou die toch zijn?

Ik zoeken natuurlijk, nergens te bevinden. Ineens bekroop me een naar gevoel... Ik in het lege zakje kijken, zat het vrouwtje er nog in. Happend naar de baas.

Ze maakt het nu uitstekend hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 10:58:48 #292
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36701253
Eén van mijn katten laten schrikken (ik stond alleen maar op van de bank) zodat ie met 4 poten tegelijk omhoogsprong. BAF! Hij lag namelijk onder de salontafel te slapen

Even met je kop schudden en verder pitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 6 april 2006 @ 12:58:35 #293
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36704894
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje. Die verhalen. Ik moet toch soms lachen.

Ik had laatst nieuwe visjes gekocht voor mijn aquarium. Hele kleine visjes, ze worden niet groter dan drie centimeter. Eerst laten wennen, natuurlijk en vervolgens kon ik het zakje leegkiepen in de bak. Omdat het mannetje rood is kon ik hem makkelijk spotten in mijn bakje, maar het grijze vrouwtje... waar zou die toch zijn?

Ik zoeken natuurlijk, nergens te bevinden. Ineens bekroop me een naar gevoel... Ik in het lege zakje kijken, zat het vrouwtje er nog in. Happend naar de baas.

Ze maakt het nu uitstekend hoor.

echt meesterlijk die verhalen hier!

Ik denk dat ik mijn ene vis een groot plezier heb gedaan. Ik had er twee gekocht een oranje en een zwarte, thuis hup in een mooie kom. Een paar uur later ligt die zwarte voor dood op zijn zij, maar ik dacht ik gooi hem voor de zekerheid in de vijver, als ie dan echt dood blijkt te zijn vis ik 'm er wel uit.
We zijn inmiddels een strenge winter verder en hij zwemt nog steeds vrolijk in de vijver
  donderdag 6 april 2006 @ 13:00:18 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36704940
Onze kat zat een keur op de kastdeur toen mijn huisgenoot in de kast bezig was. Toen kwam dat beestje met z'n staart ertussen Helemaal paniek natuurlijk, maar is gelukkig goed afgelopen. Toch wel dat soort lullige dingetjes. Kat heeft er iig van geleerd. Zit nooit meer op deuren
Niet meer actief op Fok!
pi_36707722
Mijn vader was laatst ook tactisch bezig.

Ging ie een muurtje bij de vijver metselen, maar dat doet hij dus door ladders over de vijver te leggen en de muur te metselen (in plaats van éérst die muur te metselen en later water en vissen in de vijver te doen).

Wat gebeurt er dus: muurtje dondert om, cement in de vijver, vader geluk gehad dat de ladder niet brak onder het extra gewicht van de muur

Vader vloeken, vissen kwamen een tijdje later boven, hadden het alle drie overleefd en hij had ook geluk dat het zeil niet kapot was.. ( , alleen dan niet tegen dát muurtje)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_36723980
Nog iets leuk, ik heb in een klein huurhuisje gewoond, en in die tijd wel eens op drie katten tegelijk gepast, terwijl de baasjes aan het verhuizen waren. Heerlijk warm, twee katten tegelijk op schoot, de andere tegen me aan. Tót de telefoon ging, die vlak naast me stond, zo´n mooie bakelieten telefoon met een hard belgeluid. Die katten hoorden dat dus voor het eerst in hun leven. Toch wel een raar gezicht, als je drie katten alle kanten op ziet stuiteren in een klein woonkamertje. (denk aan stuiterbal, héél hard gooien maal drie)
...
pi_36724281
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef Garbageman het volgende:
Nog iets leuk, ik heb in een klein huurhuisje gewoond, en in die tijd wel eens op drie katten tegelijk gepast, terwijl de baasjes aan het verhuizen waren. Heerlijk warm, twee katten tegelijk op schoot, de andere tegen me aan. Tót de telefoon ging, die vlak naast me stond, zo´n mooie bakelieten telefoon met een hard belgeluid. Die katten hoorden dat dus voor het eerst in hun leven. Toch wel een raar gezicht, als je drie katten alle kanten op ziet stuiteren in een klein woonkamertje. (denk aan stuiterbal, héél hard gooien maal drie)

een van mijn katten die krijgt het ieder jaar weer voorelkaar:
i.p.v. dat zij achter de eksters aanzit dagen die eksters haar uit en kan zo zitten in een boom dat ze er telkens niet bij kan (ern dan zitten ze er met 3 of 4 erg grappig om te zien

en een andere kat heeft et een keer voorelkaar gekregen in de parasool te klimmen (gewoon zo'n houte paal waar ze eigenlijk geen grip hebben en zo..
maar hij heeft et voor elkaar gekregen om er in te liggen en lag dus onder de punt over die dwars balken heen (die je doek spannen)

niet echt blunderen dus maar wel leuk...
pi_36724288
Ik heb vandaag niet echt geblunderd, maar het was wel apart. M'n moeder had maandverband gekocht en had de pakjes bovenaan de trap gezet. Ik zat op zolder en hoorde toch een raar geluid, ik dacht eerst dat m'n moeder aan het strijken was ofzo.
Zit de hond maandverband te eten
Tap tap tap
pi_36801713
een oom van me heeft wel een mega blunder gemaakt!
Die had een parkiet, en die wou hij even de nagels knippen
Dus beest in de hand, en knippen maar!
Toen het klaar was zette hij het vogeltje terug op zijn stokkie, en BOEM daar lag het parkietje
Had ie hem doodgeknepen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 9 april 2006 @ 20:10:53 #300
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36802146
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
een oom van me heeft wel een mega blunder gemaakt!
Die had een parkiet, en die wou hij even de nagels knippen
Dus beest in de hand, en knippen maar!
Toen het klaar was zette hij het vogeltje terug op zijn stokkie, en BOEM daar lag het parkietje
Had ie hem doodgeknepen!
erhm dat is niet "blunderen"dat is gewoon heel erg lomp je vogel doodknijpen!
pi_36802374
Pas geleden is onze hond in een wildrooster terecht gekomen, wel een beetje mijn schuld, want ik rolde een balletje te ver die kant op.. Skip probeerde eroverheen te lopen.. maar zakte er zo tussen. Ik heb me de hele dag schuldig gevoeld!!!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')