abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2005 @ 11:13:34 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26660982
staan op kattepoten en staarten is bijna dagelijks werk met 4 katten in huis.

het ergste wat ik ooit gedaan heb is het per ongeluk koken van een goudvis, hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, ik was een puberend klonkje en had een goudvis op m'n kamer (in een kom natuurlijk), en die kom verschoonde ik regelmatig zo ook die ene winterdag ik had de vis met kom even op de (warme) verwarming gezet, en net op dat moment belde mijn nieuwste vlam, gesprek duurde natuurlijk veel te lang en toen ik weer boven kwam lag het visje ook boven, water was te warm geworden en daar kunnen koudwatervissen niet tegen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 11:17:56 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26661118
verse blunder van mij. vanochtend scheen een stralend zonnetje en doerak stapte enthousiast de keukendeur uit om eens uitgebreid in de zon te gaan uitbuiken.
ik ben ondertussen van alles en nog wat aan het doen en ik zie dat het regent.
nog steeds niks in de gaten.
na een half uur hoost het ondertussen met bakken tegelijk en ik bedenk me.... shit, doerak zit nog buiten.
ik roep haar en ik hoor haar wel mauwen, maar ik zie dr niet.
na goed zoeken zit ze klem onder de hoes van de motor.
nu zit ze verontwaardigd binnen met haar rug naar me toe.
ze is pissig op me, en geef dr eens ongelijk
  Moderator maandag 2 mei 2005 @ 11:19:03 #53
5428 crew  miss_sly
pi_26661164
Ow, er zijn wel meer blunders met fatale afloop
Mijne is ook nog van toen ik nog een klein sly-tje was, jaar of 10 denk ik. Ik had een mooi parkietje op mijn kamer, Tommy. En ik verschoonde altijd keurig netjes Tommy's kooitje en gaf hem netjes eten en drinken in zijn schone bakjes. Hij vloog lekker los in mijn kamertje en scheet dan heerlijk de spiegel onder, maar ik was toch dol op hem
En op een keer zaten we te eten, en ineens zomaar, vroeg ik me af of ik de laatste keer dat ik hem had verschoond wel eten en drinken had gegeven....niet dus En daar kunnen parkietjes niet zo goed tegen

Erg he? Ik heb me zo vreselijk schuldig gevoeld
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26661241
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ow, er zijn wel meer blunders met fatale afloop
Mijne is ook nog van toen ik nog een klein sly-tje was, jaar of 10 denk ik. Ik had een mooi parkietje op mijn kamer, Tommy. En ik verschoonde altijd keurig netjes Tommy's kooitje en gaf hem netjes eten en drinken in zijn schone bakjes. Hij vloog lekker los in mijn kamertje en scheet dan heerlijk de spiegel onder, maar ik was toch dol op hem
En op een keer zaten we te eten, en ineens zomaar, vroeg ik me af of ik de laatste keer dat ik hem had verschoond wel eten en drinken had gegeven....niet dus En daar kunnen parkietjes niet zo goed tegen

Erg he? Ik heb me zo vreselijk schuldig gevoeld
ja zo ben ik mijn parkiet ook vergeten te voeren toen in nog jonger was.....maar dat heb ik verdrongen denk ik.....en ik heb me dr ook heel lang schuldig over gevoeld..
  maandag 2 mei 2005 @ 11:27:43 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26661419
ik moet dat over dat vogeltje nog elke verjaardag aanhoren, ze laten het me niet vergeten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_26661688
Laatst had ik een raam op de slaapkamer open, de kat wat naar buiten gekropen en liep daar over de vensterbank.
Ik zat in de kamer ernaast en ging even de luxaflex naar boven doen, de kat op de vensterbank schrok hier erg van, rende snel weg, maar was even vergeten dat ie op de vensterbank zat
Belande 3 meter lager in de voortuin, ik ben toen gelijk even wezen kijken of hij helemaal in orde was.
Gelukkig was ie enkel maar een beetje geschrokken, dus het is waar, een kat komt altijd op zijn pootjes terecht
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_26664082
Als ik dit lees dan zijn er zoveel dingen bij wat ik denk "heb ik ook gedaan"
Voel me nu erg schuldig...

Zo heb ik ook mijn vissen gekookt. Ik had het water gechecked toen ik het in de bak deed, maar had niet meer gecontroleerd of het toevallig wat warmer of kouder was geworden... Toen ik 5 minuten later in de bak keek dreven er twee goudvisjes aan het oppervlak...

Tijdens het uitlaten van mijn honden liep ik eens met iemand te praten. Ik kwam er thuis pas achter dat ik één hond minder bijhad... Die stond dus een eind terug te wachten... trillend in de sneeuw...

Of wat een aantal jaren geleden was gebeurd. De bel ging en er stond iemand voor de deur met de vraag of de hond die al de hele dag bij die boom lag van ons was... We hadden nog niet eens door dat ze buiten was. We hebben ook nog steeds geen idee hoe ze buiten is gekomen.

Bij ons in de familie zijn katten een grote hobby. We showen en fokken... Zo hadden we twee jaar geleden een nestje brits kortharen dat eruit zag of ze te vroeg geboren waren. Ze waren precies op datum (om het zo maar te zeggen) maar de kittens lagen nog helemaal opgerolt... Moeder was te druk met haar staart schoonmaken dus mijn moeder dacht er goed aan te doen om de navelstreng door te knippen... Doen we eigenlijk altijd.
Uren later viel het ons pas op dat een van de kittens een toch wel een erg kort staartje had...
  maandag 2 mei 2005 @ 13:49:17 #58
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_26665901
Vorige week heb ik een van de hamsters met haar pootje tussen twee stukken buis geklemd. Ik moest ze op elkaar aansluiten, kwam ze plots kijken de nieuwsgier en voor ik het wist was ze heel de boel aan elkaar aan het krijsen. Alles snel losgehaald, niets aan de hand pootje werkt nog prima gelukkig

Een andere hamster heb ik eens per ongeluk uit m'n handen laten springen. Hij sprong naar boven en viel daarna te pletter op de plavuizen. Hij bleef 5 min. voor dood liggen en ging daarna rondjes lopen met een scheve kop. Uiteindelijk trok het weer bij en had ie nergens meer last van.

Onze poes Nori heeft een keer een halve dag zonder eten, drinken en kattebak opgesloten gezeten in de studeerkamer Ze had dus onder het bureau gekakt/gepiest enz.

Blunder waar ik zelf erg geschrokken van ben: 's Nachts had ik een zakje met kattensnoepjes laten liggen. Verse stukjes vis oid. 's Morgens was het hele zakje natuurlijk leeg. Opzich niet zo heel erg, totdat ik me herinnerde dat er in dat zakje zo'n siliconen buideltje zit. Hartstikke giftig dus Gauw de gang en keuken doorzocht, en gevonden!! Weer een wijze les geleerd
  maandag 2 mei 2005 @ 13:52:23 #59
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26665998
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:49 schreef BadGirly het volgende:
Een andere hamster heb ik eens per ongeluk uit m'n handen laten springen. Hij sprong naar boven en viel daarna te pletter op de plavuizen. Hij bleef 5 min. voor dood liggen en ging daarna rondjes lopen met een scheve kop. Uiteindelijk trok het weer bij en had ie nergens meer last van.
Ach, het zijn taaie dingen. Zo'n beest heeft een keer een vriend van me gebeten. Van schrik begon hij met z'n hand te schudden maar die hamster hing nog vast. Eventjes tenminste. Toen hij besloot dat het toch een goed idee was om los te laten maakte hij een boog van ongeveer 4 meter die eindigde tegen de muur.

Hij deed het nog gewoon
Vampire Romance O+
  maandag 2 mei 2005 @ 14:11:55 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26666597
na het lezen komen er meer bizarre verhalen boven, ik heb ook een keer een kat een nacht opgesloten op de douche, niet dat dat beest ff meldt dat het vast zit nee, geen kick.

en een gerbril die nogal bijterig was, het schatje had zich vastgebeten in van m'n vingers, na 10 minuten liet ie nog niet los, dus ik van alles proberen maar de kleine kaakjes bleven potdicht, uiteindelijk ben ik flink met m'n hand gaan schudden en ja hoor hij liet los, gevolg hij stuiterde een paar keer op de tafel en vloer en lande uiteindelijk in een hoek tegen de muur. Hij heeft het voorval overleefd
  maandag 2 mei 2005 @ 14:18:32 #61
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_26666796
Ik moet regelmatig de nagels van mijn kat knippen.
Als ik met dat schaartje zijn nagel alleen aanraak begint ie vreselijk te brullen.
Vreemd genoeg blijft ie wel gewoon zitten als ik zijn voorpootjes doe, brullend en al.
Ook die keer dat ik te ver knipte, het bloedde een beetje, maar de kat bleef gewoon zitten, brullend en al, en niet harder dan 'normaal'.
Hij had er geen last van later, want hij ging er niet aan likken ofzo, maar ik voelde me wel schuldig dat ik zo slecht oplette.

Verder heeft het beestje de nodige kaakstoten te verduren, als ik me omdraai in bed.
Soms hoor ik echt die kaken opelkaar klappen, maar hij lijkt er weinig last van te hebben.
Het verstoord iig nooit zijn kopjes-geef-werkzaamheden.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 14:19:53 #62
43556 miss_dynastie
pi_26666845
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:11 schreef Klonk het volgende:
na het lezen komen er meer bizarre verhalen boven, ik heb ook een keer een kat een nacht opgesloten op de douche, niet dat dat beest ff meldt dat het vast zit nee, geen kick.
Zo heeft Yian een hele nacht in de bijkeuken doorgebracht, van de winter
Overigens niet mijn schuld, maar die van de mister... overigens is Yian daarna wel zo goed als opgehouden met ons wakker janken 's nachts. Dat is dan wel weer mooi
pi_26666945
Ik schiet soms in de lach
pi_26668726
Toen wij onze hond als pup kregen.
Hadden wij ook nog een Cavia, deze stond in zijn hok in de kamer.
De hond had als pup piepbeestjes, vond hij leuk

Op een middag kwamen wij thuis.
Overal stro en haren.
Had de hond met de cavia gespeeld blijkbaar verward voor een piepbeestje.

Onze blunder, ja wij hadden de kooi omhoog moeten zetten.
pi_26669097
ooit eens onze kat per ongeluk in de auto opgesloten. Bij het thuiskomen hadden we niet door dat de kat in de auto was gesprongen. Een halve dag later zagen we door het raam ineens dat koppie boven het dashboard uisteken. De vacht van vlekkie was helemaal zeiknat van het zweet want het was kokend heet in de auto
Dat had niet veel langer moeten duren denk ik...

Verder hebben we wel eens commentaar gehad van de buren omdat de andere kat wel eens vlees van de barbeque af pikte bij hun
doet ie anders nooooooooit
pi_26669423
Ik was een jaar of 8 toen ik de deur dicht trok waar ons vogeltje (waarschijnlijk heette hij Mickey, dat was de naam van al onze vogeltjes) bovenop zat....
pi_26673687
owja ik bedenk me er nog 1.....ik ging een paar jaar geleden dagelijks een eind wandelen met de hond en dan gingen we even bij de supermarkt iets lekkers voor onderweg halen......en toen we bijna thuis waren hadden we zoiets van "hadden we de honden niet bij ons??" die hadden dus al die tijd vast gebonden voor de supermarkt gezeten
pi_26674051
Op katten zitten, op katten staan, over katten struikelen, over honden struikelen, op honden staan etc etc.

Volgens mij doen ze dat struikelen expres hoor. "Dat nieuwe voer vond ik niks, trut! Sterf!" En dan ineens voor je voeten schieten. .

Ik heb ook een keer een van de ratten gelanceerd, Zij zat graag in een capuchon dus deed ik voor haar speciaal mijn badjas aan en dan was die capuchon haar persoonlijke hangmat. Uren lag ze te ronken... en dan vergeet je zo'n beestje ineens.
Toen ik mijn badjas op bed gooide, lanceerde ik ineens die rat door mijn slaapkamer. . Nou ja, ze kwam op het bed terecht, maar ze was wel erg abrupt wakker. .
quote:
Op maandag 2 mei 2005 10:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben wel panisch wat betreft de wasdroger en de wasmachine, die check ik driedubbel. Dat is mijn grootste angst, dat ze daar in komen.
Een van mijn katten zit altijd in de wasmachine en ik moet er idd heel goed op letten dat ze er écht niet meer in zit als ik de machine aanzet. Terwijl ik de machine aan het inladen ben, heb ik haar er al 5 keer uit moeten halen en voor dat ik de machine aanzet, por ik nog 1 keer in het wasgoed en als het wasgoed niet beweegt, zet ik 'm aan.

"Mam, mag de machine aan? Mag ik op het knopje drukken?"
"Even wachten lieverd, eerst kijken of het wasgoed niet beweegt."

Serieus he. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26674649
Ik herinner me er nog 1, niet zo zeer een huisdier maar toch. De lokale supermarkt heeft een hele tijd last gehad van muizen (Nu al een aantal jaar niet meer) en ik was daar dus samen met een collega aan het werk.

Het was warm weer en we hadden er geen zin in en ineens schiet er een muis weg. Dus wij er vol overgave achteraan dwars door de winkel heen, met in ons kielzog al snel het dochtertje van een klant. Uiteindelijk krijgen we de muis te pakken en roep ik: "Hah, dat beest gaat eraan!", waarop het meisje roept: "Nee, niet dood maken!". Daarop pakt mijn collega een doos, stopt de muis erin, geeft het aan het meisje en zegt tegen haar: "Hier, heb je een nieuw huisdier. Laat maar aan je papa en/of mama zien!". Die waren er nou niet echt blij mee

Een andere keer wist ik dat er een muis in de container zat, dus ik trapte hard tegen de container aan. Net op dat moment valt een collega op de grond en schiet de muis uit de container rechtstreeks de broekspijpen van mijn collega in die nog op de grond zat
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 2 mei 2005 @ 22:31:46 #70
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_26680008
Een beschrijving van de reaktie van desbetreffende collega is welkom
  maandag 2 mei 2005 @ 22:34:30 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26680106
Katje een keer opgelosten op het balkon, weleens op wat pootjes gestapt, verder niks ernstigs
  maandag 2 mei 2005 @ 22:36:07 #72
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26680174
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:34 schreef Aventura het volgende:
Katje een keer opgelosten op het balkon, weleens op wat pootjes gestapt, verder niks ernstigs
Opgelost? Gruwelijk

@MUUS: dat van die capuchon is een goed idee zeg, ga ik ook proberen. Word je capuchon niet uit verveling kapotgeknaagd? (dat doen m'n beesten tenminste wel met de hangmat in hun kooi)
Vampire Romance O+
  maandag 2 mei 2005 @ 22:37:20 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26680216
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:36 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Opgelost? Gruwelijk

@MUUS: dat van die capuchon is een goed idee zeg, ga ik ook proberen. Word je capuchon niet uit verveling kapotgeknaagd? (dat doen m'n beesten tenminste wel met de hangmat in hun kooi)
Ja, ik schoot wat uit met de ongebluste kalk
  maandag 2 mei 2005 @ 22:38:00 #74
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26680233
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, ik schoot wat uit met de ongebluste kalk
Mental image..

en ik wilde zo naar bed gaan

Trouwens, die vogel die bovenop die dichtgeslagen deur zat is ook bij uitstek geschikt voor een levendige fantasie. Stel je de situatie eens voor waarbij je dan de nadruk legt op de vogel en niet op de deur.
Vampire Romance O+
pi_26680585
Mijn hamster is ook wel eens gevallen, een van de weinige keren dat hij wel geluid maakte. Eerst bleef hij stil liggen en toen ging hij heel vaag lopen door alleen zijn voorpootjes te gebruiken en met zijn achterlijf rond te slepen. Gelukkig trok het binnen een minuut weer bij .

Ik heb ook mijn vogeltje vergiftigt toen ik dacht dat het een leuk idee was om haar kooitje te versieren met plastic prulletjes (o.a. van die dingen waarme je boterhamzakjes mee dichtmaakt), waarna het beestje waarschijnlijk binnen een week overleden is aan een verstopping .

Mijn broer had eens een kikkervisje bij zijn visjes gezet. Hartstikke leuk, totdat het beestje uit het water moest kunnen komen voor de volgende fase van zijn ontwikkeling. Volgens mij heeft mijn broer nooit meer zo hard gehuild als toen .

En natuurlijk het bekende pootje staan en hond vergeten binnen te laten in de stromende regen... Ik ben laatst nog op de poot van een hond gaan staan, ik schrok wel even toen hij opsprong en zeker 1-1,20m was . Gelukkig was het nogal een watje .
pi_26680615
Mijn hondje durft de trap neit af. Ik had hem boven gezet en ik was even de slaapkamer in gelopen. Mijn hondje (ruwharige jack russel) wilden erg graag naar beneden maar durfde niet. Wij hebben zo trap die draait en in de draai staat een grote muur. Ikk om de kamer uitgelopen zie ik daar me hondje een sprong maken. Recht tegen de muur en gelijd zo omlaag de trap af. Hij durfd nog steeds niet de trap af...
Xbox Live: koenpijl
pi_26680653
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef Spindizzy het volgende:
Of je draait je nogal wild om in bed terwijl er een kat bovenop je ligt te pitten die vervolgens met een rotklap tegen de muur smakt
Komt me heel bekend voor...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_26680698
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:36 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Opgelost? Gruwelijk

Nee, deden ze allebei niet. Ook mijn zelf-gefröbelde hangmatje in de kooi niet. .

Nu was dit een ontzettende hangmuts die echt uren stil kon liggen in mijn capuchon. Haar zus was wat drukker, maar wilde ook nog wel eens gezellig bij haar zus gaan zitten. Zo kon ik ze het hele huis doorslepen.

En ze lanceren. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 2 mei 2005 @ 22:51:42 #79
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26680724
Niet echt een blunder maar toch wel grappig: kaarsjes aanhebben en dan nieuwsgierige aagjes er te dicht bij laten komen. Gevolg: verschroeide en stukken kortere snorhaartjes
pi_26680808
Ik liet mijn hamster een keer (ik was een jaar of 9) op de eetkamertafel lopen, en dat stomme beest zag dus geen diepte. Hij valt dus van de tafel en blijft plat op de grond liggen. Even later kwam hij weer bij, maar ik vond het wel erg zielig

En struikelen over de katten, praat me er niet van Ze moeten ook altijd precies achter je gaan zitten als je hun eten klaarmaakt. Of even voor je langs schieten terwijl je een stap zet. Dus dat ze af en toe een schop krijgen is ook wel hun eigen schuld En opgesloten worden in een kast ook. Moet je er maar niet in gaan zitten!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 2 mei 2005 @ 22:54:36 #81
10400 Jabba
Jabbert
pi_26680813
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:18 schreef tonja het volgende:
Ik moet regelmatig de nagels van mijn kat knippen.
Als ik met dat schaartje zijn nagel alleen aanraak begint ie vreselijk te brullen.
Vreemd genoeg blijft ie wel gewoon zitten als ik zijn voorpootjes doe, brullend en al.
Ook die keer dat ik te ver knipte, het bloedde een beetje, maar de kat bleef gewoon zitten, brullend en al, en niet harder dan 'normaal'.
Hij had er geen last van later, want hij ging er niet aan likken ofzo, maar ik voelde me wel schuldig dat ik zo slecht oplette.

Verder heeft het beestje de nodige kaakstoten te verduren, als ik me omdraai in bed.
Soms hoor ik echt die kaken opelkaar klappen, maar hij lijkt er weinig last van te hebben.
Het verstoord iig nooit zijn kopjes-geef-werkzaamheden.
Kattennagels knippen?

Freaking dierenbeul!
De Nu-Realiteit? Een 4 dimensionale droom, een nooit eindigende droomgeschiedenis in een holografisch, multidimensionaal universum.
pi_26680834
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef Aventura het volgende:
Niet echt een blunder maar toch wel grappig: kaarsjes aanhebben en dan nieuwsgierige aagjes er te dicht bij laten komen. Gevolg: verschroeide en stukken kortere snorhaartjes
*herkent*
  maandag 2 mei 2005 @ 22:57:07 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26680905
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*herkent*

De eerste keer dat ik dat zag, moest ik toch wel ontzettend lachen..
  maandag 2 mei 2005 @ 22:58:42 #84
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_26680964
quote:
Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef octopussy het volgende:
ooit eens onze kat per ongeluk in de auto opgesloten.
aii die's bekend.. mn moeder ging onze auto stofzuigen, eenmaal klaar deurtje dichtgedaan en dagen lang niet naar omgekeken.. Kat kwijt.. wij overal zoeken waar je maar zoeken kan, en dat beest roepen (dan komt ie altijd) en het hele dorp doorgeweest, nergens te vinden
toen na een dag of 4/5, kijk mam er steekt iets boven het raampje uit.. wassie op zn achterpootjes gaan staan en stond ie met zn voorpootjes tegen het stuur aan te leunen

ik laat em trouwens ook altijd springen voor een stukje worst/kaas.. gewoon een stukje boven zn hoofd houden en dan gaat ie springen en uithalen met zn pootjes.. afgelopen week weer
eerst mepte ie met zn poot tegen de tafel aan, dat deed auw dus ging ie maar vanonder de tafel springen.. dus ik weer stukkie worst boven zn hoofd, hij weer springen, tok met zn koppie tegen de tafel aan.. auw
pi_26681069
quote:
Volgens mij doen alle katten dat... iig elke kat die ik gehad heb wel...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 2 mei 2005 @ 23:20:31 #86
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_26681721
Hmm... ik heb es een keer een van onze katten in het kastje onder de gootsteen opgesloten, daar bewaar ik mn schoonmaakspullen en een wit wasteiltje . Na een half uur werd er ineens heel klaaglijk gemauwd, wij op het geluid af, bleek hij dus in dat teiltje te zitten dat in de donkere hoek van dat kastje staat...
Grootste blunder van dat beest (en mij) zelf tot nu toe: We bewaren in de voorraadkast onderin de frituurpan, was hij in de kast geslopen toen ik daar brokken had gehaald (tussen mijn benen door waarschijnlijk, had hem niet in de gaten). Afijn, ik sta lekker te kijken hoe terra haar brokken opsmult en bedenk me na een paar minuten dat er iets vreemds is aan dit plaatje...
Halverwege de vraag 'Waar is Cotton?'aan mijn vriend horen we een ontzettend kabaal in de voorraadkast. De brokken liggen in een doos op de bovenste plank, daar is ie vanaf gevallen en met twee poten in de frituurpan (met voeibaar vet) geland. We vliegen naar de kast, trekken die deur open en treffen een grote puinzooi aan met cotton die geschrokken ronddrentelt over de hele vloer. Ik heb de kat drooggewreven en geprobeerd die rotzooi van hem af te krijgen, mijn vriend heeft de puinzooi in de kast schoon gemaakt. Die troep kregen we natuurlijk niet van hem af en dus (het gebeurde 's avonds laat) besloot ik de volgende ochtend meteen kattenshampoo voor hem te kopen.
Dat arme beest rook als een wandelende friettent en de poes vertikte het om bij hem in de buurt te komen, ondanks zijn pogingen om gezellig bij haar te gaan liggen (stond ze op en ging ze naar de andere kant van de kamer). Die kat wassen was om kort te gaan een ramp, maar uiteindelijk was hij weer wit en schoon (kon ik gaan douchen) en met een hand vol lekkere brokken werd ik ook weer vergeven voor de wasbeurt. Hij heeft nog wel de hele week naar de 'beaubeau' kattenshampoo gemeurd, maar dat was beter te harden dan de frietlucht.
Dit is hem trouwens:
pi_26681965
Mijn kat wilde laatst het bureau opspringen. Ik dacht hem even te aaien, net toen hij wilde springen, dus wat doet dat beest, hij glipt razend snel onder mijn hand door en springt alsnog waarna hij met zn kop tegen de onderkant van het bureaublad aanramt.. *BONK* !

Verder heeft de kat een keer een teek gehad. Iemand kwam met het geweldige idee dat teken niet tegen zeep kunnen, dus hadden we er douchegel op gesmeerd. Nou, werkte natuurlijk niet, maar de kat wilde die plakkerige zooi eraf likken maar sprong vervolgens 2 meter de lucht in van schrik door die zoute smaak En 1 minuut later was ze het alweer vergeten en probeerde ze het er weer af te likken, weer een sprong in de lucht van schrik... en dat ging zo maar door korte termijn geheugen he...

En toen ik klein was heb ik ooit eens een stel papieren velletjes nat gemaakt en over de kat heen gelegd om em te pesten.... heeft wel even geduurd voordat ie die velletjes eraf had...
Jupiler is goed
pi_26682390
quote:
Hond van mijn schoonouders heeft dat nu ook.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:41:50 #89
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26682482
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Volgens mij doen alle katten dat... iig elke kat die ik gehad heb wel...
Precies 1x ja
Vampire Romance O+
pi_26691252
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Jabba het volgende:

[..]

Kattennagels knippen?

Freaking dierenbeul!
Eh, hoezo? Als dat beest alleen binnen op karpet loopt slijten de nagels niet he, en dan moet je ze knippen. Ik moet de nagel van mijn cavia's ook knippen, anders vergroeien ze.
pi_26692582
Denken dat je gerbil dood is en wachten totdat iemand hem verwijderd uit zijn bak.. Deksel eraf halen en toen.............. een heel erg hard rennende gerbil...
Of de kat die er met de gerbil in zijn bek onder het grote 2 persoonsbed van mijn ouders ging zitten..
En thuiskomen uit je werk en dan tot de ontdekking komen dat de kat de hele dag in de badkamer opgesloten heeft gezeten... ennnnnn hij had niet eens gepoept of gepiest.. alleen de kast leegegehaald om op de handdoeken te gaan liggen!!

Struikelen, omdraaien in bed etc etc.. standaard dingen als je katten hebt..
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:41:41 #92
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26694857
quote:

[..]

Kattennagels knippen?

Freaking dierenbeul!
het zou juist zielig zijn als je zou laten groeien, katten hebben bij ons 4 krabpalen in huis waar fanatiek gebruik van word gemaakt, maar soms worden ze nu eenmaal wat te lang.
pi_26697660
we hebben ooit een cavia (vrouwtje) gekocht en die bij het konijn (mannetje) gezet wat we al hadden. in het begin even gekeken of het wel allemaal goed ging, maar t ging prima:) na een maandje ofzo hoor ik ineens een ontzettend gepiep en gekrijs vanuit t hok, wat denk je is mn cavia aan t bevallen wij snappen er geen reed van. dus dan ga je denken komt het van t konijn ofzo Ja weet ik veel, ze was nog een baby toen we haar kochten. schijnbaar neuken ze dan ookal
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:36:18 #94
84328 Lllaura
painting pictures
pi_26698535
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de winkel gegaan om te zeggen dat ie zó dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg een nieuwe mee...

Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!", riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder 's opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. M'n moeder zag op dat moment een dikke drol wegdrijven...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:33:59 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_26700605
De blunder was in mijn geval dat ik dacht dat de kelder wel veilig was voor de poezen. Rode poes sjouwde er lekker rond, klom overal op en ik zag net op tijd dat ze bezig was in een gat in de muur te klimmen... Ik kreeg direct een visioen van een poes in een spouwmuur, nam een duik over een bult troep heen en had haar beet. Maar ze bleef haken met haar halsbandje, achter wat later bleek een spijker aan de binnenkant van het gat te zijn... Gelukkig was er een oplettende huisgenoot in de keuken die snel een schaar haalde en gelukkig had ik ook in één keer het stukje elastiek van haar bandje te pakken. Phew. Pas later stond ik te trillen op mijn benen: stel nou dat...
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:23:37 #96
105850 Fuente
mamamuts
pi_26702256
Hier ook de beetje standaard blunders. 1 van de katten sneakt wel een stiekem de voorraadkast in als de deur net even open is bij boodschappen inladen, en daar kom je dan 4 uur later achter.
Diezelfde kat loopt erg graag voor je voeten en schuift regelmatig een paar meter over het laminaar omdat je er tegenaan loopt...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_26702958
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef Lllaura het volgende:
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de winkel gegaan om te zeggen dat ie zó dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg een nieuwe mee...

Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!", riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder 's opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. M'n moeder zag op dat moment een dikke drol wegdrijven...
omg .
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:06:55 #98
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_26704974
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef Lllaura het volgende:
ja, hij was zomaar ineens stuk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:33:31 #99
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_26709141
quote:

[..]

Kattennagels knippen?

Freaking dierenbeul!
Zonder je ook maar 1 milliseconde af te vragen waarom ik die nagels knip, kom je tot dit oordeel.

Randdebiel.
pi_26709185
Mijn nichtje is een paar maanden terug per ongelijk over haar eigen kat gereden die op de oprit zat,echt heel erg!!

Lang geleden gooide mijn moeder een stok voor de hond maar ze was even vergeten dan ie vast zat met een touw,je kan wel raden wat er gebeurde toen die hond een run nam om die stok te halen.Ben er nu nog steeds boos over

Zelf heb ik regelmatig dat ik de poezen opsluit,meestal gaan ze dan vanzelf miauwen of ga zelf zoeken als ik ze al een tijdje niet zie.Maar ik heb er meer last van hun aangezien ze dan ook niet bij de kattenbak kunnen....
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')