ja zo ben ik mijn parkiet ook vergeten te voeren toen in nog jonger was.....maar dat heb ik verdrongen denk ik.....en ik heb me dr ook heel lang schuldig over gevoeld..quote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ow, er zijn wel meer blunders met fatale afloop
Mijne is ook nog van toen ik nog een klein sly-tje was, jaar of 10 denk ik. Ik had een mooi parkietje op mijn kamer, Tommy. En ik verschoonde altijd keurig netjes Tommy's kooitje en gaf hem netjes eten en drinken in zijn schone bakjes. Hij vloog lekker los in mijn kamertje en scheet dan heerlijk de spiegel onder, maar ik was toch dol op hem
En op een keer zaten we te eten, en ineens zomaar, vroeg ik me af of ik de laatste keer dat ik hem had verschoond wel eten en drinken had gegeven....niet dusEn daar kunnen parkietjes niet zo goed tegen
![]()
Erg he? Ik heb me zo vreselijk schuldig gevoeld![]()
![]()
Ach, het zijn taaie dingen. Zo'n beest heeft een keer een vriend van me gebeten. Van schrik begon hij met z'n hand te schudden maar die hamster hing nog vast. Eventjes tenminste. Toen hij besloot dat het toch een goed idee was om los te laten maakte hij een boog van ongeveer 4 meter die eindigde tegen de muur.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:49 schreef BadGirly het volgende:
Een andere hamster heb ik eens per ongeluk uit m'n handen laten springen. Hij sprong naar boven en viel daarna te pletter op de plavuizen. Hij bleef 5 min. voor dood liggen en ging daarna rondjes lopen met een scheve kop. Uiteindelijk trok het weer bij en had ie nergens meer last van.
Zo heeft Yian een hele nacht in de bijkeuken doorgebracht, van de winterquote:Op maandag 2 mei 2005 14:11 schreef Klonk het volgende:
na het lezen komen er meer bizarre verhalen boven, ik heb ook een keer een kat een nacht opgesloten op de douche, niet dat dat beest ff meldt dat het vast zit nee, geen kick.
Een van mijn katten zit altijd in de wasmachine en ik moet er idd heel goed op letten dat ze er écht niet meer in zit als ik de machine aanzet. Terwijl ik de machine aan het inladen ben, heb ik haar er al 5 keer uit moeten halen en voor dat ik de machine aanzet, por ik nog 1 keer in het wasgoed en als het wasgoed niet beweegt, zet ik 'm aan.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben wel panisch wat betreft de wasdroger en de wasmachine, die check ik driedubbel. Dat is mijn grootste angst, dat ze daar in komen.
Opgelost? Gruwelijkquote:Op maandag 2 mei 2005 22:34 schreef Aventura het volgende:
Katje een keer opgelosten op het balkon, weleens op wat pootjes gestapt, verder niks ernstigs
Ja, ik schoot wat uit met de ongebluste kalkquote:Op maandag 2 mei 2005 22:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Opgelost? Gruwelijk
@MUUS: dat van die capuchon is een goed idee zeg, ga ik ook proberen. Word je capuchon niet uit verveling kapotgeknaagd? (dat doen m'n beesten tenminste wel met de hangmat in hun kooi)
Mental image..quote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik schoot wat uit met de ongebluste kalk![]()
Komt me heel bekend voor...quote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef Spindizzy het volgende:
Of je draait je nogal wild om in bed terwijl er een kat bovenop je ligt te pitten die vervolgens met een rotklap tegen de muur smakt
Nee, deden ze allebei niet. Ook mijn zelf-gefröbelde hangmatje in de kooi niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Opgelost? Gruwelijk
@MUUS: dat van die capuchon is een goed idee zeg, ga ik ook proberen. Word je capuchon niet uit verveling kapotgeknaagd? (dat doen m'n beesten tenminste wel met de hangmat in hun kooi)
Kattennagels knippen?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:18 schreef tonja het volgende:
Ik moet regelmatig de nagels van mijn kat knippen.
Als ik met dat schaartje zijn nagel alleen aanraak begint ie vreselijk te brullen.
Vreemd genoeg blijft ie wel gewoon zitten als ik zijn voorpootjes doe, brullend en al.
Ook die keer dat ik te ver knipte, het bloedde een beetje, maar de kat bleef gewoon zitten, brullend en al, en niet harder dan 'normaal'.
Hij had er geen last van later, want hij ging er niet aan likken ofzo, maar ik voelde me wel schuldig dat ik zo slecht oplette.
Verder heeft het beestje de nodige kaakstoten te verduren, als ik me omdraai in bed.
Soms hoor ik echt die kaken opelkaar klappen, maar hij lijkt er weinig last van te hebben.
Het verstoord iig nooit zijn kopjes-geef-werkzaamheden.
*herkent*quote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef Aventura het volgende:
Niet echt een blunder maar toch wel grappig: kaarsjes aanhebben en dan nieuwsgierige aagjes er te dicht bij laten komen. Gevolg: verschroeide en stukken kortere snorhaartjes
aii die's bekend.. mn moeder ging onze auto stofzuigen, eenmaal klaar deurtje dichtgedaan en dagen lang niet naar omgekeken.. Kat kwijt.. wij overal zoeken waar je maar zoeken kan, en dat beest roepen (dan komt ie altijd) en het hele dorp doorgeweest, nergens te vindenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef octopussy het volgende:
ooit eens onze kat per ongeluk in de auto opgesloten.
Volgens mij doen alle katten dat... iig elke kat die ik gehad heb wel...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef Aventura het volgende:
Niet echt een blunder maar toch wel grappig: kaarsjes aanhebben en dan nieuwsgierige aagjes er te dicht bij laten komen. Gevolg: verschroeide en stukken kortere snorhaartjes
Hond van mijn schoonouders heeft dat nu ook.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef Aventura het volgende:
Precies 1x jaquote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle katten dat... iig elke kat die ik gehad heb wel...![]()
Eh, hoezo? Als dat beest alleen binnen op karpet loopt slijten de nagels niet he, en dan moet je ze knippen. Ik moet de nagel van mijn cavia's ook knippen, anders vergroeien ze.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Jabba het volgende:
[..]
Kattennagels knippen?![]()
Freaking dierenbeul!![]()
![]()
het zou juist zielig zijn als je zou laten groeien, katten hebben bij ons 4 krabpalen in huis waar fanatiek gebruik van word gemaakt, maar soms worden ze nu eenmaal wat te lang.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Jabba het volgende:
[..]
![]()
omgquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef Lllaura het volgende:
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de winkel gegaan om te zeggen dat ie zó dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg een nieuwe mee...![]()
Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!", riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder 's opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. M'n moeder zag op dat moment een dikke drol wegdrijven...![]()
ja, hij was zomaar ineens stukquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef Lllaura het volgende:
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de winkel gegaan om te zeggen dat ie zó dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg een nieuwe mee...![]()
Zonder je ook maar 1 milliseconde af te vragen waarom ik die nagels knip, kom je tot dit oordeel.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Jabba het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |