abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26653897

Ook al houden we veel van onze beestjes, soms blunder je ook wel eens of doe je iets waar je niets aan kon doen, maar waar je wel heel lullig over voelt!

Zo heb ik ooit eens een kat uit het raam geduwd per ongeluk. Van één hoog.

Ik heb ramen die naar buiten slaan. Ik had ze alle twee open vanwege warmte en 's avonds laat wilde ik ze dicht doen. Aangezien de katten wel eens op de buiten-vensterbank zitten kijk ik altijd even of er 1 zit, haal ze naar binnen en doe de ramen dicht.

Dat deed ik nu ook, geen kat te zien. Maar het raam ging wel moeilijk dicht. Had er 5 minuten later toch een raar gevoel over en checkte de voortuin. Daar zat een kat. Die ik dus van de vensterbank heb geduwd
Ik moet wel zeggen dat ie pikzwart is en dat ik hem echt niet gezien heb!

En dan de ontelbare pootjes en staarten waarop ik ben gaan staan.

zondag 1 mei 2005 @ 23:53:19 #2
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_26653919
dierenbeul
Bas heeft gesproken...
  zondag 1 mei 2005 @ 23:55:31 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26653982

Ik ben vanavond binnen 1 minuut tijd op een kattenpoot en een puppenpoot gaan staan met mijn lompe kisten
Toen ik de pup net had ben ik wel eens op hem gaan zitten
Ik heb twee keer de voordeur keihard dichtgegooid terwijl er een kat tussen zat
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 00:02:44 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_26654184
de deur nog even extra aanduwen met het nodige gemopper en dan zien dat er een kattenstaart tussen zit
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_26654195
Wel eens per ongeluk het konijn een schop gegeven dat ze de kamer door zeilde.
pi_26654339
Kat lag op de trampoline.... kon het niet laten om er eens flink op te springe.

Ik weet het ik ben mentaal nog een kleuter.
pi_26654341
Hier werken onze katten voornamelijk zichzelf in de nesten (uit raam vallen, met poten ergens tussen komen e.d.)... al kwam t zeker toen ze nog jong waren weleens voor dat ze bij m'n voeten aan t rotzooien waren (veters blijken populair te zijn bij veel katten), en ik ik gedachteloos opstond en op een staart trapte... Normaal gesproken een stil beest maar toen hoorde ik 'm wel...

je voelt je dan zo schuldig en zit daarna overdreven lief te doen tegen t beest terwijl ie t zelf vast allang weer vergeten is
  maandag 2 mei 2005 @ 00:11:11 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26654395
Of je draait je nogal wild om in bed terwijl er een kat bovenop je ligt te pitten die vervolgens met een rotklap tegen de muur smakt
pi_26654460
Vergeten dat er een kat op je schoot ligt, de telefoon horen en ineens overeind komen

*bonk* Kwade kat onder de tafel, echt met een blik in zijn ogen van "wat heb ik nu weer verkeerd gedaan baas?"

En staarten en pootjes, en af en toe een een schop geven wanneer ze midden in de nacht in de gang liggen als ik naar de wc moet... Ze zijn het gelijk weer vergeten en draaien al knorrend om je heen...
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 2 mei 2005 @ 00:24:25 #10
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_26654661
Arme beestjes.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:27:23 #11
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_26654720
Kat was een keer bij mijn vader in bed gekropen, die draai zich om en land met zijn in het gips zittende arm op dat beest.

Zelf met kat gehad dat ie nogal eens op schoot wilde springen als ik op mijn bureau stoel omdraaide of ging staan. De knietjes die dat beest op z'n kaak heeft moeten incasseren.....
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_26654725
mijn kat vindt het nodig om s'avonds midden op de trap te gaan slapen, waardoor ik met mijn suffe kop in het donker wel es op em ga staan. (moet ie daar maar niet gaan liggen) Hij ligt trouwens ook vaak op mijn bed maar in plaats van tegen de muur aan te knallen flikkerd ie op mijn vloer.

en toch vind ie me lief.. (denk ik)
''fish are friends, not food!''
  maandag 2 mei 2005 @ 00:28:34 #13
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_26654743
Wilde van de week de deur van m'n kamer dichtdoen, maar m'n poes glipte er nog net langs,dus die kreeg een klap van de deur tegen d'r koppie aan. Ik voelde me vreselijk,maar het viel mee.
En een keer zat ik te roken, en toen liep ze met d'r staart langs m'n sigaret,waardoor d'r puntje verbrandde...maar gelukkig enkel haren verschroeid, ze voelde er zelf niks van gelukkig.

Back in business.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:30:48 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26654788
Hoe vaak ik al niet op pootjes ben gaan staan of koppies heb gekraakt mijn beesten hebben de blijkbaar onweerstaanbare drang de slaapkamer in te willen... ik wil dat niet

Dat met die trampoline had ik wrsch ook wel gedaan trouwens. Even een zetje geven.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:32:08 #15
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26654818
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:28 schreef Shirley het volgende:
En een keer zat ik te roken, en toen liep ze met d'r staart langs m'n sigaret,waardoor d'r puntje verbrandde...maar gelukkig enkel haren verschroeid, ze voelde er zelf niks van gelukkig.

Ja nou je het zegt... Toen wij nog rookten hebben we de kat ook wel 's per ongeluk in de fik gezet Als mijn man sjekkies draait dan propte hij het uiteinde er nooit goed in dus als je dat aansteekt dan wil het nog wel 's van je sjekkie afvallen. Op je kat. Die vervolgens best wel smeulend begint te ruiken en waar flinke rookwolken afkomen. Die ook nog 's van schrik zich verstopt als het vrouwtje heel hard gilt: DE KAT STAAT IN DE FIK!

Kat aan een poot onder de bank uit getrokken, flink over de grond heen en weer rollen en niks aan het handje verder
pi_26654893
Me ma had me nieuwe puppy vast die we die middag hadden gehaald. Is een ruw harige jack Russel. DIe was toen even groot als een cavia. Ze tilde hem hoog op en liet hem per ongeluk vallen. Recht op zijn bek. Zijn hoektandje zat toen los, maar die is weer vast gergroeid na een dag ofzo. Was wel vet zielig.
Xbox Live: koenpijl
pi_26654955
  maandag 2 mei 2005 @ 00:41:03 #18
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_26654991
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:32 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ja nou je het zegt... Toen wij nog rookten hebben we de kat ook wel 's per ongeluk in de fik gezet Als mijn man sjekkies draait dan propte hij het uiteinde er nooit goed in dus als je dat aansteekt dan wil het nog wel 's van je sjekkie afvallen. Op je kat. Die vervolgens best wel smeulend begint te ruiken en waar flinke rookwolken afkomen. Die ook nog 's van schrik zich verstopt als het vrouwtje heel hard gilt: DE KAT STAAT IN DE FIK!

Kat aan een poot onder de bank uit getrokken, flink over de grond heen en weer rollen en niks aan het handje verder
!
Back in business.
pi_26654995
Dat je op de grond ligt en je hond in de buurt staat, je hoort de deurbel en staat dus op. Vol tegen de onderkant van z'n bek aan met mn kop
  maandag 2 mei 2005 @ 00:41:42 #20
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_26655010
kickje naar sex?

[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:43:41 #21
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26655041
M'n rat ging gaat vaak parallel aan m'n (pc)muis zitten. Ik heb wel eens af en toe hem te pakken
Vampire Romance O+
pi_26655082
Hmm..zo lomp ben ik gelukkig niet met mijn huisdieren
Ik ben meer van het per ongeluk opsluiten in een kamer

Of denken dat ze (mijn 4 katten) allemaal binnen zijn, maar er dan een paar uur later achter komen dat er toch nog eentje mist.. Die dan zielig in de tuin voor de deur zit, in de kou
Dan heb ik wel een enorm schuldgevoel de rest van de avond.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:46:22 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26655106
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:45 schreef trueblue het volgende:
Hmm..zo lomp ben ik gelukkig niet met mijn huisdieren
Ik ben meer van het per ongeluk opsluiten in een kamer

Of denken dat ze (mijn 4 katten) allemaal binnen zijn, maar er dan een paar uur later achter komen dat er toch nog eentje mist.. Die dan zielig in de tuin voor de deur zit, in de kou
Dan heb ik wel een enorm schuldgevoel de rest van de avond.
Dat schuldgevoel komt door die oogjes he?
Vampire Romance O+
pi_26655137
We hadden dus 2 dwerghamsters, mannetjes dachten we (We dachten 2 lulletjes te zien in de winkel), en eentje werd wel heel erg dik! Dus hebben we ze maar wat minder te eten gegeven. Totdat ik er eentje miste. Ik maakte de kooi open en toen hadden we ineens 14 dwerghamsters. We hadden dus een paartje
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_26655161
Of, ik was met onze hond wandelen..Een reu en die snapt het bloemetjes en bijtjes verhaal nog niet echt goed. We kwamen dus een vrouw met vrouwtjes en mannetjes hond tegen. De eigenarese: "Uitkijken, de onze is loops", waarop ik reageerde: "Dat maakt niet uit, de onze is te dom daarvoor". Paar seconden later had ie toch een gat gevonden. Het was alleen wel de kop van de mannetjes hond waar ie tegen aanreed
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_26655204
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:46 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat schuldgevoel komt door die oogjes he?
Doe ik helemaal ontdaan snel de deur open, kat rent mauwend naar binnen zo van "wat heb je nou gedaan! je hebt me zomaar buitengesloten!" , kopjes geven aan m'n benen...Ja, ze weten volgens mij heel goed waar ze mee bezig zijn
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26655307
Ik moet echt keihard lachen om dit topic
en nee, ik ben geen dierenbeul maar sommige dingen zijn zoooo grappig

[ontopic]
Mijn zus heeft in haar onderzoeksfase als kleuter eens een kat in een centrifuge (bovenlader) gedaan. Deksel dicht, aangezet, en wij horen allemaal "bonk.. bonk... bonk... bonk bonk bonkbonk bonkBONK BONKBONKBONKBONK!!!' Gauw uitgezet, kat leefde nog gewoon, was alleen erg draaierig en kon even niet meer recht lopen maar alleen in rondjes

[ Bericht 24% gewijzigd door Allan24 op 02-05-2005 01:03:54 ]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 2 mei 2005 @ 01:02:25 #28
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_26655389
Enige verhaal van onze hond dat dit topic waardig is, is de dag dat we hem kregen. We hadden hem uit het asiel gehaald toen hij 6 maanden was.

Nou woon ik aan de rand van een groot weiland (lees 1,5 km grasland achter de tuin). Een hond die net uit het asiel komt, wil vrijheid. Dus toen we hem (uiteindelijk toch maar) loslieten kwam hij erachter dat tussen hem en de vrijheid een schuifpui in de weg stond. Maar na ong. 1,5 minuut versuft kijken ging het wel weer....
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
  maandag 2 mei 2005 @ 01:09:38 #29
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_26655516
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:58
Mijn zus heeft in haar onderzoeksfase als kleuter eens een kat in een centrifuge (bovenlader) gedaan. Deksel dicht, aangezet, en wij horen allemaal "bonk.. bonk... bonk... bonk bonk bonkbonk bonkBONK BONK[b]BONKBONKBONK!!!
' Gauw uitgezet, kat leefde nog gewoon, was alleen erg draaierig en kon even niet meer recht lopen maar alleen in rondjes
!!!
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  maandag 2 mei 2005 @ 02:38:20 #30
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26656509
Ik ben eens (langzaam) op de bank gaan zitten zonder te kijken in mijn boxershort
Nou daar lag de poes dus

Heeft ze me een partij hard in mijn kont gebeten zeg
Dat zal me dus geen tweede keer gebeuren
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 2 mei 2005 @ 03:06:40 #31
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26656647
het opsluiten en op staarten staan gebeurd hier ook, tevens ook het omdraaien in bed zodat kat naast bed valt.

Maar het ergste is wel afgelopen kerst, was de (nep) kerstboom aan het inpakken en zette hem weg, waren we Kyara kwijt (toen nog kitten).
Wij overal zoeke en na 2 uur hoorden we gemauw achter het schot op zolder, zat ze dus in de doos.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 2 mei 2005 @ 03:17:32 #32
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_26656675
Wat een zielige maar ongelooflijke lollige verhalen hier. Ik lig dubbel.

Zelf geen huisdieren en met de huisdieren van anderen kan ik even niks verzinnen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_26656681
Vond het vroeger altijd tof om m'n hond uit te laten op het havenhoofd als er veel wind stond. Golven die zowat over je heen slaan enzo. Een keertje had ik de windsterkte toch iets onderschat. Gevolg: vliegeren met je hond.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 2 mei 2005 @ 03:20:52 #34
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26656683
Poes was gewond.... een bloedend pootje... overal rode kattepootjes.

Ik besloot haar te verbinden... en zo geschiedde....
Een half uur later zat het verbandje er om. Ze keek me aan schudde met haar zielige pootje en het verbandje vloog door de huiskamer. Poes begon zich tevreden te wassen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26656717
quote:
Op maandag 2 mei 2005 02:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik ben eens (langzaam) op de bank gaan zitten zonder te kijken in mijn boxershort
Nou daar lag de poes dus

Heeft ze me een partij hard in mijn kont gebeten zeg
Dat zal me dus geen tweede keer gebeuren
Je bedoeld dat die poes in je boxershort zat? En jij bent gaan zitten?
Ik kijk NOOIT in mijn boxershort of er nog een verdwaalde huisdier in zit, dus ik begrijp je zin niet, of jij hebt je huisdieren in je boxershorts zitten

On-topic:
Ik heb ooit een keer mijn parkiet in mijn strot gehad. Deden een kunstje om op mijn kin te zitten, maar had net een toastje op en dat rook hij waarschijnlijk, dus hij dook meteen mijn strot in....
  maandag 2 mei 2005 @ 03:36:09 #36
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_26656739
Max z'n staart kwam vorige zomer tussen het electrisch dakraam van de auto.
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
  Moderator maandag 2 mei 2005 @ 08:48:44 #37
5428 crew  miss_sly
pi_26658248
tvp
Ik durf mijn blunder niet te vertellen; die is werkelijk te erg
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 mei 2005 @ 08:55:14 #38
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26658317
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:49 schreef existenz het volgende:
Of, ik was met onze hond wandelen..Een reu en die snapt het bloemetjes en bijtjes verhaal nog niet echt goed. We kwamen dus een vrouw met vrouwtjes en mannetjes hond tegen. De eigenarese: "Uitkijken, de onze is loops", waarop ik reageerde: "Dat maakt niet uit, de onze is te dom daarvoor". Paar seconden later had ie toch een gat gevonden. Het was alleen wel de kop van de mannetjes hond waar ie tegen aanreed
Vampire Romance O+
  maandag 2 mei 2005 @ 08:56:08 #39
105779 nymphalidae
the nymphalidae effect
pi_26658326
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:55 schreef Spindizzy het volgende:

Ik heb twee keer de voordeur keihard dichtgegooid terwijl er een kat tussen zat
Mijn vader heeft dat ooit eens met een hamster gedaan van vrienden van ons.

Dat beestje liep los, en de deur van de kamer stond open. Dus één van die vrienden roept: "Doe snel de deur dicht". Nou ja, dat deed mijn vader.

Daarna maakte het niet meer uit of de deur open of dicht stond.
When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the thundering voice of God answered, "There's just something about you that pisses me off
pi_26658337
hier vooral het op katten gaan staan in het donker, ze per ongeluk voor je uit schoppen omdat ze ineens voor je voeten lopen.....je omdraaien in bed zodat de kat van t bed af valt...
en de kat zelf blundert nog wel eens in de herfst als het wat kouder is en de houtkachel aan is....dan wil ze er wel eens opspringen....en daarbij een branden olielampje omgooien wat dus blijft branden op de grond....
  maandag 2 mei 2005 @ 09:12:00 #41
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26658553
quote:
Op maandag 2 mei 2005 08:48 schreef miss_sly het volgende:
tvp
Doe toch maar trouwens
Vampire Romance O+
pi_26658600
Ook hier gebeurt het wel eens op de staart staan of op d'r pootjes.
Het ergste vond ik nog steeds de douche alvast aanzetten en nog even rondlopen en de kat missen. tja, want deze stond in een hoekje in de douche proberen niet nat te worden.
pi_26658621
quote:
tvp
Kom op, vertel het maar, ik zal niet lachen (of huilen )

Toen ik 7 was heb ik de snorharen van onze kat afgeknipt Ze zijn wel weer aangegroeid, maar toch, ik schaam me dood elke keer als ik dat verhaal weer hoor.

Dat centrifugeverhaal is ook erg
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_26658639
quote:
Op maandag 2 mei 2005 03:20 schreef ondeugend het volgende:
Poes was gewond.... een bloedend pootje... overal rode kattepootjes.

Ik besloot haar te verbinden... en zo geschiedde....
Een half uur later zat het verbandje er om. Ze keek me aan schudde met haar zielige pootje en het verbandje vloog door de huiskamer. Poes begon zich tevreden te wassen.
'
Owned
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 10:00:32 #45
43556 miss_dynastie
pi_26659368
Ik weet bijna niet waar ik moet beginnen

Floris is ooit eens in de kliko beland, ik was aan het opruimen en hij was in de vuilniszak gekropen
Laatst met mn volle gewicht op Yians pootje gaan staan
Yian vanochtend nog bijna van de trap laten vallen toen ik de trap opliep en hij ineens voorbijkwam en een zwiep van mn knie kreeg
Ach
pi_26659396
Ik ben wel panisch wat betreft de wasdroger en de wasmachine, die check ik driedubbel. Dat is mijn grootste angst, dat ze daar in komen.
  maandag 2 mei 2005 @ 10:02:47 #47
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26659397
Hier in huis heeft m'n bovenbuurman trouwens eens een keer een koelkast op een babyrat gezet
dat was fataal
Vampire Romance O+
pi_26659425
oja ik heb ook nog een blunder van mijn toen 2jarige oppaskind ze hadden jonge kittens en hij was al vroeg wakker en vond het leuk om zijn moeder te verassen en besloot de kittens een mooie knipbeurt te geven met als gevolg dat hij in het oortje van 1 van de kitten heeft geknipt en ze er allemaal niet uit zagen
pi_26659569
quote:
tvp
Ja, te laat. Nu moet je.

Ik kwam laatst bij mensen thuis en dacht een langharig kussen aan de kant te leggen. Slapende kat schrok net zo hard als ik.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 2 mei 2005 @ 11:06:44 #50
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26660809
ik herinner me ineens iets, dat is echt heel heel erg.

na,ja herinenren, ik was 4 toen het gebeurde.

Mijn ouders kweekte nogal hele dure kanarie's en een daarvan stond in een kooi in de kamer, even apart omdat ie nieuw was, een dure nieuwe aanwinst dus.

Mijn moeder was de bak aan het verschonen en kwam terug de kamer in, en daar zat ik op mijn knietjes op tafel met een kletsnatte dode vogel in mijn handen, mijn moeder schrok haar eigen kapot.

Mijn reactie, ik wilde hem alleen maar in bad doen hoor.

Mijn moeder heeft mij tot mijn 10de ofzo niet meer alleen gelaten met een dier.

De wasmachine en droger check ik ook altijd voor die aangaat overigens.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')