quote:Op maandag 2 mei 2005 00:28 schreef Shirley het volgende:
En een keer zat ik te roken, en toen liep ze met d'r staart langs m'n sigaret,waardoor d'r puntje verbrandde...maar gelukkig enkel haren verschroeid, ze voelde er zelf niks van gelukkig.
quote:Op maandag 2 mei 2005 00:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Ja nou je het zegt... Toen wij nog rookten hebben we de kat ook wel 's per ongeluk in de fik gezet
Als mijn man sjekkies draait dan propte hij het uiteinde er nooit goed in dus als je dat aansteekt dan wil het nog wel 's van je sjekkie afvallen. Op je kat. Die vervolgens best wel smeulend begint te ruiken en waar flinke rookwolken afkomen. Die ook nog 's van schrik zich verstopt als het vrouwtje heel hard gilt: DE KAT STAAT IN DE FIK!
Kat aan een poot onder de bank uit getrokken, flink over de grond heen en weer rollen en niks aan het handje verder![]()
Dat schuldgevoel komt door die oogjes he?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:45 schreef trueblue het volgende:
Hmm..zo lomp ben ik gelukkig niet met mijn huisdieren![]()
Ik ben meer van het per ongeluk opsluiten in een kamer
Of denken dat ze (mijn 4 katten) allemaal binnen zijn, maar er dan een paar uur later achter komen dat er toch nog eentje mist.. Die dan zielig in de tuin voor de deur zit, in de kou![]()
Dan heb ik wel een enorm schuldgevoel de rest van de avond.
Doe ik helemaal ontdaan snel de deur open, kat rent mauwend naar binnen zo van "wat heb je nou gedaan! je hebt me zomaar buitengesloten!" , kopjes geven aan m'n benen...Ja, ze weten volgens mij heel goed waar ze mee bezig zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 00:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat schuldgevoel komt door die oogjes he?
!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 00:58
Mijn zus heeft in haar onderzoeksfase als kleuter eens een kat in een centrifuge (bovenlader) gedaan. Deksel dicht, aangezet, en wij horen allemaal "bonk.. bonk... bonk... bonk bonk bonkbonk bonkBONK BONK[b]BONKBONKBONK!!!' Gauw uitgezet, kat leefde nog gewoon, was alleen erg draaierig en kon even niet meer recht lopen maar alleen in rondjes
Je bedoeld dat die poes in je boxershort zat? En jij bent gaan zitten?quote:Op maandag 2 mei 2005 02:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik ben eens (langzaam) op de bank gaan zitten zonder te kijken in mijn boxershort
Nou daar lag de poes dus
Heeft ze me een partij hard in mijn kont gebeten zeg
Dat zal me dus geen tweede keer gebeuren![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 00:49 schreef existenz het volgende:
Of, ik was met onze hond wandelen..Een reu en die snapt het bloemetjes en bijtjes verhaal nog niet echt goed. We kwamen dus een vrouw met vrouwtjes en mannetjes hond tegen. De eigenarese: "Uitkijken, de onze is loops", waarop ik reageerde: "Dat maakt niet uit, de onze is te dom daarvoor". Paar seconden later had ie toch een gat gevonden.Het was alleen wel de kop van de mannetjes hond waar ie tegen aanreed
![]()
Mijn vader heeft dat ooit eens met een hamster gedaan van vrienden van ons.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:55 schreef Spindizzy het volgende:![]()
Ik heb twee keer de voordeur keihard dichtgegooid terwijl er een kat tussen zat
Doe toch maar trouwensquote:Op maandag 2 mei 2005 08:48 schreef miss_sly het volgende:
tvp
Ik durf mijn blunder niet te vertellen; die is werkelijk te erg
Kom op, vertel het maar, ik zal niet lachen (of huilenquote:Op maandag 2 mei 2005 08:48 schreef miss_sly het volgende:
tvp
'quote:Op maandag 2 mei 2005 03:20 schreef ondeugend het volgende:
Poes was gewond.... een bloedend pootje... overal rode kattepootjes.
Ik besloot haar te verbinden... en zo geschiedde....
Een half uur later zat het verbandje er om. Ze keek me aan schudde met haar zielige pootje en het verbandje vloog door de huiskamer. Poes begon zich tevreden te wassen.
Ja, te laat. Nu moet je.quote:Op maandag 2 mei 2005 08:48 schreef miss_sly het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |