abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:43:17 #211
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27351918
ik had ooit eens een vriendin zeg maar
die had van die kleine woestijnratjes.
schetig, lekker door haar kamer laten lopen.
op een mooie dag zit ze te studeren.
lezen, lezen, uiteindelijk klaar.
slaat het boek dicht,en gaat weg.
en ja hoor, zat zo een beestje schijnbaar net tussen die bladzijden, niet gezien ofzo
beessie hartstikke dood
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:24:46 #212
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_27356326
Vroegah, had ik een dwerghamster, daar is mijn broer toen op gaan zitten
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:40:34 #213
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_27359896
naar de universiteitskliniek in utrecht
gruwelijk flirten met de twee dames in opleiding die mijn o zo schattige hond onderzochten
jubel en jolijt
het droop er vanaf
tot de teringlijer ter verhoging van de feestvreugde
eens fijn uit zijn heupen ging
alsof ie een wk niet was geweest
echt de drol in kwestie was een monument an sich
en de geur dermate dat je er tegen aan kon leunen
bloemen, daar hou ik van!
pi_27360584
quote:
Op maandag 23 mei 2005 08:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

dat * hoorde * bij elkaar die garnaal at alleen zeester.
Nou ja weet ik veel ,zo'n grote zeester kan best een hapje missen voor zo'n klein garnaaltje dacht ik dus vooruit maar.
Begint die garnaal de volgende dag vrolijk met het amputeren van een hele arm van die zeester, afgrijselijk ik heb de hele handel naar de winkel terug gebracht. Dat kon ik niet aanzien
Geweldig, ik moest zo hard lachen!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_27385417
Afgelopen zomer was een van onze katten weggelopen bij het logeeradres toen wij op vakantie waren. Terug in Nederland hadden we een hele zoekactie op touw gezet, inclusief zo'n vangkooi (onze kat in het wild geboren en bang voor alles wat vreemd is dus vandaar de kooi). Op een avond zagen we een zwart met witte kat... de kat ging na lange tijd wachten in het kooitje! Wij helemaal blij en de kat mee naar huis genomen.... Kwam ik er thuis in het licht achter dat de witte vlek niet helemaal op de goede plaats zat!!!!
De kat maar weer terug gebracht naar het veldje waar we hem gevonden hadden...

De volgende dag hadden we 'm weer te pakken... Dom beest...

Na een week.. toen we de moed eigenlijk al hadden opgegeven Lizzie toch nog gevonden
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_27388911
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef Lotjeb het volgende:
Afgelopen zomer was een van onze katten weggelopen bij het logeeradres toen wij op vakantie waren. Terug in Nederland hadden we een hele zoekactie op touw gezet, inclusief zo'n vangkooi (onze kat in het wild geboren en bang voor alles wat vreemd is dus vandaar de kooi). Op een avond zagen we een zwart met witte kat... de kat ging na lange tijd wachten in het kooitje! Wij helemaal blij en de kat mee naar huis genomen.... Kwam ik er thuis in het licht achter dat de witte vlek niet helemaal op de goede plaats zat!!!!
De kat maar weer terug gebracht naar het veldje waar we hem gevonden hadden...

De volgende dag hadden we 'm weer te pakken... Dom beest...

Na een week.. toen we de moed eigenlijk al hadden opgegeven Lizzie toch nog gevonden
oohw:S ik heb ook nog zon verhaal:
onze kat daantje was weg gelopen... normaal kwam ie na een paar dagen we terug...(op vrouwe jacht ) maar nu was hij al een paar dagen weg, wij in de buurt rondgevraagd, posters opgehangen... etc..
niemand wist wat...

op een gegeven moment me ma en ik zitten lkkr tv te kijken... komt me pa met zn scooter via de achtertuin... dus wij denken wat doet hij nouw? helemaal bezweet van het rennen... we denken hij word achtervolgd door de politie ofzo... wij snel de deur open, en hij schreeuwt "deur dicht!! deur dicht!!"
wij de deur dicht en kijken hem vragend aan.. zegt ie "ik heb daantje gevonden"... dus wij "waar is ie dan" zegt ie dood leuk "in mn buddy van mn scooter"(of hoe dat ding ook heet).. wij lagen helemaal dubbel, maar hij doet zn buddy open er en zit een rooie kater in... helemaal bang en in shock... wat denk je is het een ANDERE kat GVD!!! wij boos!!! kat ook!!, mn vader schaamde zich dood...
we hebben het arme beest meteen met de auto terug gebracht, weer in de scooter douwen was zielig... (heeft me pa met die arme kat een paar honderd meter gerent omdat het natuurlijk zielig was als ie de moter aan zetten voor niets) en hij nog zeggen "jah maar toen ik daantje riep kwam hij meteen op me af, en hij is ook rood mafkees..
maar weten we nu wel dat onze daantje helaas overreden is
nu hebben we een mama poes nina (slettebak die neemt elke kater uit de buurt mee) en baby poes bibi ( die groter is dan mama )
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_27404515
met zuigen mun vogel half opgezogen (ze vloog los)

hij kwam er gelukkig nog wel levend uit

en dat beestje is ook eens met zun hoofd tussen het klepje voor het voederbakje gekomen (ja ze beet, dus toen ze eraan kwam liet ik van schrik dat klepje los en BAM! dat veerde dus terug)

ahum
  vrijdag 27 mei 2005 @ 13:18:44 #218
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_27405031
Katten verwisseling komt nogal eens voor, zo vind ik het verhaal van die mensen die met hun zwarte kater naar de DA gaan om hem te laten castreren zo mooi. Ze stappen uit de auto en dat beest weet uit het mandje te onsnappen en duikt de bosjes in. Met z'n beiden stoven de eigenaars die bosjes in grijpen het beest in z'n nekvel en stoppen hem terug in de mand. Zijn ze in de behandelkamer van de DA vraagt die heel droog of ze er niet van op de hoogte zijn dat hun kater een poes is......
Hun kater zat dus nog in de bosjes en ze hadden per ongeluk een zwarte poes die daar toevallig óók net zat mee gesleurd naar de DA. Konden ze weer terug om de bosjes in te duiken en hun eigen kater te zoeken.
Dat is gelukkig wel gelukt en toen konden ze weer terug naar de DA .
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 27 mei 2005 @ 13:59:08 #219
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27406207
Heel lang geleden is bij mij es een hond uit de auto gevallen. We hadden een grote hond, kruising Herder, Bouvier. We hadden ook een station-auto. Hond achterin dus, die ging altijd lekker tegen de achterklep aanleunen. We stopten voor een kruispunt, trokken weer op om over te steken, wordt er door tegenliggers gesignalleerd met lichten e.d. wij kijken achterom, staat de klep open en loopt de hond verbaasd op de kruising! De klep was niet goed dicht en toen we optrokken is die dus opengeschoten gauw maar ff achteruit gereden en hond ingeladen hij had niets, hij kon wel tegen een stootje, hij had een keer met zijn kop een hele schutting scheef gezet omdat hij zo waaks was en er iemand aanbelde.
Hij was wel heel erg slim, hij kon autodeuren openkrijgen. Op een ochtend stond bij ons de voordeur wijdopen (had hij ook gedaan) en wij zoeken naar de hond, lag ie lekker in de auto te pitten! Hebben we veel kratjes bier mee gewonnen in weddenschappen. Men wou het niet geloven, je hoefde alleen maar te zeggen: "Zorro! Auto!" en dan trok hij met zijn bek het handvat omhoog, gaf een zwaai aan de deur en glipte er snel door voordat ie weer dichtviel
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 30 mei 2005 @ 08:51:30 #220
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_27472918
Een van de katten toen ik nog thuis woonde vond het wel een goed idee om bovenaan de trap te liggen. Dus toen ik 's nachts naar beneden ging om wat te eten schopte ik 't arme beest in het donker zo slapend en wel van de trap.

De week daarna was ze meteen wakker als ik m'n deur opendeed en binnen 1,5 seconde zelf al veilig beneden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 30 mei 2005 @ 09:06:40 #221
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27473118
katten en trappen kan ook andersom, zelfde scenario, kat ligt boven aan de trap, vriendin wil naar beneden en ziet kat niet, helaas gaat het mis voor mijn vriendin en is ze sneller beneden dan gewenst, resultaat, pols gebroken, arm gebroken, schouder uit de kom.........

en de kat, die lag de volgende dag weer bovenaan de trap
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 30 mei 2005 @ 09:21:58 #222
60539 Blinky
Au feu!
pi_27473404
We waren in een giechelbui in de keuken elkaar aan het kietelen. Op een gegeven moment rende ik de tuin in, hij achter mij aan. Poes lag prinsheerlijk te genieten van de rust in een rieten stoel toen er dus opeens een gillend vrouwenpersoon voorbij rende met haar baasje lachend achter haar aan. Poes schrikt zo hevig dat ze door de rieten stoel zakt waar ze op dat moment op lag.

Een paar dagen later was de stoel weer gemaakt, touwtje eronder gespannen, stoel leek weer in orde. Zitten we in de tuin en zien we poes op de rand van de stoel staan en we zien dat ze op het zitvlak wil springen. We kijken elkaar aan en besluiten allebei om haar haar gang te laten gaan.
Het eerste pootje ging goed, de rest niet
Best zielig maar gelukkig heeft ze zich niet bezeerd en we hebben haar daarna extra geknuffeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blinky op 30-05-2005 09:29:03 ]
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_27473755
ow mijn hond blundert trouwens ook..........

kijken kijken kijken naar de overkant en boem tegen een lantaarnpaal
  maandag 30 mei 2005 @ 11:33:51 #224
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27476745
M'n hond wil met mooi weer graag buiten in de tuinstoel liggen. De tuinstoelen staan om de tafel heen. De hond wil vanonder die tafel in de tuinstoel springen. Resultaat; harde BONK omdat ze met d'r kop tegen de tafel aanspringt van onderen
Tap tap tap
  maandag 30 mei 2005 @ 12:00:03 #225
111340 Vigile
Always on the move
pi_27477576
TVP
I reject your reality and substitute it for my own.
pi_27478127
hier zijn geen woorden voor!!!
Wat is het toch fijn om mij te zijn.!!. ;)
pi_27478971
whahhahahha lol
pi_27480938
Mijn zusje heeft toen ze iets van 6/7 was de hamster van mij broertje uit zijn kooi gehaald. We dachten toen dat hji ontsnapt was en hebben hem nog geprobeerd te lokken met eten enz. Mijn zusje kon nog niet echt praten, dus ze kon niet zeggen dat ze hem eruit had gehaald. Ze wees wel naar de prullenbak, dus we dachten dat ze hem daar in had gestopt.
Een paar jaar later zat een vriend van me een keer met zn voet tussen de kussens van de bank en voelde iets. Hij pakte het en het was een dode, platte hamster. Hij zag er een beetje uit als een mummie en was helemaal gedroogd. Bleek dus dat mn zusje de hamster tussen de kussens van de bank had gestopt en we er pas en paar jaar later achter kwamen.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_27481285
quote:
Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef Vigile het volgende:
TVP

Schrijf dan wat leuks als tvp
Zoiets als, wat vreselijk of wat leuk...

een hamstermummie, ik weet soms niet of ik moet lachen of huilen in dit topic
  maandag 30 mei 2005 @ 18:19:08 #230
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27488636
quote:
Op maandag 30 mei 2005 13:58 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Mijn zusje heeft toen ze iets van 6/7 was de hamster van mij broertje uit zijn kooi gehaald. We dachten toen dat hji ontsnapt was en hebben hem nog geprobeerd te lokken met eten enz. Mijn zusje kon nog niet echt praten, dus ze kon niet zeggen dat ze hem eruit had gehaald. Ze wees wel naar de prullenbak, dus we dachten dat ze hem daar in had gestopt.
Een paar jaar later zat een vriend van me een keer met zn voet tussen de kussens van de bank en voelde iets. Hij pakte het en het was een dode, platte hamster. Hij zag er een beetje uit als een mummie en was helemaal gedroogd. Bleek dus dat mn zusje de hamster tussen de kussens van de bank had gestopt en we er pas en paar jaar later achter kwamen.
dat je dat niet geroken hebt
It's okay to be white
pi_27493409
Mijn kater heeft vannacht geblunderd
meneer had zich vastgedraaid in een hengsel van de wasmand. Toen kreeg ie geen lucht meer en raakte in paniek. Knalt eerst tegen een metalen stoel aan (waar ik gelukkig wakker van werd) en toen zag ik kat voorbij komen met een wasmand erachter aan.

Gelukkig dat ik wakker was geworden want hij had het ding wel echt strak om zijn nekje zitten.
I'm pretty sure that coffee was invented by guys who were sittin' around smokin' anyways, right? And they just wanted to drink something that would let them stay up late and smoke fucking more! That's my theory.
  maandag 30 mei 2005 @ 21:52:38 #232
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_27494791
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:14 schreef sjokkie het volgende:

Gelukkig dat ik wakker was geworden want hij had het ding wel echt strak om zijn nekje zitten.
pfffffffffieuw gelukkig liep 't goed af
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 2 juni 2005 @ 22:48:35 #233
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_27592549
Onze kat had vroeger altijd de neiging om als ik op de computer bezig was op de monitor te komen ligggen. Was altijd heel schattig. Met zo'n staart die voor je scherm heen en weer zwiept.

Maar wij gaan ook met onze tijd mee: eens kwam het moment dat we een flatscreen kochten. Maar onze kat is nog niet zover dat ie dat soort verschillen kan zien. Op de avond dat we de flatscreen voor het eerst gingen gebruiken neemt ie weer zijn gebruikelijke aanloop en wil bovenop de flatscreen springen. Maar ja, die is dus een stuk smaller en de kat viel dus meteen ook van het bureau af op de grond,

Het is natuurlijk goed afgelopen maar wel de moeite van het vertellen waard dacht ik zo!
kloep kloep
  donderdag 2 juni 2005 @ 23:01:01 #234
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27592921
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n hond wil met mooi weer graag buiten in de tuinstoel liggen. De tuinstoelen staan om de tafel heen. De hond wil vanonder die tafel in de tuinstoel springen. Resultaat; harde BONK omdat ze met d'r kop tegen de tafel aanspringt van onderen
Dat hebben we ook wel eens thuis. Honden raken toch gewend aan een bepaalde afstand en als je dan de kamer aan het dweilen bent en de tafel staat iets dichter bij de bank dan normaal...
pi_27593496
Ik heb vandaag weer eens een kat opgesloten, op zolder dit keer. Gelukkig heeft het maar een halfuurtje geduurd.
En m'n andere kat heb ik een stoot voor z'n kop gegeven..

En toch vinden ze me nog lief
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_27593681
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:20 schreef trueblue het volgende:
Ik heb vandaag weer eens een kat opgesloten, op zolder dit keer. Gelukkig heeft het maar een halfuurtje geduurd.
En m'n andere kat heb ik een stoot voor z'n kop gegeven..

En toch vinden ze me nog lief
ik heb een keer een kat opgesloten op het dak
die is uit raam gelopen ik had er geen rekening meegehouden, rtaam fdicht en slapen

volgende dag wordt ik wakker.. ik hoor iets ga kijken en zioe een kat die naar binne wilt
pi_27593819
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:25 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb een keer een kat opgesloten op het dak
die is uit raam gelopen ik had er geen rekening meegehouden, rtaam fdicht en slapen

volgende dag wordt ik wakker.. ik hoor iets ga kijken en zioe een kat die naar binne wilt

Het kan nog erger dus
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_27595193
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:37 schreef runaway het volgende:
ow mijn hond blundert trouwens ook..........

kijken kijken kijken naar de overkant en boem tegen een lantaarnpaal
Hond aan de riem, mensen stappen het huis uit en maken herrie, hond kijkt achterom en knalt tegen lantaarnpaal met zijn kop....mensen in een deuk en ik ook
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:33:37 #239
122045 valentinerne
to fulle men
pi_27595223
Ik heb ooit mijn goudvis warm water gegeven omdat ik vond dat het water alijd zo koud was...
Ik was toen 6 jaar
øl øl øl
pi_27595330
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:33 schreef valentinerne het volgende:
Ik heb ooit mijn goudvis warm water gegeven omdat ik vond dat het water alijd zo koud was...
Ik was toen 6 jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')