quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef Lotjeb het volgende:Afgelopen zomer was een van onze katten weggelopen bij het logeeradres toen wij op vakantie waren. Terug in Nederland hadden we een hele zoekactie op touw gezet, inclusief zo'n vangkooi (onze kat in het wild geboren en bang voor alles wat vreemd is dus vandaar de kooi). Op een avond zagen we een zwart met witte kat... de kat ging na lange tijd wachten in het kooitje! Wij helemaal blij en de kat mee naar huis genomen.... Kwam ik er thuis in het licht achter dat de witte vlek niet helemaal op de goede plaats zat!!!!
De kat maar weer terug gebracht naar het veldje waar we hem gevonden hadden...
![]()
De volgende dag hadden we 'm weer te pakken... Dom beest...
Na een week.. toen we de moed eigenlijk al hadden opgegeven Lizzie toch nog gevonden
oohw:S ik heb ook nog zon verhaal:
onze kat daantje was weg gelopen... normaal kwam ie na een paar dagen we terug...(op vrouwe jacht
![]()
) maar nu was hij al een paar dagen weg, wij in de buurt rondgevraagd, posters opgehangen... etc..
niemand wist wat...
op een gegeven moment me ma en ik zitten lkkr tv te kijken... komt me pa met zn scooter via de achtertuin... dus wij denken wat doet hij nouw? helemaal bezweet van het rennen... we denken hij word achtervolgd door de politie ofzo... wij snel de deur open, en hij schreeuwt "deur dicht!! deur dicht!!"
wij de deur dicht en kijken hem vragend aan.. zegt ie "ik heb daantje gevonden"... dus wij "waar is ie dan" zegt ie dood leuk "in mn buddy van mn scooter"(of hoe dat ding ook heet).. wij lagen helemaal dubbel, maar hij doet zn buddy open er en zit een rooie kater in... helemaal bang en in shock... wat denk je is het een ANDERE kat GVD!!! wij boos!!! kat ook!!, mn vader schaamde zich dood...
we hebben het arme beest meteen met de auto terug gebracht, weer in de scooter douwen was zielig... (heeft me pa met die arme kat een paar honderd meter gerent omdat het natuurlijk zielig was als ie de moter aan zetten voor niets) en hij nog zeggen "jah maar toen ik daantje riep kwam hij meteen op me af, en hij is ook rood
![]()
mafkees..
maar weten we nu wel dat onze daantje helaas overreden is
nu hebben we een mama poes nina (slettebak die neemt elke kater uit de buurt mee) en baby poes bibi ( die groter is dan mama
![]()
)