3 jaar terug hadden mijn ouders last van vliegen, enfin zon vliegenplakstrip gekocht.
De volgende ochtend luid gemiauw en mijn moeder gaat kijken. Vervolgens barst ze kei en kei hard in lachen uit en gilt naar boven "Houston, we have a problem" Wij naar beneden, zat de kat helemaal onder dat vliegenplakspul. Was heel zielig. We hebben het eraf moeten knippen en de kat zat onder de kale plekken
![]()
Toen ik een jaartje of 10 was hadden we een badje buiten, zo'n plastice voor mijn broertje. Soms ging ik dan mee en zaten we samen te spelen. Het leek mij een geweldig idee om de kat ook mee te laten spelen. Een paar seconden later zat ik onder de krassen, was het badje stuk en de kat enorm boos.
![]()
Pas heb ik een van onze katten opgesloten in de badkamer en de ander zat er voor te miauwen. Mijn schoonzusje merkte het op en ik zei "Ach die kat loopt altijd te mekkeren" en dat doet hij ook, alleen zijn zusje miauwt heel zacht en dat hoor je niet dus mijn schoonzusje deed de deur open en daar zat de kat beledigt en wel.
![]()
Verder maken mijn katten er een sport van om achter me te staan terwijl ik in de keuken bezig ben waardoor ik regelmatig mijn nek breek over ze.
Een de ene kat is altijd zo bezig met geaaid worden dat hij weleens vergeet dat een stapje naar achter, van de bank afvallen betekend, hetgeen mij mooie krassen op mijn benen opleverd.
En toen ik een jaar of 11 was liep ik de tuin in. Daar stond de kat met een groene vogel in zijn bek dus ik gillen en huilend naar mn moeder "Hij heeft een groene vogel een groene vogel" en mijn moeder heel hard "Nee dat is geen groene vogel dat is gewoon een mus" en ze sleurde me zo naar binnen. De buurman had haar 'sochtends gevraagd of ze de parkiet hadden gezien, hij was namelijk ontsnapt
![]()
Ik heb ook een hamster gehad, vreselijk kut beest. Een goude hamster jajaja.
Maar goed ik was doodsbang want dat beest beet altijd of ontsnapte wel. Op een dag gaf ik hem voer en HAP in mijn hand ik gillen en dat beest liet dus gewoon niet los. Ik schudden met mijn hand en toen liet hij wel los, hij heeft nooit meer gebeten sindsdien. We hebben hem begraven in de achtertuin
![]()
Ik was wel enorm over de rooie ik heb dagen lang gehuild en ik vond hem niet eens leuk
[ Bericht 14% gewijzigd door Silmarwen op 12-05-2005 16:51:07 ]