Wrom dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Zonder je ook maar 1 milliseconde af te vragen waarom ik die nagels knip, kom je tot dit oordeel.
Randdebiel.
Barbaar.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:58 schreef lovegrrl het volgende:
ik laat em trouwens ook altijd springen voor een stukje worst/kaas.. gewoon een stukje boven zn hoofd houden en dan gaat ie springen en uithalen met zn pootjes.. afgelopen week weer
eerst mepte ie met zn poot tegen de tafel aan, dat deed auw dus ging ie maar vanonder de tafel springen.. dus ik weer stukkie worst boven zn hoofd, hij weer springen, tok met zn koppie tegen de tafel aan.. auw
Zijn nagels slijten niet genoeg, hij heeft wel 2 krabpalen maar dat is blijkbaar niet voldoende.quote:
Kan ook te maken hebben met dat oudere katten vaak hun nagels niet meer goed in kunnen trekken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn nagels slijten niet genoeg, hij heeft wel 2 krabpalen maar dat is blijkbaar niet voldoende.
Als zijn nagels te lang worden dan zijn ze niet meer volledig intrekbaar, daardoor blijft ie overal aan haken, en ik kan me ook voorstellen dat het niet prettig loopt voor een kat.
Hij is al 18, dat zal er ook wel mee te maken hebben dat het minder slijt.
Voor mij ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan ook te maken hebben met dat oudere katten vaak hun nagels niet meer goed in kunnen trekken.
Als katten er zelf last van hebben, vind ik dat een goede reden om de puntjes er af te knippen. Het zou voor mij de enige reden zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2005 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
On-topic:
Ik heb ooit een keer mijn parkiet in mijn strot gehad. Deden een kunstje om op mijn kin te zitten, maar had net een toastje op en dat rook hij waarschijnlijk, dus hij dook meteen mijn strot in....
Wat een kattengeweld allemaal.. maar die ene is dus vanzelf doodgegaan?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:26 schreef Xanna-X het volgende:
Een van onze katten had een nestje. Twee van de vier hebben we gehouden, een is weg en een ligt begraven in de achtertuin, 10 dagen geleefd.
Ik ben eens perongeluk op een van die beestjes gaan staan toen ze nog vrolijk het huis ontdekten.. Gelukkig niets gebeurd, alleen een hevige schrikreactie en een piepje..
Niet lang daarna deed ik een deur dicht en de staart van het broertje van de bovengenoemde kat zat tussen de deur.. Hele pijnlijke staart, ik zat helemaal in de stress, hopend dat het geen blijvend letsel zou zijn ofzo.
Gelukkig was er niets aan de hand..
Hij wilde niet drinken, bleef echt klein, terwijl de andere drie echt met sprongen vooruit gingen. Op de laatste dag dat er een gewicht is bijgehouden van hem, stond hij op 135gram, de andere drie op 223, 259 en 201 gram. Hij had ook bijvoeding, maar dat wilde hij ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat een kattengeweld allemaal.. maar die ene is dus vanzelf doodgegaan?
Het is mij weleens opgevallen dat wanneer je over een kattenstaart heen wilt stappen, die staart precies de beweging van je voet volgt, zodat hij precies onder je voet zit als je je voet weer neer wilt zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef Igraine het volgende:
Diverse keren op kattenpootjes en staarten gaan staan, hoewel ik er van overtuigd ben dat ze dat bewust uitlokken.
"Hoe kan ik zo strategisch mogelijk gaan zitten zodat de kans zo groot mogelijk is dat ze op m'n staart gaat staan" Het effect is immers volop aandacht, knuffels, medelijden en schuldgevoel... Daar doen ze het gewoon om, ik weet 't zeker!
meldtquote:Op maandag 2 mei 2005 11:21 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
ja zo ben ik mijn parkiet ook vergeten te voeren toen in nog jonger was.....
Och, koeien zijn ook lief. Die dieren worden trouwens niet bepaald als huisdier gehouden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:08 schreef Pimk het volgende:
Welleens in een Koreaans restaurant gegeten. Ik begreep de menukaart niet helemaal, maar prominent werd Bosintang aangeprezen. Ik kreeg soep. Best lekker. Na afloop was ik toch benieuwd en vroeg wat ik had gegeten. Het bleek om hondensoep te gaan. Ik weet het, normaal vlees is ook van dieren. Maar huisdieren is voor mijn gevoel toch wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |