auww... das idd niet leuk..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ren nogal eens met mijn hond, en 1x waren we op zo'n grasveldje aan het rennen, maar daar stond in het midden een speelhuisje voor kinderen. Ik ren dus lang de rechterkant van dat huisje en hij gaat naar links.. Als gevolg dat hij dus een enorme ruk aan die riem krijgt.. Dat vond ik toch zo zielig!hij zat mij echt heel zielig met zijn staart tussen z'n pootjes aan te kijken.
We hadden vroeger een grote volière staan, en de bak die schoongemaakt moest worden kon je er als een lade onder uit trekken zogezegd. Zonder dat de pietjes 'm smeerden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:17 schreef Herr_Ratt het volgende:
nee, bij boomknuffelaar in het woordenboek staat haar foto, en het muisje was op slag dood
pestkop!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:46 schreef Funksoldier het volgende:
heb 2 honden, en dat is nog weleens een probleempje met uitlaten, de een gaat links de ander rechts.Hebben beide zo'n uitloopriem.
De een gaat zitte schijten, en zet dus zijn voorpoten tussen zijn achterpootjes in.
Andere hond gaat aan de lijn trekken, die wil de andere kant op, hoop getrek en gemier, het lukte, beest kwam terug.
In de tussentijd stond de schijtende hond te "hangen'" in de riem, lekker makkelijk hoef je niet zelf je evenwicht te bewaren.
ik dus, "leed geleden, de rem kan weer van de riempjes af" zo gezegd zo gedaan "klik" schijtende hond met zijn neus in het gras kont omhoog met zijn drol er nog half uithangend!![]()
![]()
Hij heeft er voor zover ik weet niks aan over gehouden (behalve waarschijnlijk een grafhekel aan mijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:15 schreef Bluezz het volgende:
En hoe is het afgelopen met die hond ?
Goeie schop trouwens, leuk topic
MIEEEEUUUWWW *insert flying cat*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:11 schreef Aventura het volgende:
Ik trapte de kat gisteravond van mijn bed af
Ik gooi wel vaker kleding op mijn bed, tot jhet op een gegeven moment niet meer lekker ligt en dan wil ik nog weleens het een en ander er vanaf schoppen. Ditmaal was het geen berg kleding maar de kat
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:16 schreef ma_jojo het volgende:
Niet m'n huisdier, maar een paar dagen terug een roodborstje onthoofd.
We hebben zo'n automatische garagedeur en ik zo van afstand dat ding sluiten. Hij sloot niet helemaal, dus nog een keer naar boven en beneden geklikt. Later kwam ik er dus achter dat 'ie eerst niet helemaal sloot door 't roodborstje. De tweede keer dat ik de garagedeur dus naar beneden liet gaan, heb ik dus blijkbaar dat beest onthoofd. Hoofdje in de garage, lijfje erbuiten.
Hebben ook wel eens een hamster in zo'n bal laten lopen en toen vond de kat het ook erg leuk om met die bal te gaan spelenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:41 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
ik heb een keertje zo'n rat of hamster... in zo'n plastic-speelgoed-loop-bal getrapt omdat ik dacht dat het een gewone bal was![]()
het was niet mijn huisdier btw
dat ding zag er ongeveer zo uit -> [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
Het probleem was dat ik bij mijn vriendin bleef slapen en dat het dus niet mijn kat was maar haar kat die ik vanaf 2 hoog uit het raam had gekieperd...
OMG dat arme beest wat zal die een honger en dorst hebben gehadquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef Bluurgh het volgende:
maar 's avonds laat de 4e dag schoot me ineens te binnen dat ik dus op zolder bezig was geweest, pak een zaklamp, ren naar boven, schuif een plankje opzij en schijn recht in de grote, bange ogen van onze kat![]()
Dat is geen blunder dat is sadismequote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:14 schreef seilram het volgende:
Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een hamstertje. Pooky. Ik was denk 15 ofzo en er waren 2 vriendjes bij mij. Op mijn kamertje lag nog een pomp om een luchtbed mee op te pompen.
Heel even ging ik naar beneden om drinken te halen... kom ik terug boven... zit mijn hele kamer onder de Pooky!! Had 1 van mijn vriendjes een willen testen of je een hamster op kon blazen. Leek hem grappig. Het kan dus, het wordt alleen geen ballon, ze spletten openen. Toen was ik heel boos, als ik het nu vertel moet ik er toch wel om lachen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 02:49 schreef Garbageman het volgende:
Ik kom thuis, via de garagedeur. Ik loop door naar de andere deur die op de tuin uitkomt, en zwaai die deur vrij energiek open. Op dat moment is de kat bezig door het katteluikje de schuur in te lopen. Dat wou niet want het katteluikje zat nog op slot. Met als gevolg dat het arme beest door de openzwiepende deur de tuin in wordt gelanceerd.
Vaak ligt ze heerlijk te slapen op een stoel, draait zich nog even om, en merkt dan dat de stoel iets kleiner is dan verwacht. Daarna loopt ze weg met zo'n blik van "dat is de bedoeling ook geweest".
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje. Die verhalen. Ik moet toch soms lachen.
Ik had laatst nieuwe visjes gekocht voor mijn aquarium. Hele kleine visjes, ze worden niet groter dan drie centimeter. Eerst laten wennen, natuurlijk en vervolgens kon ik het zakje leegkiepen in de bak. Omdat het mannetje rood is kon ik hem makkelijk spotten in mijn bakje, maar het grijze vrouwtje... waar zou die toch zijn?
Ik zoeken natuurlijk, nergens te bevinden. Ineens bekroop me een naar gevoel... Ik in het lege zakje kijken, zat het vrouwtje er nog in. Happend naar de baas.
Ze maakt het nu uitstekend hoor.
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef Garbageman het volgende:
Nog iets leuk, ik heb in een klein huurhuisje gewoond, en in die tijd wel eens op drie katten tegelijk gepast, terwijl de baasjes aan het verhuizen waren. Heerlijk warm, twee katten tegelijk op schoot, de andere tegen me aan. Tót de telefoon ging, die vlak naast me stond, zo´n mooie bakelieten telefoon met een hard belgeluid. Die katten hoorden dat dus voor het eerst in hun leven. Toch wel een raar gezicht, als je drie katten alle kanten op ziet stuiteren in een klein woonkamertje. (denk aan stuiterbal, héél hard gooien maal drie)
erhm dat is niet "blunderen"dat is gewoon heel erg lomp je vogel doodknijpen!quote:Op zondag 9 april 2006 19:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
een oom van me heeft wel een mega blunder gemaakt!
Die had een parkiet, en die wou hij even de nagels knippen
Dus beest in de hand, en knippen maar!
Toen het klaar was zette hij het vogeltje terug op zijn stokkie, en BOEM daar lag het parkietje
Had ie hem doodgeknepen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |