abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:17:04 #251
100681 Herr_Ratt
I'm Super!
pi_27625220
nee, bij boomknuffelaar in het woordenboek staat haar foto, en het muisje was op slag dood
pi_27625427
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ren nogal eens met mijn hond, en 1x waren we op zo'n grasveldje aan het rennen, maar daar stond in het midden een speelhuisje voor kinderen. Ik ren dus lang de rechterkant van dat huisje en hij gaat naar links.. Als gevolg dat hij dus een enorme ruk aan die riem krijgt.. Dat vond ik toch zo zielig! hij zat mij echt heel zielig met zijn staart tussen z'n pootjes aan te kijken.
auww... das idd niet leuk..
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:41:23 #253
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_27625595
ik heb een keertje zo'n rat of hamster... in zo'n plastic-speelgoed-loop-bal getrapt omdat ik dacht dat het een gewone bal was het was niet mijn huisdier btw

dat ding zag er ongeveer zo uit ->
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_27625724
Dat ding heb ik ook voor m'n hamster. Maar dan komt iemand de kamer inlopen en die weet hem net niet te ontwijken
M'n oma heeft 'm ook een keer 'voor de lol' een duw gegeven, zo van; 'Ga es rennen'.
Sjonge wat was ik kwaad zeg. Ik gebruik die dingen ook niet meer.
Tap tap tap
pi_27625780
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 00:17 schreef Herr_Ratt het volgende:
nee, bij boomknuffelaar in het woordenboek staat haar foto, en het muisje was op slag dood
We hadden vroeger een grote volière staan, en de bak die schoongemaakt moest worden kon je er als een lade onder uit trekken zogezegd. Zonder dat de pietjes 'm smeerden.
Dus m'n vader wil het zand vervangen, trekt die lade naar zich toe, ik zit ernaast; ineens een heel hoog piepje.
Zat er blijkbaar een klein muisje tussen die lade en de houten plank daaronder, toen m'n vader die lade naar zich toe trok heeft dat beestje z'n nekje gebroken. Er zat nog wat bloed aan z'n neusje. Ik vond 't zo erg, ik heb 'm nog begraven. En hij voelde nog helemaal warm enzo
Tap tap tap
  zondag 5 juni 2005 @ 23:34:18 #256
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_27661098
M'n kat een keer, per ongeluk opgesloten in de garage.
Leuke verassing hoor, 's ochtends deur open doen en kat weg zien schieten, afijn, ik laat altijd mijn deur open, van de auto..en je kan wel radan wat me te wachten stond.

Een heerlijk puijck nat stinkend dashboard, afgewerkt met verse stukjes drol.. Gatverdamme
pi_27667998
Ik heb twee visjes, maar de een is wat groter dan de andere. Ik heb in het aquarium ook nog een kasteeltje staan met twee torentjes. Op een gegeven moment zat het grote visje achter het kleine visje aan. Het kleine visje zwemt tussen de twee torentjes door en het grote visje er dus ook achteraan. Zit ie opeens klem..... Hij was er te dik voor. Gelukkig kwam ie na wat spartelen wel weer los.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:55:28 #258
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_27703835
Tis geen blunder van mij ofzo.... maar die ene goudvis van mij waar ik het een paar dagen geleden over had (sprong midden in de nacht uit zn bak en is nu 8 jaar oud), die is krom.
Toen ik hem ongeveer 2 jaar had wassie opeens krom. Zijn staart staat omhoog in een hoek van 45 graden. Verder zwemt hij goed en is er niets mis mee. Het ziet er alleen zo raar uit.

Ik heb wel eens gehoord dat als vissen erg schrikken (bv door onweer ofzo) dat ze van de schrik krom kunnen trekken.

Ontopic:
Ik heb een keertje geblunderd met het konijn van mijn zusje. (Dit was ongeveer 7 jaar geleden)
Ze had dat konijn al 3 jaar en was gek op dat beest. Als je voor de gein zei van: we gaan je konijn opeten met kerst werd ze altijd erg boos en verdrietig omdat ze niet wilde dat ie doodging.
Op een dag zaten we met z'n drieen op haar kamer (konijn, zusje en ik) en dat konijn lag al een hele tijd ergens in een hoek. Het viel me op dat hij echt helamaal niet bewoog, en er maar raar bij lag.
Ik ging dus naar het konijn, en dacht echt van 'shit hijs dood'. Ik ga er heel dicht bij zitten en raak hem aan. Hij bewoog helemaal niet! En ik zag hem ook niet ademen!
Dus ik zeg tegen mijn zusje; Het konijn is dood, hij beweegt niet meer.

Nou mijn zusje helemaal hysterisch en rent blerend naar beneden naar mijn moeder.

Maarja.. van al die herrie schrok het konijn wakker.
Oei.. hij was niet dood
Dus ik roep naar beneden: Owneej! Hij is niet dood!!

Mijn zusje is nog steeds boos hierover. Echt erg, ik dacht echt dattie dood was
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:23:40 #259
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27735711
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Radyhyn het volgende:
<knip>
dood konijn, huilend zusje
pestkop!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_27795584
Ik doe de deur van de kamer open, staat de hond er achter die ik niet zie, best wel hard tegen zijn koppie aan
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:13:38 #261
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_27795624
Klein hondje... extreem grote tak. Zo groot dat ik hem bijna niet kon tillen. Ik ga de tak weggooien, maar hondje rent al vooruit.... Extreem grote tak recht op zijn koppie. Voelde me zo schuldig dat ik 's avonds een frikandelletje voor hem heb gefrituurd om het goed te maken!
Niet mieten! Door gieten!
pi_27795642
O ja Ik schopte pas ook per ongeluk een bal tegen onze hond zijn kop aan
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_27795981
heb 2 honden, en dat is nog weleens een probleempje met uitlaten, de een gaat links de ander rechts.Hebben beide zo'n uitloopriem.

De een gaat zitte schijten, en zet dus zijn voorpoten tussen zijn achterpootjes in.

Andere hond gaat aan de lijn trekken, die wil de andere kant op, hoop getrek en gemier, het lukte, beest kwam terug.

In de tussentijd stond de schijtende hond te "hangen'" in de riem, lekker makkelijk hoef je niet zelf je evenwicht te bewaren.
ik dus, "leed geleden, de rem kan weer van de riempjes af" zo gezegd zo gedaan "klik" schijtende hond met zijn neus in het gras kont omhoog met zijn drol er nog half uithangend!
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:53:55 #264
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_27798933
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:46 schreef Funksoldier het volgende:
heb 2 honden, en dat is nog weleens een probleempje met uitlaten, de een gaat links de ander rechts.Hebben beide zo'n uitloopriem.

De een gaat zitte schijten, en zet dus zijn voorpoten tussen zijn achterpootjes in.

Andere hond gaat aan de lijn trekken, die wil de andere kant op, hoop getrek en gemier, het lukte, beest kwam terug.

In de tussentijd stond de schijtende hond te "hangen'" in de riem, lekker makkelijk hoef je niet zelf je evenwicht te bewaren.
ik dus, "leed geleden, de rem kan weer van de riempjes af" zo gezegd zo gedaan "klik" schijtende hond met zijn neus in het gras kont omhoog met zijn drol er nog half uithangend!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 00:38:23 #265
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_36220186
Er zijn vast wel forummers die recentelijk geblunderd hebben, dus schopje.

De ergste blunder die ik me kan bedenken was weliswaar niet met mijn huisdier, maar met het huisdier van mijn nichtjes. Het was zomer en zij hadden een boot, waarop hun hond (een Cavalier King Charles spaniel) ook mee was. Dat beest stond op de kajuit, en ik probeerde hem te overtuigen in m'n armen te springen. Hij twijfelde en durfde niet, en nét op het moment dat ie uiteindelijk dacht 'ik spring toch' draaide ik me om omdat ik de moed had opgegeven.

Gevolg: hij valt zo van 2 meter hoog *plof* op het dek Ik heb me de hele dag schuldig gevoeld... Later viel ie ook nog overboord (niet mijn schuld!): het was gewoon niet zijn dag
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_36221351
En hoe is het afgelopen met die hond ?

Goeie schop trouwens, leuk topic
pi_36221958
Geweldige topic
Zodra ik me een verhaal herinner plaats ik hem.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_36222715
Sommige verhalen....

Mn chinchilla's zijn zeer tam en soms eigenwijs. Als mn ma de voederbakjes eruit haal om bij te vullen gaan ze meteen met naar de ring toe waar het voederbakje in hangt. Gaan ze tegen die ring tikken als teken dat ze hun eten willen. Mn ma dus dat bakje gevuld en plaatste het in die ring. Opeens hoort mn ma een luidde piep en een chinchilla keihard door de kooi rennen. Zat zn staart ertussen, een groot stuk pluis zat nog tussen de ring en het bakje en dat beest soort van rondjes rennen van de pijn. Zielig maar ook de schuld van dat beest.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:11:35 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36225784
Ik trapte de kat gisteravond van mijn bed af
Ik gooi wel vaker kleding op mijn bed, tot jhet op een gegeven moment niet meer lekker ligt en dan wil ik nog weleens het een en ander er vanaf schoppen. Ditmaal was het geen berg kleding maar de kat
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:24:43 #270
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_36226163
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 02:15 schreef Bluezz het volgende:
En hoe is het afgelopen met die hond ?

Goeie schop trouwens, leuk topic
Hij heeft er voor zover ik weet niks aan over gehouden (behalve waarschijnlijk een grafhekel aan mij )
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:11 schreef Aventura het volgende:
Ik trapte de kat gisteravond van mijn bed af
Ik gooi wel vaker kleding op mijn bed, tot jhet op een gegeven moment niet meer lekker ligt en dan wil ik nog weleens het een en ander er vanaf schoppen. Ditmaal was het geen berg kleding maar de kat
MIEEEEUUUWWW *insert flying cat*
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:37:29 #271
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36230185
Ik stond net poes op haar staart.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:02:14 #272
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_36238622
Ik heb een kachel waarin ik hout stook,ervoor staat een lekker zacht mandje en daarnaast staat een ouderwetse houten stoel met losse kussens. Omdat ik parket heb schuift dat mandje nogal 'ns alle kanten op óók wel 'ns onder die stoel.
Daarnet gooi ik een blok in de kachel en zie dat het mandje weer onder de stoel is geschoven. Ik grijp het stukje dat er nog onder uitsteekt en geef een forse ruk. BOINK slaat iets dat in de mand zit tegen de zijkant van de lage houten stoel aan en 't mandje blijft eronder steken.....
ff later komt er een niet zo blij kijkende poes onder die stoel en uit de mand gekropen, je ziet 'm denken * waar was dat nu weer goed voor *
Ikke en de poes die klimt z'n krabpaal in en gaat daar veilig in z'n andere mandje liggen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:30:47 #273
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_36243162
ow help, ik kan niet meer. Al die verhalen.

Hier ook het standaard op pootjes en staarten staan. Kat van trap duwen, over kat heen struikelen, deur dicht met kat er nog tussen. etc.

Het gruwelijkste verhaal wat ik ken is een 'stunt' van mn oma. Het mens was 1m70 hoog en breed en woog toch wel ruim boven de 100kilo. Ze had een klein hondje (geen idee wel merk). Mn oma ging op een stoel staan om iets van een kast te pakken en stapt er achteruit weer vanaf. Het enige wat je hoorde was *splet*. Ze is dus vol op de kop van dat hondje gaan staan. Die was dus echt helemaal plat.

Verder alleen nog maar blunder verhalen van de beesten zelf. Een kat die op het randje van de wasbak staat en dan uitglijd en vol met zn snufferd op de rand klapt. De ene poot in de wasbak en de andere erlangs hangend. En dan naar mij kijkend alsof ik het had gedaan.
Ook mijn vorige kat, die sliep graag in de badkuip in de zomer, was lekker koel. Op een ochtend neemt ie weer een sprintje en hop... Zo de badkuip in. Alleen deze keer stond ie vol met water, mn pa wilde nl in bad gaan. Ik heb nog nooit een kat zo zien spartelen en stunten om weg te komen. Mn ouwelui erachteraan om m te vangen en te drogen. Ik heb dus echt op de grond liggen rollen van t lachen. Vanaf die dag sprong de kat dan ook altijd eerst op de plee (staat naast t bad) en stapte dan voorzichtig op de badrand om pas ná uitgebreide inspectie in het bad te springen.

En zo heb ik nog wel een hoop van dat soort dingen zien gebeuren.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_36243352
ben een keer op mn kat gaan staan
nouwja ze stond in de deur opening toen de telefoon ging.
dus ik probeerde haar duidelijk te maken dat ze op zij moest alleen dat begreep\deed ze niet.
tja dan maar over haar heen stappen en juist toen ging ze lopen en zette ik mn voet op der rug neer
had geen schoenen aan dus dat scheelt,maar ze maakte wel een holle rug en raakte met der buik de grond
nouwja ze heeft een goede gezondheid en veerde weer terug toen ik mn voet weghaalde en door liep.
och nu kan ik er hard om lachen maar toen niet,was me dood geschrokken.

en de andere kat lugt wel eens op de grond achter mn bruostoel te slapen,ben een keer keihard tegen haar aan gereden want zag der niet liggen.
plukken vlogen in het rond,maar ook dat was goed afgelopen:)
rare beesten die katten
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_36247239
Niet m'n huisdier, maar een paar dagen terug een roodborstje onthoofd .
We hebben zo'n automatische garagedeur en ik zo van afstand dat ding sluiten. Hij sloot niet helemaal, dus nog een keer naar boven en beneden geklikt. Later kwam ik er dus achter dat 'ie eerst niet helemaal sloot door 't roodborstje. De tweede keer dat ik de garagedeur dus naar beneden liet gaan, heb ik dus blijkbaar dat beest onthoofd. Hoofdje in de garage, lijfje erbuiten .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_36247690
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:16 schreef ma_jojo het volgende:
Niet m'n huisdier, maar een paar dagen terug een roodborstje onthoofd .
We hebben zo'n automatische garagedeur en ik zo van afstand dat ding sluiten. Hij sloot niet helemaal, dus nog een keer naar boven en beneden geklikt. Later kwam ik er dus achter dat 'ie eerst niet helemaal sloot door 't roodborstje. De tweede keer dat ik de garagedeur dus naar beneden liet gaan, heb ik dus blijkbaar dat beest onthoofd. Hoofdje in de garage, lijfje erbuiten .
pi_36247864
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef renz0r het volgende:

[..]

.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:43:51 #278
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36248376
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 00:41 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
ik heb een keertje zo'n rat of hamster... in zo'n plastic-speelgoed-loop-bal getrapt omdat ik dacht dat het een gewone bal was het was niet mijn huisdier btw

dat ding zag er ongeveer zo uit -> [afbeelding]
Hebben ook wel eens een hamster in zo'n bal laten lopen en toen vond de kat het ook erg leuk om met die bal te gaan spelen

Hamster was wel een beetje dizzy maar mankereerde gelukig niks
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36248522
Ohja, nog iets. Ik had een hamster (Dribbel) en ik moest z'n hok schoonmaken. Ik dacht niet dat het kwaad kon hem een paar tellen op de grond te deponeren. Niet wetende dat mijn hond ook in de woonkamer was. Toen ik na een paar tellen keek waar Dribbel zich bevond, zag ik dus alleen de hond, met iets in z'n bek. Ik gaf 'm een klap op z'n hoofd en Dribbel rende in 't rond. Hij had er een kapot neusje aan overgehouden .
pi_36250419
MIjn kat heeft 's zomers nogal de neiging om midden in de nacht via het raam mijn kamer binnen te sluipen. Dat kan heel makkelijk via een afdak dat naast mijn raam zit. En soms dan maakt die kat kabaal (gaat op mijn buro spullen omstoten ofzo) en dan zet ik hem terug op het afdak en maak mijn raam dicht.

Een nacht werd ik met mijn dronken (ook van slaap en van de alcohol) hoofd wakker en merk op dat er een kat op mijn kamer zat en kabaal aan het maken was, dus ik op de automatische piloot de kat uit het raam gezet op de plaats waar het afdak was.

Het probleem was dat ik bij mijn vriendin bleef slapen en dat het dus niet mijn kat was maar haar kat die ik vanaf 2 hoog uit het raam had gekieperd...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_36251443
Af en toe lachen verhalen hier.

Zelf niet zoveel blunders begaan, op ons hondje na die ooit achter me aan de trap op liep, bang was na drie treden en terug wilde.
Dat deed ie dus door naar beneden te rollen, schudde z'n kop en liep weer verder.

M'n ouders hebben wat meer blunders op hun naam:
Zo hadden we een nieuwe hond die al anderhalf was, deze is druk met het uitlaten: hond had zich losgerukt en was een wei met schapen ingerend.
Er gebeurde niets, maar toen de hond terugkwam kreeg ie een schok van de schrikdraad, meteen afgeleerd om zo'n streken uit te halen

Mijn zusje had toen ze nog een klein kleutertje was een hamster gekregen, dat was de eerste en meteen de laatste.
Dat beestje kroop idd door smalle spleten uit de kooi en had kabels doorgeknaagd of ging zich ergens verstoppen.
Eenmaal had m'n zusje dat beest boven neergezet en had ie schoenen van een andere zus gemold, daarna kreeg mijn moeder nog bijna een hartaanval toen ze dat beest aantrof in de badkamer

En ze (jongste zus) heeft een keer onze witte herdershond met een stoepkrijt roze gemaakt
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_36255184
Toen ik een jaar of 12 was hadden wij een parkiet die weleens door de kamer mocht vliegen. Zo ook een keer op een zaterdagochtend in de zomer. Opeens was de parkiet weg. Alle deuren en ramen waren dicht dus hij kon echt niet weggevlogen zijn. Na even zoeken horen we gepiep van achter het gordijn. Wat bleek? Daar stond zo'n plastic ding met een grote, brede plakstrip om vliegen te vangen en daar was het beestje dus tegenaan gevlogen. Zat echt met beide vleugeltjes vastgeplakt. We hebben hem toen los moeten knippen en nog moeten wassen omdat hij helemaal onder de lijm zat. Het was erg zielig en hij was bijna kaal maar uiteindelijk is het gelukkig allemaal goed gekomen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:28:54 #283
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36260428
Behalve dat een van onze katten nog wel eens opgesloten raakt inde kelderkast, kan ik me eigenlijk verder niets bedenken.. En een keer in de caroussel kast in de keuken. Ik trok het kastje nogal bruusk open met een vliegend katje tot gevolg.
Ze is daarna nooit meer in dat kastje geklommen overigens.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36289987
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
Het probleem was dat ik bij mijn vriendin bleef slapen en dat het dus niet mijn kat was maar haar kat die ik vanaf 2 hoog uit het raam had gekieperd...

heb al 10 jaar geen kat meer, maar deze kan ik me nog wel herinneren: op onze schuin aflopende zolder heb je aan de lage zijde een paar verschuifbare houten platen zodat je rotzooi erachter kan gooien en daar was ik wat aan het zoeken. Na hetgene gevonden te hebben schoof ik de houten platen weer terug en savonds: geen kat. Geen kat was niet erg want hij bleef wel eens langer een nachtje weg, maar de dag erna was hij er savonds nogsteeds niet, dus wij zoeken en zoeken, niks kunnen vinden, de dag erna weer zoeken en zoeken; weer niks gevonden. De dag erna nog een keer zoeken en we hadden óveral gekeken, binnenshuis en buitenshuis. Die was weggelopen, dachten we, al vonden we dat heel raar want we hadden het beest al heel lang (is uiteindelijk bijna 20 geworden) Nouja ik was helemaal verdrietig, maar 's avonds laat de 4e dag schoot me ineens te binnen dat ik dus op zolder bezig was geweest, pak een zaklamp, ren naar boven, schuif een plankje opzij en schijn recht in de grote, bange ogen van onze kat
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:34:19 #285
78780 deedeetee
pi_36290168
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef Bluurgh het volgende:
maar 's avonds laat de 4e dag schoot me ineens te binnen dat ik dus op zolder bezig was geweest, pak een zaklamp, ren naar boven, schuif een plankje opzij en schijn recht in de grote, bange ogen van onze kat
OMG dat arme beest wat zal die een honger en dorst hebben gehad

Ik zorg altijd dat die van ons niet op zolder kan komen precies om dit soort verdwijningen te voorkomen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:14:35 #286
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_36356592
Ze zeggen dat dieren geen schaamte kennen. Ik vraag het me af. Wij hebben 1 kat die wel degelijk schaamte kent!

Gisteren nog: we hebben hier een klein krabpaaltje staan. Dankzij een bobbel in de vloer staat dat ding niet even stabiel Chilly komt aanrennen, springt op die paal, paal begint te wankelen, chilly kijkt mij met grote ogen aan, grijpt met zijn pootjes zich vast aan het plateau, maar het was te laat, met paal en al ging hij naar beneden! Meteen toen hij geland was keek hij om zich heen (net zo van: wie heeft het gezien), de andere 2 katten zaten dan ook nogal verbaasd naar hem te kijken en chilly begint zichzelf verwoed te likken! Ik vond het er echt op lijken of hij zichzelf schaamde en dus snel wat anders ging doen zodat het niet zo opviel hahahaha.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een hamstertje. Pooky. Ik was denk 15 ofzo en er waren 2 vriendjes bij mij. Op mijn kamertje lag nog een pomp om een luchtbed mee op te pompen.
Heel even ging ik naar beneden om drinken te halen... kom ik terug boven... zit mijn hele kamer onder de Pooky!! Had 1 van mijn vriendjes een willen testen of je een hamster op kon blazen. Leek hem grappig. Het kan dus, het wordt alleen geen ballon, ze spletten openen. Toen was ik heel boos, als ik het nu vertel moet ik er toch wel om lachen.

Ook een keer dat kat opgesloten in de slaapkamer toen ik ging werken. Had helaas als gevolg dat er een dikke stinkende kattendrol op ons bed lag toen ik thuis kwam. Tja, mijn eigen schuld, dus ik was niet boos, maar vond het wel heel zielig. Ik zag hem al helemaal zitten zo alleen en heel erg moeten poepen, ophouden, ophouden, tot het echt eruit moest...

Vannacht ook nog geblundert, maar dat was hun eigen schuld. Kom thuis, schieten er 2 van de drie naar buiten, maar het was al laat, dus wij eigenlijk meteen richting bed. Vanmorgen kom ik dus beneden, zie ik ze buiten op de tuintafel zitten, aan het wachten tot ze naar binnen mogen. Ik doe de deur open, blijven ze me eerst een paar seconde zo aan kijken van: "jij bitch!! weet je hoe koud!". Rennen vervolgens naar binnen om zich heerlijk boven de verwarming te nestelen.

Wat verder ook wel leuk is om te vertellen. Wij hebben ook een heel lief boerenfoxje. Een teefje. Toen ze het pup zijn achter zich had gelaten en eindelijk een stukje groter was dan de katers begon ze de katers te berijden! Wij hebben dat een keer nagevraagd. Blijkt dat ze dat doet om te laten zien dat ze vindt dat ze hoger in rang is dan de katers. Dat ziet er verschrikkelijk lachwekkend uit. Ook als we dan bezoek hebben. Hond ligt lekker in mand, kater komt langs gelopen, hond springt om, slaat voorpootjes om het middeltje van kater en leeft zich heerlijk uit! Het bezoek zit ons dan ook weleens zo aan te kijken van: "wat is dit nu weer". Ik zeg dan altijd vrolijk: "ze kijkt ons teveel af! hahaha". Het mooiste vind ik die koppies van de katten dan, die kunnen me dan echt zo vervelend aan kijken van: * zucht* ik word weer aangerand en jij zit er maar bij te kijken!

[ Bericht 0% gewijzigd door seilram op 25-03-2006 18:50:56 ]
Niet mieten! Door gieten!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:48:50 #287
78780 deedeetee
pi_36359045
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:14 schreef seilram het volgende:

Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een hamstertje. Pooky. Ik was denk 15 ofzo en er waren 2 vriendjes bij mij. Op mijn kamertje lag nog een pomp om een luchtbed mee op te pompen.
Heel even ging ik naar beneden om drinken te halen... kom ik terug boven... zit mijn hele kamer onder de Pooky!! Had 1 van mijn vriendjes een willen testen of je een hamster op kon blazen. Leek hem grappig. Het kan dus, het wordt alleen geen ballon, ze spletten openen. Toen was ik heel boos, als ik het nu vertel moet ik er toch wel om lachen.
Dat is geen blunder dat is sadisme
pi_36697217
Ik kom thuis, via de garagedeur. Ik loop door naar de andere deur die op de tuin uitkomt, en zwaai die deur vrij energiek open. Op dat moment is de kat bezig door het katteluikje de schuur in te lopen. Dat wou niet want het katteluikje zat nog op slot. Met als gevolg dat het arme beest door de openzwiepende deur de tuin in wordt gelanceerd.

Vaak ligt ze heerlijk te slapen op een stoel, draait zich nog even om, en merkt dan dat de stoel iets kleiner is dan verwacht. Daarna loopt ze weg met zo'n blik van "dat is de bedoeling ook geweest".
...
  donderdag 6 april 2006 @ 07:52:02 #289
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36697810
quote:
Op donderdag 6 april 2006 02:49 schreef Garbageman het volgende:
Ik kom thuis, via de garagedeur. Ik loop door naar de andere deur die op de tuin uitkomt, en zwaai die deur vrij energiek open. Op dat moment is de kat bezig door het katteluikje de schuur in te lopen. Dat wou niet want het katteluikje zat nog op slot. Met als gevolg dat het arme beest door de openzwiepende deur de tuin in wordt gelanceerd.

Vaak ligt ze heerlijk te slapen op een stoel, draait zich nog even om, en merkt dan dat de stoel iets kleiner is dan verwacht. Daarna loopt ze weg met zo'n blik van "dat is de bedoeling ook geweest".

dat van die hamster is echt erg....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_36698337
Wat een topic zeg Wel goed om te weten dat ik niet de enige ben die dit soort blunders maakt.

Naast per ongeluk op mijn rat gaan zitten (ik stond heel snel weer op gelukkig) heb ik ook eens andermans kat opgesloten in de kast voor een halve dag. Verder mijn rat een beetje knullig teruggezet in d'r kooi. D'r zitten namelijk trappetjes in die kooi, van die traliedingen. Ik was druk met de andere rat en zette het slachtoffer gedachteloos terug in de kooi. Blijkbaar haakte ik per ongeluk haar ene voorpootje tussen twee tralies, in plaats van haar gewoon óp dat trappetje te zetten.. Hing ze dus aan dat pootje met haar volle gewicht.. Ze piepte niet, maar spartelde wel heel zielig..

En het ergste; mijn hamster lag eens voor dood in haar hok. Ik verdrietig, gat in de achtertuin gegraven.. Op het moment dat ik haar in dat gat wil kiepen beweegt ze ineens een pootje! En na een half uur vertroetelen was ze gewoon weer de oude. Had ik toch bijna mijn hamster levend begraven
  donderdag 6 april 2006 @ 10:47:46 #291
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36700966
Jeetje. Die verhalen. Ik moet toch soms lachen.

Ik had laatst nieuwe visjes gekocht voor mijn aquarium. Hele kleine visjes, ze worden niet groter dan drie centimeter. Eerst laten wennen, natuurlijk en vervolgens kon ik het zakje leegkiepen in de bak. Omdat het mannetje rood is kon ik hem makkelijk spotten in mijn bakje, maar het grijze vrouwtje... waar zou die toch zijn?

Ik zoeken natuurlijk, nergens te bevinden. Ineens bekroop me een naar gevoel... Ik in het lege zakje kijken, zat het vrouwtje er nog in. Happend naar de baas.

Ze maakt het nu uitstekend hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 10:58:48 #292
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36701253
Eén van mijn katten laten schrikken (ik stond alleen maar op van de bank) zodat ie met 4 poten tegelijk omhoogsprong. BAF! Hij lag namelijk onder de salontafel te slapen

Even met je kop schudden en verder pitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 6 april 2006 @ 12:58:35 #293
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36704894
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje. Die verhalen. Ik moet toch soms lachen.

Ik had laatst nieuwe visjes gekocht voor mijn aquarium. Hele kleine visjes, ze worden niet groter dan drie centimeter. Eerst laten wennen, natuurlijk en vervolgens kon ik het zakje leegkiepen in de bak. Omdat het mannetje rood is kon ik hem makkelijk spotten in mijn bakje, maar het grijze vrouwtje... waar zou die toch zijn?

Ik zoeken natuurlijk, nergens te bevinden. Ineens bekroop me een naar gevoel... Ik in het lege zakje kijken, zat het vrouwtje er nog in. Happend naar de baas.

Ze maakt het nu uitstekend hoor.

echt meesterlijk die verhalen hier!

Ik denk dat ik mijn ene vis een groot plezier heb gedaan. Ik had er twee gekocht een oranje en een zwarte, thuis hup in een mooie kom. Een paar uur later ligt die zwarte voor dood op zijn zij, maar ik dacht ik gooi hem voor de zekerheid in de vijver, als ie dan echt dood blijkt te zijn vis ik 'm er wel uit.
We zijn inmiddels een strenge winter verder en hij zwemt nog steeds vrolijk in de vijver
  donderdag 6 april 2006 @ 13:00:18 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36704940
Onze kat zat een keur op de kastdeur toen mijn huisgenoot in de kast bezig was. Toen kwam dat beestje met z'n staart ertussen Helemaal paniek natuurlijk, maar is gelukkig goed afgelopen. Toch wel dat soort lullige dingetjes. Kat heeft er iig van geleerd. Zit nooit meer op deuren
Niet meer actief op Fok!
pi_36707722
Mijn vader was laatst ook tactisch bezig.

Ging ie een muurtje bij de vijver metselen, maar dat doet hij dus door ladders over de vijver te leggen en de muur te metselen (in plaats van éérst die muur te metselen en later water en vissen in de vijver te doen).

Wat gebeurt er dus: muurtje dondert om, cement in de vijver, vader geluk gehad dat de ladder niet brak onder het extra gewicht van de muur

Vader vloeken, vissen kwamen een tijdje later boven, hadden het alle drie overleefd en hij had ook geluk dat het zeil niet kapot was.. ( , alleen dan niet tegen dát muurtje)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_36723980
Nog iets leuk, ik heb in een klein huurhuisje gewoond, en in die tijd wel eens op drie katten tegelijk gepast, terwijl de baasjes aan het verhuizen waren. Heerlijk warm, twee katten tegelijk op schoot, de andere tegen me aan. Tót de telefoon ging, die vlak naast me stond, zo´n mooie bakelieten telefoon met een hard belgeluid. Die katten hoorden dat dus voor het eerst in hun leven. Toch wel een raar gezicht, als je drie katten alle kanten op ziet stuiteren in een klein woonkamertje. (denk aan stuiterbal, héél hard gooien maal drie)
...
pi_36724281
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef Garbageman het volgende:
Nog iets leuk, ik heb in een klein huurhuisje gewoond, en in die tijd wel eens op drie katten tegelijk gepast, terwijl de baasjes aan het verhuizen waren. Heerlijk warm, twee katten tegelijk op schoot, de andere tegen me aan. Tót de telefoon ging, die vlak naast me stond, zo´n mooie bakelieten telefoon met een hard belgeluid. Die katten hoorden dat dus voor het eerst in hun leven. Toch wel een raar gezicht, als je drie katten alle kanten op ziet stuiteren in een klein woonkamertje. (denk aan stuiterbal, héél hard gooien maal drie)

een van mijn katten die krijgt het ieder jaar weer voorelkaar:
i.p.v. dat zij achter de eksters aanzit dagen die eksters haar uit en kan zo zitten in een boom dat ze er telkens niet bij kan (ern dan zitten ze er met 3 of 4 erg grappig om te zien

en een andere kat heeft et een keer voorelkaar gekregen in de parasool te klimmen (gewoon zo'n houte paal waar ze eigenlijk geen grip hebben en zo..
maar hij heeft et voor elkaar gekregen om er in te liggen en lag dus onder de punt over die dwars balken heen (die je doek spannen)

niet echt blunderen dus maar wel leuk...
pi_36724288
Ik heb vandaag niet echt geblunderd, maar het was wel apart. M'n moeder had maandverband gekocht en had de pakjes bovenaan de trap gezet. Ik zat op zolder en hoorde toch een raar geluid, ik dacht eerst dat m'n moeder aan het strijken was ofzo.
Zit de hond maandverband te eten
Tap tap tap
pi_36801713
een oom van me heeft wel een mega blunder gemaakt!
Die had een parkiet, en die wou hij even de nagels knippen
Dus beest in de hand, en knippen maar!
Toen het klaar was zette hij het vogeltje terug op zijn stokkie, en BOEM daar lag het parkietje
Had ie hem doodgeknepen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 9 april 2006 @ 20:10:53 #300
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36802146
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
een oom van me heeft wel een mega blunder gemaakt!
Die had een parkiet, en die wou hij even de nagels knippen
Dus beest in de hand, en knippen maar!
Toen het klaar was zette hij het vogeltje terug op zijn stokkie, en BOEM daar lag het parkietje
Had ie hem doodgeknepen!
erhm dat is niet "blunderen"dat is gewoon heel erg lomp je vogel doodknijpen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')