abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:45:33 #241
122045 valentinerne
to fulle men
pi_27595411
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:40 schreef mschol het volgende:

[..]

Ja ok nu kan ik erom lachen maar 30 jaar geleden dus echt niet
ik had mijn guppie om het leven gebracht...
øl øl øl
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:52:27 #242
100681 Herr_Ratt
I'm Super!
pi_27595535
heerlijk al die verhalen
Ik heb zelf thuis een soort van dierentuin, maar op wat ratten wier pootjes ik altijd tussen deurtjes weet te klemmen (ze willen er altijd zo graag uit ), een epeleptische hond die vandaag een aanval kreeg boven het eten van m'n andere 2 honden een kat die denkt dat ie mee mag eten van de borden van bezoek en paarden die elke 2 maanden in de voortuin staan omdat ze weten hoe ze onder schrikdraad kunnen kruipen (jah dat kunnen ze echt!) maak ik weinig mee
pi_27597191
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:31 schreef kissa het volgende:

[..]

Hond aan de riem, mensen stappen het huis uit en maken herrie, hond kijkt achterom en knalt tegen lantaarnpaal met zijn kop....mensen in een deuk en ik ook
mijn hond wilde uitproberen of hij op kroos kon lopen
hij zag hond aan andere kant van rivier, hij er naar toe en *plons*

en hij houdt absoluut niet van water
pi_27598731
Ik ren nogal eens met mijn hond, en 1x waren we op zo'n grasveldje aan het rennen, maar daar stond in het midden een speelhuisje voor kinderen. Ik ren dus lang de rechterkant van dat huisje en hij gaat naar links.. Als gevolg dat hij dus een enorme ruk aan die riem krijgt.. Dat vond ik toch zo zielig! hij zat mij echt heel zielig met zijn staart tussen z'n pootjes aan te kijken.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:33:48 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27598864
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:52 schreef Herr_Ratt het volgende:
heerlijk al die verhalen
Ik heb zelf thuis een soort van dierentuin, maar op wat ratten wier pootjes ik altijd tussen deurtjes weet te klemmen (ze willen er altijd zo graag uit ), een epeleptische hond die vandaag een aanval kreeg boven het eten van m'n andere 2 honden een kat die denkt dat ie mee mag eten van de borden van bezoek en paarden die elke 2 maanden in de voortuin staan omdat ze weten hoe ze onder schrikdraad kunnen kruipen (jah dat kunnen ze echt!) maak ik weinig mee
Die paarden! dadelijk staan ze nog bij je in de gang
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:45:13 #246
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_27614149
Mijn goudvis is atletisch.
Een paar jaar geleden lag ik 's nachts in mijn bed en hoorde hem plonsen in het water, wat hij wel vaker deed.
Opeens hoorde ik een grote plons en toen even niks meer. Na een paar seconden hoorde ik wat geflap, ik lag half te pitten dus had het eerst niet door. Het flappen ging gewoon door.. toen dacht ik opeens shit.. die vis!!!
Ik mijn bed uit, licht aan, en ik zie geen goudvis meer in de bak. Maar ernaast lag ie ook niet. Toen hoorde ik em weer flappen. Lag ie in een la met cassetebandje die open stond. Ik heb em snel weer terug ik het water gedaan.
Ik ben blij dat ik niet helemaal al sliep! Anders had ik een dooie vis in mijn la gevonden de volgende dag!

Diezelfde goudvis is trouwens nu al 8 jaar oud!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_27614569
Goh, nooit geweten dat goudvissen zo oud kunnen worden eigenlijk...
Taai beestje zeg, zeker na zo'n avontuur!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:06:39 #248
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27614709
Heeft mijn vis ook gedaan, toen ik t aquarium aan t schoonmaken was. Hij stond in n apart bakkie op de kast, en daar is ie uitgesprongen. Ik kwam weer boven met de emmer water voor in het aquarium, ligt dat beest halverwege de kamer op de vloer. Bewoog ook niet meer, niks. Ik snel die vis in de emmer water gegooid en hij mankeerde niks.
Tap tap tap
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:00:30 #249
100681 Herr_Ratt
I'm Super!
pi_27624846
shiiiiit ons moeder is net op een babymuisje getrapt en godmondejus wat kan dat mens gillen
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:05:16 #250
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_27624974
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 00:00 schreef Herr_Ratt het volgende:
shiiiiit ons moeder is net op een babymuisje getrapt en godmondejus wat kan dat mens gillen
Is je moeder je huisdier?
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:17:04 #251
100681 Herr_Ratt
I'm Super!
pi_27625220
nee, bij boomknuffelaar in het woordenboek staat haar foto, en het muisje was op slag dood
pi_27625427
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ren nogal eens met mijn hond, en 1x waren we op zo'n grasveldje aan het rennen, maar daar stond in het midden een speelhuisje voor kinderen. Ik ren dus lang de rechterkant van dat huisje en hij gaat naar links.. Als gevolg dat hij dus een enorme ruk aan die riem krijgt.. Dat vond ik toch zo zielig! hij zat mij echt heel zielig met zijn staart tussen z'n pootjes aan te kijken.
auww... das idd niet leuk..
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:41:23 #253
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_27625595
ik heb een keertje zo'n rat of hamster... in zo'n plastic-speelgoed-loop-bal getrapt omdat ik dacht dat het een gewone bal was het was niet mijn huisdier btw

dat ding zag er ongeveer zo uit ->
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_27625724
Dat ding heb ik ook voor m'n hamster. Maar dan komt iemand de kamer inlopen en die weet hem net niet te ontwijken
M'n oma heeft 'm ook een keer 'voor de lol' een duw gegeven, zo van; 'Ga es rennen'.
Sjonge wat was ik kwaad zeg. Ik gebruik die dingen ook niet meer.
Tap tap tap
pi_27625780
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 00:17 schreef Herr_Ratt het volgende:
nee, bij boomknuffelaar in het woordenboek staat haar foto, en het muisje was op slag dood
We hadden vroeger een grote volière staan, en de bak die schoongemaakt moest worden kon je er als een lade onder uit trekken zogezegd. Zonder dat de pietjes 'm smeerden.
Dus m'n vader wil het zand vervangen, trekt die lade naar zich toe, ik zit ernaast; ineens een heel hoog piepje.
Zat er blijkbaar een klein muisje tussen die lade en de houten plank daaronder, toen m'n vader die lade naar zich toe trok heeft dat beestje z'n nekje gebroken. Er zat nog wat bloed aan z'n neusje. Ik vond 't zo erg, ik heb 'm nog begraven. En hij voelde nog helemaal warm enzo
Tap tap tap
  zondag 5 juni 2005 @ 23:34:18 #256
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_27661098
M'n kat een keer, per ongeluk opgesloten in de garage.
Leuke verassing hoor, 's ochtends deur open doen en kat weg zien schieten, afijn, ik laat altijd mijn deur open, van de auto..en je kan wel radan wat me te wachten stond.

Een heerlijk puijck nat stinkend dashboard, afgewerkt met verse stukjes drol.. Gatverdamme
pi_27667998
Ik heb twee visjes, maar de een is wat groter dan de andere. Ik heb in het aquarium ook nog een kasteeltje staan met twee torentjes. Op een gegeven moment zat het grote visje achter het kleine visje aan. Het kleine visje zwemt tussen de twee torentjes door en het grote visje er dus ook achteraan. Zit ie opeens klem..... Hij was er te dik voor. Gelukkig kwam ie na wat spartelen wel weer los.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:55:28 #258
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_27703835
Tis geen blunder van mij ofzo.... maar die ene goudvis van mij waar ik het een paar dagen geleden over had (sprong midden in de nacht uit zn bak en is nu 8 jaar oud), die is krom.
Toen ik hem ongeveer 2 jaar had wassie opeens krom. Zijn staart staat omhoog in een hoek van 45 graden. Verder zwemt hij goed en is er niets mis mee. Het ziet er alleen zo raar uit.

Ik heb wel eens gehoord dat als vissen erg schrikken (bv door onweer ofzo) dat ze van de schrik krom kunnen trekken.

Ontopic:
Ik heb een keertje geblunderd met het konijn van mijn zusje. (Dit was ongeveer 7 jaar geleden)
Ze had dat konijn al 3 jaar en was gek op dat beest. Als je voor de gein zei van: we gaan je konijn opeten met kerst werd ze altijd erg boos en verdrietig omdat ze niet wilde dat ie doodging.
Op een dag zaten we met z'n drieen op haar kamer (konijn, zusje en ik) en dat konijn lag al een hele tijd ergens in een hoek. Het viel me op dat hij echt helamaal niet bewoog, en er maar raar bij lag.
Ik ging dus naar het konijn, en dacht echt van 'shit hijs dood'. Ik ga er heel dicht bij zitten en raak hem aan. Hij bewoog helemaal niet! En ik zag hem ook niet ademen!
Dus ik zeg tegen mijn zusje; Het konijn is dood, hij beweegt niet meer.

Nou mijn zusje helemaal hysterisch en rent blerend naar beneden naar mijn moeder.

Maarja.. van al die herrie schrok het konijn wakker.
Oei.. hij was niet dood
Dus ik roep naar beneden: Owneej! Hij is niet dood!!

Mijn zusje is nog steeds boos hierover. Echt erg, ik dacht echt dattie dood was
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:23:40 #259
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27735711
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Radyhyn het volgende:
<knip>
dood konijn, huilend zusje
pestkop!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_27795584
Ik doe de deur van de kamer open, staat de hond er achter die ik niet zie, best wel hard tegen zijn koppie aan
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:13:38 #261
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_27795624
Klein hondje... extreem grote tak. Zo groot dat ik hem bijna niet kon tillen. Ik ga de tak weggooien, maar hondje rent al vooruit.... Extreem grote tak recht op zijn koppie. Voelde me zo schuldig dat ik 's avonds een frikandelletje voor hem heb gefrituurd om het goed te maken!
Niet mieten! Door gieten!
pi_27795642
O ja Ik schopte pas ook per ongeluk een bal tegen onze hond zijn kop aan
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_27795981
heb 2 honden, en dat is nog weleens een probleempje met uitlaten, de een gaat links de ander rechts.Hebben beide zo'n uitloopriem.

De een gaat zitte schijten, en zet dus zijn voorpoten tussen zijn achterpootjes in.

Andere hond gaat aan de lijn trekken, die wil de andere kant op, hoop getrek en gemier, het lukte, beest kwam terug.

In de tussentijd stond de schijtende hond te "hangen'" in de riem, lekker makkelijk hoef je niet zelf je evenwicht te bewaren.
ik dus, "leed geleden, de rem kan weer van de riempjes af" zo gezegd zo gedaan "klik" schijtende hond met zijn neus in het gras kont omhoog met zijn drol er nog half uithangend!
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:53:55 #264
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_27798933
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:46 schreef Funksoldier het volgende:
heb 2 honden, en dat is nog weleens een probleempje met uitlaten, de een gaat links de ander rechts.Hebben beide zo'n uitloopriem.

De een gaat zitte schijten, en zet dus zijn voorpoten tussen zijn achterpootjes in.

Andere hond gaat aan de lijn trekken, die wil de andere kant op, hoop getrek en gemier, het lukte, beest kwam terug.

In de tussentijd stond de schijtende hond te "hangen'" in de riem, lekker makkelijk hoef je niet zelf je evenwicht te bewaren.
ik dus, "leed geleden, de rem kan weer van de riempjes af" zo gezegd zo gedaan "klik" schijtende hond met zijn neus in het gras kont omhoog met zijn drol er nog half uithangend!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 00:38:23 #265
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_36220186
Er zijn vast wel forummers die recentelijk geblunderd hebben, dus schopje.

De ergste blunder die ik me kan bedenken was weliswaar niet met mijn huisdier, maar met het huisdier van mijn nichtjes. Het was zomer en zij hadden een boot, waarop hun hond (een Cavalier King Charles spaniel) ook mee was. Dat beest stond op de kajuit, en ik probeerde hem te overtuigen in m'n armen te springen. Hij twijfelde en durfde niet, en nét op het moment dat ie uiteindelijk dacht 'ik spring toch' draaide ik me om omdat ik de moed had opgegeven.

Gevolg: hij valt zo van 2 meter hoog *plof* op het dek Ik heb me de hele dag schuldig gevoeld... Later viel ie ook nog overboord (niet mijn schuld!): het was gewoon niet zijn dag
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_36221351
En hoe is het afgelopen met die hond ?

Goeie schop trouwens, leuk topic
pi_36221958
Geweldige topic
Zodra ik me een verhaal herinner plaats ik hem.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_36222715
Sommige verhalen....

Mn chinchilla's zijn zeer tam en soms eigenwijs. Als mn ma de voederbakjes eruit haal om bij te vullen gaan ze meteen met naar de ring toe waar het voederbakje in hangt. Gaan ze tegen die ring tikken als teken dat ze hun eten willen. Mn ma dus dat bakje gevuld en plaatste het in die ring. Opeens hoort mn ma een luidde piep en een chinchilla keihard door de kooi rennen. Zat zn staart ertussen, een groot stuk pluis zat nog tussen de ring en het bakje en dat beest soort van rondjes rennen van de pijn. Zielig maar ook de schuld van dat beest.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:11:35 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36225784
Ik trapte de kat gisteravond van mijn bed af
Ik gooi wel vaker kleding op mijn bed, tot jhet op een gegeven moment niet meer lekker ligt en dan wil ik nog weleens het een en ander er vanaf schoppen. Ditmaal was het geen berg kleding maar de kat
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:24:43 #270
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_36226163
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 02:15 schreef Bluezz het volgende:
En hoe is het afgelopen met die hond ?

Goeie schop trouwens, leuk topic
Hij heeft er voor zover ik weet niks aan over gehouden (behalve waarschijnlijk een grafhekel aan mij )
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:11 schreef Aventura het volgende:
Ik trapte de kat gisteravond van mijn bed af
Ik gooi wel vaker kleding op mijn bed, tot jhet op een gegeven moment niet meer lekker ligt en dan wil ik nog weleens het een en ander er vanaf schoppen. Ditmaal was het geen berg kleding maar de kat
MIEEEEUUUWWW *insert flying cat*
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')