Ja ok nu kan ik erom lachen maar 30 jaar geleden dus echt nietquote:
mijn hond wilde uitproberen of hij op kroos kon lopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Hond aan de riem, mensen stappen het huis uit en maken herrie, hond kijkt achterom en knalt tegen lantaarnpaal met zijn kop....mensen in een deuk en ik ook![]()
![]()
![]()
Die paarden!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:52 schreef Herr_Ratt het volgende:
heerlijk al die verhalen![]()
Ik heb zelf thuis een soort van dierentuin, maar op wat ratten wier pootjes ik altijd tussen deurtjes weet te klemmen (ze willen er altijd zo graag uit), een epeleptische hond die vandaag een aanval kreeg boven het eten van m'n andere 2 honden
een kat die denkt dat ie mee mag eten van de borden van bezoek
en paarden die elke 2 maanden in de voortuin staan omdat ze weten hoe ze onder schrikdraad kunnen kruipen (jah dat kunnen ze echt!) maak ik weinig mee
![]()
Is je moeder je huisdier?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:00 schreef Herr_Ratt het volgende:
shiiiiit ons moeder is net op een babymuisje getrapten godmondejus wat kan dat mens gillen
![]()
auww... das idd niet leuk..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ren nogal eens met mijn hond, en 1x waren we op zo'n grasveldje aan het rennen, maar daar stond in het midden een speelhuisje voor kinderen. Ik ren dus lang de rechterkant van dat huisje en hij gaat naar links.. Als gevolg dat hij dus een enorme ruk aan die riem krijgt.. Dat vond ik toch zo zielig!hij zat mij echt heel zielig met zijn staart tussen z'n pootjes aan te kijken.
We hadden vroeger een grote volière staan, en de bak die schoongemaakt moest worden kon je er als een lade onder uit trekken zogezegd. Zonder dat de pietjes 'm smeerden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:17 schreef Herr_Ratt het volgende:
nee, bij boomknuffelaar in het woordenboek staat haar foto, en het muisje was op slag dood
pestkop!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:46 schreef Funksoldier het volgende:
heb 2 honden, en dat is nog weleens een probleempje met uitlaten, de een gaat links de ander rechts.Hebben beide zo'n uitloopriem.
De een gaat zitte schijten, en zet dus zijn voorpoten tussen zijn achterpootjes in.
Andere hond gaat aan de lijn trekken, die wil de andere kant op, hoop getrek en gemier, het lukte, beest kwam terug.
In de tussentijd stond de schijtende hond te "hangen'" in de riem, lekker makkelijk hoef je niet zelf je evenwicht te bewaren.
ik dus, "leed geleden, de rem kan weer van de riempjes af" zo gezegd zo gedaan "klik" schijtende hond met zijn neus in het gras kont omhoog met zijn drol er nog half uithangend!![]()
![]()
Hij heeft er voor zover ik weet niks aan over gehouden (behalve waarschijnlijk een grafhekel aan mijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:15 schreef Bluezz het volgende:
En hoe is het afgelopen met die hond ?
Goeie schop trouwens, leuk topic
MIEEEEUUUWWW *insert flying cat*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:11 schreef Aventura het volgende:
Ik trapte de kat gisteravond van mijn bed af
Ik gooi wel vaker kleding op mijn bed, tot jhet op een gegeven moment niet meer lekker ligt en dan wil ik nog weleens het een en ander er vanaf schoppen. Ditmaal was het geen berg kleding maar de kat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |