Ze zeggen dat dieren geen schaamte kennen. Ik vraag het me af. Wij hebben 1 kat die wel degelijk schaamte kent!
Gisteren nog: we hebben hier een klein krabpaaltje staan. Dankzij een bobbel in de vloer staat dat ding niet even stabiel Chilly komt aanrennen, springt op die paal, paal begint te wankelen, chilly kijkt mij met grote ogen aan, grijpt met zijn pootjes zich vast aan het plateau, maar het was te laat, met paal en al ging hij naar beneden! Meteen toen hij geland was keek hij om zich heen (net zo van: wie heeft het gezien), de andere 2 katten zaten dan ook nogal verbaasd naar hem te kijken en chilly begint zichzelf verwoed te likken! Ik vond het er echt op lijken of hij zichzelf schaamde en dus snel wat anders ging doen zodat het niet zo opviel hahahaha.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een hamstertje. Pooky. Ik was denk 15 ofzo en er waren 2 vriendjes bij mij. Op mijn kamertje lag nog een pomp om een luchtbed mee op te pompen.
Heel even ging ik naar beneden om drinken te halen... kom ik terug boven... zit mijn hele kamer onder de Pooky!! Had 1 van mijn vriendjes een willen testen of je een hamster op kon blazen. Leek hem grappig. Het kan dus, het wordt alleen geen ballon, ze spletten openen. Toen was ik heel boos, als ik het nu vertel moet ik er toch wel om lachen.
Ook een keer dat kat opgesloten in de slaapkamer toen ik ging werken. Had helaas als gevolg dat er een dikke stinkende kattendrol op ons bed lag toen ik thuis kwam. Tja, mijn eigen schuld, dus ik was niet boos, maar vond het wel heel zielig. Ik zag hem al helemaal zitten zo alleen en heel erg moeten poepen, ophouden, ophouden, tot het echt eruit moest...
Vannacht ook nog geblundert, maar dat was hun eigen schuld. Kom thuis, schieten er 2 van de drie naar buiten, maar het was al laat, dus wij eigenlijk meteen richting bed. Vanmorgen kom ik dus beneden, zie ik ze buiten op de tuintafel zitten, aan het wachten tot ze naar binnen mogen. Ik doe de deur open, blijven ze me eerst een paar seconde zo aan kijken van: "jij bitch!! weet je hoe koud!". Rennen vervolgens naar binnen om zich heerlijk boven de verwarming te nestelen.
Wat verder ook wel leuk is om te vertellen. Wij hebben ook een heel lief boerenfoxje. Een teefje. Toen ze het pup zijn achter zich had gelaten en eindelijk een stukje groter was dan de katers begon ze de katers te berijden!
![]()
Wij hebben dat een keer nagevraagd. Blijkt dat ze dat doet om te laten zien dat ze vindt dat ze hoger in rang is dan de katers. Dat ziet er verschrikkelijk lachwekkend uit. Ook als we dan bezoek hebben. Hond ligt lekker in mand, kater komt langs gelopen, hond springt om, slaat voorpootjes om het middeltje van kater en leeft zich heerlijk uit! Het bezoek zit ons dan ook weleens zo aan te kijken van: "wat is dit nu weer". Ik zeg dan altijd vrolijk: "ze kijkt ons teveel af! hahaha". Het mooiste vind ik die koppies van de katten dan, die kunnen me dan echt zo vervelend aan kijken van: * zucht* ik word weer aangerand en jij zit er maar bij te kijken!
[ Bericht 0% gewijzigd door seilram op 25-03-2006 18:50:56 ]